PDA

View Full Version : 29-08-2008 Italy in the Mix 003



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30

the bee
Aug 29th, 2008, 22:25
:dancing::dancing::dancing::dancing::dancing:

:dancing::dancing::dancing::dancing::dancing:

super happy

DhumKetu
Aug 29th, 2008, 22:25
Oceanic ...... again after a long time!!!!!

c00l.d00d
Aug 29th, 2008, 22:25
c00l.d00d you see here the Tyas Remix just spoils the track :mask:

I agree with that..:):)

SUNNY TOMORROW
Aug 29th, 2008, 22:25
luscious trance

:choon:s :choon:s :choon:s

Psytronic
Aug 29th, 2008, 22:26
yo guys

the bee
Aug 29th, 2008, 22:26
I agree with that..:):)

:) good :P

Jellyfish
Aug 29th, 2008, 22:26
:super::super::super:

Tomek
Aug 29th, 2008, 22:27
:super::super::super:
fish is back :)

the bee
Aug 29th, 2008, 22:27
:super::super::super:

I was wondering where you went off too :music:

existent
Aug 29th, 2008, 22:27
yo guys

yooo.. ninja!!! what's up

Jellyfish
Aug 29th, 2008, 22:27
fish is back :)

:hug::hug::hug:

c00l.d00d
Aug 29th, 2008, 22:27
I was wondering where you went off too :music:

Maybe another boring phone call..:lol::lol:

Squall
Aug 29th, 2008, 22:27
:mml::super::mml::super::mml:

existent
Aug 29th, 2008, 22:27
fish is back :)


:super::super::super:

welcome back..

Cloud 88
Aug 29th, 2008, 22:27
:hug::hug::hug:

Hello Jelly :hug:

vinniee72
Aug 29th, 2008, 22:28
:super::super::super:



all done with your striptease yet? :mask:

Jellyfish
Aug 29th, 2008, 22:28
I was wondering where you went off too :music:

was here studying, trying to not to post too much loooll and then i went to have dinner but im backkkkkkkkkkkkk

:super::super::super:

c00l.d00d
Aug 29th, 2008, 22:29
all done with your striptease yet? :mask:

Hopefully not...:mask::lol:

marco18
Aug 29th, 2008, 22:29
yo guys


Hello Psy ! :hug:

How're you today?

You missed a lot... Manny is playing the stars from the sky! :music:

Leuzimn
Aug 29th, 2008, 22:29
:choonalert::choonalert::choonalert::choonalert:
:super::super:

Tomek
Aug 29th, 2008, 22:29
all done with your striptease yet? :mask:
yes, was fun :mask:

Jellyfish
Aug 29th, 2008, 22:29
all done with your striptease yet? :mask:

ya im fattyfish again after dinner xDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Jellyfish
Aug 29th, 2008, 22:30
OMG!!!! :super::super::super:

Tomek
Aug 29th, 2008, 22:30
was here studying, trying to not to post too much loooll and then i went to have dinner but im backkkkkkkkkkkkk

:super::super::super:
what did you have? :tongue:

c00l.d00d
Aug 29th, 2008, 22:30
MASSIVE CHOOOONNN!!!!:dancing::dancing:

vinniee72
Aug 29th, 2008, 22:30
Maybe another boring phone call..:lol::lol:


it's party night in madrid or barcelona or wherever she's at....shower & shave time...:lol:

LeSaux
Aug 29th, 2008, 22:30
67 - Alex M.o.r.p.h. - Walk the Edge (Alex M.o.r.p.h. b2b Woody van Eyden Mix)

existent
Aug 29th, 2008, 22:30
:choonalert::choonalert::choonalert:

:dancing: :dancing: :dancing:

Cucmey
Aug 29th, 2008, 22:30
OMG :choonalert::choonalert::choonalert:

c00l.d00d
Aug 29th, 2008, 22:30
ya im fattyfish again after dinner xDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Me likes fattyish...:lolz::lolz:

DhumKetu
Aug 29th, 2008, 22:31
Guys check this thread!

http://forum.ah.fm/music-discussion/12684-extrema-100-a.html#post499844

vinniee72
Aug 29th, 2008, 22:31
ya im fattyfish again after dinner xDDDDDDDDDDDDDDDDDD



i had fish for lunch...needed to get my mercury levels back up...:crazy:

c00l.d00d
Aug 29th, 2008, 22:31
it's party night in madrid or barcelona or wherever she's at....shower & shave time...:lol:

:LMAO::LMAO:


She's in Sevilla...:grinning:

Cloud 88
Aug 29th, 2008, 22:31
ALEX M.O.R.P.H.
http://blog.salsburygallery.com/wp-content/uploads/2007/03/cliff-for-blog.jpg
Walk The Edge
:bow: :bow: :bow:

SadYear
Aug 29th, 2008, 22:31
GODLIKE !

Psytronic
Aug 29th, 2008, 22:31
yooo.. ninja!!! what's up
yo tiger man, im all kl:grinning:
askew is gonna do a sweet 8hr set 2nite and im going solo
how insane:P
ukl?

DhumKetu
Aug 29th, 2008, 22:31
OMG ... this track is AMAZING ..... it feels like the music is pouring down your ears ... and straight into your soul!!!!!!!!!!

the bee
Aug 29th, 2008, 22:32
Guys check this thread!

http://forum.ah.fm/music-discussion/12684-extrema-100-a.html#post499844

lol, thats a sure Spam thread :mask:

Cloud 88
Aug 29th, 2008, 22:33
22:00 - 23:00 CET

63 - Mark Sherry pres Outburst - A Star Within A Star (Mark Sherry's Trance Energy Mix)
64 - O'Callaghan & Kearney - Exactly (Original Mix)
65 - The Doppler Effect - Beauty Hides In The Deep (John O'Callaghan Rmx)
66 - Above& Beyond pres. Tranquility Base - Oceanic (Sean Tyas Rmx)
67 - Alex M.o.r.p.h. - Walk the Edge (Alex M.o.r.p.h. b2b Woody van Eyden Mix) :bow:

DhumKetu
Aug 29th, 2008, 22:33
lol, thats a sure Spam thread :mask:


SPAM??? :wow::wow::wow:

Jellyfish
Aug 29th, 2008, 22:33
what did you have? :tongue:

chicken and watermelon, i need to fit in the dress tomorrow xDDDDDDDDDDD

Cucmey
Aug 29th, 2008, 22:33
this song is an atombomb! :dancing::LMAO::LMAO::LMAO:

Leuzimn
Aug 29th, 2008, 22:34
:LMAO::LMAO:
:dancing::dancing::dancing:

Jellyfish
Aug 29th, 2008, 22:34
Me likes fattyish...:lolz::lolz:

good to know xDDDDDDDD

whale
Aug 29th, 2008, 22:34
*cries a lot *

http://bestsmileys.com/crying/2.gif http://bestsmileys.com/crying/2.gif http://bestsmileys.com/crying/2.gif http://bestsmileys.com/crying/2.gif

So emotional now !!!

existent
Aug 29th, 2008, 22:34
yo tiger man, im all kl:grinning:
askew is gonna do a sweet 8hr set 2nite and im going solo
how insane:P
ukl?


haha.. that's great.. I've been here all day listening to Manny!!! :super:

Tomek
Aug 29th, 2008, 22:35
chicken and watermelon, i need to fit in the dress tomorrow xDDDDDDDDDDD
nice :tongue:

Cloud 88
Aug 29th, 2008, 22:35
:super::super::super:

Aaaaaaaaaaaaaaaaaa

Massiveeeeeeeee

the bee
Aug 29th, 2008, 22:35
chicken and watermelon, i need to fit in the dress tomorrow xDDDDDDDDDDD


lol
talking of which i didnt get out of the house today due to AH's and I feel as if my a** is stuck to the chair!!!
Tomorrow early running should do it!

vinniee72
Aug 29th, 2008, 22:35
chicken and watermelon, i need to fit in the dress tomorrow xDDDDDDDDDDD

are you going to a special event or do you always wear dresses on saturday...:confused:

c00l.d00d
Aug 29th, 2008, 22:35
good to know xDDDDDDDD

:mask::mask::mask:

DhumKetu
Aug 29th, 2008, 22:35
chicken and watermelon,


What kind of a combination is that? :wow:

robiejaegs
Aug 29th, 2008, 22:35
Peek-A-Boo!!


http://flabbergastedly.com/wp-content/uploads/FRESH%20WTF/5x47s78.gif










I back!:drunk:
You miss me?:lol:

vinniee72
Aug 29th, 2008, 22:36
*cries a lot *

http://bestsmileys.com/crying/2.gif http://bestsmileys.com/crying/2.gif http://bestsmileys.com/crying/2.gif http://bestsmileys.com/crying/2.gif

So emotional now !!!


have a kleenex m8 ..:console:

Jellyfish
Aug 29th, 2008, 22:36
are you going to a special event or do you always wear dresses on saturday...:confused:

looooll i will go to my cousin's wedding :lollypop:

the bee
Aug 29th, 2008, 22:36
What kind of a combination is that? :wow:

Chicken for dinner
watermelon for desert :mask:

c00l.d00d
Aug 29th, 2008, 22:36
lol
talking of which i didnt get out of the house today due to AH's and I feel as if my a** is stuck to the chair!!!
Tomorrow early running should do it!

I have to wait until next year to get back to my training...:cry::cry::cry:

Tomek
Aug 29th, 2008, 22:36
What kind of a combination is that? :wow:
alpine combined :mask:

Psytronic
Aug 29th, 2008, 22:36
Hello Psy ! :hug:

How're you today?

You missed a lot... Manny is playing the stars from the sky! :music:yo face paint guy:grinning:

DhumKetu
Aug 29th, 2008, 22:36
Wonderful transition!!!!!!!!!!!!!!!!

Jellyfish
Aug 29th, 2008, 22:37
lol
talking of which i didnt get out of the house today due to AH's and I feel as if my a** is stuck to the chair!!!
Tomorrow early running should do it!

hahahahahaha thats happens when u are partying!!!! hahahahahahah

vinniee72
Aug 29th, 2008, 22:37
:LMAO::LMAO:


She's in Sevilla...:grinning:


where is that in spain? :book:

existent
Aug 29th, 2008, 22:37
lol
talking of which i didnt get out of the house today due to AH's and I feel as if my a** is stuck to the chair!!!
Tomorrow early running should do it!


make sure you do your running before those tourists show up :)

LeSaux
Aug 29th, 2008, 22:37
68 - Simon Patterson - Us (Paul Miller Rmx)

Jellyfish
Aug 29th, 2008, 22:38
:mask::mask::mask:

:mask::mask:


What kind of a combination is that? :wow:


Chicken for dinner
watermelon for desert :mask:

thx xDDD

Psytronic
Aug 29th, 2008, 22:38
i swear if i c a russian when i go out later im gonna call him/her a commie and slap them

existent
Aug 29th, 2008, 22:38
68 - Simon Patterson - Us (Paul Miller Rmx)

yet another choon!! :super:

DhumKetu
Aug 29th, 2008, 22:38
Chicken for dinner
watermelon for desert :mask:

ok .... makes sense to me now ... was unable to visualize a prepared chicken leg and a slice of watermelon on the same plate :mask:

Jellyfish
Aug 29th, 2008, 22:38
where is that in spain? :book:

south :mask::mask:

marco18
Aug 29th, 2008, 22:39
yo face paint guy:grinning:

Heya :) Do you have a nice new fact also for us?


68 - Simon Patterson - Us (Paul Miller Rmx)

This is definitely the track of the month for me :choonalert:

c00l.d00d
Aug 29th, 2008, 22:40
where is that in spain? :book:

Southwestern...

DhumKetu
Aug 29th, 2008, 22:40
Another amazing track!

Psytronic
Aug 29th, 2008, 22:40
haha.. that's great.. I've been here all day listening to Manny!!! :super:
how long has he been on exactly?
and whens t4l playing?

vinniee72
Aug 29th, 2008, 22:40
looooll i will go to my cousin's wedding :lollypop:


have a good time ! :grinning:



(always some very sexy women at weddings) :mask:

SUNNY TOMORROW
Aug 29th, 2008, 22:41
And still the great tunes keep rolling out:super: Massive show:super::grinning:

:dancing::dancing::dancing:

the bee
Aug 29th, 2008, 22:41
I have to wait until next year to get back to my training...:cry::cry::cry:

how come..?


make sure you do your running before those tourists show up

yea and that means 6 am up and on the go :\ thats why I didnt do it today lol

vinniee72
Aug 29th, 2008, 22:41
Peek-A-Boo!!

You miss me?:lol:[/LEFT]



you have some of the most hilarious pics on the threads...:lol::lol::lol:

Tomek
Aug 29th, 2008, 22:42
how long has he been on exactly?
and whens t4l playing?
in about 20 minutes :)

c00l.d00d
Aug 29th, 2008, 22:42
south :mask::mask:

The hottest city in Europe...average high 29C..

whale
Aug 29th, 2008, 22:42
have a kleenex m8 ..:console:


Thanks

Seuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuufz

This kind of Music is so emotional and I looooooooooooooooooooove this so much !!

Cloud 88
Aug 29th, 2008, 22:42
Just no words for last hour :bow:

Jellyfish
Aug 29th, 2008, 22:42
have a good time ! :grinning:



(always some very sexy women at weddings) :mask:

:mask::mask::mask::mask:

c00l.d00d
Aug 29th, 2008, 22:42
how come..?



yea and that means 6 am up and on the go :\ thats why I didnt do it today lol

I had a surgery 10 days ago..:)

existent
Aug 29th, 2008, 22:42
how long has he been on exactly?
and whens t4l playing?

7:40 hours... 20 min to go... T4L is after manny at 10pm..






yea and that means 6 am up and on the go :\ thats why I didnt do it today lol

that's not too bad if you are not going out tonight.. :)

Tomek
Aug 29th, 2008, 22:43
how come..?



yea and that means 6 am up and on the go :\ thats why I didnt do it today lol
you at least do it regularly :mask:


banana told me how you were jogging in nederlands :tongue:

LeSaux
Aug 29th, 2008, 22:43
69 - Onova - Platitude

existent
Aug 29th, 2008, 22:44
69 - Onova - Platitude


haven't heard this one for a while :super::super:

the bee
Aug 29th, 2008, 22:44
I had a surgery 10 days ago..:)

Aw S***, hope you get better soon:)


that's not too bad if you are not going out tonight..

true but still painful to think of :P

Psytronic
Aug 29th, 2008, 22:44
in about 20 minutes :)
thnx hamster guy i hate:grinning:
:mask:
jk

DhumKetu
Aug 29th, 2008, 22:44
PLATITUDE :super: :super: :super:

SadYear
Aug 29th, 2008, 22:44
PLATITUDE

:super::choonalert::super:

vinniee72
Aug 29th, 2008, 22:44
i swear if i c a russian when i go out later im gonna call him/her a commie and slap them

what is her name is Ana, svetlana, or katya and she's hot as hell....i have no politics with beautiful girls..:grinning:

the bee
Aug 29th, 2008, 22:45
you at least do it regularly :mask:


banana told me how you were jogging in nederlands :tongue:

hahha, lol, yea I made her jog with me - it was fun even tho at one point I think we got lost - we enjoyed it :mask:

Cloud 88
Aug 29th, 2008, 22:45
22:00 - 23:00 CET

63 - Mark Sherry pres Outburst - A Star Within A Star (Mark Sherry's Trance Energy Mix)
64 - O'Callaghan & Kearney - Exactly (Original Mix)
65 - The Doppler Effect - Beauty Hides In The Deep (John O'Callaghan Rmx)
66 - Above& Beyond pres. Tranquility Base - Oceanic (Sean Tyas Rmx)
67 - Alex M.o.r.p.h. - Walk the Edge (Alex M.o.r.p.h. b2b Woody van Eyden Mix)
68 - Simon Patterson - Us (Paul Miller Rmx)
69 - Onova - Platitude :super:

vinniee72
Aug 29th, 2008, 22:45
south :mask::mask:

the iberian peninsula? still :book: :blush:

existent
Aug 29th, 2008, 22:45
Aw S***, hope you get better soon:)



true but still painful to think of :P


true.. could have done today's exercise as chair dancing :super: you still have time :)

c00l.d00d
Aug 29th, 2008, 22:46
Aw S***, hope you get better soon:)



true but still painful to think of :P

Yeah,I'm getting better...but must get some time away from the sports..:cry:..

Cucmey
Aug 29th, 2008, 22:46
Only 15 minutes... :cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Psytronic
Aug 29th, 2008, 22:47
Heya :) Do you have a nice new fact also for us?



This is definitely the track of the month for me :choonalert:
im kinda dry atm
but how abt th 1st condoms were made from linen
could tht give u sum friction burn in extreme cases?
like 1 of my fav trax now

c00l.d00d
Aug 29th, 2008, 22:47
Aw S***, hope you get better soon:)



true but still painful to think of :P

Yeah,I'm getting better...but must stay some time away from the sports..:cry:..