PDA

View Full Version : 30-06-2010 Shah-Music Day



Pages : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

spark7
Jun 30th, 2010, 11:45
1. Peter Lesko feat. Essence - My Everything (Kiholm Remix)
2. Spark7 - The Valley Of Kashmir (Original Mix)
3. Elias B - Polar Ice (Spark7 Remix)
4. ID - ID
5. Spark7 feat. Diane Jessurun - I Want You (Original Mix)
6. System F - Cry (Spark7 Remix)
7. Spark7 - Northern Lights (Original Mix)

Daga
Jun 30th, 2010, 11:45
I'm happy that I'm amusing you :hug::):)

It's very sunny and warm over here so I'm in a very good mood!!!:megacrazy:

I've got the same mate :hug:. Sunny days are perfect for uplifting melodies.

slatebluemusic
Jun 30th, 2010, 11:47
Amazing uplifting tunes and great remixes of System F's classics!

trancefan0883
Jun 30th, 2010, 11:48
1. Peter Lesko feat. Essence - My Everything (Kiholm Remix)
2. Spark7 - The Valley Of Kashmir (Original Mix)
3. Elias B - Polar Ice (Spark7 Remix)
4. ID - ID
5. Spark7 feat. Diane Jessurun - I Want You (Original Mix)
6. System F - Cry (Spark7 Remix)
7. Spark7 - Northern Lights (Original Mix)

nice one showcase from your production

Bitzi
Jun 30th, 2010, 11:48
Amazing uplifting tunes and great remixes of System F's classics!

welcome to Afterhours.fm slatebluemusic :music:

MasterT
Jun 30th, 2010, 11:49
moin Micha :friends:
nice relaxing day for me....so far :lol::lol::lol:
Hi Guido,
relaxing... :lol: office work until 15.30 and then playing some soccer in our internal company cup until 21.00 :megacrazy:

Bitzi
Jun 30th, 2010, 11:50
Hi Guido,
relaxing... :lol: office work until 15.30 and then playing some soccer in our internal company cup until 21.00 :megacrazy:

oh then good luck for you, and don't brake your legs!! :lol::lol::lol:

slatebluemusic
Jun 30th, 2010, 11:50
welcome to Afterhours.fm slatebluemusic :music:

Yeah, thanks. I just tuned in as 'I Want You' was played.

Above the Clouds
Jun 30th, 2010, 11:51
This tune is great!!!

spark7
Jun 30th, 2010, 11:51
1. Peter Lesko feat. Essence - My Everything (Kiholm Remix)
2. Spark7 - The Valley Of Kashmir (Original Mix)
3. Elias B - Polar Ice (Spark7 Remix)
4. ID - ID
5. Spark7 feat. Diane Jessurun - I Want You (Original Mix)
6. System F - Cry (Spark7 Remix)
7. Spark7 - Northern Lights (Original Mix)
8. Spark7 - Vanquish (Original Mix)

Bitzi
Jun 30th, 2010, 11:51
This tune is great!!!

sounds balearish :dance:

trancefan0883
Jun 30th, 2010, 11:52
:bumpit::bumpit::bumpit:

Bitzi
Jun 30th, 2010, 11:53
Yeah, thanks. I just tuned in as 'I Want You' was played.

from which city or region do you come from?

Bitzi
Jun 30th, 2010, 11:55
1. Peter Lesko feat. Essence - My Everything (Kiholm Remix)
2. Spark7 - The Valley Of Kashmir (Original Mix)
3. Elias B - Polar Ice (Spark7 Remix)
4. ID - ID
5. Spark7 feat. Diane Jessurun - I Want You (Original Mix)
6. System F - Cry (Spark7 Remix)
7. Spark7 - Northern Lights (Original Mix)
8. Spark7 - Vanquish (Original Mix)

this is the track i'm waiting for

:bravo: :super: :bravo: :super:

slatebluemusic
Jun 30th, 2010, 11:55
from which city or region do you come from?

Lower Saxony (Niedersachsen) near Oldenburg / Bremen.
Another nice tune btw! :choon:

Slamy
Jun 30th, 2010, 11:56
Spark7 - Vanquish (Original Mix) this track is beautiful!!!!!!

Bitzi
Jun 30th, 2010, 11:57
Lower Saxony (Niedersachsen) near Oldenburg / Bremen.
Another nice tune btw! :choon:

oh it's very far north....i'm from the Rhein-Main region near Frankfurt

Ghost2107
Jun 30th, 2010, 11:57
good Music

Thanks

trancefan0883
Jun 30th, 2010, 11:58
Spark7 - Vanquish (Original Mix) this track is beautiful!!!!!!
:iagree:

spark7
Jun 30th, 2010, 11:58
1. Peter Lesko feat. Essence - My Everything (Kiholm Remix)
2. Spark7 - The Valley Of Kashmir (Original Mix)
3. Elias B - Polar Ice (Spark7 Remix)
4. ID - ID
5. Spark7 feat. Diane Jessurun - I Want You (Original Mix)
6. System F - Cry (Spark7 Remix)
7. Spark7 - Northern Lights (Original Mix)
8. Spark7 - Vanquish (Original Mix)
9. Spark7 - Balearic Ecstasy (Estigma Remix)

trancefan0883
Jun 30th, 2010, 11:58
and next fine set:clap2:

spark7
Jun 30th, 2010, 11:58
thx a lot for listening all! ;)

Bitzi
Jun 30th, 2010, 11:59
good Music

Thanks

welcome @ Afterhours :)

trancefan0883
Jun 30th, 2010, 11:59
1. Peter Lesko feat. Essence - My Everything (Kiholm Remix)
2. Spark7 - The Valley Of Kashmir (Original Mix)
3. Elias B - Polar Ice (Spark7 Remix)
4. ID - ID
5. Spark7 feat. Diane Jessurun - I Want You (Original Mix)
6. System F - Cry (Spark7 Remix)
7. Spark7 - Northern Lights (Original Mix)
8. Spark7 - Vanquish (Original Mix)
9. Spark7 - Balearic Ecstasy (Estigma Remix)

lovely tune:bravo::bravo::bravo:

trancefan0883
Jun 30th, 2010, 12:00
the volume goes up a little:wink:

:love:it:lollypop:

Above the Clouds
Jun 30th, 2010, 12:00
thx a lot for listening all! ;)

Nice set! Really enjoyed it! :bravo:

Bitzi
Jun 30th, 2010, 12:00
thx a lot for listening all! ;)

thank YOU for doing a fine set!!! love it :music:

Slamy
Jun 30th, 2010, 12:01
:music::music::loveah::devil::thankyou:OMG SOUNDS

Ghost2107
Jun 30th, 2010, 12:01
If somebody goes on Antaris

Greetings Ghost
and thanks for the friendly Welcome

Daga
Jun 30th, 2010, 12:01
thx a lot for listening all! ;)

And we thank you for this set. It was really pleasure to be tuned for that one \o/

spark7
Jun 30th, 2010, 12:02
I'm very glad you all liked it!!!

Thx for being here with me!!! ;)

Have a nice summer holidays!!!!

Ciaooooo, Spark7. ;)

slatebluemusic
Jun 30th, 2010, 12:05
:megacrazy: 'Balearic Ecstasy' is my favourite of this set! :megacrazy:

Just downloaded it. :super:

Above the Clouds
Jun 30th, 2010, 12:05
D'n'B lol :lol:

Bitzi
Jun 30th, 2010, 12:05
Now Zaa

ollie
Jun 30th, 2010, 12:07
:mml: :mml: :mml: :mml: :mml: :mml: :mml:

elzzis
Jun 30th, 2010, 12:09
ohhhh snap whats this shah music day?

trace of trance
Jun 30th, 2010, 12:11
boo :mml:

Above the Clouds
Jun 30th, 2010, 12:12
:mml: :mml: :mml: :mml: :mml: :mml: :mml:

Hello ollie!! :friends:

Bitzi
Jun 30th, 2010, 12:12
ohhhh snap whats this shah music day?

only artists from shah music label will play today :dance:

trace of trance
Jun 30th, 2010, 12:12
Gotta love Cosmic Gate :mml: :wub:

ollie
Jun 30th, 2010, 12:14
Hello ollie!! :friends:

hello AtC :hug: :mml: :dance:

Bitzi
Jun 30th, 2010, 12:14
:mml: :mml: :mml: :mml: :mml: :mml: :mml:

:mml::mml::mml::mml::mml::mml::mml:

hello ollie :wave:

slatebluemusic
Jun 30th, 2010, 12:16
Somebody got the tracklist?

Above the Clouds
Jun 30th, 2010, 12:17
Great tune!!

ollie
Jun 30th, 2010, 12:17
:mml::mml::mml::mml::mml::mml::mml:

hello ollie :wave:

ooooH hello Bitzi hows everything? :hug:

i better say HELLO to all tranceAHddicts here so i dont miss anyone :) :super:

:dancing: :dancing: :dancing: :dancing:

trace of trance
Jun 30th, 2010, 12:18
Somebody got the tracklist?

i dunno but this was Leona Lewis - I See You (Cosmic Gate Remix)

Bitzi
Jun 30th, 2010, 12:18
ooooH hello Bitzi hows everything? :hug:

i better say HELLO to all tranceAHddicts here so i dont miss anyone :) :super:

:dancing: :dancing: :dancing: :dancing:

today everything is fine because it's Shah Music Day
and how is your day so far??

Ghost2107
Jun 30th, 2010, 12:20
WAHNSINN :) : )

slatebluemusic
Jun 30th, 2010, 12:21
Current tune:

Skytech - Asteroid

Above the Clouds
Jun 30th, 2010, 12:21
Today in Belgium:

sunny & 29C

Tomorrow in Belgium:

Sunny & 34C

:puff::beer2::fishing::drunk:

Above the Clouds
Jun 30th, 2010, 12:21
Current tune:

Skytech - Asteroid

I thought it was Skytech. I think comet is even better :choon:

slatebluemusic
Jun 30th, 2010, 12:23
I thought it was Skytech. I think comet is even better :choon:

:iagree:

ollie
Jun 30th, 2010, 12:23
today everything is fine because it's Shah Music Day
and how is your day so far??

my day started with coffe and good music :dance: i went to bed 02.30 this morning, listened to PITM but then i gave up :lol: :megacrazy:

ollie
Jun 30th, 2010, 12:25
Today in Belgium:

sunny & 29C

Tomorrow in Belgium:

Sunny & 34C

:puff::beer2::fishing::drunk:

today its cloudy here sooo nooo beach today :wall: but tomorrow and the upcoming days its gonna be nice and warm again :)

Bitzi
Jun 30th, 2010, 12:26
my day started with coffe and good music :dance: i went to bed 02.30 this morning, listened to PITM but then i gave up :lol: :megacrazy:

after half of Nery's set i was to tired too and i went to bed. SoundLift's set was amazing :bravo::bravo:

ollie
Jun 30th, 2010, 12:29
after half of Nery's set i was to tired too and i went to bed. SoundLift's set was amazing :bravo::bravo:

i almost heard Blue Kores whole set, i only missed a couple of minutes :) i loved the whole event but DR YXAM, SoundLift, Nery, Blue Kore really got the PRIMETIME :bravo:

slatebluemusic
Jun 30th, 2010, 12:30
Perfect track for a sunny day like this! Anyone got ID?

Above the Clouds
Jun 30th, 2010, 12:30
Have to run!!

C ya all later!

Bitzi
Jun 30th, 2010, 12:31
Have to run!!

C ya all later!

bye Dave :wave:

elzzis
Jun 30th, 2010, 12:34
Perfect track for a sunny day like this! Anyone got ID?

Ben Gold - Sapphire

Bitzi
Jun 30th, 2010, 12:34
Perfect track for a sunny day like this! Anyone got ID?

PdM gave me most of the TL but not from Zaa :cry:

Slamy
Jun 30th, 2010, 12:36
Hungary 27C and Ssunshine :)

Bitzi
Jun 30th, 2010, 12:47
nice set so far :dance::dance::dance:

trancefan0883
Jun 30th, 2010, 12:48
:music:

DimJay
Jun 30th, 2010, 12:49
:megacrazy::megacrazy::megacrazy:What the hell is playing now!!!

Bitzi
Jun 30th, 2010, 12:52
:megacrazy::megacrazy::megacrazy:What the hell is playing now!!!

Roger Shah pres. Savannah - Darling Harbour :music:

trancefan0883
Jun 30th, 2010, 12:52
how was id of this now??

Ghost2107
Jun 30th, 2010, 12:53
Nuernberg, Germany 25 and the Sun is shining a great day with greater music

Bitzi
Jun 30th, 2010, 12:54
how was id of this now??

see post above yours :friends:

trancefan0883
Jun 30th, 2010, 12:58
nice tune :bumpit:

trancefan0883
Jun 30th, 2010, 12:59
see post above yours :friends:

great stuff from roger:bravo::bravo::bravo:

DimJay
Jun 30th, 2010, 13:01
Roger Shah pres. Savannah - Darling Harbour :music:

thnx:super:

trancefan0883
Jun 30th, 2010, 13:02
and next massive set:bravo:

ollie
Jun 30th, 2010, 13:06
:dance::dance::dance: Aurosonic :dance::dance::dance:

trancefan0883
Jun 30th, 2010, 13:07
:mml::mml::mml:

ollie
Jun 30th, 2010, 13:08
:mml::mml::mml:

:dancing: :dancing: :dancing: :dancing:

Seba
Jun 30th, 2010, 13:08
Roger Shah pres. Savannah - Darling Harbour :music: Fast Distance Mix m8 :)
btw.

hi to all!

siema Polaki :D

Bitzi
Jun 30th, 2010, 13:09
Fast Distance Mix m8 :)
btw.

hi to all!

siema Polaki :D

you're right! :)

SUNNY TOMORROW
Jun 30th, 2010, 13:09
nice vocal

elzzis
Jun 30th, 2010, 13:10
AURASONNICCCCCC :bravo::dance::super:

Bitzi
Jun 30th, 2010, 13:10
:dance::dance::dance: Aurosonic :dance::dance::dance:

01. Johan Gielen pres. Hollis P Monroe - I'm Lonely (Redroche rmx) [Magik Muzik]

Bitzi
Jun 30th, 2010, 13:14
01. Johan Gielen pres.s Hollis P Monroe - I'm Lonely (Redroche rmx) [Magik Muzik]
02. Abstract Vision & Elite Electronic - Time (Original mix) [Echelon]

trancefan0883
Jun 30th, 2010, 13:15
very nice stuff:dance:

Bitzi
Jun 30th, 2010, 13:17
very nice stuff:dance:

after the first track :iagree: :)

trancefan0883
Jun 30th, 2010, 13:18
after the first track :iagree: :)

first track wasn't bad

ollie
Jun 30th, 2010, 13:18
01. Johan Gielen pres. Hollis P Monroe - I'm Lonely (Redroche rmx) [Magik Muzik]

i liked the lyrics :lol:

trancefan0883
Jun 30th, 2010, 13:19
after the first track :iagree: :)

1K in next post:)

Bitzi
Jun 30th, 2010, 13:20
here it comes

01. Johan Gielen pres.s Hollis P Monroe - I'm Lonely (Redroche rmx) [Magik Muzik]
02. Abstract Vision & Elite Electronic - Time (Original mix) [Echelon]
03. Spark7 - Waterfall (Fluidis rmx) [Trance All-Stars]

:dance: :dance: :dance:

Above the Clouds
Jun 30th, 2010, 13:21
Back 4 a little bit

Lucas
Jun 30th, 2010, 13:21
I passed my matura exams, yay! :)

Hey everyone!

Bitzi
Jun 30th, 2010, 13:22
I passed my matura exams, yay! :)

Hey everyone!

congratz Lukasz!! :friends:

trancefan0883
Jun 30th, 2010, 13:23
I passed my matura exams, yay! :)

Hey everyone!
:bravo::bravo::bravo::bravo:


Back 4 a little bit

welcome back


here it comes

01. Johan Gielen pres.s Hollis P Monroe - I'm Lonely (Redroche rmx) [Magik Muzik]
02. Abstract Vision & Elite Electronic - Time (Original mix) [Echelon]
03. Spark7 - Waterfall (Fluidis rmx) [Trance All-Stars]

:dance: :dance: :dance:

congrats@ 1K

ollie
Jun 30th, 2010, 13:23
here it comes

01. Johan Gielen pres.s Hollis P Monroe - I'm Lonely (Redroche rmx) [Magik Muzik]
02. Abstract Vision & Elite Electronic - Time (Original mix) [Echelon]
03. Spark7 - Waterfall (Fluidis rmx) [Trance All-Stars]

:dance: :dance: :dance:

CONGRATULATIONS on 1 K :bravo: :super: :megacrazy:

Lucas
Jun 30th, 2010, 13:23
congratz Lukasz!! :friends:
Thank you very much! :friends: Do you know how can I win this Mellomania Step 18 2 CD? Just tuned in and do not know!


:bravo::bravo::bravo::bravo:
Hello there and thank you! :smile:

Bitzi
Jun 30th, 2010, 13:24
:bravo::bravo::bravo::bravo:



welcome back



congrats@ 1K


CONGRATULATIONS on 1 K :bravo: :super: :megacrazy:


:thankyou::thankyou: ollie & trancefan :music:

Above the Clouds
Jun 30th, 2010, 13:25
I passed my matura exams, yay! :)

Hey everyone!

Congratulations Lukasz!!

Time to party now!!! :hug:

Above the Clouds
Jun 30th, 2010, 13:26
Bitzi is becoming a little SPAMBOT :lol:

Congrats on the 1k

Bitzi
Jun 30th, 2010, 13:27
01. Johan Gielen pres.s Hollis P Monroe - I'm Lonely (Redroche rmx) [Magik Muzik]
02. Abstract Vision & Elite Electronic - Time (Original mix) [Echelon]
03. Spark7 - Waterfall (Fluidis rmx) [Trance All-Stars]
04. The Killers - Read My Mind (Gabriel & Dresden's unplugged mix) [Island] =CLASSIX=

:hmmm::yucky:

Lucas
Jun 30th, 2010, 13:27
Congratulations Lukasz!!

Time to party now!!! :hug:
Thank you Dave! :hug: Yeah, relaxing party right now. :music:

ollie
Jun 30th, 2010, 13:27
same sound as Dinka (in the background) :dance: