PDA

View Full Version : 30-11-2010 Black Hole Recordings & Finenight.com Day



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25

bjerre
Nov 30th, 2010, 22:04
Aah Elena.. my lost girlfriend... was wondering where she was hanging out! you have IP-adres, so I can track her?

:rofl:

nope... just a very long SMTP relay header :hmmm:

Lucas
Nov 30th, 2010, 22:04
:drunk:OK listening but I'm away - Bye bye everyone xxx
Bye bye, sweetheart. :hug:

piccoli
Nov 30th, 2010, 22:04
How sweet is this! :music::music:




:lollypop::lollypop::lollypop:

Lucas
Nov 30th, 2010, 22:05
:dancing::dancing::dancing::dancing::dancing:

RachelRixham
Nov 30th, 2010, 22:05
Bye bye, sweetheart. :hug:
:wave:

piccoli
Nov 30th, 2010, 22:05
:drunk:OK listening but I'm away - Bye bye everyone xxx




awww see you Rachel:hug::hug:

Young Free
Nov 30th, 2010, 22:05
:lollypop::lollypop::lollypop:

sweet like candy :lollypop::lollypop::lollypop:

Dzoana
Nov 30th, 2010, 22:05
:dancing:

hai Above^^

danmark_ori
Nov 30th, 2010, 22:06
Cor Fijneman
Tracklist
01. Lange - I Believe (DJ Tandu Remix)









Lange
Lange Discography at Discogs :book: (http://www.discogs.com/artist/Lange)
Images for Lange (http://www.discogs.com/viewimages?artist=Lange)
Real Name: Stuart Langelaan


Aliases: Firewall (http://www.discogs.com/artist/Firewall), LNG (http://www.discogs.com/artist/LNG), Offbeat (http://www.discogs.com/artist/Offbeat), SL (http://www.discogs.com/artist/SL), Stuart Langelaan (http://www.discogs.com/artist/Stuart+Langelaan), Vercetti (http://www.discogs.com/artist/Vercetti), X-odus (http://www.discogs.com/artist/X-odus)



Location: London (http://en.wikipedia.org/wiki/London), South East England (http://en.wikipedia.org/wiki/South_East_England), United Kingdom (http://en.wikipedia.org/wiki/United_Kingdom)



http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images01/56/m_5d4971d01489b1c09a5be695ca18585d.jpg (http://www.myspace.com/djlange) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/2/20/City_of_London_Arms.png/100px-City_of_London_Arms.png (http://en.wikipedia.org/wiki/City_of_London) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6c/Location_UK_EU_Europe.png/250px-Location_UK_EU_Europe.png http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/ae/Flag_of_the_United_Kingdom.svg/125px-Flag_of_the_United_Kingdom.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/United_Kingdom)





Lange Facebook (Private) full (http://www.facebook.com/djlange)
Lange Facebook (Fan Page) (http://www.facebook.com/langefan)
Lange Music . com (http://www.lange-music.com/)
Lange Music . com | the album (http://www.lange-music.com/thealbum/)
Lange intercityradio . com (http://www.intercityradio.com/)
Lange bebo . com (http://www.bebo.com/langemusic)
Lange SoundCloud (http://soundcloud.com/lange)
Lange Twitter (http://twitter.com/djlange)
Lange MySpace (http://www.myspace.com/djlange)
http://forum.ah.fm/members/13520-lange/ (http://forum.ah.fm/members/13520-lange/) :ah: (http://forum.ah.fm/regular-shows-archive/12080-23-07-2008-lange-intercity-001-a-12.html#post468714)
http://forum.ah.fm/members/13845-lange-recordings/ (http://forum.ah.fm/members/13845-lange-recordings/) :ah: (http://forum.ah.fm/music-discussion/12013-lange-launches-new-intercity-radio-show-afterhours-fm.html#post465510)








DJ Tandu
DJ Tandu Discography at Discogs :book: (http://www.discogs.com/artist/DJ+Tandu)
Images for DJ Tandu (http://www.discogs.com/viewimages?artist=DJ+Tandu)
Real Name: Ingo Kunzi



Aliases: Anakin (http://www.discogs.com/artist/Anakin), Ayla (http://www.discogs.com/artist/Ayla), Drop In (http://www.discogs.com/artist/Drop+In), Ingo Kunzi (http://www.discogs.com/artist/Ingo+Kunzi), Montoya (http://www.discogs.com/artist/Montoya), Tan 2 (http://www.discogs.com/artist/Tan+2)



Location: Welzheim (http://en.wikipedia.org/wiki/Welzheim), Baden-Württemberg (http://en.wikipedia.org/wiki/Baden-W%C3%BCrttemberg), Germany (http://en.wikipedia.org/wiki/Germany)


http://c4.ac-images.myspacecdn.com/images01/28/m_384ffb97156e4dd1ef713fec95b58a47.jpg (http://www.myspace.com/djtandu) http://www.tandu.de/components/com_joomgallery/img_thumbnails/events_2/2009_3/technoclub_090213_4/tc090213_20090710_1419544603.jpg (http://www.tandu.de/) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/5e/Grosses_Landeswappen_Baden-Wuerttemberg.png/90px-Grosses_Landeswappen_Baden-Wuerttemberg.png http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d7/Deutschland_Lage_von_Baden-W%C3%BCrttemberg.svg/155px-Deutschland_Lage_von_Baden-W%C3%BCrttemberg.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Baden-W%C3%BCrttemberg)




Tandu . DE (http://www.tandu.de)
Tandu on MySpace (http://www.myspace.com/djtandu)

GATO
Nov 30th, 2010, 22:06
:clap: :clap: :clap: :clap:


nice START!! :super:

Above the Clouds
Nov 30th, 2010, 22:07
:dancing:

hai Above^^

Hi dear!!

What's up today :hug:

bjerre
Nov 30th, 2010, 22:07
:dance::dance::dance::dance::dance::dance:



:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

trancefan0883
Nov 30th, 2010, 22:07
shame on me but who is candy??

Young Free
Nov 30th, 2010, 22:07
beautiful track

Lucas
Nov 30th, 2010, 22:07
Beautiful years of trance. :wub: I wish I was having fun to these tracks.

Dannyboy
Nov 30th, 2010, 22:07
YAAAY what i've waited for! :megacrazy: Mr. Cor Fijneman! :choon: missed first 5 min cause of shower :dontknow: but now we're ready for some amazing choons! :music:

piccoli
Nov 30th, 2010, 22:07
female vocals:megacrazy::lollypop::lollypop:

bjerre
Nov 30th, 2010, 22:07
:wave:


See you soon :wave:

JeffreySource
Nov 30th, 2010, 22:08
Hi dear!!

What's up today :hug:

What not?! :lol:

piccoli
Nov 30th, 2010, 22:08
shame on me but who is candy??




:lollypop::lollypop::lol::lol:

bjerre
Nov 30th, 2010, 22:08
female vocals:megacrazy::lollypop::lollypop:


:dance: :dance: :dance:

Dzoana
Nov 30th, 2010, 22:08
Hi dear!!

What's up today :hug:

fine thx and u?

bjerre
Nov 30th, 2010, 22:09
hi all :)


Hi there :wave:

Above the Clouds
Nov 30th, 2010, 22:09
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Hi mate :friends:

danmark_ori
Nov 30th, 2010, 22:09
female vocals:megacrazy::lollypop::lollypop:


:hmmm: one of the DJ's I assume, after his castration :lol:

bjerre
Nov 30th, 2010, 22:09
Hi mate :friends:


It's been a good day @ AH.FM :good2:

Young Free
Nov 30th, 2010, 22:09
female vocals:megacrazy::lollypop::lollypop:

:dance::dance::dance::dance:

Above the Clouds
Nov 30th, 2010, 22:10
fine thx and u?

Have a cold but for the rest ok :music:

bjerre
Nov 30th, 2010, 22:10
:hmmm: one of the DJ's I assume, after his castration :lol:



:lol: :lol: :lol:

JeffreySource
Nov 30th, 2010, 22:10
Cor Fijneman
Tracklist
01. Lange - I Believe (DJ Tandu Remix)
02. Members Of Mayday vs. Superchumbo - 10 Revelations

Above the Clouds
Nov 30th, 2010, 22:10
What not?! :lol:

I can tell you one thing that is not :)

bjerre
Nov 30th, 2010, 22:10
Have a cold but for the rest ok :music:


Get well :friends:

Garlic, alcohol and trance - helps every time :grinning:

Lucas
Nov 30th, 2010, 22:11
Members Of Mayday ! :good2:

Dzoana
Nov 30th, 2010, 22:11
Have a cold but for the rest ok :music:

exactly,dont like snow

Dannyboy
Nov 30th, 2010, 22:11
all sounds like a classic from Cor <3

trancefan0883
Nov 30th, 2010, 22:11
original :whistle:

danmark_ori
Nov 30th, 2010, 22:11
hi all :)


:bravo: :dance: :super: welcome along Bartas ! :grinning: :friends:

bjerre
Nov 30th, 2010, 22:11
:lollypop::lollypop::lol::lol:


http://www.97thfloor.com/blog/wp-content/uploads/2010/02/candy-2.jpg

Dzoana
Nov 30th, 2010, 22:11
Members Of Mayday ! :good2:

:dancing:

classic set nice ^^

Lucas
Nov 30th, 2010, 22:12
:dancing:

classic set nice ^^
Johan Gielen played classics too. :dancing:

bjerre
Nov 30th, 2010, 22:12
http://rlv.zcache.com/down_on_your_knees_tshirt-p235799374502519873owut_400.jpg

http://www.motoress.com/BLOG/knees.jpg

Dannyboy
Nov 30th, 2010, 22:13
Johan Gielen played classics too. :dancing:

then i must listen it tomorrow :super: I missed it :unsure:

rdevito
Nov 30th, 2010, 22:13
I can tell you one thing that is not :)

Hey Above,

Defcon FTW!

New Ep from TrancEye is awsome!

GATO
Nov 30th, 2010, 22:13
CHOOOOOOOOOONNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


:super: :super:

SoulMusic
Nov 30th, 2010, 22:14
:dance:Mayday come back!:super:
:bravo::bravo:
:megacrazy:

Lucas
Nov 30th, 2010, 22:14
then i must listen it tomorrow :super: I missed it :unsure:
Yes - you better check it out. :friends:

Dzoana
Nov 30th, 2010, 22:14
Johan Gielen played classics too. :dancing:

great^^,but i dont heard

Above the Clouds
Nov 30th, 2010, 22:14
Hey Above,

Defcon FTW!

New Ep from TrancEye is awsome!

Hello Brazil!!!

Emotional Mix is my fav :)

Diane
Nov 30th, 2010, 22:14
J
E
S
U
S

what a start ..... it brings mealready quite up high :D :D :D :D :D love cor so much ^^

Dannyboy
Nov 30th, 2010, 22:14
http://www.motoress.com/BLOG/knees.jpg

Next please girls on the pic. :lol::lol:

KasiaM
Nov 30th, 2010, 22:15
I'm having really good time here today :love:

Above the Clouds
Nov 30th, 2010, 22:15
I have a feeling I will say true the whole set:

Aaaah I know this but can't remember the name lol

Young Free
Nov 30th, 2010, 22:15
http://rlv.zcache.com/down_on_your_knees_tshirt-p235799374502519873owut_400.jpg

http://www.motoress.com/BLOG/knees.jpg


I was looking for something similar, but my search results were less...appropriate. :mask:

Lucas
Nov 30th, 2010, 22:15
03. Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb Remix)

One of my all time fav tracks.

:love:

bjerre
Nov 30th, 2010, 22:16
Next please girls on the pic. :lol::lol:


We have to distribute a little :)

http://www.shelleytherepublican.com/wp-content/uploads/2007/06/paris-hilton.jpg

rdevito
Nov 30th, 2010, 22:16
Hello Brazil!!!

Emotional Mix is my fav :)

Suffering (Deep In My Heart) is huuuugeee. :megacrazy::megacrazy:

Nice work by TrancEye!!

Young Free
Nov 30th, 2010, 22:16
this is insanely good :megacrazy::megacrazy::megacrazy:

bjerre
Nov 30th, 2010, 22:16
I was looking for something similar, but my search results were less...appropriate. :mask:


Well, that's how it is with search engines :megacrazy::megacrazy::megacrazy:

Lucas
Nov 30th, 2010, 22:16
:dance::dance::dance::dance::dance:

Young Free
Nov 30th, 2010, 22:17
We have to distribute a little :)

http://www.shelleytherepublican.com/wp-content/uploads/2007/06/paris-hilton.jpg

On her knees too. :)

bjerre
Nov 30th, 2010, 22:17
I'm having really good time here today :love:


:iagree: :love: :iagree: :love: :iagree:

LauWo
Nov 30th, 2010, 22:17
03. Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb Remix)

One of my all time fav tracks.

:love:

SOooooooooooooooooo right :bravo: :choon:

HayleyElyse
Nov 30th, 2010, 22:17
Mind in a Box!!!!!!!!

Chiisexy
Nov 30th, 2010, 22:17
love this track!! :dance: :dance: :dance:

Young Free
Nov 30th, 2010, 22:17
Well, that's how it is with search engines :megacrazy::megacrazy::megacrazy:

Maybe I should turn on a filter. :lol::lol:

Above the Clouds
Nov 30th, 2010, 22:17
03. Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb Remix)

One of my all time fav tracks.

:love:

Utah Saints Yeeeeeeeeeee

What a tune!!!!:megacrazy::megacrazy::megacrazy:

JeffreySource
Nov 30th, 2010, 22:17
Cor Fijneman
Tracklist
01. Lange - I Believe (DJ Tandu Remix)
02. Members Of Mayday vs. Superchumbo - 10 Revelations
03. Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb Remix)

bjerre
Nov 30th, 2010, 22:17
On her knees too. :)

Really nice neckless. Do you think it's gold :hmmm:

Dannyboy
Nov 30th, 2010, 22:18
We have to distribute a little :)

http://www.shelleytherepublican.com/wp-content/uploads/2007/06/paris-hilton.jpg


that's what i'm talkin about :):hump::best:

Lucas
Nov 30th, 2010, 22:18
What a tune, I love it so much. :wub:

KasiaM
Nov 30th, 2010, 22:18
We have to distribute a little :)

http://www.shelleytherepublican.com/wp-content/uploads/2007/06/paris-hilton.jpg


Paris? Noo....:lol:

Above the Clouds
Nov 30th, 2010, 22:18
Here we gooooooooooooooooooooooo

bjerre
Nov 30th, 2010, 22:18
Maybe I should turn on a filter. :lol::lol:


Good idea :good2: Seems to work very well for you :megacrazy:

KasiaM
Nov 30th, 2010, 22:18
:iagree: :love: :iagree: :love: :iagree:
and with you all... :hug:

LauWo
Nov 30th, 2010, 22:19
Cor Fijneman
Tracklist
01. Lange - I Believe (DJ Tandu Remix)
02. Members Of Mayday vs. Superchumbo - 10 Revelations
03. Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb Rmx)
04. Marc Vision - Time Gate

How do you know?! I'm still in the middle of 03

danmark_ori
Nov 30th, 2010, 22:19
What a tune, I love it so much. :wub:


:loveah: :ah:






:dancing: :dancing: :dancing: :dancing:

Dannyboy
Nov 30th, 2010, 22:19
Love that classic sound :) Fijneman for president!:)

kilted34
Nov 30th, 2010, 22:19
Evening From A Very Snowy and Freezing Scotland ......:wave: :friends::hug:
http://i263.photobucket.com/albums/ii143/Autoxcivic03/afterhourscopy.jpg
:dance::dance::dance: :rave: :dance::dance::dance:

Light Sequence
Nov 30th, 2010, 22:19
We have to distribute a little :)

http://www.shelleytherepublican.com/wp-content/uploads/2007/06/paris-hilton.jpg

:bananadance::bananadance::bananadance::bananadance:

Young Free
Nov 30th, 2010, 22:19
Really nice neckless. Do you think it's gold :hmmm:

It's Paris Hilton, no? So it's pearl. :mask:

Chompie
Nov 30th, 2010, 22:20
http://www.97thfloor.com/blog/wp-content/uploads/2010/02/candy-2.jpg


I'll fetch the insulin - and the ambulance, if needed. :lollypop:

Young Free
Nov 30th, 2010, 22:20
Evening From A Very Snowy and Freezing Scotland ......:wave: :friends::hug:
http://i263.photobucket.com/albums/ii143/Autoxcivic03/afterhourscopy.jpg
:dance::dance::dance: :rave: :dance::dance::dance:

hello kilted! :hug::friends:

JeffreySource
Nov 30th, 2010, 22:20
How do you know?! I'm still in the middle of 03

Sorry... my 1st copy-paste fail for today :mask:

Light Sequence
Nov 30th, 2010, 22:20
classic choons alert

bjerre
Nov 30th, 2010, 22:20
Paris? Noo....:lol:


Yes :grinning:

Lucas
Nov 30th, 2010, 22:20
Hello, kilted, mate. :friends:

JeffreySource
Nov 30th, 2010, 22:21
Cor Fijneman
Tracklist
01. Lange - I Believe (DJ Tandu Remix)
02. Members Of Mayday vs. Superchumbo - 10 Revelations
03. Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb Rmx)
04. Marc Vision - Time Gate

kilted34
Nov 30th, 2010, 22:21
:dance::dance::dance: :mml: :dance::dance::dance:
http://i1004.photobucket.com/albums/af170/crowniclife/Untitled-2.jpg
:dancing:

Lucas
Nov 30th, 2010, 22:21
04. Marc Vision - Time Gate

:dancing::dancing::dancing::dancing::dancing:

Viër
Nov 30th, 2010, 22:21
OMG!!! CHOOOOOOOOOOOOOOOONNN Coming

Dannyboy
Nov 30th, 2010, 22:21
hi kilted! :friends:

danmark_ori
Nov 30th, 2010, 22:22
Cor Fijneman
Tracklist
01. Lange - I Believe (DJ Tandu Remix)
02. Members Of Mayday vs. Superchumbo - 10 Revelations
03. Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb Rmx)
04. Marc Vision - Time Gate




Marc Vision
Marc Vision Discography at Discogs :book: (http://www.discogs.com/artist/Marc+Vision)
Images for Marc Vision (http://www.discogs.com/viewimages?artist=Marc+Vision)
Real Name: Marc Wollenschein


Aliases: Marc Wollenschein (http://www.discogs.com/artist/Marc+Wollenschein)
Profile: German Progressive DJ & Producer



Location: Köln (http://en.wikipedia.org/wiki/Cologne) / Recklinghausen (http://en.wikipedia.org/wiki/Recklinghausen), Nordrhein-Westfalen (http://en.wikipedia.org/wiki/North_Rhine-Westphalia), Germany (http://en.wikipedia.org/wiki/Germany)

http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/80/m_bdf395b5166748359e2b1e9f86642d0c.jpg http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images01/37/m_36240e8afc4f6d9b40a9660573fe7ac4.jpg http://c4.ac-images.myspacecdn.com/images01/82/m_40d1c423893509d785b510e8389f791f.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/90/Recklinghausen_Wappen.jpg/59px-Recklinghausen_Wappen.jpg (http://en.wikipedia.org/wiki/Recklinghausen) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/75/Koln-Night-GavinCato.jpg/268px-Koln-Night-GavinCato.jpg (http://en.wikipedia.org/wiki/Cologne)




http://www.marcvision.de/ :dontknow:
Marc Vision on MySpace (http://www.myspace.com/marcvision)

Above the Clouds
Nov 30th, 2010, 22:22
Hi Kilted!!!

Chompie
Nov 30th, 2010, 22:22
It's Paris Hilton, no? So it's pearl. :mask:

Did I walk in on swimsuit night or something? :lol:

I see plenty of bikini-clad girls when I swim near the beach. They aren't as happy to see me, though. :mask:

KasiaM
Nov 30th, 2010, 22:22
Evening From A Very Snowy and Freezing Scotland ......:wave: :friends::hug:
http://i263.photobucket.com/albums/ii143/Autoxcivic03/afterhourscopy.jpg
:dance::dance::dance: :rave: :dance::dance::dance:

It's damn cold in Poland too... anyway Hiiiiii :hug:

bjerre
Nov 30th, 2010, 22:22
It's Paris Hilton, no? So it's pearl. :mask:

OK - thanks for the tip :)

Young Free
Nov 30th, 2010, 22:22
Today has just been too good.

KasiaM
Nov 30th, 2010, 22:22
Yes :grinning:
You think she's sexy? Yhm... :lol:

bjerre
Nov 30th, 2010, 22:23
Did I walk in on swimsuit night or something? :lol:

I see plenty of bikini-clad girls when I swim near the beach. They aren't as happy to see me, though. :mask:

yes - we're warming for the swimsuit edition :)

http://assets.nydailynews.com/img/2009/02/14/gal_si_party_14.jpg

Viër
Nov 30th, 2010, 22:23
i know all this tracks but all of em played by Tiesto in his albums Black hole