PDA

View Full Version : 29-08-2009 FSOE Day 2009



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42

malka
Aug 29th, 2009, 15:15
omggggggggggggggggggggg

\o/

InaVal
Aug 29th, 2009, 15:15
Hi everyone! Where is uplifting? :(

Katadunkass
Aug 29th, 2009, 15:15
Great track atm :mml::mml:

Jiffy Pop
Aug 29th, 2009, 15:16
:hug::hug::hug:


:dance::hug:

:hug: :wave:


Helloooo Jiffy! :hug: :banana: :lol:
Hello Ms Banana Queen :hug::friends:
How are you?:super:

uplift_l0v3r
Aug 29th, 2009, 15:16
Hi everyone! Where is uplifting? :(

hi man ! :friends: only 1st set was rlly uplifting ! :)

Jiffy Pop
Aug 29th, 2009, 15:16
hm, yeah, i think so :)

:hmmm: yes i agree:mask:

Katadunkass
Aug 29th, 2009, 15:17
:hug: :wave:


Hello Ms Banana Queen :hug::friends:
How are you?:super:
Hey Jiffy! :hug:

Jiffy Pop
Aug 29th, 2009, 15:17
Hi everyone! Where is uplifting? :(


give time! :lol:

uplifting promises to come later :friends:

Star_Guitar
Aug 29th, 2009, 15:17
Hehe will there be any Summer Blush? :icecream:

Jiffy Pop
Aug 29th, 2009, 15:18
Hey Jiffy! :hug:


Kata!:w00t: :hug:

Whats up dude?:lol:

scarlett
Aug 29th, 2009, 15:18
:hug: :wave:


Hello Ms Banana Queen :hug::friends:
How are you?:super:

:lolz:

Thanks, doing fine :mml: Enjoying this really massive event :w00t: :super:

scyllrybde
Aug 29th, 2009, 15:18
hi man ! :friends: only 1st set was rlly uplifting ! :)

Rey's set was a really smashing one. But Den Rize also played very uplifting IMO. :music:

uplift_l0v3r
Aug 29th, 2009, 15:19
oh sunny lax \O/

03. Sunny Lax - Sair Et Lec (pres Acacia - Original Mix)

InaVal
Aug 29th, 2009, 15:19
hi man ! :friends: only 1st set was rlly uplifting ! :)

Bored! :( It must be like uplifting day but this music doesn't consist energy at all!((( I don't beleive it's FSOE day...

Katadunkass
Aug 29th, 2009, 15:19
Kata!:w00t: :hug:

Whats up dude?:lol:
Watching some football with my dad :)
How are you doing, dude? :lol:

Space Garden
Aug 29th, 2009, 15:19
hey everyone,

tuned in for this event - expecting massive trance music :dance:

Mark Andréz
Aug 29th, 2009, 15:19
:choon::choon::choon::choon::choon::choon::choon:

InaVal
Aug 29th, 2009, 15:19
:sleeping::sleeping::sleeping::choon:

Katadunkass
Aug 29th, 2009, 15:20
:choon::choon::choon::choon::choon::choon::choon:
:tjon:

uplift_l0v3r
Aug 29th, 2009, 15:20
hey everyone,

tuned in for this event - expecting massive trance music :dance:

hi Space Garden ! :hug: :friends:

scyllrybde
Aug 29th, 2009, 15:21
:choon::choon::choon: Wow! Great track. What's the complete ID? Woohoo...:wub:

Edit: Ok, somebody was faster than me :lol:

Mohamed Ragab
Aug 29th, 2009, 15:21
lovely sound in this track!!

Katadunkass
Aug 29th, 2009, 15:21
Sair Et Lec :wub::wub:

Mark Andréz
Aug 29th, 2009, 15:21
lovely sound in this track!!

+1000 :iagree:

Space Garden
Aug 29th, 2009, 15:22
hi Space Garden ! :hug: :friends:

hi matey, how are you ? enjoying the event so far? i just tuned in :)

uplift_l0v3r
Aug 29th, 2009, 15:22
Bored! :( It must be like uplifting day but this music doesn't consist energy at all!((( I don't beleive it's FSOE day...

yeah man, i hope uplifting starting from Sean Tyas :)

Katadunkass
Aug 29th, 2009, 15:22
:dancing::dancing::dancing:

uplift_l0v3r
Aug 29th, 2009, 15:23
hi matey, how are you ? enjoying the event so far? i just tuned in :)

thx man, all fine, what about U ? yeah amazing event, but only 1st set was really massive :)

snoop
Aug 29th, 2009, 15:24
lovely song:wub: :)

Jiffy Pop
Aug 29th, 2009, 15:24
:lolz:

Thanks, doing fine :mml: Enjoying this really massive event :w00t: :super:

:super::super: glad you are well! if you are enjoying, then lets :dance3::dance::mml::rave:

Katadunkass
Aug 29th, 2009, 15:24
Beautiful track :wub:

InaVal
Aug 29th, 2009, 15:25
yeah man, i hope uplifting starting from Sean Tyas :)

Techlifting I think!:)

Raduna007
Aug 29th, 2009, 15:25
lovely song:wub: :)

:iagree: :music::music:

Space Garden
Aug 29th, 2009, 15:25
thx man, all fine, what about U ? yeah amazing event, but only 1st set was really massive :)

i was out for a few beers yesterday and i was back home very late - so i just stand up now and feeling wasted :lol:

i need coffee now

Katadunkass
Aug 29th, 2009, 15:26
Won't be here for Andréz set :bully:
Sorry dude :bully:

Svigi
Aug 29th, 2009, 15:26
Ram & Vast Vision - Sandwriting :wub:

Jiffy Pop
Aug 29th, 2009, 15:26
Watching some football with my dad :)
How are you doing, dude? :lol:

nice i played some yesterday :)

and now im am still sleepy because its just past 5am :lol:
but coffee soon i think, or maybe some beer? :hmmm: :beer:

Mark Andréz
Aug 29th, 2009, 15:26
Won't be here for Andréz set :bully:
Sorry dude :bully:

:'( :'(

Esteria
Aug 29th, 2009, 15:26
nice track comes... :)

uplift_l0v3r
Aug 29th, 2009, 15:26
Techlifting I think!:)

:)

i agree with you :friends:

i listened your sets and saw you on tr\tt :) you are nice dj :friends:

scarlett
Aug 29th, 2009, 15:27
:super::super: glad you are well! if you are enjoying, then lets :dance3::dance::mml::rave:

:dancing::dancing::dancing:

InaVal
Aug 29th, 2009, 15:27
I'm interested what Leon will be playing... He was in Ukraine last month and it was a great mix!

Katadunkass
Aug 29th, 2009, 15:27
:'( :'(
I'll download it as soon as I can, don't worry! :)

Jiffy Pop
Aug 29th, 2009, 15:27
Won't be here for Andréz set :bully:
Sorry dude :bully:

:angry: :beat::beat::beat:

malka
Aug 29th, 2009, 15:27
:bravo::bravo::bravo::bravo:


CHOONAGE

scarlett
Aug 29th, 2009, 15:27
Won't be here for Andréz set :bully:
Sorry dude :bully:

But I will be! :mask:

Hello btw :hug:

Mark Andréz
Aug 29th, 2009, 15:27
I'll download it as soon as I can, don't worry! :)

<3 :D hehe

Star_Guitar
Aug 29th, 2009, 15:27
I'm flying...... It's so beautiful!! :music:

Katadunkass
Aug 29th, 2009, 15:27
nice i played some yesterday :)

and now im am still sleepy because its just past 5am :lol:
but coffee soon i think, or maybe some beer? :hmmm: :beer:
Did you win? :)
:lol:, definitely beer :)

uplift_l0v3r
Aug 29th, 2009, 15:28
Ram & Vast Vision - Sandwriting :wub:

orig or vv rmx? :)

danmark_ori
Aug 29th, 2009, 15:28
Nalin & Kane
Nalin & Kane Discography at Discogs :book: (http://www.discogs.com/artist/Nalin+%26+Kane)
Images for Nalin & Kane (http://www.discogs.com/viewimages?artist=Nalin+%26+Kane)
Real Name: Andreas Bialek & Ralf Wolfgang Xaver Beck

Aliases: Yellow Cab (3) (http://www.discogs.com/artist/Yellow+Cab+(3))

Members: Andreas Bialek (http://www.discogs.com/artist/Andreas+Bialek), Ralf Beck (http://www.discogs.com/artist/Ralf+Beck)


Location: Düsseldorf (http://en.wikipedia.org/wiki/D%C3%BCsseldorf) / Meerbusch (http://en.wikipedia.org/wiki/Meerbusch), Nordrhein-Westfalen (http://en.wikipedia.org/wiki/North_Rhine-Westphalia), Germany (http://en.wikipedia.org/wiki/Germany)

http://c4.ac-images.myspacecdn.com/images01/11/m_01935a075067a3da32746afa8418d543.jpg http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images01/13/m_f354472725c22c4e111fca901433c57d.jpg (http://www.myspace.com/138557640) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1c/Stadtwappen_der_kreisfreien_Stadt_D%C3%BCsseldorf.png/80px-Stadtwappen_der_kreisfreien_Stadt_D%C3%BCsseldorf.png (http://en.wikipedia.org/wiki/D%C3%BCsseldorf) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f0/Wappen_Meerbusch.png/80px-Wappen_Meerbusch.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Meerbusch)

Fanpage Nalin & Kane on MySpace (http://www.myspace.com/138557640)



Andreas Bialek URLs: www.andrynalin.com (http://www.andrynalin.com)
Andry Nalin on MySpace (http://www.myspace.com/djandrynalin)







Nalin & Kane - Beachball
Nalin & Kane - Beachball (12") at Discogs (http://www.discogs.com/Nalin-Kane-Beachball/release/4711)


Nalin & Kane Discography at Discogs (http://www.discogs.com/artist/Nalin+%26+Kane)
http://www.discogs.com/image/R-150-4711-1186402223.jpeg
http://www.discogs.com/image/R-150-4711-1186402223.jpeg

Label: FFRR (http://www.discogs.com/label/FFRR)
Catalog#: FX 349
Format: Vinyl, 12"
Country: UK
Released: 1998
Genre: Electronic
Style: Trance
Credits: Vocals - Andrea Kanta (http://www.discogs.com/artist/Andrea+Canta?anv=Andrea+Kanta)* , Shondell Mims (http://www.discogs.com/artist/Shondell+Mims)

http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images01/11/m_301917d0674d0b22c5574c2c39ffd2f4.jpg (http://www.myspace.com/andreacanta)

InaVal
Aug 29th, 2009, 15:28
:)

i agree with you :friends:

i listened your sets and saw you on tr\tt :) you are nice dj :friends:

Thanks):friends:

HenrikChristensen
Aug 29th, 2009, 15:28
Very nice sounds :love: I wish every day was FSOE day :')

Mark Andréz
Aug 29th, 2009, 15:28
But I will be! :mask:

Hello btw :hug:

Heya scarlett, how are you today? :)

snoop
Aug 29th, 2009, 15:28
:iagree: :music::music:
thanks Raduna007:choon:

How are you?:)

carltonz
Aug 29th, 2009, 15:29
;(((
This tune is so ******* beautiful...

Svigi
Aug 29th, 2009, 15:29
orig or vv rmx? :)

Maybe original, that was at Luminosity Beach, too :super:

Katadunkass
Aug 29th, 2009, 15:29
But I will be! :mask:

Hello btw :hug:
O'rly? :mask:
Hey Scar :hug:

Matt Trigle
Aug 29th, 2009, 15:30
ooo helo scarlet i hope everything is fine? :)

uplift_l0v3r
Aug 29th, 2009, 15:30
Maybe original, that was at Luminosity Beach, too :super:

ok, thx man :friends:

Jiffy Pop
Aug 29th, 2009, 15:30
Did you win? :)
:lol:, definitely beer :)

:lol::lol:of course:lol::lol:
actually it was 3-3 but i had 2 scores so i felt like a winner :grinning2:

scarlett
Aug 29th, 2009, 15:31
Heya scarlett, how are you today? :)

Haaai :mml: :friends: Thanks, very fine, a bit busy again :lol: But I will be here for the next two sets :grinning2:


Btw, waiting for Flames :whistle: :lol:

carltonz
Aug 29th, 2009, 15:31
*sniff*
masterpiece ends ;<

Katadunkass
Aug 29th, 2009, 15:32
:lol::lol:of course:lol::lol:
actually it was 3-3 but i had 2 scores so i felt like a winner :grinning2:
Thats the way to do it, well done :grinning:

Katadunkass
Aug 29th, 2009, 15:33
Haaai :mml: :friends: Thanks, very fine, a bit busy again :lol: But I will be here for the next two sets :grinning2:


Btw, waiting for Flames :whistle: :lol:
:bully:

Jiffy Pop
Aug 29th, 2009, 15:33
Very nice sounds :love: I wish every day was FSOE day :')

:iagree::iagree::iagree:

danmark_ori
Aug 29th, 2009, 15:33
*sniff*
masterpiece ends ;<


:yes: :grinning: wait for the Replay :wink:

scarlett
Aug 29th, 2009, 15:33
O'rly? :mask:
Hey Scar :hug:

No, I just don't want Mark to be sad :bully: I'll leave in 15 minutes, but shhhh :bully:

:lolz:



ooo helo scarlet i hope everything is fine? :)

Hey :) :friends: Thanks, of course! :mml: How are you? :grinning2:

Mark Andréz
Aug 29th, 2009, 15:33
:bully:

hahahahh:lol:

Svigi
Aug 29th, 2009, 15:33
Sounds like Fastlane

Raduna007
Aug 29th, 2009, 15:33
thanks Raduna007:choon:

How are you?:)


Great thanks ....:grinning: This day is perfect, playing really well, what ..? :music::music:

Esteria
Aug 29th, 2009, 15:34
choooooon :)

scarlett
Aug 29th, 2009, 15:34
OMG Fastlane :wub::wub:

Mark Andréz
Aug 29th, 2009, 15:34
No, I just don't want Mark to be sad :bully: I'll leave in 15 minutes, but shhhh :bully:

:lolz:




Hey :) :friends: Thanks, of course! :mml: How are you? :grinning2:

Haha, the evilnezz iz overwhelming :lol:

Space Garden
Aug 29th, 2009, 15:34
Sounds like Fastlane

Robert Nickson Remix?

scarlett
Aug 29th, 2009, 15:35
:bully:

I wanted to hide that secret!!! :bully:

:lol::lol:


Awesome chooooooon atm :love:

Katadunkass
Aug 29th, 2009, 15:35
No, I just don't want Mark to be sad :bully: I'll leave in 15 minutes, but shhhh :bully:

:lolz:



Mean girl :lolz:
How are you doing? :hug:


hahahahh:lol:
Get the point? :lol::lol:

scyllrybde
Aug 29th, 2009, 15:35
Why does nobody play the Rozza Remix? In my opinion this is far the best mix... but Robert Nickson Remix is great, too:dance:

scarlett
Aug 29th, 2009, 15:36
Haha, the evilnezz iz overwhelming :lol:

:lol:

Just kidding, of course I'll be tuned in :super:

Mark Andréz
Aug 29th, 2009, 15:36
Mean girl :lolz:
How are you doing? :hug:


Get the point? :lol::lol:

Haha pretty much :P Lets see if it can be arranged :P:lol:

uplift_l0v3r
Aug 29th, 2009, 15:36
Jorn van Deynhoven - Fastlane (Robert Nickson Remix)

Readiness
Aug 29th, 2009, 15:36
Original is way better.

danmark_ori
Aug 29th, 2009, 15:37
Signum-Addicted


* Welcome :welcome: at Afterhours.FM Forum :bravo: Filippo :grinning: *

scarlett
Aug 29th, 2009, 15:37
Mean girl :lolz:
How are you doing? :hug:


Get the point? :lol::lol:


Fine, thanks :hug: But I won't be here in the evening, daaaamn :cry: :wall:

Are you still watching football? :bully: :lol:

Katadunkass
Aug 29th, 2009, 15:38
:mml::mml::mml:

danmark_ori
Aug 29th, 2009, 15:39
Jorn van Deynhoven - Fastlane (Robert Nickson Remix)



Jorn van Deynhoven
Jorn van Deynhoven Discography at Discogs :book: (http://www.discogs.com/artist/Jorn+van+Deynhoven)
Images for Jorn van Deynhoven (http://www.discogs.com/viewimages?artist=Jorn+van+Deynhoven)
Real Name: Jorn van Deynhoven

Profile: Trance producer and DJ living in Amsterdam, The Netherlands.


Locations: Amsterdam + Bloemendaal, The Netherlands / Bochum, Germany

http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images02/70/m_3c56b0ca77c74a22ba02ef38fe51c375.jpg http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/78/m_5856db6f73d14a4daea395b449369f58.jpg

URLs: Bloomingdale Music NL | Jorn van Deynhoven (http://www.jornvandeynhoven.nl)
Jorn van Deynhoven on MySpace (http://www.myspace.com/jornvandeynhoven)
. http://forum.ah.fm/members/14516-jorn-van-deynhoven/ :ah:









Robert Nickson
Robert Nickson Discography at Discogs :book: (http://www.discogs.com/artist/Robert+Nickson)
Images for Robert Nickson (http://www.discogs.com/viewimages?artist=Robert+Nickson)
Real Name: Robert D. Nickson

Aliases: Nick Robertson (http://www.discogs.com/artist/Nick+Robertson)
In Groups: Masters & Nickson (http://www.discogs.com/artist/Masters+%26+Nickson), Mind (3) (http://www.discogs.com/artist/Mind+(3)), True Form (http://www.discogs.com/artist/True+Form)

Profile: Robert's background is a multi-national affair: father from England, mother from Norway, born in England and now living in The Netherlands. But it's The Netherlands that has given him his musical influences. The Netherlands is renowned for its Dance Music scene.


Location: Amsterdam (http://en.wikipedia.org/wiki/Amsterdam), Noord-Holland (http://en.wikipedia.org/wiki/North_Holland), The Netherlands (http://en.wikipedia.org/wiki/Netherlands)


http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images01/84/m_0c59638d17faec0eff75f6630e1bb881.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/60/Noord_Holland-Position.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Provinces_of_the_Netherlands)




URLs: Robert Nickson . com (http://www.robertnickson.com/)
Robert Nickson on MySpace (http://www.myspace.com/robertnickson)

Esteria
Aug 29th, 2009, 15:39
Original is way better.


thats right :) i like the original more :D

Jiffy Pop
Aug 29th, 2009, 15:39
* Welcome :welcome: at Afterhours.FM Forum :bravo: Filippo :grinning: *



Hello Forum Veteran Polar :hug::hug:

dag mijn vriend :wave:

carltonz
Aug 29th, 2009, 15:40
Why does nobody play the Rozza Remix? In my opinion this is far the best mix... but Robert Nickson Remix is great, too:dance:
+1

but even remixed by Nickson it's still massive tune :mask:

Katadunkass
Aug 29th, 2009, 15:40
Haha pretty much :P Lets see if it can be arranged :P:lol:
:mask:
Do it baby, do it! :lol::lol:


Fine, thanks :hug: But I won't be here in the evening, daaaamn :cry: :wall:

Are you still watching football? :bully: :lol:
You wont be here for A&F? :bully: :cry:
Half time now :bully:

snoop
Aug 29th, 2009, 15:40
Great thanks ....:grinning: This day is perfect, playing really well, what ..? :music::music:


Yes Today's day is so good :iagree::dance:
Greetings from Poland Raduna007:)

:drunk:

piccoli
Aug 29th, 2009, 15:41
lovely tuuuuune now:super::super::choon::choon::choon:


it's a:choon::choon::choon:

uplift_l0v3r
Aug 29th, 2009, 15:41
danmark_ori, yeah, small 'v', sorry :)

id now?

Star_Guitar
Aug 29th, 2009, 15:41
A perfect set so far :bounce:

Mark Andréz
Aug 29th, 2009, 15:41
:mask:
Do it baby, do it! :lol::lol:


You wont be here for A&F? :bully: :cry:
Half time now :bully:

:O:O I will tell Fila :no::spank:

danmark_ori
Aug 29th, 2009, 15:42
Hello Forum Veteran Polar :hug::hug:

dag mijn vriend :wave:


dag Jiffy Pop ! :super: :hug: Noticed you earier :grinning: :hug: I'm so busy in the background :lol:

Jiffy Pop
Aug 29th, 2009, 15:42
lovely tuuuuune now:super::super::choon::choon::choon:


it's a:choon::choon::choon:


Heya Picco :friends:

one :choon:after another :choon:

piccoli
Aug 29th, 2009, 15:42
Fine, thanks :hug: But I won't be here in the evening, daaaamn :cry: :wall:

Are you still watching football? :bully: :lol:




same as me, i won't be here tonight too

Katadunkass
Aug 29th, 2009, 15:42
Wonderful set :super:

scarlett
Aug 29th, 2009, 15:43
:mask:
Do it baby, do it! :lol::lol:


You wont be here for A&F? :bully: :cry:
Half time now :bully:

I won't... :cry::cry: Sorry! :cry:

Have to go to a friend's wedding... :unsure:


:O:O I will tell Fila :no::spank:

Oh nooo, don't do it! :bully: