PDA

View Full Version : 31-08-2010 Bulgaria in the Mix 002



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

*AvA*
Aug 31st, 2010, 17:26
Hey AvA...:hug:

How are you? :miss:

n0dix
Aug 31st, 2010, 17:27
i don't mind the gal, i want the T-shirt:megacrazy:

for that reason, you can take it (the t-shirt) :LMAO: :lol:

Wolvy
Aug 31st, 2010, 17:27
09. Sugar DJs

01. Marco V & Ali Wilson - Kaos Theory (Original Mix)
02. Van Dressler - Unforgiven (Jeff Montalvo Remix)
03. Orjan Nilsen - So Long Radio (Jonas Stenberg Remix)
04. Wezz Devall - Free My Willy (Cliff Coenraad Repimp)
05. Ercole - Carnival (Fabio Stein Remix)

aakos
Aug 31st, 2010, 17:27
very fine tunes here :) :dance3:

Aitutaki
Aug 31st, 2010, 17:28
Ok, ok you're a good student. Anyway, if you have a problem with pronounciation I'll help you :mask:. I'll be waiting when you'll make me laught :lol:

Aww, thanks Daga :hug:THIS I can almost say like a Polish boy :grinning2:
Otherwise yes, I would need a looooot of help. Szalony language :crazy: But since I visited this country I really really do love listening and learning this language :love:

aakos
Aug 31st, 2010, 17:28
Fabio Stein remix roxx :bumpit:

Soulplay
Aug 31st, 2010, 17:29
Sugar DJ's

01. Marco V & Ali Wilson - Kaos Theory (Original Mix)
02. Van Dressler - Unforgiven (Jeff Montalvo Remix)
03. Orjan Nilsen - So Long Radio (Jonas Stenberg Remix)
04. Wezz Devall - Free My Willy (Cliff Coenraad Repimp)
05. Ercole - Carnival (Fabio Stein Remix)

*AvA*
Aug 31st, 2010, 17:29
for that reason, you can take it (the t-shirt) :LMAO: :lol:

i appreciate:mask:

T-Rance
Aug 31st, 2010, 17:29
I haven't seen you for so long here. How are you? :friends:

Fine..Thank you...
Works doesn't let me be here...and it's still very hot here in Istanbul....:friends:

piccoli
Aug 31st, 2010, 17:29
Pics or it isn't true!!! :megacrazy:



i'm not at home, if i was i would show you by a pic:lol::lol::lol:

n0dix
Aug 31st, 2010, 17:30
Carnival coming :bounce: :clap: :bounce: :clap: :bounce: :clap:

T-Rance
Aug 31st, 2010, 17:30
How are you? :miss:

Thanks...Fine...Except hot weather...(It's like a hell....:))

Soulplay
Aug 31st, 2010, 17:31
Sugar DJ's

01. Marco V & Ali Wilson - Kaos Theory (Original Mix)
02. Van Dressler - Unforgiven (Jeff Montalvo Remix)
03. Orjan Nilsen - So Long Radio (Jonas Stenberg Remix)
04. Wezz Devall - Free My Willy (Cliff Coenraad Repimp)
05. Ercole - Carnival (Fabio Stein Remix)
06. Marco V feat. Khashassi - Scenario (Daniel Portman Vocal Mix)

*AvA*
Aug 31st, 2010, 17:31
i'm not at home, if i was i would show you by a pic:lol::lol::lol:

Anyone thinks that this picco is a copy? Impossibe! He is real! :LMAO:

piccoli
Aug 31st, 2010, 17:32
Anyone thinks that this picco is a copy? Impossibe! He is real! :LMAO:



:mask::mask::mask:

Aitutaki
Aug 31st, 2010, 17:32
Watashi no namae ha AvA desu:mask:

--> My real name アルベルト :mask:

:wow: Ok ok, I give up! :crazy: :megacrazy: :lol:

Anime is helping Dinos to learn Japanese, ehh?

Better stick to Mandarin then and communicate with Aquario :LMAO:
Unfortunately this Taiwanese gal only taught me two words :rofl:

aakos
Aug 31st, 2010, 17:33
w00h000 :rave:

Daga
Aug 31st, 2010, 17:33
Aww, thanks Daga :hug:THIS I can almost say like a Polish boy :grinning2:
Otherwise yes, I would need a looooot of help. Szalony language :crazy: But since I visited this country I really really do love listening and learning this language :love:

Ow, nice to hear it :hug:. Yep, my language is a lil bit 'szalony'. A lot off people say that is one of the hardest to learn among of different languages.

*AvA*
Aug 31st, 2010, 17:33
Thanks...Fine...Except hot weather...(It's like a hell....:))

LOL same here :wall: i need a shower. Where is my Susie when i need it?:mask:

aakos
Aug 31st, 2010, 17:34
i'm not at home, if i was i would show you by a pic:lol::lol::lol:

blah blah blah :megacrazy::lol::lol::lol:

piccoli
Aug 31st, 2010, 17:34
Ow, nice to hear it :hug:. Yep, my language is a lil bit 'szalony'. A lot off people say that is one of the hardest to learn among of different languages.




yeah i think even the Polish people have problems with that:lol::lol::lol:

Daga
Aug 31st, 2010, 17:35
Fine..Thank you...
Works doesn't let me be here...and it's still very hot here in Istanbul....:friends:

Eh, I want some hot days here in Poland:megacrazy:

piccoli
Aug 31st, 2010, 17:35
LOL same here :wall: i need a shower. Where is my Susie when i need it?:mask:




with rubber duck:lol::lol::lol::lol:

*AvA*
Aug 31st, 2010, 17:35
:wow: Ok ok, I give up! :crazy: :megacrazy: :lol:

Anime is helping Dinos to learn Japanese, ehh?

Better stick to Mandarin then and communicate with Aquario :LMAO:
Unfortunately this Taiwanese gal only taught me two words :rofl:

Katakana is medium difficult to me but Hiragana :LMAO:

lol mandarin:lol: too hard to my reptilian brain:megacrazy:

*AvA*
Aug 31st, 2010, 17:36
with rubber duck:lol::lol::lol::lol:

Damn her!:mask:

Soulplay
Aug 31st, 2010, 17:36
Sugar DJ's

01. Marco V & Ali Wilson - Kaos Theory (Original Mix)
02. Van Dressler - Unforgiven (Jeff Montalvo Remix)
03. Orjan Nilsen - So Long Radio (Jonas Stenberg Remix)
04. Wezz Devall - Free My Willy (Cliff Coenraad Repimp)
05. Ercole - Carnival (Fabio Stein Remix)
06. Marco V feat. Khashassi - Scenario (Daniel Portman Vocal Mix)
07. Robert Burian vs Filo and Peri - You Soul And The Sun (Andy Flyer Mashup)

Vilence
Aug 31st, 2010, 17:37
07. Robert Burian vs Filo and Peri - You Soul And The Sun (Andy Flyer Mashup) w0000000000000t

piccoli
Aug 31st, 2010, 17:37
nobody is talking about the music here?:lol::lol::lol:

*AvA*
Aug 31st, 2010, 17:38
nobody is talking about the music here?:lol::lol::lol:

Blame Aitutaki. He is annoying me:mask:

Daga
Aug 31st, 2010, 17:38
yeah i think even the Polish people have problems with that:lol::lol::lol:

I think everyone has a problems with their own language in a lil bit. :)

*AvA*
Aug 31st, 2010, 17:39
mmm i don't like this mashup :whistle:

Lucas
Aug 31st, 2010, 17:39
I need to take a bath. See you later. :wave:

did000
Aug 31st, 2010, 17:39
Nice mash :)

piccoli
Aug 31st, 2010, 17:39
Blame Aitutaki. He is annoying me:mask:




you know i'm joking, we're free to talk about everything here:)

aakos
Aug 31st, 2010, 17:39
nobody is talking about the music here?:lol::lol::lol:

can you hear something? :har: :tease:

or just the inner voices :crazy:


:lol::lol::lol:

edit: lol not here but hear :)

*AvA*
Aug 31st, 2010, 17:40
I think everyone has a problems with their own language in a lil bit. :)

I don't:bully:

Lucas
Aug 31st, 2010, 17:40
Is it really Robert Burian feat. Zdenka Predna - You mashed up? :hmmm:

piccoli
Aug 31st, 2010, 17:41
can you here something? :har: :tease:

or just the inner voices :crazy:


:lol::lol::lol:




oh yeah you right:) i can't hear :(

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2010, 17:41
The vocals sound just like Natasha Beddingfield - I Bruise Easily only they're not.

*AvA*
Aug 31st, 2010, 17:41
I need to take a bath. See you later. :wave:

this...ehmm...can i join you:mask: :LMAO: JOOOKE!!!!! :LMAO:


you know i'm joking, we're free to talk about everything here:)

i was joking too:megacrazy:


can you here something? :har: :tease:

or just the inner voices :crazy:


:lol::lol::lol:

:lol::lol::lol::lol:

aakos
Aug 31st, 2010, 17:41
Is it really Robert Burian feat. Zdenka Predna - You mashed up? :hmmm:

go to the bath :megacrazy::megacrazy::lol:

Daga
Aug 31st, 2010, 17:42
How annoying, buffering all the time :wall:

*AvA*
Aug 31st, 2010, 17:43
edit: lol not here but hear :)

don't worry, we understood you:)

*AvA*
Aug 31st, 2010, 17:43
How annoying, buffering all the time :wall:

I hate when that happens:wall::console:

n0dix
Aug 31st, 2010, 17:43
bad mashup :(


youuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Aitutaki
Aug 31st, 2010, 17:43
blah blah blah :megacrazy::lol::lol::lol:
:iagree: :lol:


yeah i think even the Polish people have problems with that:lol::lol::lol:

:lol::lol::lol: haha, noooo way you are offending my Polish friends here :chair: :mask:


with rubber duck:lol::lol::lol::lol:
:rofl::rofl:


Katakana is medium difficult to me but Hiragana :LMAO:

lol mandarin:lol: too hard to my reptilian brain:megacrazy:
Hiragana...Katakana?? :hmmm: I only understand Katadrunkass!! :LMAO: You know this form of Japanese? :mask:


nobody is talking about the music here?:lol::lol::lol:
:mask:

Daga
Aug 31st, 2010, 17:44
I don't:bully:

Yep, everyone exeptions you and me :megacrazy:

*AvA*
Aug 31st, 2010, 17:44
bad mashup :(

+1 :unsure:

Lucas
Aug 31st, 2010, 17:44
this...ehmm...can i join you:mask: :LMAO: JOOOKE!!!!! :LMAO:
:blink:


go to the bath :megacrazy::megacrazy::lol:
Be good, aakos! :friends: I will scan all the posts later on. :bully:

Soulplay
Aug 31st, 2010, 17:44
Sorry for my mistake... i have to swicth off my radio for 10 minutes... and i share the playlist little bit early... :shy:

aakos
Aug 31st, 2010, 17:45
oh yeah you right:) i can't hear :(

ohhh :console: :)
:choon::choon::choon:

*AvA*
Aug 31st, 2010, 17:46
:iagree: :lol:



:lol::lol::lol: haha, noooo way you are offending my Polish friends here :chair: :mask:


:rofl::rofl:


Hiragana...Katakana?? :hmmm: I only understand Katadrunkass!! :LMAO: You know this form of Japanese? :mask:


:mask:

hahahahahaa :LMAO: i don't, i still being a n00b :lolz:


Yep, everyone exeptions you and me :megacrazy:

Great minds think alike:):megacrazy:

aakos
Aug 31st, 2010, 17:46
am always good mr szalony, didnt you know? :har:

:mask:

Aitutaki
Aug 31st, 2010, 17:46
Blame Aitutaki. He is annoying me:mask:
:cry::cry::cry::cry::sorry::sorry:

I always forget about the music :blush:

Well, I was intending to go now anyway :P

:wavecry:

*AvA*
Aug 31st, 2010, 17:47
:blink:

My reptilian brain dude:megacrazy:

Daga
Aug 31st, 2010, 17:47
I hate when that happens:wall::console:

Aww, I'm going crazy with that :angry:

*AvA*
Aug 31st, 2010, 17:48
:cry::cry::cry::cry::sorry::sorry:

I always forget about the music :blush:

Well, I was intending to go now anyway :P

:wavecry:

I was teasing, bro :hug: noooo!!! :(

aakos
Aug 31st, 2010, 17:48
don't worry, we understood you:)

okay :)
anyway, here means balls in hungarian :LMAO: :crazy: :megacrazy:

Soulplay
Aug 31st, 2010, 17:48
Sugar DJ's

01. Marco V & Ali Wilson - Kaos Theory (Original Mix)
02. Van Dressler - Unforgiven (Jeff Montalvo Remix)
03. Orjan Nilsen - So Long Radio (Jonas Stenberg Remix)
04. Wezz Devall - Free My Willy (Cliff Coenraad Repimp)
05. Ercole - Carnival (Fabio Stein Remix)
06. Marco V feat. Khashassi - Scenario (Daniel Portman Vocal Mix)
07. Robert Burian vs Filo and Peri - You Soul And The Sun (Andy Flyer Mashup)
08. Gold & Osborne - Hyper Vyper (Original Mix)

Daga
Aug 31st, 2010, 17:49
Great minds think alike:):megacrazy:

Sure, hun :mask:

*AvA*
Aug 31st, 2010, 17:49
okay :)
anyway, here means balls in hungarian :LMAO: :crazy: :megacrazy:

:LMAO::LMAO: thanks teacher:lol:

Vilence
Aug 31st, 2010, 17:50
PEOPLE CAN WE FOCUS ON THE EVENT PLS?

*AvA*
Aug 31st, 2010, 17:50
This Hyper Wyper sounds interesting :mml:

aakos
Aug 31st, 2010, 17:52
:LMAO::LMAO: thanks teacher:lol:

you are welcome :) :beer2:

tortillera, huh? :megacrazy::megacrazy::megacrazy:

one spanish word added :book: :bully:

Daga
Aug 31st, 2010, 17:54
Little break for eating peach, yummy :)

n0dix
Aug 31st, 2010, 17:54
PEOPLE CAN WE FOCUS ON THE EVENT PLS?

yeah, take serious :angry:

Soulplay
Aug 31st, 2010, 17:54
Sugar DJ's

01. Marco V & Ali Wilson - Kaos Theory (Original Mix)
02. Van Dressler - Unforgiven (Jeff Montalvo Remix)
03. Orjan Nilsen - So Long Radio (Jonas Stenberg Remix)
04. Wezz Devall - Free My Willy (Cliff Coenraad Repimp)
05. Ercole - Carnival (Fabio Stein Remix)
06. Marco V feat. Khashassi - Scenario (Daniel Portman Vocal Mix)
07. Robert Burian vs Filo and Peri - You Soul And The Sun (Andy Flyer Mashup)
08. Gold & Osborne - Hyper Vyper (Original Mix)
09. Aqualize - Land Of 2 Suns (Phaxe Remix)

*AvA*
Aug 31st, 2010, 17:54
PEOPLE CAN WE FOCUS ON THE EVENT PLS?

Vilence, with due respect, we can talk about many things; music, wheather, just join us :grinning: don't be shy. :music:

*AvA*
Aug 31st, 2010, 17:55
you are welcome :) :beer2:

tortillera, huh? :megacrazy::megacrazy::megacrazy:

one spanish word added :book: :bully:

:LMAO::megacrazy:

Vilence
Aug 31st, 2010, 17:56
freedom of speech, yes.. but the thing is that there are no comments bout the sets, only about.. weird stuff, which is a bid .. i dunno

*AvA*
Aug 31st, 2010, 17:56
Little break for eating peach, yummy :)

mmm delicious. Bon apetit:music:

aakos
Aug 31st, 2010, 17:56
PEOPLE CAN WE FOCUS ON THE EVENT PLS?

sure! :) but where is the event? :ee: :bully: :lol::lol:

Sugar Djs roxx :clap:

09. Aqualize - Land Of 2 Suns (Phaxe Remix) :clap2: :tjon:

n0dix
Aug 31st, 2010, 17:57
i think i heard this before on a J00F set :bow: :ee:

Aitutaki
Aug 31st, 2010, 17:57
I was teasing, bro :hug: noooo!!! :(

I know :wink::friends:


okay :)
anyway, here means balls in hungarian :LMAO: :crazy: :megacrazy:
:LMAO: :crazy: :megacrazy: Okay, will apply that too once I am in Budapest. Will see how they react :whistle:



PEOPLE CAN WE FOCUS ON THE EVENT PLS?
Ohh, was just extremely funny here :(
But I can understand your point of view as well Vilence :good2:

So going off now that you can enjoy the music to the fullest :wink:

Nice listening :music:

:wave:

aakos
Aug 31st, 2010, 17:58
yeah, take serious :angry:

looks who's talking now? :ee: :lol::lol::lol:

spam enough, now it's time to :bounce: :lol:

last track of this set? :(

Aitutaki: just dont wanna show it them :LMAO: once you are in Budapest, dont forget to pm me :ee: :friends: :grinning2: :crazy:

n0dix
Aug 31st, 2010, 17:58
:LMAO::megacrazy:

teaching the good m8... :lol:

Daga
Aug 31st, 2010, 17:59
sure! :) but where is the event? :ee: :bully: :lol::lol:

Sugar Djs roxx :clap:

09. Aqualize - Land Of 2 Suns (Phaxe Remix) :clap2: :tjon:
Ths tune is right now? Really amazing \o/

*AvA*
Aug 31st, 2010, 17:59
freedom of speech, yes.. but the thing is that there are no comments bout the sets, only about.. weird stuff, which is a bid .. i dunno

Usually we talk randomly :ee: That is why this forum is very interesting to me. Not just music. Though music is a part very important, of course :wink:

And we are szalony:megacrazy: haha:music:

Daga
Aug 31st, 2010, 18:00
I know :wink::friends:


:LMAO: :crazy: :megacrazy: Okay, will apply that too once I am in Budapest. Will see how they react :whistle:



Ohh, was just extremely funny here :(
But I can understand your point of view as well Vilence :good2:

So going off now that you can enjoy the music to the fullest :wink:

Nice listening :music:

:wave:

Bye maaate :hug:

n0dix
Aug 31st, 2010, 18:00
looks who's talking now? :ee: :lol::lol::lol:

spam enough, now it's time to :bounce: :lol:

last track of this set? :(

now can be....


:bounce: :clap: :bounce: :clap: :bounce: :clap: :bounce: :clap:

*AvA*
Aug 31st, 2010, 18:01
teaching the good m8... :lol:

I'm a good teacher but above i am a gentleman :lol:

Vilence
Aug 31st, 2010, 18:01
Lifeless is coming with 2 hours set!

*AvA*
Aug 31st, 2010, 18:02
I know :wink::friends:


:LMAO: :crazy: :megacrazy: Okay, will apply that too once I am in Budapest. Will see how they react :whistle:



Ohh, was just extremely funny here :(
But I can understand your point of view as well Vilence :good2:

So going off now that you can enjoy the music to the fullest :wink:

Nice listening :music:

:wave:

Take care Aitutaki :friends: back soon :p

Acuario51
Aug 31st, 2010, 18:03
Here we gooooooooo


Boyan Angelov (2hrs Special set)

Tracklist:

Wolvy
Aug 31st, 2010, 18:03
Bulgaria in the Mix 002 on AH.fm

01. Hyena

1. Lost Stories pres. Prayag and Rishab - Ashna (Intro mix)
2. Tritonal ft. Cristina Soto - Hands to hold me (Dub mix)
3. Alex O'Rion - Lush (Original mix)
4. Lasheen ft. Jwaydan - Sing with you (Original mix)
5. Tenishia - Speak music (Original mix)
6. Myon & Shane54 ft. Labworks - Ibiza sunrise (Original mix)
7. Shogun ft. Emma Lock - Save me
8. Redban - Medina (Original mix)
9. Masoud ft. Laurie - Blinded (Original mix)


02. Wolvy

01. David Tort & Norman Doray - Chase The Sun (Original mix)
02. Nic Chagall, Rank 1 & Wippenberg - 100
03. Alpha 9 - Bliss (Original mix)
04. Super8 & Tab feat. Anton Sonin - Black Is The New Yellow (Radio edit)
05. Markus Schulz feat. Jennifer Rene - Not The Same
06. Dan Stone - Mumbai (Original mix)
07. Claudia Cazacu feat. Audrey Gallagher - Freefalling (Original mix)
08. Neptune Project - Aztec (Aly & Fila remix)
09. 3rd Moon - Monsun
10. Aly & Fila feat. Josie - Listening (Philippe El Sisi remix)


03. Jennifer Moon

01. Oryon - Gotham (Original Mix)
02. Space Rockerz - Weather The Storm (Daniel Wanrooy Twister Remix)
03. Mr Pit - Unchanged (Original Mix)
04. Jordan Suckley - The Storm! (Original Mix)
05. Britney Spears - 3 (Aimoon Remix)
06. Mr Pit and Jochen Miller - Melodee (Original Mix)
07. Ercole - Carnival (Fabio Stein Remix)
08. Marco V feat. Khashassi - Scenario (Daniel Portman Vocal Mix)
09. Ummet Ozcan - Next Phase (Phase 1 Mix)


04. Dark Signs

01: Morten Granau - SSH
02: Solarity - DNA
03: Passenger 10 - Waterworld
04: David Tort & Norman Doray - Chase The Sun
05: Jerome Isma-Ae & Chris Reece & EDX - Ready To Go
06: Phunk Ivestigation - Acid Slider (Make U Wanna Scream Mix)
07: Faithless - Tweak Your Nipple (Beltek Remix)
08: Max Freegrant Feat. Ange - About You (Mario Ochoa Remix)
09: Felguk - Whatever Clever (Dirtycloud Remix)
10: Daniel Portman - Leap Of Faith (DJ Wady Bigroom Remix)
11: Paul Thomas & Manuel De La Mare - Imagine (Club mix)


05. Martin K

01. Mango - Good Morning Track (Tom Fall Remix)
02. Alpha 9 - Come Home (Audien Remix)
03. Mike Shiver feat. Susana - Give Me Faith (Cal Abutbul Remix)
04. Ben Preston - New Planet
05. Orjan Nilsen - So Long Radio (Aurosonic Remix)
06. Ali Wilson - Pandora
07. Marcel Woods - Tomorrow
08.Svenson & Gielen - The Beauty Of Silence (W&W vs. Jonas Stenberg Remix)
09. Tiesto feat. BT - Love Comes Again (Bart Claessen Remix)
10. Way Out West - The Fall (Richard Durand Remix)


06. J Mozz

01. J Mozz - Abalone (Original Mix)
02. Mat Zo - Near The End (Original Mix)
03. Mike Foyle presents. Statica - Blossom (Arty remix)
04. Jon O'bir - Out Of Touch (Rriginal Mix)
05. Jon O'Bir feat. Fisher - Found A Way (Joint Operations Centre Remix)
06. J Mozz - Firefly (Under Construction Mix)
07. Claudia Cazacu - Translucent (Original Mix)
08. Michael Lee - Everblue (Adam Foley Remix)
09. Andy Tau - Ellipsis (Juventa Remix)
10. Dennis Pedersen - Salvation (Original Mix)
11. Rene Ablaze - Floating (Dima Krasnik Remix)


07. Soulplay

01. Lost Stories pres Prayag & Rishab - Ashna (Intro Mix)
02. Cliff Coenraad - Massive (Sunrise 2010 Anthem)
03. Yuri Kane VS Armin & Sharon - Right Back... and Love (Soulplay Extended Mash)
04. Ronski Speed VS Nic Chagall - Need For Denva (Soulplay mashup)
05. Oceanlab VS Thomas Newman - Just Listen Brooks (Soulplay Was There)
06. Nic Chagall vs Wippenberg vs Rank 1 - 100 (Original Mix)
07. Markus Schulz Feat Justine Suissa - Perception (Super8 & Tab Remix)
08. Tiesto - Lethal Industry (Richard Durand Remix)
09. DNS Project feat Johanna - Timestep (Vocal Mix)
10. Schiller VS Ton T.B. - I Dream You (Soulplay "Machine Feels" Mashup)
11. Astuni - Dedicated (Sunny Lax Remix)
12. Jam & Spoon - Odyssey To Anyoona
13. Veracocha - Carte Blanche (Original Mix)


08. Infie

01. Ashley Wallbridge - Rhythm (Intro Edit)
02. Delerium feat. Miranda Lee Richards - Send Me An Angel (Andy Moor Remix)
03. BT feat. Jes - Every Other Way (George Acosta Remix)
04. Easton - Adriatica (Easton's Guitar Tuch Remix)
05. Steve Birch & Jonathan Allyn pres. Luka - Luka (Steve Birch Remix)
06. Luigi Lusini - Big Bang (Original Mix)
07. Mike Foyle pes. Statica - Silver Lake (Original Mix)
08. Danjo & Axess - Captivity (Club Bange Mix)
09. Ercole - Carnival (Fabio Stein Remix)
10. Jonas Stenberg - Enhancer (Original Mix)


09. Sugar DJs

01. Marco V & Ali Wilson - Kaos Theory (Original Mix)
02. Van Dressler - Unforgiven (Jeff Montalvo Remix)
03. Orjan Nilsen - So Long Radio (Jonas Stenberg Remix)
04. Wezz Devall - Free My Willy (Cliff Coenraad Repimp)
05. Ercole - Carnival (Fabio Stein Remix)
06. Marco V feat. Khashassi - Scenario (Daniel Portman Vocal Mix)
07. Robert Burian vs Filo and Peri - You Soul And The Sun (Andy Flyer Mashup)
08. Gold & Osborne - Hyper Vyper (Original Mix)
09. Aqualize - Land Of 2 Suns (Phaxe Remix)

n0dix
Aug 31st, 2010, 18:03
groove start :super: :mml: :clap:

aakos
Aug 31st, 2010, 18:03
Ths tune is right now? Really amazing \o/

oops i guess. but actually it's new to me, i havent heard it yet :)

:choon:

next dj :music:

*AvA*
Aug 31st, 2010, 18:03
Boyan Angelov :music:

Vilence
Aug 31st, 2010, 18:03
Boyan Angelov - Bulgaria
In The Mix 02


TRACKLIST:


1.Mark Knight & Wolfgang Gartner - Conscindo (Original Club Mix)

Daga
Aug 31st, 2010, 18:05
oops i guess. but actually it's new to me, i havent heard it yet :)

:choon:

next dj :music:

You guess correctly :music:. I haven't heard it before too but it's great :)

n0dix
Aug 31st, 2010, 18:06
I'm a good teacher but above i am a gentleman :lol:

lol, you are not human, or you are something like this?

http://farm4.static.flickr.com/3601/3425640401_7ec5585b0c.jpg

*AvA*
Aug 31st, 2010, 18:06
lol 2 hours! Is he very famous there? It's the first time i hear about him :unsure:

bjerre
Aug 31st, 2010, 18:06
Tuned again :dance:

*AvA*
Aug 31st, 2010, 18:07
lol, you are not human, or you are something like this?

http://farm4.static.flickr.com/3601/3425640401_7ec5585b0c.jpg


hahaha A mi colección que va :lolz:

Vilence
Aug 31st, 2010, 18:07
Lifeless, Katsarov and Veselin Tasev are the top names on this event :)

Boyan Angelov - Bulgaria
In The Mix 02


TRACKLIST:


1.Mark Knight & Wolfgang Gartner - Conscindo (Original Club Mix)
2.Claudinho Brasil, PP Bueno - Balance (Sleek Remix)

Daga
Aug 31st, 2010, 18:08
lol, you are not human, or you are something like this?

http://farm4.static.flickr.com/3601/3425640401_7ec5585b0c.jpg

Cute :).
@AvA please say that you're like this :lol:

Sync
Aug 31st, 2010, 18:08
Re-tuned! Another country in the mix today this is TOPS!

*AvA*
Aug 31st, 2010, 18:09
Tuned again :dance:

Welcome back Bjerre:friends::music:

*AvA*
Aug 31st, 2010, 18:11
Cute :).
@AvA please say that you're like this :lol:

I'm going to disappoint you:mask:

i am like this:

http://fc06.deviantart.net/fs51/f/2009/297/9/c/General_galapagos_by_jachaleria.jpg

:lol:

n0dix
Aug 31st, 2010, 18:11
loving this two tunes, really nice stuff :dance: :super:


@ava, just how i imagine you :lolz: