PDA

View Full Version : 04-07-2009 Live Broadcast Luminosity Beach Festival



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77

Jiffy Pop
Jul 5th, 2009, 23:55
any chix alert on videostream? :ee:
still darkness? :crazy::lol:

it will get better when the sun fades, then the lights come on... but dusk you cant se a thing

danmark_ori
Jul 5th, 2009, 23:55
Hello all... is there a video stream for this event??


http://img21.imageshack.us/img21/1443/trancefixnlluminositybe.png


:grinning:

Video Streaming :
:: Trancefix.nl - Luminosity Beach Festival (http://www.trancefix.nl/stream/stream.php)
http://stream2.flatbox.nl/trancefix

aakos
Jul 5th, 2009, 23:55
:dance3::dance3::dance3::dance3::dance3::dance3:

Lucas
Jul 5th, 2009, 23:55
YouTube - Techno Babcia (http://www.youtube.com/watch?v=rGt-k7RTtmQ)

Manuel Le Saux 22:30 - 00:00
01. Ferry Tayle & Manuel Le Saux - Rome Airport (Manuel Le Saux At The End Mix)
02. Stowers & Young - Ocean (Sly One vs Jurrane Remix)
03. Reverse - Distant Destiny (Original Mix)
04. Ingsha - Niavara (Manuel Le Saux Remix)

Miss Glam
Jul 5th, 2009, 23:55
http://i305.photobucket.com/albums/nn223/darrentheblue/choon.gif




:loveah::loveah::loveah::loveah:

:super::super::super::super::super:

trancefan0883
Jul 5th, 2009, 23:56
amazing :super:

TrancySpacer
Jul 5th, 2009, 23:56
mms://62.204.68.36:80/trancefix?MSWMExt=.asf <-- stream for all so you can use any player you want xD

scarlett
Jul 5th, 2009, 23:56
join my madness:LMAO::LMAO:

Coooool madness :LMAO::LMAO:

jddavid86
Jul 5th, 2009, 23:56
http://i105.photobucket.com/albums/m204/apathys_kiss/rave/dance.gifhttp://i105.photobucket.com/albums/m204/apathys_kiss/rave/dance.gif
:rave::rave::rave::rave:

nikaburg
Jul 5th, 2009, 23:56
MANUEL....:dance3::dance3::dance3::dance3::dance3::dance3:

Jiffy Pop
Jul 5th, 2009, 23:56
Last I heard he was duking it out with a purple pervert hippo for making a sick comment about his GF. Not sure how true that is seeing as how only he can see him :lol:
:LMAO::morepics:

piccoli
Jul 5th, 2009, 23:57
there was ALOT of DPS everywhere!!! just i just opened my fridge and there was a nice cold micelobe waiting for me!! :super:




whoooo :super:



hey girlie!! time to party!!


i know right on time!! so whats new with kandi :lol::lol:



wailo0o0o!!! :hug::bravo:




Kysstall:hug::hug:

aakos
Jul 5th, 2009, 23:57
it will get better when the sun fades, then the lights come on... but dusk you cant se a thing

let's hope for the best tho :):):)

Miss Glam
Jul 5th, 2009, 23:57
And drinking :beer2: I started early even for your time zone :lol:


:beer2::beer2: cheers jiffy!!

Altered-Mind
Jul 5th, 2009, 23:57
any chix alert on videostream? :ee:
still darkness? :crazy::lol:

i think i saw some boobies earlier :bully:


:rofl::rofl::rofl: :ee:

scarlett
Jul 5th, 2009, 23:57
YouTube - Techno Babcia (http://www.youtube.com/watch?v=rGt-k7RTtmQ)


She is awesome! :lolz::lolz::lolz:

Jiffy Pop
Jul 5th, 2009, 23:57
Niavara(MLS remix) is so massive! :choon:

danmark_ori
Jul 5th, 2009, 23:57
mms://62.204.68.36:80/trancefix?MSWMExt=.asf <-- stream for all so you can use any player you want xD



Ingsha
Ingsha Discography at Discogs :book: (http://www.discogs.com/artist/Ingsha)

Real Name: Ingo Zielinski & Sasha Da Link
Members: Ingo Zielinski, Sasha Da Link

Location: Baden-Württemberg, Germany

http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images02/69/m_4235b33802224ca0b1d63c123c0e4141.jpg

URLs: INGSHA aka Ingo Zielinski & Sasha Da Link on MySpace (http://www.myspace.com/projectingsha)

Lucas
Jul 5th, 2009, 23:58
She is awesome! :lolz::lolz::lolz:
:lolz::lolz::lolz:

trancefan0883
Jul 5th, 2009, 23:58
what a set :clap:

Jiffy Pop
Jul 5th, 2009, 23:58
:beer2::beer2: cheers jiffy!!

CHEERS Glammy :beer2: :drunk:

jddavid86
Jul 5th, 2009, 23:58
Coooool madness :LMAO::LMAO:
http://i285.photobucket.com/albums/ll74/mmajunkie92/partyhard.gif
:LMAO::LMAO:

SUNNY TOMORROW
Jul 5th, 2009, 23:58
big tunes all the way:super::super::super:

t r a n c e a h o l i c
Jul 5th, 2009, 23:58
04. Ingsha - Niavara (Manuel Le Saux Remix)

:clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap:

evyqueen87
Jul 5th, 2009, 23:58
news time

aakos
Jul 5th, 2009, 23:58
i think i saw some boobies earlier :bully:


:rofl::rofl::rofl: :ee:

oh really?:w00t:
i bet u r watching some other videos :no::lol::lol::lol:
:mask:

Miss Glam
Jul 5th, 2009, 23:59
Kysstall:hug::hug:


carlitos!! :hug::super::super:

Altered-Mind
Jul 5th, 2009, 23:59
YouTube - Techno Babcia (http://www.youtube.com/watch?v=rGt-k7RTtmQ)



she should tryout for "so you think you can dance" TV show :lol::lol::lol::lol:

Lucas
Jul 5th, 2009, 23:59
http://i285.photobucket.com/albums/ll74/mmajunkie92/partyhard.gif
:LMAO::LMAO:
:LMAO:

I saw a video of this but it wasn't so fast... :lol::lol::lol:

jddavid86
Jul 5th, 2009, 23:59
awesome set:dance::dance::dance::dance:

Jiffy Pop
Jul 6th, 2009, 00:00
She is awesome! :lolz::lolz::lolz:

she's got skills :super::bravo:

aakos
Jul 6th, 2009, 00:00
:ee: exactly :ee:

monstertune :mml:

Nemezijus
Jul 6th, 2009, 00:00
Exactly \o/

jddavid86
Jul 6th, 2009, 00:00
:tjon::tjon::tjon::tjon:

trancefan0883
Jul 6th, 2009, 00:01
great stuff:super::super::super:

:bravo::bravo::bravo::super::super::super:

danmark_ori
Jul 6th, 2009, 00:01
:super: fine set


:dancing: :iagree: :yes: Manuel is delivering again ! :grinning:


:dancing:

t r a n c e a h o l i c
Jul 6th, 2009, 00:01
EXACTLY!!!!

:super::bravo::dance::bounce::clap::dancing:

aakos
Jul 6th, 2009, 00:01
:LMAO:

I saw a video of this but it wasn't so fast... :lol::lol::lol:

that was a really idiot video :rofl:

Refl3x
Jul 6th, 2009, 00:01
:choon: :choon: :choon:
choooooooooooooon

Lucas
Jul 6th, 2009, 00:01
Manuel Le Saux 22:30 - 00:00
01. Ferry Tayle & Manuel Le Saux - Rome Airport (Manuel Le Saux At The End Mix)
02. Stowers & Young - Ocean (Sly One vs Jurrane Remix)
03. Reverse - Distant Destiny (Original Mix)
04. Ingsha - Niavara (Manuel Le Saux Remix)
05. John O'Callaghan & Bryan Kearney - Exactly (Original Mix)

JTParker
Jul 6th, 2009, 00:01
:ee: exactly :ee:

monstertune :mml:


See you in the future.
Marty McFly: You mean the past?
Young Doc: Exactly :)

scarlett
Jul 6th, 2009, 00:01
http://i285.photobucket.com/albums/ll74/mmajunkie92/partyhard.gif
:LMAO::LMAO:

OMG I think I saw the whole video :lolz:

Is it this guy who lost his account in Warcraft? :LMAO:

Altered-Mind
Jul 6th, 2009, 00:01
oh really?:w00t:
i bet u r watching some other videos :no::lol::lol::lol:
:mask:

:whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle: :lol:

Cloud 88
Jul 6th, 2009, 00:01
UPLIFTING
TRANCE
http://www.dhikrullah.com/dhikrullah/lectures/assad_files/heaven.jpg
F O R E V E R !
:love: :bow: :love:

Miss Glam
Jul 6th, 2009, 00:01
http://i56.photobucket.com/albums/g176/xratherbeincali/tribalgroovespsy4.gif

SUNNY TOMORROW
Jul 6th, 2009, 00:02
And drinking :beer2: I started early even for your time zone :lol:

:dance::dance::dance::)

Lucas
Jul 6th, 2009, 00:02
that was a really idiot video :rofl:
:iagree:

Not idiot video, he is an idiot. :lol::lol:

trancefan0883
Jul 6th, 2009, 00:02
awesome set:dance::dance::dance::dance:


:ee: exactly :ee:

monstertune :mml:



:tjon::tjon::tjon::tjon:

:super::super::super::super:

Jiffy Pop
Jul 6th, 2009, 00:02
wow this set is rockin so hard!!


GO MANNY GO!!!!!!!

Refl3x
Jul 6th, 2009, 00:02
UPLIFTING
TRANCE
http://www.dhikrullah.com/dhikrullah/lectures/assad_files/heaven.jpg
F O R E V E R !
:love: :bow: :love:


:iagree::wub:

scarlett
Jul 6th, 2009, 00:02
:LMAO:

I saw a video of this but it wasn't so fast... :lol::lol::lol:

Me too :LMAO:

SUNNY TOMORROW
Jul 6th, 2009, 00:03
sounds massive:super::super::super:

aakos
Jul 6th, 2009, 00:03
See you in the future.
Marty McFly: You mean the past?
Young Doc: Exactly :)

:lol:
i just simply love that track! year 2006 \0/

:clap:

Miss Glam
Jul 6th, 2009, 00:03
<b>:dancing: :iagree: :yes: Manuel is delivering again ! :grinning:

:dancing:</b>


:bravo::bravo::bravo:turn it up baby!!!:bravo::bravo::bravo:

trancefan0883
Jul 6th, 2009, 00:03
:dancing::dancing::dancing:

jddavid86
Jul 6th, 2009, 00:03
http://i423.photobucket.com/albums/pp317/SSonic2006/PartyHardAnonymous.gifwoot:dance:

Cloud 88
Jul 6th, 2009, 00:03
Manuel Le Saux ROX the DanceFloor Tonight ! :super:

piccoli
Jul 6th, 2009, 00:03
my fav tune of all times:rave::rave::rave::rave:

Jiffy Pop
Jul 6th, 2009, 00:03
:iagree:

Not idiot video, he is an idiot. :lol::lol:

well said :lol:

Altered-Mind
Jul 6th, 2009, 00:04
UPLIFTING
TRANCE
http://www.dhikrullah.com/dhikrullah/lectures/assad_files/heaven.jpg
F O R E V E R !
:love: :bow: :love:

oh really? :bully:

aakos
Jul 6th, 2009, 00:04
:iagree:

Not idiot video, he is an idiot. :lol::lol:

as u want :):):)
video is idiot coz of him :lol:

Jiffy Pop
Jul 6th, 2009, 00:04
Manuel Le Saux ROX the DanceFloor Tonight ! :super:

this is his event... no questions! :music::music:

Miss Glam
Jul 6th, 2009, 00:04
:bravo::bravo:massive mad beatz Manny!!!:super::super:

jddavid86
Jul 6th, 2009, 00:04
http://i56.photobucket.com/albums/g176/xratherbeincali/tribalgroovespsy4.gif
awesome gif:dancing::dancing:

trancefan0883
Jul 6th, 2009, 00:04
sounds massive:super::super::super:


wow this set is rockin so hard!!


GO MANNY GO!!!!!!!

:iagree::bravo::bravo::super::super:

t r a n c e a h o l i c
Jul 6th, 2009, 00:04
That build-up still sends a shiver down my spine :super::dance:

Lucas
Jul 6th, 2009, 00:05
well said :lol:
:mask: :mask:

:dancing: :dancing: :dancing: :dancing:

nikaburg
Jul 6th, 2009, 00:05
http://i374.photobucket.com/albums/oo184/mathur/DJ/31207928344.gif

JTParker
Jul 6th, 2009, 00:05
:lol:
i just simply love that track! year 2006 \0/

:clap:

+1 Awesome track.:dance::dance::dance::dance:

jddavid86
Jul 6th, 2009, 00:05
:rave::rave::rave::rave:

Jiffy Pop
Jul 6th, 2009, 00:05
Its hard to post when your dancing around your room
:dancing::dancing::dancing:

aakos
Jul 6th, 2009, 00:05
one day i wanna see playing Bryan Kearney in live :)

:mml:

scarlett
Jul 6th, 2009, 00:06
oh really? :bully:

Really :bully::bully:

Miss Glam
Jul 6th, 2009, 00:06
o0o0o yessss baby!!! give me more!!!!:super::super::bravo::bravo:

CYBER KID
Jul 6th, 2009, 00:06
UPLIFTING


TRANCE
http://www.dhikrullah.com/dhikrullah/lectures/assad_files/heaven.jpg
F O R E V E R !

:love: :bow: :love:


A N D
M A N N Y
I S
D A
G R E A T E S T
U P L I F T E R

Jiffy Pop
Jul 6th, 2009, 00:06
:dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance:

tiestino
Jul 6th, 2009, 00:07
go manny goooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!

Altered-Mind
Jul 6th, 2009, 00:07
one day i wanna see playing Bryan Kearney in live :)

:mml:

:iagree:

his sets are always great :mml:

he plays lots of techno :bounce:


Really :bully::bully:

ok :bully:

danmark_ori
Jul 6th, 2009, 00:07
Manuel Le Saux 22:30 - 00:00
01. Ferry Tayle & Manuel Le Saux - Rome Airport (Manuel Le Saux At The End Mix)
02. Stowers & Young - Ocean (Sly One vs Jurrane Remix)
03. Reverse - Distant Destiny (Original Mix)
04. Ingsha - Niavara (Manuel Le Saux Remix)
05. John O'Callaghan & Bryan Kearney - Exactly (Original Mix)




Bryan Kearney
Bryan Kearney Discography at Discogs :book: (http://www.discogs.com/artist/Bryan+Kearney)

Real Name: Bryan Kearney

In Groups: O'Callaghan & Kearney (http://www.discogs.com/artist/O%27Callaghan+%26+Kearney)
Profile: Bryan Kearney (born 1984) is a Trance DJ & Producer


Location: Dublin (http://en.wikipedia.org/wiki/Dublin), Ireland

http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/106/m_6ad84e55c6554bb59175a11fd5132440.jpg

URLs: Bryan Kearney on MySpace (http://www.myspace.com/bryankearney)

SUNNY TOMORROW
Jul 6th, 2009, 00:07
super fine choonage:super::super::super:

scarlett
Jul 6th, 2009, 00:08
Steve Anderson - Before Long :wub::wub::wub:

:choon:

aakos
Jul 6th, 2009, 00:08
o0o0o yessss baby!!! give me more!!!!:super::super::bravo::bravo:

all i can do just :beat: :beat: :beat: :lol::lol::lol:

trancefan0883
Jul 6th, 2009, 00:08
awesome tunes

nikaburg
Jul 6th, 2009, 00:08
MANUEL...

http://i374.photobucket.com/albums/oo184/mathur/Manuel%20Le%20Saux/m_4deb64bb40d43103ffb691c7a74c551f.jpg

Miss Glam
Jul 6th, 2009, 00:08
:super::super: http://i50.photobucket.com/albums/f333/earthtwinkle/Smilies/Wow.gif :super::super:

Jiffy Pop
Jul 6th, 2009, 00:08
SOooooooo..... MASSIVEEEEE!!!!!!!! :music:

scarlett
Jul 6th, 2009, 00:08
ok :bully:

Good :bully:

Altered-Mind
Jul 6th, 2009, 00:09
o0o0o yessss baby!!! give me more!!!!:super::super::bravo::bravo:

ok :devil: :hump:


:rofl::rofl::rofl::LMAO::lolz:

Lucas
Jul 6th, 2009, 00:09
Manuel Le Saux 22:30 - 00:00
01. Ferry Tayle & Manuel Le Saux - Rome Airport (Manuel Le Saux At The End Mix)
02. Stowers & Young - Ocean (Sly One vs Jurrane Remix)
03. Reverse - Distant Destiny (Original Mix)
04. Ingsha - Niavara (Manuel Le Saux Remix)
05. John O'Callaghan & Bryan Kearney - Exactly (Original Mix)
06. Steve Anderson - Before Long (Original Mix)

SUNNY TOMORROW
Jul 6th, 2009, 00:09
just trancing the day away:super::super::super:

Miss Glam
Jul 6th, 2009, 00:09
all i can do just :beat: :beat: :beat: :lol::lol::lol:



:lol::lol: and you know this mannnnn!!!

Jiffy Pop
Jul 6th, 2009, 00:09
:dancing::dancing::dancing::dancing::dancing:

scarlett
Jul 6th, 2009, 00:09
Amazing track :wub:

:dancing::banana::dancing::banana:

tiestino
Jul 6th, 2009, 00:09
MANUEL...

http://i374.photobucket.com/albums/oo184/mathur/Manuel%20Le%20Saux/m_4deb64bb40d43103ffb691c7a74c551f.jpg


is the best

aakos
Jul 6th, 2009, 00:09
:iagree:

his sets are always great :mml:

he's on my wish-list 'who do u wanna see playing in live?' :ee:
he's next to mr '00' :)

piccoli
Jul 6th, 2009, 00:09
really kick set by Manny:rave:rave:rave::rave:

trancefan0883
Jul 6th, 2009, 00:10
super fine choonage:super::super::super:

:iagree:


go manny goooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!

:wave::music:

Jiffy Pop
Jul 6th, 2009, 00:10
just trancing the day away:super::super::super:
and manny owns this day!!!!!!

SUNNY TOMORROW
Jul 6th, 2009, 00:10
:dance3::dance3::dance3:

scarlett
Jul 6th, 2009, 00:10
06. Steve Anderson - Before Long (Original Mix)

Hmm, are you sure it's original? :hmmm: