PDA

View Full Version : 29-11-2009 Africa in the Mix 001



Pages : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Dan
Oct 13th, 2009, 13:27
Hello everyone, Afterhours is proud to present first ever Africa In The Mix 001. For some of you might think does trance really exist in Africa? answer is of course, and on this day you get to see the skills from African Trance DJ's

http://www.ah.fm/events/In_The_Mix/Afterhours.FM_Africa_In_The_Mix_001_29-11-2009.jpg

All times are CET ( Amsterdam )


Please feel free to comment on the show. Don't forget to VOTE


Download Links:

01 Crystal Synergy - Africa in the Mix 001 on AH.FM 29-11-2009.mp3 (http://forum.ah.fm/redirect-to/?redirect=http://www.megaupload.com/?d=PIGAJ5KZ)
02 Joey Guess - Africa in the Mix 001 on AH.FM 29-11-2009.mp3 (http://forum.ah.fm/redirect-to/?redirect=http://www.megaupload.com/?d=VZP0F73P)
03 Mizz Julz - Africa in the Mix 001 on AH.FM 29-11-2009.mp3 (http://forum.ah.fm/redirect-to/?redirect=http://www.megaupload.com/?d=XQ6BT4R8)
04 Vinnie V - Africa in the Mix 001 on AH.FM 29-11-2009.mp3 (http://forum.ah.fm/redirect-to/?redirect=http://www.megaupload.com/?d=SGNG1N93)
05 David J Law - Africa in the Mix 001 on AH.FM 29-11-2009.mp3 (http://forum.ah.fm/redirect-to/?redirect=http://www.megaupload.com/?d=BX10CY76)
06 Lindi Lush - Africa in the Mix 001 on AH.FM 29-11-2009.mp3 (http://forum.ah.fm/redirect-to/?redirect=http://www.megaupload.com/?d=WISOR8I1)
07 Buka - Africa in the Mix 001 on AH.FM 29-11-2009.mp3 (http://forum.ah.fm/redirect-to/?redirect=http://www.megaupload.com/?d=9GSKEPRB)
08 SueX - Africa in the Mix 001 on AH.FM 29-11-2009.mp3 (http://forum.ah.fm/redirect-to/?redirect=http://www.megaupload.com/?d=3CWDO570)
09 DJ Psyver - Africa in the Mix 001 on AH.FM 29-11-2009.mp3 (http://forum.ah.fm/redirect-to/?redirect=http://www.megaupload.com/?d=0144X9JU)
10 DJ Morgan - Africa in the Mix 001 on AH.FM 29-11-2009.mp3 (http://forum.ah.fm/redirect-to/?redirect=http://www.megaupload.com/?d=4W55KSY2)
11 Scott Small - Africa in the Mix 001 on AH.FM 29-11-2009.mp3 (http://forum.ah.fm/redirect-to/?redirect=http://www.megaupload.com/?d=VREIQVWQ)
12 James G - Africa in the Mix 001 on AH.FM 29-11-2009.mp3 (http://forum.ah.fm/redirect-to/?redirect=http://www.megaupload.com/?d=POMVDX72)
13 DJ Speedy - Africa in the Mix 001 on AH.FM 29-11-2009.mp3 (http://forum.ah.fm/redirect-to/?redirect=http://www.megaupload.com/?d=4O942ZKV)
14 Pierre Pienaar - Africa in the Mix 001 on AH.FM 29-11-2009.mp3 (http://forum.ah.fm/redirect-to/?redirect=http://www.megaupload.com/?d=O911M2MJ)
15 Shane Halcon - Africa in the Mix 001 on AH.FM 29-11-2009.mp3 (http://forum.ah.fm/redirect-to/?redirect=http://www.megaupload.com/?d=77JVRKNL)
16 Unique DJ - Africa in the Mix 001 on AH.FM 29-11-2009.mp3 (http://forum.ah.fm/redirect-to/?redirect=http://www.megaupload.com/?d=GJDO1KWA)
17 Max Angel - Africa in the Mix 001 on AH.FM 29-11-2009.mp3 (http://forum.ah.fm/redirect-to/?redirect=http://www.megaupload.com/?d=I1Q8YM6F)

Katadunkass
Oct 13th, 2009, 13:30
Only know Crystal Synergy and Pierre Pienaar :lol:
Looking forward to this event as always! :super:

*AvA*
Oct 13th, 2009, 13:34
Looking forward :bravo:

Crystal Synergy
Oct 13th, 2009, 13:44
hey there Katadunkass and Ava :hug::hug:

wooooooot!!!! i'm really excited!
it's gonna be awesome!!! :super::super::super:

hope you guys are doing well, much love from SA :) :friends:

Lokki
Oct 13th, 2009, 14:32
This is gonna be awesome :smile::mml:

maybe next year I will see Romania in the mix :) :whistle:

Squall
Oct 13th, 2009, 16:29
looks interesting :)

Mark Andréz
Oct 13th, 2009, 16:57
Very interesting indeed...

danmark_ori
Oct 13th, 2009, 17:03
hey there Katadunkass and Ava :hug::hug:

wooooooot!!!! i'm really excited!
it's gonna be awesome!!! :super::super::super:

hope you guys are doing well, much love from SA :) :friends:


:wow: this will be a special event ! :good2:

dimas1682
Oct 13th, 2009, 17:13
:ohmy:Africa!!!! :wow:
And where Aly&Fila?

ahnfeldt
Oct 13th, 2009, 17:16
Nice, looking forward to this event :dance::dance::dance:

Dan
Oct 13th, 2009, 17:21
:ohmy:Africa!!!! :wow:
And where Aly&Fila?

aly & fila are from egypt :)

Matt Trigle
Oct 13th, 2009, 17:51
aly & fila are from egypt :)

hahahaha o my i cant stop ..... :lol: :):lol:

JeffreySource
Oct 13th, 2009, 19:02
Err.... Egypt, Tunisia, Marocco are Africa aswell :P

Crystal Synergy
Oct 13th, 2009, 19:22
Err.... Egypt, Tunisia, Marocco are Africa aswell :P


hi there, we helped organize this event for AH.FM, and we are from South Africa.
So we mainly only have contact with DJ's in the Southern Part of Africa, and there are only a limited amount of slots available per event.
Hope this clears it up! :)

dimas1682
Oct 13th, 2009, 19:23
aly & fila are from egypt :)
:lol::lol: :grinning:
And Egypt unless not on continent Africa to be? :captain::grinning2:

Dan
Oct 13th, 2009, 19:45
Cant include everyone from all the countries around, next one who knows what happens :)

lets enjoy this one and hope for the best :)

piccoli
Oct 13th, 2009, 19:57
aly & fila are from egypt :)




ok, bring it on, it's always nice to hear first time:mml:

SUNNY TOMORROW
Oct 13th, 2009, 20:15
This should be an interesting day. I only know Crystal Synergy & Max Angel, but am sure its going to be an amazing day and looking forward to it:)

Joe-Shadows
Oct 13th, 2009, 21:16
I Think it 'll be More Comprehensive To Be Named " South-Africa in The Mix " ,,, Anyway 'm Really Excited For That Event :music: ... Max Angel & Crystal 'll be My Highlights for This Day:dance:.

Joe-Shadows
Oct 13th, 2009, 21:18
:lol::lol: :grinning:
And Egypt unless not on continent Africa to be? :captain::grinning2:

:lol: :lol: ... So Where EgYpt Supposed 2 Be :lol: ,, We 're Lost Now :grinning2: ,,,, Thought we Live in An Island Near Hawaii :lolz:

JeffreySource
Oct 13th, 2009, 21:51
I Think it 'll be More Comprehensive To Be Named " South-Africa in The Mix " ,,, Anyway 'm Really Excited For That Event :music: ... Max Angel & Crystal 'll be My Highlights for This Day:dance:.

Cause not all the DJ's are from South Africa ;)
We should call it Soutern Africa in The Mix though :P

Joe-Shadows
Oct 13th, 2009, 22:06
Cause not all the DJ's are from South Africa ;)
We should call it Soutern Africa in The Mix though :P

:hmmm::hmmm:So I may Agree on That :) !!

Dan
Oct 13th, 2009, 23:05
lets just leave as it is, it was a first take on this continent, crystal did her best on it. Possibly next time around it will include other djs in that continent.

Lets give and show some credit :) hugs all

Joe-Shadows
Oct 13th, 2009, 23:10
lets just leave as it is, it was a first take on this continent, crystal did her best on it. Possibly next time around it will include other djs in that continent.

Lets give and show some credit :) hugs all

:iagree::iagree: ,, I was Just kddin BTW :mask: ,,, Thx Dan 4 These Awesome Events :loveah:

Dan
Oct 13th, 2009, 23:44
:iagree::iagree: ,, I was Just kddin BTW :mask: ,,, Thx Dan 4 These Awesome Events :loveah:

:friends::friends: :)

dimas1682
Oct 13th, 2009, 23:48
lets just leave as it is, it was a first take on this continent, crystal did her best on it. Possibly next time around it will include other djs in that continent.

Lets give and show some credit :) hugs all
Do not take offence Dan!!!:console: We and so have understood all.... Hunting to speak maliciously is simple to us :grinning2:

dimas1682
Oct 13th, 2009, 23:56
:lol: :lol: ... So Where EgYpt Supposed 2 Be :lol: ,, We 're Lost Now :grinning2: ,,,, Thought we Live in An Island Near Hawaii :lolz:
:hmmm:You likely that have confused that, you probably wished to tell island Greenland :lolz:

Joe-Shadows
Oct 13th, 2009, 23:58
:hmmm:You likely that have confused that, you probably wished to tell island Greenland :lolz:

But I Know More :P :lolz: :lolz: !! :lol:

MoiseS
Oct 14th, 2009, 01:24
lookinf forward:choon: & preparing to get ready :captain:
first im going to hear some TRance from Africa
:lol::lol::lol:

Raffi
Oct 14th, 2009, 18:01
About the Egypt thing, of course it is in Africa but they are also part of the Middle East & so AH.fm has a 'Middle East In The Mix' event that includes Egypt...therefore this is for the African 'non-middle eastern' countries to give them a chance too.

This is a very special event...Great to hear Africa for the 1st time!!

Cheers

aakos
Oct 14th, 2009, 18:51
:clap2::clap2::clap2::clap2::clap2:

:loveah:

Miss Glam
Oct 14th, 2009, 19:43
:super::super:who0o0t who0o0 bring on the jungle! :super::super::lol::lol:

Config
Oct 15th, 2009, 17:57
Will we hear bongomusic? :P

Crystal Synergy
Oct 15th, 2009, 18:37
Will we hear bongomusic? :P


woooooot!! :dance: the jungle is comin' to get ya!! :lol: :lol:


...but I don't think there will be any bongo music this time round.. lol :mask:

Crystal Synergy
Oct 15th, 2009, 18:39
This should be an interesting day. I only know Crystal Synergy & Max Angel, but am sure its going to be an amazing day and looking forward to it:)


Hey there Sunny!! thanks so much that you'll be tuning in! :music:
hope you are doing good! :hug::hug:

Crystal Synergy
Oct 15th, 2009, 18:42
:super::super:who0o0t who0o0 bring on the jungle! :super::super::lol::lol:



wooOOoooOOoot ! ! ! it's gonna be awesome !

:dance: :dance: :dance:

Crystal Synergy
Oct 15th, 2009, 18:46
About the Egypt thing, of course it is in Africa but they are also part of the Middle East & so AH.fm has a 'Middle East In The Mix' event that includes Egypt...therefore this is for the African 'non-middle eastern' countries to give them a chance too.

This is a very special event...Great to hear Africa for the 1st time!!

Cheers

Thank you Raffi !!! :hug:

We are really excited !! :super:

SUNNY TOMORROW
Oct 15th, 2009, 19:06
Hey there Sunny!! thanks so much that you'll be tuning in! :music:
hope you are doing good! :hug::hug:

Am doing good, thanks:):hug: And looking forward to this day you have organised:friends:

trancefan0883
Oct 15th, 2009, 21:41
i'm waiting for this event

Miss Glam
Oct 16th, 2009, 06:06
wooOOoooOOoot ! ! ! it's gonna be awesome !

:dance: :dance: :dance:
bring it oo0o0nnn!!! :bravo::bravo::bravo:

Miss Glam
Oct 16th, 2009, 06:10
Will we hear bongomusic? :P
http://i294.photobucket.com/albums/mm87/Pamelia_and_Stormi_SongBird/music/bongo.gif:lol::lol:

Squall
Oct 16th, 2009, 09:13
http://i294.photobucket.com/albums/mm87/Pamelia_and_Stormi_SongBird/music/bongo.gif:lol::lol:

. :lol:

SueX
Oct 17th, 2009, 08:02
Hey guys
I am very honoured to be part of this. Trance is my absolute passion, and I am so happy to be able to share it with like minded people!
xxx

Maria Mashkova
Oct 18th, 2009, 00:47
wow, this is amazing! i am really intersted how trance in afrika works and happens :music:

Pekin Clubbers
Oct 18th, 2009, 17:52
Hello Dj's Africa Nice Listeling :)
promo my Country event :dance::dance::dance:

http://www.iv.pl/images/bps5zxhqfpwl9aqk4za.gif

http://www.iv.pl/images/bmq76xy4wxi8865wigd0.jpg

ZrAiGhT
Oct 19th, 2009, 09:23
Looks good!

Crystal Synergy
Oct 19th, 2009, 15:15
Hey guys
I am very honoured to be part of this. Trance is my absolute passion, and I am so happy to be able to share it with like minded people!
xxx

hey there Sue! :hug:

it's gonna be awesome!!! :super::super::super:

can't wait !!! :music:

ortevor
Oct 19th, 2009, 19:00
looks good, will tune in for sure, just curious why there is not Jason Van Wyk ?
Would love to hear his mix there too ! :)
Cheers and thanks for organising the event !:)

piccoli
Oct 19th, 2009, 19:50
hey there Sue! :hug:

it's gonna be awesome!!! :super::super::super:

can't wait !!! :music:




congrats on your good work Crystal, bring it on:bravo::bravo::bravo::super:


i like the flier, is that girl you? :)

Mike Way
Oct 22nd, 2009, 21:06
Yeap !! Great First Time Afraca in the mix i hope this show massive really:bravo:

and coming soon... Mexico In the Mix 002 i hope i hope :mask:

KiL
Oct 24th, 2009, 09:48
This event must be got as africa :super::bravo::super:

Jonny
Oct 29th, 2009, 18:30
Listen will be very interesting!:music::music::music:

aakos
Oct 31st, 2009, 11:33
:w00t: Pierre Pienaar :wow:

waiting :choon:

tracedvibes
Nov 1st, 2009, 12:22
lets see what the african region can offer us :)

Dj Tymcio
Nov 1st, 2009, 17:17
Where is Aly & Fila? ;(

Pekin Clubbers
Nov 1st, 2009, 20:56
Where is Aly & Fila? ;(

aly & fila are from egypt frend :)

Miss Glam
Nov 4th, 2009, 04:53
http://i641.photobucket.com/albums/uu131/Mataardillas/africa_fondo.jpg

Junior
Nov 4th, 2009, 20:00
Pierre Pienaar so guna own \O/ hes same age as me i think. :)

Junior
Nov 4th, 2009, 20:01
Where is Aly & Fila? ;(
they are mexican:mask:

ozzyxpm
Nov 18th, 2009, 02:21
ınteresting...Daniel Loubscher & Tranzition ???

djstuartb
Nov 21st, 2009, 23:41
:ohmy:Africa!!!! :wow:
And where Aly&Fila?

Aly & Fila are from Egypt mate!!!

Dj Tymcio
Nov 24th, 2009, 16:35
aly & fila are from egypt frend :)
:lol:, so Egypt isn't in Africa? Get Geographical Atlas, Friend from Poland!


they are mexican:mask:
WTF?

teeyo Andreas
Nov 24th, 2009, 21:32
Crystal Synergy.. cant wait to hear them :)

tcn86
Nov 26th, 2009, 17:45
i have to catch this event because i only know crystal synegry from this line-up..time to know new dj's:):music::music:

Luki Luciano
Nov 29th, 2009, 04:17
only 4 hours and show beginning :music:

SciLog1c
Nov 29th, 2009, 08:34
I'll miss almost whole show, wtf =\

Crystal Synergy
Nov 29th, 2009, 08:53
It's almost time guys!!!!

:super: :super: :super: :super:

Crystal Synergy
Nov 29th, 2009, 08:58
Crystal Synergy - Africa In The Mix 001

Tracklist:
01. Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz vs Elevation Intro mix)

missedashes
Nov 29th, 2009, 08:59
getting started, 3am EST staying up a bit to enjoy this, track IDs would be appreciated, get this party started :dance:

trancemade
Nov 29th, 2009, 09:01
:music: chooned in for Africa :bounce:

trancemade
Nov 29th, 2009, 09:04
http://i692.photobucket.com/albums/vv284/wolf_warrior667/Dance_like_crazy_by_Oha.gif

Great Start :clap::clap:

Crystal Synergy
Nov 29th, 2009, 09:04
Crystal Synergy - Africa In The Mix 001

Tracklist:
01. Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz vs Elevation Intro mix)
02. Nadia Ali - Love Story (Andy Moor's Vocal Mix)

:dance::dance::dance:

Crystal Synergy
Nov 29th, 2009, 09:06
http://i692.photobucket.com/albums/vv284/wolf_warrior667/Dance_like_crazy_by_Oha.gif

Great Start :clap::clap:


thanks so much!!!
:dancing::dancing::dancing:

Luki Luciano
Nov 29th, 2009, 09:09
:super: Love Story :super:

Luki Luciano
Nov 29th, 2009, 09:10
Hello trancemade (http://forum.ah.fm/members/9269-trancemade/), Crystal Synergy (http://forum.ah.fm/members/14547-crystal-synergy/), missedashes (http://forum.ah.fm/members/14140-missedashes/), r3s1s74nc3 :wave: (http://forum.ah.fm/members/8900-r3s1s74nc3/)

:music: Tuned :music:

Crystal Synergy
Nov 29th, 2009, 09:11
Crystal Synergy - Africa In The Mix 001

Tracklist:
01. Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz vs Elevation Intro mix)
02. Nadia Ali - Love Story (Andy Moor's Vocal Mix)
03. Andain - Beautiful Things (Markus Schulz Shadows Of Coldharbour Remix)

:dance::dance::dance:

Crystal Synergy
Nov 29th, 2009, 09:12
Hello trancemade (http://forum.ah.fm/members/9269-trancemade/), Crystal Synergy (http://forum.ah.fm/members/14547-crystal-synergy/), missedashes (http://forum.ah.fm/members/14140-missedashes/), r3s1s74nc3 :wave: (http://forum.ah.fm/members/8900-r3s1s74nc3/)

:music: Tuned :music:


awesome!!!

:dance3::dance3::dance3:

trancemade
Nov 29th, 2009, 09:12
:mml::wub:wooo Andain :bananadance:

Luki Luciano
Nov 29th, 2009, 09:12
Crystal Synergy - Africa In The Mix 001

Tracklist:
01. Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz vs Elevation Intro mix)
02. Nadia Ali - Love Story (Andy Moor's Vocal Mix)

:dance::dance::dance:

crap i am little late :chair:

Great start Crystal :grinning:

missedashes
Nov 29th, 2009, 09:12
BEAUTIFUL THINGS!!!

:choon::choon::choon:

:):music::bravo::super:

Crystal Synergy
Nov 29th, 2009, 09:14
crap i am little late :chair:

Great start Crystal :grinning:


no worries Luki :hug::hug:

and thanks so much!! :)

danmark_ori
Nov 29th, 2009, 09:14
awesome!!!

:dance3::dance3::dance3:




Crystal Synergy
Crystal Synergy - Discogs Search (http://www.discogs.com/search?q=Crystal+Synergy&type=all&btn=Search)
Real Name: Thea O'Reilly


Location: Alberton (http://en.wikipedia.org/wiki/Alberton,_Gauteng), Johannesburg (http://en.wikipedia.org/wiki/Johannesburg), Gauteng (http://en.wikipedia.org/wiki/Gauteng) (Transvaal (http://en.wikipedia.org/wiki/Transvaal)), South Africa (http://en.wikipedia.org/wiki/South_Africa)


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/af/Flag_of_South_Africa.svg/125px-Flag_of_South_Africa.svg.png http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a1/LocationSouthAfrica.svg/250px-LocationSouthAfrica.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/South_Africa) http://c4.ac-images.myspacecdn.com/images02/44/m_a546b883c0a14807a180f68453662df7.jpg (http://www.myspace.com/crystalsynergymusic)



Crystal Synergy on MySpace (http://www.myspace.com/crystalsynergymusic)
http://forum.ah.fm/members/14547-crystal-synergy/ (http://forum.ah.fm/members/14547-crystal-synergy/) :ah:

danmark_ori
Nov 29th, 2009, 09:15
Andain - Beautiful Things

Got up early, found something's missing
my only name.
No one else sees but I got stuck,
and soon forever came.
Stopped pushing on for just a second,
then nothing's changed.
Who am I this time, where's my name
I guess it crept away.

No one's calling for me at the door.
And unpredictable won't bother anymore.
And silently gets harder to ignore.
Look straight ahead, there's nothing left to see.
What's done is done, this life has got it's hold on me.
Just let it go, what now can never be.

I forgot that I might see,
So many beautful things.
I forgot that I might need,
to find out what life could bring.

Take this happy ending away, it's all the same.
God won't waste this simplicity on possibility.
Get me up, wake me up, dreams are filling
this trace of blame.
Frozen still I thought I could stop,
now who's gonna wait.

No one's calling for me at the door.
and unpredictable won't bother anymore.
and silently gets harder to ignore.
look straight ahead, there's nothing left to see.
what's done is done, this life has got it's hold on me.
just let it go, what now can never be.

so many beautiful things...
so many beautiful things...

Now what do I do
can I change my mind
did I think things through

It was once my life
it was my life at one time
__________________







Andain
Andain Discography at Discogs :book: (http://www.discogs.com/artist/Andain)
Images for Andain (http://www.discogs.com/viewimages?artist=Andain)
Real Name: David John Penner, Josh Damon Gabriel & Mavie Marcos

Members: David Penner (http://www.discogs.com/artist/David+Penner), Josh Gabriel (http://www.discogs.com/artist/Josh+Gabriel), Mavie Marcos (http://www.discogs.com/artist/Mavie+Marcos)


Location: Mason (http://en.wikipedia.org/wiki/Mason,_Ohio), Ohio (http://en.wikipedia.org/wiki/Ohio), USA (http://en.wikipedia.org/wiki/United_States)

http://b3.ac-images.myspacecdn.com/00346/33/67/346597633_m.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/08/Map_of_USA_OH.svg/286px-Map_of_USA_OH.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Ohio)



Andain Ornadel . com (http://www.ornadel.com/andain.htm)
Andain on MySpace (http://www.myspace.com/andainmusic)

Crystal Synergy
Nov 29th, 2009, 09:15
BEAUTIFUL THINGS!!!

:choon::choon::choon:

:):music::bravo::super:


:dancing::dancing::dancing:

danmark_ori
Nov 29th, 2009, 09:16
:grinning: hello my friends ! :wave:


http://www.urtrancezone.com/modules/Forums/images/smiles/massive.gif



Currently Active Users Viewing This Thread: 37
(7 members and 30 guests)
danmark_ori, Crystal Synergy+, Luki Luciano+, Trance Nation+, missedashes, trancemade, r3s1s74nc3

Luki Luciano
Nov 29th, 2009, 09:17
Crystal Synergy
Crystal Synergy (http://www.discogs.com/search?q=Crystal+Synergy&type=all&btn=Search) - Discogs Search (http://www.discogs.com/search?q=Crystal+Synergy&type=all&btn=Search)
Real Name: Thea O'Reilly

Location: Alberton (http://en.wikipedia.org/wiki/Alberton,_Gauteng), Johannesburg (http://en.wikipedia.org/wiki/Johannesburg), Gauteng (http://en.wikipedia.org/wiki/Gauteng) (Transvaal (http://en.wikipedia.org/wiki/Transvaal)), South Africa (http://en.wikipedia.org/wiki/South_Africa)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/af/Flag_of_South_Africa.svg/125px-Flag_of_South_Africa.svg.png http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a1/LocationSouthAfrica.svg/250px-LocationSouthAfrica.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/South_Africa) http://c4.ac-images.myspacecdn.com/images02/44/m_a546b883c0a14807a180f68453662df7.jpg (http://www.myspace.com/crystalsynergymusic)


Crystal Synergy on MySpace (http://www.myspace.com/crystalsynergymusic)
http://forum.ah.fm/members/14547-crystal-synergy/ (http://forum.ah.fm/members/14547-crystal-synergy/) :ah:



hohohoh i see a polar bear wake up from winter sleep :) hello polar :hug: :friends:

danmark_ori
Nov 29th, 2009, 09:17
no worries Luki :hug::hug:

and thanks so much!! :)


:crazy: Dealing with annoying computer problems - temporarily managed some fix :(


:hmmm: At least I'm here :friends:

Crystal Synergy
Nov 29th, 2009, 09:18
Crystal Synergy - Africa In The Mix 001

Tracklist:
01. Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz vs Elevation Intro mix)
02. Nadia Ali - Love Story (Andy Moor's Vocal Mix)
03. Andain - Beautiful Things (Markus Schulz Shadows Of Coldharbour Remix)
04. Beat Service Presents Sunstroke - Sky Cafe (Xspective Sense Vocal Mix)

:dance::dance::dance:

danmark_ori
Nov 29th, 2009, 09:19
hohohoh i see a polar bear wake up from winter sleep :) hello polar :hug: :friends:


:super: sounds good Luki ! :cap: While listening, I hope to solve or at least mitigate dataloss ( weird things happened here hours earlier :cry: )



:dancing:

Crystal Synergy
Nov 29th, 2009, 09:19
:crazy: Dealing with annoying computer problems - temporarily managed some fix :(


:hmmm: At least I'm here :friends:



awesome, so happy you could join us!!! :hug::hug::hug::hug:

Luki Luciano
Nov 29th, 2009, 09:19
:rave::bumpit::rave::bumpit::rave:

danmark_ori
Nov 29th, 2009, 09:20
Crystal Synergy - Africa In The Mix 001

Tracklist:
01. Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz vs Elevation Intro mix)
02. Nadia Ali - Love Story (Andy Moor's Vocal Mix)
03. Andain - Beautiful Things (Markus Schulz Shadows Of Coldharbour Remix)
04. Beat Service Presents Sunstroke - Sky Cafe (Xspective Sense Vocal Mix)

:dance::dance::dance:



Beat Service
Beat Service Discography at Discogs :book: (http://www.discogs.com/artist/Beat+Service)
Images for Beat Service (http://www.discogs.com/viewimages?artist=Beat+Service)
Real Name: Madis Sillamo

Aliases: Madis Sillamo (http://www.discogs.com/artist/Madis+Sillamo)
Profile: Producer/ Remixer



Location: Tallinn (http://en.wikipedia.org/wiki/Tallinn), Estonia (http://en.wikipedia.org/wiki/Estonia)

http://c4.ac-images.myspacecdn.com/images02/13/m_9f9bec46e66c4492bb9dd2822d43b86b.jpg (http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewPicture&friendID=166911957&albumId=375446) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/29/Tallinn_greater_coatofarms.png/100px-Tallinn_greater_coatofarms.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Tallinn) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/3/39/Location_Estonia_EU_Europe.png/250px-Location_Estonia_EU_Europe.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Estonia)



Beat Service Music . com (http://www.beatservicemusic.com)
Beat Service on MySpace (http://www.myspace.com/beatservicemusic)

Crystal Synergy
Nov 29th, 2009, 09:20
I just love this new track released by Bonzai

:super::super::super::super:

danmark_ori
Nov 29th, 2009, 09:21
Crystal Synergy - Africa In The Mix 001

Tracklist:
01. Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz vs Elevation Intro mix)
02. Nadia Ali - Love Story (Andy Moor's Vocal Mix)
03. Andain - Beautiful Things (Markus Schulz Shadows Of Coldharbour Remix)
04. Beat Service Presents Sunstroke - Sky Cafe (Xspective Sense Vocal Mix)

:dance::dance::dance:




Xspective Sense
Xspective Sense Discography at Discogs :book: (http://www.discogs.com/artist/Xspective+Sense)
Images for Xspective Sense (http://www.discogs.com/viewimages?artist=Xspective+Sense)
Real Name: Samuel Kovanko

Alias: Samuel Kovanko (http://www.discogs.com/artist/Samuel+Kovanko)
Profile: Trance / Progressive producer



Location: Helsinki (http://en.wikipedia.org/wiki/Helsinki), Uusimaa (http://en.wikipedia.org/wiki/Uusimaa), Finland (http://en.wikipedia.org/wiki/Finland)


http://c4.ac-images.myspacecdn.com/images02/9/m_d6f21450b5e74f97963e3bd92870cf47.jpg (http://www.myspace.com/xspectivesense) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c4/Helsinki.vaakuna.svg/100px-Helsinki.vaakuna.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Helsinki) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d8/Location_Finland_EU_Europe.png/250px-Location_Finland_EU_Europe.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Finland)



Xspective Sense on MySpace (http://www.myspace.com/xspectivesense)

Luki Luciano
Nov 29th, 2009, 09:21
:super: sounds good Luki ! :cap: While listening, I hope to solve or at least mitigate dataloss ( weird things happened here hours earlier :cry: )


:dancing:

good you be here :dancing: :)

missedashes
Nov 29th, 2009, 09:22
Estonia? that sounds like a fun place to visit, all of you European people who live in all these countries, gahh, it makes me want to visit them :wink:

trancemade
Nov 29th, 2009, 09:22
:beer2:Cheers all


Glad I chooned in Awsome Stuff :dancing:
:dancing::dancing::dancing:

Crystal:good2: << thats actually 4 thumbs up as I am seeing double tonight :wow::wow: :lol::):):dancing::dancing::dancing::dancing:

Crystal Synergy
Nov 29th, 2009, 09:24
:beer2:Cheers all


Glad I chooned in Awsome Stuff :dancing:
:dancing::dancing::dancing:

Crystal:good2: << thats actually 4 thumbs up as I am seeing double tonight :wow::wow: :lol::):):dancing::dancing::dancing::dancing:

hahaha...thanks so much!!!! :hug::hug: :hug:

And I suppose seeing double could have it's advantages! lol :lol:

Luki Luciano
Nov 29th, 2009, 09:25
Crystal Synergy
Crystal Synergy (http://www.discogs.com/search?q=Crystal+Synergy&type=all&btn=Search) - Discogs Search (http://www.discogs.com/search?q=Crystal+Synergy&type=all&btn=Search)
Real Name: Thea O'Reilly

Location: Alberton (http://en.wikipedia.org/wiki/Alberton,_Gauteng), Johannesburg (http://en.wikipedia.org/wiki/Johannesburg), Gauteng (http://en.wikipedia.org/wiki/Gauteng) (Transvaal (http://en.wikipedia.org/wiki/Transvaal)), South Africa (http://en.wikipedia.org/wiki/South_Africa)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/af/Flag_of_South_Africa.svg/125px-Flag_of_South_Africa.svg.png http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a1/LocationSouthAfrica.svg/250px-LocationSouthAfrica.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/South_Africa) http://c4.ac-images.myspacecdn.com/images02/44/m_a546b883c0a14807a180f68453662df7.jpg (http://www.myspace.com/crystalsynergymusic)


Crystal Synergy on MySpace (http://www.myspace.com/crystalsynergymusic)
http://forum.ah.fm/members/14547-crystal-synergy/ (http://forum.ah.fm/members/14547-crystal-synergy/) :ah:



crap i cant visit RSA in 2010 year my national soccer team cant qualifications to FIFA World Cup in RSA :chair: and i cant tour your country Crystal :bike:

Crystal Synergy
Nov 29th, 2009, 09:25
Crystal Synergy - Africa In The Mix 001

Tracklist:
01. Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz vs Elevation Intro mix)
02. Nadia Ali - Love Story (Andy Moor's Vocal Mix)
03. Andain - Beautiful Things (Markus Schulz Shadows Of Coldharbour Remix)
04. Beat Service Presents Sunstroke - Sky Cafe (Xspective Sense Vocal Mix)
05. Myon & Shane 54 - Not A Lot Left

:dance: :dance: :dance: