PDA

View Full Version : Luminosity

Estr
Dec 15th, 2009, 14:28
Ik ben 11-12 voor het eerst naar Luminosity geweest :super::dance:een mooi trance feestje van NL bodum

Flenk
Dec 17th, 2009, 17:52
Ik ben 11-12 voor het eerst naar Luminosity geweest :super::dance:een mooi trance feestje van NL bodum

Mooi, kom de volgende keren vooral weer! 2 april gaat het weer gekkenhuis worden op de avond voor Trance Energy... Dan zijn pas echt veel mensen uit heel de wereld die alles weten van de muziek:):)

Estr
Dec 18th, 2009, 13:24
:super:Ik kom zeker !
Dat wil ik echt niet missen :)
Ik had al gehoord dat Before The Energie nog veel mooier zou zijn :music:
Dus 2 april staat al genoteerd :super:

Lola
Dec 18th, 2009, 19:16
Mijn 1e keer gaat in july komen! At the beach! Ik kan echt niet wachten totdat het july is, haha :-P

Estr
Dec 18th, 2009, 22:28
Kan me voorstellen dat je niet kunt wachten :super:
Ik weet niet of je de filmpjes op you tube hebt gezien van Luminosity Beach Festival..echt heel gaaf.
Ik ben ook van plan om te gaan :) maar ga eerst nog naar Before The Energy in Utrecht:music:

Lola
Dec 26th, 2009, 21:17
Kan me voorstellen dat je niet kunt wachten :super:
Ik weet niet of je de filmpjes op you tube hebt gezien van Luminosity Beach Festival..echt heel gaaf.
Ik ben ook van plan om te gaan :) maar ga eerst nog naar Before The Energy in Utrecht:music:

Ja, k heb al wat gezien! Het ziet er wel erg klein uit xD Before the Energy lijkt me ook heel vet!

Basanova
Jan 8th, 2010, 12:00
2 april word geweldig!! Ik ben er zeker bij, Ben ten slotte die nacht jarig!

Estr
Jan 8th, 2010, 12:05
:iagree: Voor jou dus dubbel feest !!! weet zeker dat het heel gaaf word :super: en met deze dj's kan het ook niet anders

Rayman
Jan 9th, 2010, 17:36
Ik laat 2 april even schieten. Op 3 april is mijn zusje jarig en daar wil ik wel even (fit) bij zijn. Ze vond het gelukkig niet erg dat ik er 's avonds niet bij ga zijn.

Daarnaast ben ik gesloopt als ik 1 feestje heb gehad, laat staat twee. Nu heb ik ongeveer 2 dagen nodig om bij te komen.

Lola
Jan 10th, 2010, 17:01
Ik laat 2 april even schieten. Op 3 april is mijn zusje jarig en daar wil ik wel even (fit) bij zijn. Ze vond het gelukkig niet erg dat ik er 's avonds niet bij ga zijn.

Daarnaast ben ik gesloopt als ik 1 feestje heb gehad, laat staat twee. Nu heb ik ongeveer 2 dagen nodig om bij te komen.

Slimme keuze :wink: t zal zonde zijn als je als een zombie op haar verjaardag zou zijn :lol:

Lola
Jan 10th, 2010, 17:03
2 april word geweldig!! Ik ben er zeker bij, Ben ten slotte die nacht jarig!

Dat is nou eens een leuke verjaardag! :) Ik hoop echt dat het dan goed weer is, kijk daar echt naar uit :) Sneeuw is wel leuk, wat op dit moment in nederland is, totdat je er doorheen moet :unsure:

JeffreySource
Jan 10th, 2010, 17:18
Ja, k heb al wat gezien! Het ziet er wel erg klein uit xD Before the Energy lijkt me ook heel vet!

Trance Energy, Mysteryland & Dance Valley zijn stuk voor stuk hele mooi feesten/festivals, maar mijn voorkeur gaat JUIST uit naar de wat klein schaligere Luminosity, Intuition & Armada feesten. Bijna alleen maar (de vaste) trancers en wat lokaal volk. Dat maakt de sfeer alleen maar beter en intiemer. Beste feest van vorige jaar was Luminosity Beach Festival, beter nog dan alle grotere feesten.

ps. Volgens mij val ik weer eens een keer in herhaling :P

Lola
Jan 10th, 2010, 18:34
Trance Energy, Mysteryland & Dance Valley zijn stuk voor stuk hele mooi feesten/festivals, maar mijn voorkeur gaat JUIST uit naar de wat klein schaligere Luminosity, Intuition & Armada feesten. Bijna alleen maar (de vaste) trancers en wat lokaal volk. Dat maakt de sfeer alleen maar beter en intiemer. Beste feest van vorige jaar was Luminosity Beach Festival, beter nog dan alle grotere feesten.

De expert is weer aan het woord :lol: Maar je hebt wel gelijk :wink:

ps. Volgens mij val ik weer eens een keer in herhaling :P

:drunk: ? :lol:

JeffreySource
Jan 10th, 2010, 18:38
Vrijdags (dus zaterdagochtend) ja!
Zaterdags (dus zondagochtend) nee! Dan ben ik altijd de held met de naam BOB ;)

Otto (Luminosity)
Jan 30th, 2010, 01:59

Hey Lola,

Wat noem je klein? in verhouding met Trance Energy jah agree... maar daar loopt er ook veel volk rond wat ik zie als 538volk... niets mis mee maar de echte kenners en liefhebbers die komen af op onze namen.
En tbh das leuker volk.... je kan er gewoon in je eentje heengaan en ontmoet zoveel mensen die openstaan voor andere liefhebbers. EN veel buitenlanders, die nemen een sfeer mee waar je kippevel van krijgt. Op BTE is dat zo'n 80% en beach zo'n 45%. ter info ;)

alleen ik ben in mijn mening iets gekleurd, behalve de cijfers uiteraard.
maar o.a. jeffrey kan over de sfeer meepraten :) ik zou zeggen check de fora zowel binnenland als buitenland kuch lol

Estr
Jan 30th, 2010, 11:11
:lol: 538 volk ...haha geloof dat ik dat was :) maar die kunnen best overstappen...:)
Kom steeds meer moois tegen..geloof dat het nu echt een verslaving gaat worden :music:
maar zal het verschil wel gaan zien tijdens BTE en Trance Energy..:super: ik ga gewoon naar beide !!