PDA

View Full Version : 29-06-2009 Portugal in the Mix 001



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45

Nery
Jun 29th, 2009, 22:24
Omg, long time I didn't go in Portugal :s

Was in Sao Martino do Porto in 1996 and Peniche in 1998 ^^ I was 8 and 10 years old :)


Circles now I think :)

I hope you had a great time here! (if u remember :))

trancefan0883
Jun 29th, 2009, 22:24
fantastic set

Altered-Mind
Jun 29th, 2009, 22:25
:dancing::dancing::dancing::dancing:

Portugal, Spain, Poland, USA, U.K, Hungary, Mexico,.... WE UNITE AS ONE

TRANCE IS OUR LANGUAGE!!!!!!!!!!!!!!

my language is a bit more "different" :bully:

TeroA
Jun 29th, 2009, 22:25
http://i547.photobucket.com/albums/hh471/ter0a/smilies/29bb39f7.gif









:yes: Finland too has yield an impressive range of producers, remixers and DJ's :bravo::iagree::):)

piccoli
Jun 29th, 2009, 22:25
Andy Blueman :bow:

Portugal In The Mix...:wub:

Picco, thank you, it's being a superb event :bow::bow::bow:




thank to soundlift, he organized this in 1 week:):)

*AvA*
Jun 29th, 2009, 22:25
I was on swimming pool...

lol lucky:):)

:dance::dance::super::super::dance::dance:

Pedro De Castro
Jun 29th, 2009, 22:26
When i say that Trance is the only way to reach orgasm without sex is because music like this :super::super::super::super::super:

Nery
Jun 29th, 2009, 22:26
Andy Blueman :bow:

Portugal In The Mix...:wub:

Picco, thank you, it's being a superb event :bow::bow::bow:

:choon::choon::choon:

trancefan0883
Jun 29th, 2009, 22:26
huge tune :clap2:

Nery
Jun 29th, 2009, 22:26
hope lot of people here in Portugal are tuned in:bravo::bravo::bravo::music::music:

I think they are :mask:

*AvA*
Jun 29th, 2009, 22:26
my language is a bit more "different" :bully:

Psy trance...nevermind

All Trance FTW!!!!!!!:super::super::friends:

Cassiopee
Jun 29th, 2009, 22:26
Boa Noite:)Ainda se ve um moucadinho ! :lol:

SoundLift
Jun 29th, 2009, 22:26
thank to soundlift, he organized this in 1 week:):)



Thanks for the colaboration of my Friends DR Yxam , Nery and all the people in the Soundstation351 Forum that make it happen :hug:

piccoli
Jun 29th, 2009, 22:26
When i say that Trance is the only way to reach orgasm without sex is because music like this :super::super::super::super::super:




ahahaha LOL :iagree::lol:

BassT4ken
Jun 29th, 2009, 22:26
I hope you had a great time here! (if u remember :))

Yeaaaah, was really great holidays, especially when I visited Berlenga Island :D Was amazing :super::super:

I also visited Fatima, Obidos, Porto, Lisboa, was really amazing ;) great country with nice people ;)

Altered-Mind
Jun 29th, 2009, 22:27
Psy trance...nevermind

All Trance FTW!!!!!!!:super::super::friends:

now ur talking :grinning2: :friends:

piccoli
Jun 29th, 2009, 22:27
Thanks for the colaboration of my Friends DR Yxam , Nery and all the people in the Soundstation351 Forum that make it happen :hug:



:iagree::iagree::iagree::hug:

*AvA*
Jun 29th, 2009, 22:27
thank to soundlift, he organized this in 1 week:):)

Then :thankyou: SoundLift :bow::bow::friends:

Nery
Jun 29th, 2009, 22:28
Yeaaaah, was really great holidays, especially when I visited Berlenga Island :D Was amazing :super::super:

I also visited Fatima, Obidos, Porto, Lisboa, was really amazing ;) great country with nice people ;)

Thanks a lot for the kind words :friends:

Maybe some day you will come here again!

trancefan0883
Jun 29th, 2009, 22:28
:choon: after :choon:

*AvA*
Jun 29th, 2009, 22:28
Thanks for the colaboration of my Friends DR Yxam , Nery and all the people in the Soundstation351 Forum that make it happen :hug:
:lol:
Then :thankyou: EVERYBODY!!!!!!!!:friends::friends:

piccoli
Jun 29th, 2009, 22:29
:super::bravo::super::bravo::super::bravo::super::bravo::super:


who said trance died?

Nery
Jun 29th, 2009, 22:30
When i say that Trance is the only way to reach orgasm without sex is because music like this :super::super::super::super::super:

:iagree:

*AvA*
Jun 29th, 2009, 22:30
Yeaaaah, was really great holidays, especially when I visited Berlenga Island :D Was amazing :super::super:

I also visited Fatima, Obidos, Porto, Lisboa, was really amazing ;) great country with nice people ;)

did you visit Spain?:)

danmark_ori
Jun 29th, 2009, 22:30
:super::bravo::super::bravo::super::bravo::super::bravo::super:


who said trance died?



Airbase
Airbase Discography at Discogs :book: (http://www.discogs.com/artist/Airbase)
Images for Airbase (http://www.discogs.com/viewimages?artist=Airbase)
Real Name: Jezper Söderlund

Aliases: Inner State (http://www.discogs.com/artist/Inner+State), J. (4) (http://www.discogs.com/artist/J.+(4)), J.E.Z.P. (http://www.discogs.com/artist/J.E.Z.P.), J.L.N.D (http://www.discogs.com/artist/J.L.N.D), Jezper Söderlund (http://www.discogs.com/artist/Jezper+S%C3%B6derlund), JZ (4) (http://www.discogs.com/artist/JZ+(4)), Loken (http://www.discogs.com/artist/Loken), Mono (4) (http://www.discogs.com/artist/Mono+(4)), Narthex (http://www.discogs.com/artist/Narthex), One Man Army (http://www.discogs.com/artist/One+Man+Army), Ozone (http://www.discogs.com/artist/Ozone), Parc (http://www.discogs.com/artist/Parc), Rah (http://www.discogs.com/artist/Rah), Scarab, The (http://www.discogs.com/artist/Scarab%2C+The)



Location: Västra Götalands län (http://en.wikipedia.org/wiki/V%C3%A4stra_G%C3%B6taland_County) , Sweden

http://c3.ac-images.myspacecdn.com/images01/90/m_8cb75748fcdfeb001cb17ef2c5ff90ea.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b5/Svcmap_vastra_gotaland.png


URLs: http://www.airbase.nu
Airbase on MySpace (http://www.myspace.com/airbase)







huge tune :clap2:

trancefan0883
Jun 29th, 2009, 22:30
Thanks for the colaboration of my Friends DR Yxam , Nery and all the people in the Soundstation351 Forum that make it happen :hug:
:bravo::bravo::bravo::bravo:great work:bravo::bravo::bravo::bravo::bravo:


thank to soundlift, he organized this in 1 week:):)
:super:

SoundLift
Jun 29th, 2009, 22:30
AIRBASE IS BACKKKKKKKKKKKKK :super::super::super::super::super:

Cassiopee
Jun 29th, 2009, 22:30
I think they are :mask:Have you got a radioshow in some portuguese radiostation ? Everytime I go there I only hear house music ... :unsure:

Nery
Jun 29th, 2009, 22:30
:choon: after :choon:


:super::bravo::super::bravo::super::bravo::super::bravo::super:


who said trance died?



:super:

Blue Kore
Jun 29th, 2009, 22:30
AIRBASE - BACK (ORIGINAL MIX)

:super::super::super::super::super::super:

dead_devil_66
Jun 29th, 2009, 22:30
:super::bravo::super::bravo::super::bravo::super::bravo::super:


who said trance died?


if producers continue to produce tons of uplifting, uplifting will be exausted D:

*AvA*
Jun 29th, 2009, 22:30
:super::bravo::super::bravo::super::bravo::super::bravo::super:


who said trance died?

Mr Nobody :muahaha::devil:


:super::super::super::super:

Nery
Jun 29th, 2009, 22:31
01. Special Portugal In The Mix Intro
02. ID - ID (Nery Production) [CDR]
03. Wellenrausch VS Rene Ablaze - Earthbound (Autumn Sessions Mix) [Redux Recordings]
04. AF Project - Moonlight Madness (Original Mix) [Flashover Recordings]
05. Carl B - Auxiliary (Part 1) [In Trance We Trust]
06. ID - ID (Nery Production) [CDR]
07. Saints & Sinners - Peace (Breakfast Mix) [Lost Language Records]
08. Nery - Road To Glory (Original Mix) [Redux Digital]
09. SoundLift - Against The Wind (Original Emotional Mix) [Magic Island]
10. Nery - Unimaginable (Emotional Mix) [Magic Island]
11. Robert Nickson - Circles (Andy Blueman Remix) [ASOT]
12. Airbase - Back (Nery Edit) [In Trance We Trust]

Pedro De Castro
Jun 29th, 2009, 22:31
:super::dance:PORTUGAL IN THE MIX IS TRANCING THE WORLD !:dance::super:

:iagree:

Altered-Mind
Jun 29th, 2009, 22:31
who said trance died?

George W Bush :mask:

:bully:

trancefan0883
Jun 29th, 2009, 22:31
amazing tune :wub:

danmark_ori
Jun 29th, 2009, 22:32
SOUNDLIFT LOCATION: PORTO, PORTUGAL

:smile:



Unread Monday, 29-06-2009, 04:22 PM #2598
what
Just got here :dontknow:

what is online now :wave:
Join Date: Jun 2009
Location: fefgfrge
Post: 1 :bravo: <- click me ! :hug: (http://forum.ah.fm/livesets-ah-fm/17935-29-06-2009-portugal-mix-001-a-174.html#post1005295)
* Welcome :welcome: at :ah: Afterhours.FM :loveah: Forum :grinning: what ! * :mml:

SoundLift
Jun 29th, 2009, 22:32
Nery Edit is Great :)

Pedro De Castro
Jun 29th, 2009, 22:33
AMAZING

*AvA*
Jun 29th, 2009, 22:33
George W Bush :mask:

:bully:

what i tell you: Mr Nobody :mask:

trancefan0883
Jun 29th, 2009, 22:33
:dancing:

BassT4ken
Jun 29th, 2009, 22:33
did you visit Spain?:)

Yeah, 6 times :D

Altea, La Escala, Salou, Moreira, Calpe and a city trip (barcelona, zaragoza, madrid, sociedad, bilbao ...) :)

Amazing too :)

piccoli
Jun 29th, 2009, 22:34
Have you got a radioshow in some portuguese radiostation ? Everytime I go there I only hear house music ... :unsure:




LOL that's exactly why we're making this event, to wake Portugal to this kind of music called TRAMCE, i'm tired of so much house here:P


let's see if the situation goes to another side.:)

and thanks to people like Dr, Yxam organizing trance parties around:)

Altered-Mind
Jun 29th, 2009, 22:34
what i tell you: Mr Nobody :mask:

thats Mr. Nobody's other alias :lol:

trancefan0883
Jun 29th, 2009, 22:34
massive banging sounds

danmark_ori
Jun 29th, 2009, 22:34
W :w00t: O :w00t: O :w00t: T :w00t: ! :w00t:

W :w00t: O :w00t: O :w00t: T :w00t: ! :w00t:

(c) Polar (http://www.urbandictionary.com/define.php?term=woot)




AIRBASE - BACK (ORIGINAL MIX)

:super::super::super::super::super::super:

amazing energetic track ! :bravo:

Blue Kore
Jun 29th, 2009, 22:35
SoundLift - On A Mission (Original Mix)

Altered-Mind
Jun 29th, 2009, 22:35
LOL that's exactly why we're making this event, to wake Portugal to this kind of music called TRAMCE, i'm tired of so much house here:P


let's see if the situation goes to another side.:)

and thanks to people like Dr, Yxam organizing trance parties around:)

what is Tramce? :unsure:



:mask:

trancefan0883
Jun 29th, 2009, 22:35
huge :music:

DistantLand
Jun 29th, 2009, 22:35
SoundLift has a lot of Aly and Fila sounds.

*AvA*
Jun 29th, 2009, 22:35
Yeah, 6 times :D

Altea, La Escala, Salou, Moreira, Calpe and a city trip (barcelona, zaragoza, madrid, sociedad, bilbao ...) :)

Amazing too :)

damn :( I'm from Seville

and you are welcome at my home:friends:


thats Mr. Nobody's other alias :lol:

yep:lol::lol::lol:

Blue Kore
Jun 29th, 2009, 22:36
I love this "On A Mission" Theme From SoundLift

Very Emocional :D

piccoli
Jun 29th, 2009, 22:36
and Emotion is so quiet suddenly?:unsure::lol::lol:

SpecialKay
Jun 29th, 2009, 22:37
super uplifting choooon! :music:

piccoli
Jun 29th, 2009, 22:37
what a choooon:bravo::super::bravo::super::bravo::super::choon::choon::choon:

Emotion
Jun 29th, 2009, 22:37
and Emotion is so quiet suddenly?:unsure::lol::lol:

:mask:

evyqueen87
Jun 29th, 2009, 22:37
LOL that's exactly why we're making this event, to wake Portugal to this kind of music called TRAMCE, i'm tired of so much house here:P


let's see if the situation goes to another side.:)

and thanks to people like Dr, Yxam organizing trance parties around:)
can you hook me up with house station ..i also like house ...:)

piccoli
Jun 29th, 2009, 22:37
super uplifting choooon! :music:




hello my dear Kay:hug::hug::hug:

Cassiopee
Jun 29th, 2009, 22:37
LOL that's exactly why we're making this event, to wake Portugal to this kind of music called TRAMCE, i'm tired of so much house here:P


let's see if the situation goes to another side.:)

and thanks to people like Dr, Yxam organizing trance parties around:)

Lol so there isn t any ? I'm going to enjoy my hollydays :LMAO:

trancefan0883
Jun 29th, 2009, 22:37
beautiful sounds

BassT4ken
Jun 29th, 2009, 22:38
damn :( I'm from Seville

and you are welcome at my home:friends:



yep:lol::lol::lol:



You're at Jellyfish city too ahah :)

thank you ;)

Altered-Mind
Jun 29th, 2009, 22:39
and Emotion is so quiet suddenly?:unsure::lol::lol:

she is busy driving on a "distant land" :driver:

:bully:

danmark_ori
Jun 29th, 2009, 22:39
SOUNDLIFT LOCATION: PORTO, PORTUGAL

:smile:



SoundLift
SoundLift Discography at Discogs (http://www.discogs.com/artist/SoundLift)



Location: Porto (http://en.wikipedia.org/wiki/Porto), Norte (http://en.wikipedia.org/wiki/Norte,_Portugal), Portugal

http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images02/84/m_f4845cd9bea149b5a2d31acc0316e685.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4d/Ribeira_do_porto.jpg/250px-Ribeira_do_porto.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/14/LocalRegiaoNorte.svg/180px-LocalRegiaoNorte.svg.png http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/9d/PRT.png/100px-PRT.png


SoundLift on MySpace (http://www.myspace.com/mthecap)

http://forum.ah.fm/members/20844-soundlift/ :ah:

*AvA*
Jun 29th, 2009, 22:39
one my sister's friend told me that "trance is died hahahaha is shit hahahahaah"

an now i ask me: why i didin't kill him at that moment?

:muahaha: another Mr Nobody :devil: you suck dude :devil:

Fortunately he isn't friend of my sister anymore:muahaha:

SpecialKay
Jun 29th, 2009, 22:39
hello my dear Kay:hug::hug::hug:

hey Pic! Enjoying the choons today? :hug: :)

Nery
Jun 29th, 2009, 22:39
01. Special Portugal In The Mix Intro
02. ID - ID (Nery Production) [CDR]
03. Wellenrausch VS Rene Ablaze - Earthbound (Autumn Sessions Mix) [Redux Recordings]
04. AF Project - Moonlight Madness (Original Mix) [Flashover Recordings]
05. Carl B - Auxiliary (Part 1) [In Trance We Trust]
06. ID - ID (Nery Production) [CDR]
07. Saints & Sinners - Peace (Breakfast Mix) [Lost Language Records]
08. Nery - Road To Glory (Original Mix) [Redux Digital]
09. SoundLift - Against The Wind (Original Emotional Mix) [Magic Island]
10. Nery - Unimaginable (Emotional Mix) [Magic Island]
11. Robert Nickson - Circles (Andy Blueman Remix) [ASOT]
12. Airbase - Back (Nery Edit) [In Trance We Trust]
13. SoundLift - On A Mission (Original Mix) [CDR]

missedashes
Jun 29th, 2009, 22:39
havent been on ah.fm for quite a while, Portugal in the Mix sounds awesome, track IDs always appreciated, keep the choons flowing, good afternoon from the US/good evening to everyone in Europe :music::super:

Nery
Jun 29th, 2009, 22:40
she is busy driving on a "distant land" :driver:

:bully:

ahhahaha :lol:

piccoli
Jun 29th, 2009, 22:40
one my sister's friend told me that "trance is died hahahaha is shit hahahahaah"

an now i ask me: why i didin't kill him at that moment?

:muahaha: another Mr Nobody :devil: you suck dude :devil:

Fortunately he isn't friend of my sister anymore:muahaha:




:rofl: what a looser:rofl::lol::lol:

*AvA*
Jun 29th, 2009, 22:40
You're at Jellyfish city too ahah :)

thank you ;)

yep :) :grinning:

she is busy driving on a "distant land" :driver:

:bully:

:LMAO::LMAO:

Antarctica?:mask:

Pedro De Castro
Jun 29th, 2009, 22:40
:dance:AMAZING SET BY THE PORTUGUESE TRANCE PRODUCER NERY ABSOLUTELY AMAZING !:bravo:

danmark_ori
Jun 29th, 2009, 22:41
super uplifting choooon! :music:


:wave: welcome back SpecialKay ! :bravo: :friends: :grinning:


:dancing:

Emotion
Jun 29th, 2009, 22:41
she is busy driving on a "distant land" :driver:

:bully:

indeed :mask:

piccoli
Jun 29th, 2009, 22:41
hey Pic! Enjoying the choons today? :hug: :)




ohhh yes always:super::super::super::dance::bravo:

Nery
Jun 29th, 2009, 22:41
Have you got a radioshow in some portuguese radiostation ? Everytime I go there I only hear house music ... :unsure:

Nop...

And yes, basically, they only play house here.

trancefan0883
Jun 29th, 2009, 22:41
super uplifting choooon! :music:


what a choooon:bravo::super::bravo::super::bravo::super::choon::choon::choon:

:super::super::super:

Cassiopee
Jun 29th, 2009, 22:41
havent been on ah.fm for quite a while, Portugal in the Mix sounds awesome, track IDs always appreciated, keep the choons flowing, good afternoon from the US/good evening to everyone in Europe :music::super:Boa tarde :mask:

piccoli
Jun 29th, 2009, 22:42
:dance:AMAZING SET BY THE PORTUGUESE TRANCE PRODUCER NERY ABSOLUTELY AMAZING !:bravo:





+78976543465273834984846746463738939:iagree:



:super::super::super::super::super:

danmark_ori
Jun 29th, 2009, 22:42
01. Special Portugal In The Mix Intro
02. ID - ID (Nery Production) [CDR]
03. Wellenrausch VS Rene Ablaze - Earthbound (Autumn Sessions Mix) [Redux Recordings]
04. AF Project - Moonlight Madness (Original Mix) [Flashover Recordings]
05. Carl B - Auxiliary (Part 1) [In Trance We Trust]
06. ID - ID (Nery Production) [CDR]
07. Saints & Sinners - Peace (Breakfast Mix) [Lost Language Records]
08. Nery - Road To Glory (Original Mix) [Redux Digital]
09. SoundLift - Against The Wind (Original Emotional Mix) [Magic Island]
10. Nery - Unimaginable (Emotional Mix) [Magic Island]
11. Robert Nickson - Circles (Andy Blueman Remix) [ASOT]
12. Airbase - Back (Nery Edit) [In Trance We Trust]
13. SoundLift - On A Mission (Original Mix) [CDR]


SoundLift
SoundLift Discography at Discogs (http://www.discogs.com/artist/SoundLift)



Location: Porto (http://en.wikipedia.org/wiki/Porto), Norte (http://en.wikipedia.org/wiki/Norte,_Portugal), Portugal

http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images02/84/m_f4845cd9bea149b5a2d31acc0316e685.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4d/Ribeira_do_porto.jpg/250px-Ribeira_do_porto.jpg


SoundLift on MySpace (http://www.myspace.com/mthecap)

http://forum.ah.fm/members/20844-soundlift/ :ah:

*AvA*
Jun 29th, 2009, 22:42
:choonalert: after :choonalert:

aakos
Jun 29th, 2009, 22:42
back! :)

:mml::mml:

massive set Nery! :clap2:

Nery
Jun 29th, 2009, 22:42
havent been on ah.fm for quite a while, Portugal in the Mix sounds awesome, track IDs always appreciated, keep the choons flowing, good afternoon from the US/good evening to everyone in Europe :music::super:

:friends:

Altered-Mind
Jun 29th, 2009, 22:43
one my sister's friend told me that "trance is died hahahaha is shit hahahahaah"

an now i ask me: why i didin't kill him at that moment?

:muahaha: another Mr Nobody :devil: you suck dude :devil:

Fortunately he isn't friend of my sister anymore:muahaha:

that "friend" needs a good swift kick to the nuts for saying that :beat: :chair:


Nop...

And yes, basically, they only play house here.

internet radio For The Win! :super::lttd:

fabinhu
Jun 29th, 2009, 22:43
IT IS BEING AWSOME NERY!! KEEP GOING

*AvA*
Jun 29th, 2009, 22:44
Nop...

And yes, basically, they only play house here.

:ee::ee::ee:

Nery
Jun 29th, 2009, 22:44
Tracklist:

01. Special Portugal In The Mix Intro
02. ID - ID (Nery Production) [CDR]
03. Wellenrausch VS Rene Ablaze - Earthbound (Autumn Sessions Mix) [Redux Recordings]
04. AF Project - Moonlight Madness (Original Mix) [Flashover Recordings]
05. Carl B - Auxiliary (Part 1) [In Trance We Trust]
06. ID - ID (Nery Production) [CDR]
07. Saints & Sinners - Peace (Breakfast Mix) [Lost Language Records]
08. Nery - Road To Glory (Original Mix) [Redux Digital]
09. SoundLift - Against The Wind (Original Emotional Mix) [Magic Island]
10. Nery - Unimaginable (Emotional Mix) [Magic Island]
11. Robert Nickson - Circles (Andy Blueman Remix) [ASOT]
12. Airbase - Back (Nery Edit) [In Trance We Trust]
13. SoundLift - On A Mission (Original Mix) [CDR]
14. ID - ID [Redux Recordigns]

piccoli
Jun 29th, 2009, 22:44
back! :)

:mml::mml:

massive set Nery! :clap2:




so the girlie was crying?:):)

Altered-Mind
Jun 29th, 2009, 22:44
yep :) :grinning:


:LMAO::LMAO:

Antarctica?:mask:

nope :mask:


Iceland :lol:

BassT4ken
Jun 29th, 2009, 22:44
Nop...

And yes, basically, they only play house here.


In Belgium, we haven't any FM radio who play trance music... Maybe a bit TopRadio sometimes but it's the only one and I can't have it where I am :(

aakos
Jun 29th, 2009, 22:45
i bet Piccoli is all day on ah.fm... :bully: :lol:
:mask:

Altered-Mind
Jun 29th, 2009, 22:45
:ee::ee::ee:

Hmmmmmm im guessing in Spain house is very popular there as well? :crazy::book:

*AvA*
Jun 29th, 2009, 22:45
that "friend" needs a good swift kick to the nuts for saying that :beat: :chair:

like Picco said, he is a looser:lol::lol:

piccoli
Jun 29th, 2009, 22:45
In Belgium, we haven't any FM radio who play trance music... Maybe a bit TopRadio sometimes but it's the only one and I can't have it where I am :(




i don't remember how many years i don't tune in a normal FM radio station:lol::lol::lol::lol:

trancefan0883
Jun 29th, 2009, 22:46
back! :)

:mml::mml:

massive set Nery! :clap2:


:choonalert: after :choonalert:

:iagree::super::super:

Katadunkass
Jun 29th, 2009, 22:46
So... guessing I am a bit late? :mask:

danmark_ori
Jun 29th, 2009, 22:46
:grinning: You got quite some audience Nery ! :wave: :super: :clap2: :mml:


http://www.urtrancezone.com/modules/Forums/images/smiles/massive.gif


Currently Active Users Viewing This Thread: 54 (35 members and 19 guests)
danmark_ori, Cassiopee, DistantLand+, *AvA*+, BassT4ken, Kr0san, missedashes, Altered-Mind+, Nemover, evyqueen87+, aakos+, Emotion+, TeroA+, piccoli+, T-Rance+, fabinhu, scarlett+, trancefan0883+, Nery, SpecialKay, Maxi1985, PitBullek, lou, UnanyMouse, ozzyxpm+, Blue Kore, SoundLift, Rudika, Pedro De Castro, Möre83+, dead_devil_66, gp1, paulnv, Leuzimn+, BrNNNN





Tracklist:

01. Special Portugal In The Mix Intro
02. ID - ID (Nery Production) [CDR]
03. Wellenrausch VS Rene Ablaze - Earthbound (Autumn Sessions Mix) [Redux Recordings]
04. AF Project - Moonlight Madness (Original Mix) [Flashover Recordings]
05. Carl B - Auxiliary (Part 1) [In Trance We Trust]
06. ID - ID (Nery Production) [CDR]
07. Saints & Sinners - Peace (Breakfast Mix) [Lost Language Records]
08. Nery - Road To Glory (Original Mix) [Redux Digital]
09. SoundLift - Against The Wind (Original Emotional Mix) [Magic Island]
10. Nery - Unimaginable (Emotional Mix) [Magic Island]
11. Robert Nickson - Circles (Andy Blueman Remix) [ASOT]
12. Airbase - Back (Nery Edit) [In Trance We Trust]
13. SoundLift - On A Mission (Original Mix) [CDR]
14. ID - ID [Redux Recordigns]

SpecialKay
Jun 29th, 2009, 22:46
:wave: welcome back SpecialKay ! :bravo: :friends: :grinning:


:dancing:


Haaj Danmark! How are things? Good to be here today! :dance: :hug:

aakos
Jun 29th, 2009, 22:47
so the girlie was crying?:):)

just a lil bit :) but she's sleeping again...it's so late here :ee:

piccoli
Jun 29th, 2009, 22:47
i bet Piccoli is all day on ah.fm... :bully: :lol:
:mask:



nope. i was working:mask::lol:

Altered-Mind
Jun 29th, 2009, 22:47
i haven't listened to a normal FM radio station in 5 years :mask: