PDA

View Full Version : 30-11-2010 Black Hole Recordings & Finenight.com Day



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25

JeffreySource
Nov 30th, 2010, 23:28
I'm drinking Finkbräu now... German import beer :love:

bjerre
Nov 30th, 2010, 23:28
Lots of snow here and icecold. At least my old car can still start in the mornings! But I would love to be on Copacabana and drink ice cold beer right now :beer2::beer2::beer::beer::beer:


http://www.traveladventures.org/continents/southamerica/images/riobums11.jpg


http://www.clipsfan.com/upload/allimg/071218/0328496.jpg

JeffreySource
Nov 30th, 2010, 23:29
BT
Tracklist
01. Pryda - Niton
02. Dirtyloud vs. Alex Mind - Dirty Mind
03. Fine Taste & Kid Bloom - Lifebloom
04. Kyau & Albert vs. Above & Beyond - Anphonic (Arty Remix)
05. tyDi - Good Dream
06. Arnej - They Need Us

kilted34
Nov 30th, 2010, 23:29
Lots of snow here and icecold. At least my old car can still start in the mornings! But I would love to be on Copacabana and drink ice cold beer right now :beer2::beer2::beer::beer::beer:
:iagree::music:

bostero111
Nov 30th, 2010, 23:29
arnej!!! choon!

danmark_ori
Nov 30th, 2010, 23:29
:) :grinning: :rave: :)





Arnej
Arnej Discography at Discogs :book: (http://www.discogs.com/artist/Arnej)
Images for Arnej (http://www.discogs.com/viewimages?artist=Arnej)
Real Name: Arney Secerkadic


Aliases: 8 Wonders (http://www.discogs.com/artist/8+Wonders), Arney Secerkadic (http://www.discogs.com/artist/Arney+Secerkadic)



Location: Toronto (http://en.wikipedia.org/wiki/Toronto), Ontario (http://en.wikipedia.org/wiki/Ontario), Canada (http://en.wikipedia.org/wiki/Canada)



http://profile.ak.fbcdn.net/object2/1797/33/n10881129638_6027.jpg (http://www.facebook.com/pages/Arnej/10881129638) http://c3.ac-images.myspacecdn.com/images01/25/m_05fa201a0c5b04afddb51730bc43d73e.jpg (http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewPicture&friendID=59712574&albumId=69560) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c7/Canada_%28orthographic_projection%29.svg/220px-Canada_%28orthographic_projection%29.svg.png http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/cf/Flag_of_Canada.svg/125px-Flag_of_Canada.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Canada)





Arnej | Facebook (Private) (http://www.facebook.com/reqs.php#!/arnej.secerkadic)
Arnej | Facebook (Fan Page) (http://www.facebook.com/pages/Arnej/10881129638)
Arnej | Facebook (Official) (http://www.facebook.com/ArnejOfficial)
Arnej . CA (http://www.arnej.ca/)
Arnej on Twitter (http://www.twitter.com/arnejsecerkadic)
Arnej on MySpace (http://www.myspace.com/8wonders8)

ahnfeldt
Nov 30th, 2010, 23:29
Choooon!!!

:clap::clap::clap:

KasiaM
Nov 30th, 2010, 23:29
We will have a great christmas preents from FineNight.com :friends:
Oh yes :D however it's still like b-day gift for me :lol:

andski
Nov 30th, 2010, 23:29
they need us we need them :) arnej ftw

bjerre
Nov 30th, 2010, 23:29
:beer: :beer: :beer:

INSBURG
Nov 30th, 2010, 23:29
About 34 - 35ºC, damm hot here! I hate this inferno.

When i see you guys writing about snow and cold, i wish to be there :(


Come to Russia :)
Tonight - 22ºC in Moscow :lol:

ahnfeldt
Nov 30th, 2010, 23:30
http://www.traveladventures.org/continents/southamerica/images/riobums11.jpg


http://www.clipsfan.com/upload/allimg/071218/0328496.jpg

Yes yes yes!!! Will be back in 2014 :beer::beer::beer::beer::beer:

bjerre
Nov 30th, 2010, 23:30
Choooon!!!

:clap::clap::clap:


:choon: :choon: :choon:

kilted34
Nov 30th, 2010, 23:30
http://www.traveladventures.org/continents/southamerica/images/riobums11.jpg


http://www.clipsfan.com/upload/allimg/071218/0328496.jpg

I must be Dreaming now :):megacrazy::) :wow:

Osse
Nov 30th, 2010, 23:30
finally finished homework :) i'm back :)

:book: plus :best: equals A+

GATO
Nov 30th, 2010, 23:30
they need us we need them :) arnej ftw

They Need Us + We Need Them = WIN:megacrazy::megacrazy:

bjerre
Nov 30th, 2010, 23:31
Come to Russia :)
Tonight - 22ºC in Moscow :lol:


That's a little too cold... but well that's the way it works in Moscow :)

bjerre
Nov 30th, 2010, 23:31
They Need Us + We Need Them = WIN:megacrazy::megacrazy:


Or maybe more simple: "we need each other" :music::music::music:

rdevito
Nov 30th, 2010, 23:31
Lots of snow here and icecold. At least my old car can still start in the mornings! But I would love to be on Copacabana and drink ice cold beer right now :beer2::beer2::beer::beer::beer:

Hahah, yeah Copacabana + ice cold beer is a win. But here in Sao Paulo there's no beach, so i will suffer yeah...

kilted34
Nov 30th, 2010, 23:31
Come to Russia :)
Tonight - 22ºC in Moscow :lol:

Chilly , Baltic Indeed ......:mask::megacrazy::mask:

Pekin Clubbers
Nov 30th, 2010, 23:32
http://www.traveladventures.org/continents/southamerica/images/riobums11.jpg


http://www.clipsfan.com/upload/allimg/071218/0328496.jpg



Wooo VACATION heh :megacrazy::megacrazy::megacrazy::megacrazy::friends:

Dannyboy
Nov 30th, 2010, 23:32
and now just putting up my Stanton and start flying away with trance :music:

bjerre
Nov 30th, 2010, 23:32
Hahah, yeah Copacabana + ice cold beer is a win. But here in Sao Paulo there's no beach, so i will suffer yeah...


But you have beer :beer2:

KasiaM
Nov 30th, 2010, 23:32
They Need Us + We Need Them = WIN:megacrazy::megacrazy:

:iagree: :love: :iagree: :love: :iagree: :love: :iagree: :love: :iagree:

bjerre
Nov 30th, 2010, 23:32
:book: plus :best: equals A+


Best combination => Best grade :) :) :)

JeffreySource
Nov 30th, 2010, 23:33
BT
Tracklist
01. Pryda - Niton
02. Dirtyloud vs. Alex Mind - Dirty Mind
03. Fine Taste & Kid Bloom - Lifebloom
04. Kyau & Albert vs. Above & Beyond - Anphonic (Arty Remix)
05. tyDi - Good Dream
06. Arnej - They Need Us
07. Katy Perry - Teenage Dream (Digital Self Mix)

This way I DO like this pop/commercial-bullshit :) Super!:bounce:
:mml::mml:

danmark_ori
Nov 30th, 2010, 23:33
BT
Tracklist
01. Pryda - Niton
02. Dirtyloud vs. Alex Mind - Dirty Mind
03. Fine Taste & Kid Bloom - Lifebloom
04. Kyau & Albert vs. Above & Beyond - Anphonic (Arty Remix)
05. tyDi - Good Dream
06. Arnej - They Need Us
07. Katy Perry - Teenage Dream (Digital Self Mix)

This way I DO like this pop/commercial-bullshit :) Super!:bounce:
:mml::mml:





Katy Perry
Katy Perry Discography at Discogs :book: (http://www.discogs.com/artist/Katy+Perry)
Images for Katy Perry (http://www.discogs.com/viewimages?artist=Katy+Perry)
Real Name: Katheryn Elizabeth Hudson


Profile: US-American singer-songwriter and musician


Alias: Katy Hudson (http://www.discogs.com/artist/Katy+Hudson)



Location: Los Angeles (http://en.wikipedia.org/wiki/Los_Angeles), California (http://en.wikipedia.org/wiki/California), USA (http://en.wikipedia.org/wiki/United_States)



http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs476.snc4/50516_7126051465_9452_n.jpg (http://www.facebook.com/katyperry) http://c3.ac-images.myspacecdn.com/images02/123/l_b627ba87ed304545aac0d6fa214528a6.jpg





Katy Perry | Facebook (Fan Page) (http://www.facebook.com/katyperry)
Katy Perry . com (http://www.katyperry.com/)
Katy Perry blog . com (http://www.katyperryblog.com/)
Katy Perry on Twitter (http://twitter.com/katyperry)
Katy Perry on Myspace (http://www.myspace.com/katyperry)

Dannyboy
Nov 30th, 2010, 23:34
:book: plus :best: equals A+


I hope the teacher will agree with that :friends:

Osse
Nov 30th, 2010, 23:34
Katy Perry eh?

rdevito
Nov 30th, 2010, 23:34
But you have beer :beer2:

Yay! There's no Caipirinha smiles so..... :beer2:

JeffreySource
Nov 30th, 2010, 23:34
Katy Perry should quit pop nonsense and join the deep prog side of trance!:bounce:

KasiaM
Nov 30th, 2010, 23:34
:dancing:

Eero K
Nov 30th, 2010, 23:35
Awesome remix! Cool show!

Lucas
Nov 30th, 2010, 23:35
Katy Perry :lol:

ahnfeldt
Nov 30th, 2010, 23:35
Hahah, yeah Copacabana + ice cold beer is a win. But here in Sao Paulo there's no beach, so i will suffer yeah...

Ouch! Then you suffer. You need a pool and ice cold drinks then :friends:

Dannyboy
Nov 30th, 2010, 23:35
Katy Perry's Firework's videoclip was recorded here in Hungary :)

ahnfeldt
Nov 30th, 2010, 23:35
Katy Perry should quit pop nonsense and join the deep prog side of trance!:bounce:

:iagree::iagree::iagree::iagree:

And drop some more cloth!!! :lol::lol::lol:

Dannyboy
Nov 30th, 2010, 23:35
Katy Perry should quit pop nonsense and join the deep prog side of trance!:bounce:

+ a really big 1 :music:

GATO
Nov 30th, 2010, 23:35
haha very nice mix of this song, very acceptable IMO


:super:

kilted34
Nov 30th, 2010, 23:35
http://i899.photobucket.com/albums/ac191/jaxdester/tumblr%20gifs/dumbledoredancinginfrontofsnape.gif:dance::mml::dance:http://i899.photobucket.com/albums/ac191/jaxdester/tumblr%20gifs/dumbledoredancinginfrontofsnape.gif

Chiisexy
Nov 30th, 2010, 23:36
I think Katy is kinda hot!
http://www.blog4iphone.com/wallpapers/upload/DesktopWallpapers/cache/Katy-Perry-California-Girls-320x480.jpg

Dannyboy
Nov 30th, 2010, 23:36
:iagree::iagree::iagree::iagree:

And drop some more cloth!!! :lol::lol::lol:



:beat::muahaha:

Osse
Nov 30th, 2010, 23:36
I hope the teacher will agree with that :friends:

Lemon & Einar K are my teachers at the Trance Academy, so it's all good! :)

KasiaM
Nov 30th, 2010, 23:36
You make me... :dancing:

JeffreySource
Nov 30th, 2010, 23:37
Katy Perry eh?

Today she announced to Dutch press that she will wear latex as long as she can! HHHHAAAWT!:wub:

katy perry latex - Google zoeken (http://www.google.nl/images?hl=nl&q=katy+perry+latex&rlz=1I7ADSA_nl&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1920&bih=922)

rdevito
Nov 30th, 2010, 23:37
:iagree::iagree::iagree::iagree:

And drop some more cloth!!! :lol::lol::lol:

Hahah, i like you mate, beers and naked girls!!! :megacrazy::megacrazy::grinning::grinning2:

Microsis
Nov 30th, 2010, 23:37
Katy Perry should quit pop nonsense and join the deep prog side of trance!:bounce:

:iagree:

Her voice would make a KILLER vocal trance choon.

Dannyboy
Nov 30th, 2010, 23:37
http://i899.photobucket.com/albums/ac191/jaxdester/tumblr%20gifs/dumbledoredancinginfrontofsnape.gif:dance::mml::dance:http://i899.photobucket.com/albums/ac191/jaxdester/tumblr%20gifs/dumbledoredancinginfrontofsnape.gif

You always have the best GIF-s :lol::lol::lol::lol::lol:

damian940915
Nov 30th, 2010, 23:37
Good remix!

rdevito
Nov 30th, 2010, 23:38
You always have the best GIF-s :lol::lol::lol::lol::lol:

HUahuahuuha :lol::lol::lol::lol: best gif so far!!!

bjerre
Nov 30th, 2010, 23:38
Yay! There's no Caipirinha smiles so..... :beer2:


:grinning: nice stuff :)

ahnfeldt
Nov 30th, 2010, 23:38
Hahah, i like you mate, beers and naked girls!!! :megacrazy::megacrazy::grinning::grinning2:

http://i5.photobucket.com/albums/y164/wteach/pictorials/Beer/634015977866810555-Beer.jpg

Dannyboy
Nov 30th, 2010, 23:38
Lemon & Einar K are my teachers at the Trance Academy, so it's all good! :)


lol tomorrow i'll leave my school and join to it :lol:

JeffreySource
Nov 30th, 2010, 23:38
BT
Tracklist
01. Pryda - Niton
02. Dirtyloud vs. Alex Mind - Dirty Mind
03. Fine Taste & Kid Bloom - Lifebloom
04. Kyau & Albert vs. Above & Beyond - Anphonic (Arty Remix)
05. tyDi - Good Dream
06. Arnej - They Need Us
07. Katy Perry - Teenage Dream (Digital Self Mix)
08. Alexander Popov - Metropolis

bjerre
Nov 30th, 2010, 23:39
You make me... :dancing:

:dancing: :dancing: :dancing:

danmark_ori
Nov 30th, 2010, 23:39
BT
Tracklist
01. Pryda - Niton
02. Dirtyloud vs. Alex Mind - Dirty Mind
03. Fine Taste & Kid Bloom - Lifebloom
04. Kyau & Albert vs. Above & Beyond - Anphonic (Arty Remix)
05. tyDi - Good Dream
06. Arnej - They Need Us
07. Katy Perry - Teenage Dream (Digital Self Mix)
08. Alexander Popov - Metropolis






Alexander Popov
Alexander Popov Discography at Discogs :book: (http://www.discogs.com/artist/Alexander+Popov)
Images for Alexander Popov (http://www.discogs.com/viewimages?artist=Alexander+Popov)



Location: Сара́тов / Saratov (http://en.wikipedia.org/wiki/Saratov), Saratov Oblast (http://en.wikipedia.org/wiki/Saratov_Oblast), Volga (Privolzhsky) Federal District (Russian: Приво́лжский федера́льный о́круг (http://en.wikipedia.org/wiki/Volga_Federal_District), European Russia (http://en.wikipedia.org/wiki/European_Russia)


http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/13/m_aacf7062a1194e8094d46c17f9552cf8.jpg (http://www.myspace.com/popovmusic) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8b/Map_of_Russia_-_Saratov_Oblast_%282008-03%29.svg/280px-Map_of_Russia_-_Saratov_Oblast_%282008-03%29.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Saratov_Oblast) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f3/Flag_of_Russia.svg/125px-Flag_of_Russia.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Russia)





Alexander Popov | Facebook (Private) (http://www.facebook.com/profile.php?id=1393380462)
Alexander Popov . promo dj . RU (http://alexpopov.promodj.ru/)
Alexander Popov on MySpace (http://www.myspace.com/popovmusic)

Above the Clouds
Nov 30th, 2010, 23:39
Katy Perry is yummie!!!!

bjerre
Nov 30th, 2010, 23:39
http://i5.photobucket.com/albums/y164/wteach/pictorials/Beer/634015977866810555-Beer.jpg

Good combination :) :)

kilted34
Nov 30th, 2010, 23:39
You make me... :dancing:
http://i816.photobucket.com/albums/zz83/trickybuz93/966131_o.gif
:dancing: :rave: :dancing:

JeffreySource
Nov 30th, 2010, 23:40
Danmark....
Airpiano iglo plz!!

:choon:

JeffreySource
Nov 30th, 2010, 23:40
Danmark....
Airpiano iglo plz!!

:choon:

http://i499.photobucket.com/albums/rr358/renren1120/dancing-keyboard.jpg

kilted34
Nov 30th, 2010, 23:40
Today she announced to Dutch press that she will wear latex as long as she can! HHHHAAAWT!:wub:

katy perry latex - Google zoeken (http://www.google.nl/images?hl=nl&q=katy+perry+latex&rlz=1I7ADSA_nl&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1920&bih=922)


:wow: Quality :wow:

ahnfeldt
Nov 30th, 2010, 23:41
:beer::beer::beer:

GATO
Nov 30th, 2010, 23:41
BT is a genius :bravo:!!


his productions are out of the league (especially the old ones)

dimmygud
Nov 30th, 2010, 23:41
A journey to the world of progressive sounds from BT...

bjerre
Nov 30th, 2010, 23:41
:music: :music: :music:

rdevito
Nov 30th, 2010, 23:41
Alexander Popov
Alexander Popov Discography at Discogs :book: (http://www.discogs.com/artist/Alexander+Popov)
Images for Alexander Popov (http://www.discogs.com/viewimages?artist=Alexander+Popov)



Location: Сара́тов / Saratov (http://en.wikipedia.org/wiki/Saratov), Saratov Oblast (http://en.wikipedia.org/wiki/Saratov_Oblast), Volga (Privolzhsky) Federal District (Russian: Приво́лжский федера́льный о́круг (http://en.wikipedia.org/wiki/Volga_Federal_District), European Russia (http://en.wikipedia.org/wiki/European_Russia)


http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/13/m_aacf7062a1194e8094d46c17f9552cf8.jpg (http://www.myspace.com/popovmusic) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/8b/Map_of_Russia_-_Saratov_Oblast_%282008-03%29.svg/280px-Map_of_Russia_-_Saratov_Oblast_%282008-03%29.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Saratov_Oblast) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f3/Flag_of_Russia.svg/125px-Flag_of_Russia.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Russia)





Alexander Popov | Facebook (Private) (http://www.facebook.com/profile.php?id=1393380462)
Alexander Popov . promo dj . RU (http://alexpopov.promodj.ru/)
Alexander Popov on MySpace (http://www.myspace.com/popovmusic)




Why BT is not playing his tracks?

kilted34
Nov 30th, 2010, 23:41
You always have the best GIF-s :lol::lol::lol::lol::lol:

No I dont m8 , Cheers though .....:):friends::super::)

avoice217
Nov 30th, 2010, 23:42
hey all, just woke up. enjoyin the choons

bjerre
Nov 30th, 2010, 23:43
hey all, just woke up. enjoyin the choons


Hi there :wave: :friends:

kilted34
Nov 30th, 2010, 23:43
BT
Tracklist
01. Pryda - Niton
02. Dirtyloud vs. Alex Mind - Dirty Mind
03. Fine Taste & Kid Bloom - Lifebloom
04. Kyau & Albert vs. Above & Beyond - Anphonic (Arty Remix)
05. tyDi - Good Dream
06. Arnej - They Need Us
07. Katy Perry - Teenage Dream (Digital Self Mix)
08. Alexander Popov - Metropolis

Loving Alexander Popov = Vapour Trails ( bot cipryan mix ) :clap:

electroactive
Nov 30th, 2010, 23:43
Why BT is not playing his tracks?
he will at the end...
i hope not tho... emergency sux

KasiaM
Nov 30th, 2010, 23:43
hey all, just woke up. enjoyin the choons)

so good morning to you! :hug:

bjerre
Nov 30th, 2010, 23:44
:beer::beer::beer:


:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

ahnfeldt
Nov 30th, 2010, 23:44
:clap::clap::clap:

JeffreySource
Nov 30th, 2010, 23:44
BT
Tracklist
01. Pryda - Niton
02. Dirtyloud vs. Alex Mind - Dirty Mind
03. Fine Taste & Kid Bloom - Lifebloom
04. Kyau & Albert vs. Above & Beyond - Anphonic (Arty Remix)
05. tyDi - Good Dream
06. Arnej - They Need Us
07. Katy Perry - Teenage Dream (Digital Self Mix)
08. Alexander Popov - Metropolis
09. Miike Snow - Silvia (Sebastian Ingrosso & Dirty South Remix)

danmark_ori
Nov 30th, 2010, 23:44
Danmark....
Airpiano iglo plz!!

:choon:

Oh :loL: notice your post only now :sleeping: :lolz:


BT
Tracklist
01. Pryda - Niton
02. Dirtyloud vs. Alex Mind - Dirty Mind
03. Fine Taste & Kid Bloom - Lifebloom
04. Kyau & Albert vs. Above & Beyond - Anphonic (Arty Remix)
05. tyDi - Good Dream
06. Arnej - They Need Us
07. Katy Perry - Teenage Dream (Digital Self Mix)
08. Alexander Popov - Metropolis
09. Miike Snow - Silvia (Sebastian Ingrosso & Dirty South Remix)







Ingrosso
Ingrosso Discography at Discogs :book: (http://www.discogs.com/artist/Sebastian+Ingrosso?anv=Ingrosso)
Images for Sebastian Ingrosso (http://www.discogs.com/viewimages?artist=Sebastian+Ingrosso)
Real Name: Sebastian Carmine Ingrosso


In Groups: Buy Now, Fireflies, First Optional Deal, General Moders, Mode Hookers, Outfunk, Sinners, The, Steve Angello & Sebastian Ingrosso



Location: Stockholm (http://en.wikipedia.org/wiki/Stockholm), Stockholms län (http://en.wikipedia.org/wiki/Stockholm_County), Sweden (http://en.wikipedia.org/wiki/Sweden)



http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/35/m_4cff471e127742b497acd682b24c5d98.jpg (http://www.myspace.com/sebastianingrosso) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ee/Svcmap_stockholm.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Stockholm_County) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/4c/Flag_of_Sweden.svg/125px-Flag_of_Sweden.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Sweden)



Swedish House Mafia - Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Swedish_House_Mafia)
Swedish House Mafia . com (http://www.swedishhousemafia.com/)
Swedish House Mafia - Biography (http://www.swedishhousemafia.com/bio.php)
Sebastian Ingrosso resident advisor . net (http://www.residentadvisor.net/dj-page.aspx?id=804)
Sebastian Ingrosso on MySpace (http://www.myspace.com/sebastianingrosso)









Dirty South
Dirty South (2) Discography at Discogs :book: (http://www.discogs.com/artist/Dirty+South+%282%29)
Images for Dirty South (2) (http://www.discogs.com/viewimages?artist=Dirty+South+%282%29)
Real Name: Dragan Roganovic


Aliases: Dougie Rogers (http://www.discogs.com/artist/Dougie+Rogers), Dragan Roganovic (http://www.discogs.com/artist/Dragan+Roganovic), Tha Dragan (http://www.discogs.com/artist/Tha+Dragan)


Profile: Born in Belgrade, Serbia and relocating to Melbourne, Australia when he was 13



Location: Melbourne (http://en.wikipedia.org/wiki/Melbourne), Victoria (http://en.wikipedia.org/wiki/Victoria_%28Australia%29), Australia (http://en.wikipedia.org/wiki/Australia)



http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/70/Flag_of_Belgrade.svg/100px-Flag_of_Belgrade.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Belgrade) http://a1.twimg.com/profile_images/118214325/ds_reasonably_small.jpg (http://www.myspace.com/dirtysouth909) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2c/Victoria_locator-MJC.png/230px-Victoria_locator-MJC.png http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/08/Flag_of_Victoria_%28Australia%29.svg/125px-Flag_of_Victoria_%28Australia%29.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Victoria_%28Australia%29)




Dirty South | Facebook (Fan Page) official (http://www.facebook.com/dirtysouth909)
Dirty South . com . AU (http://www.dirtysouth.com.au/)
Dirty South SoundCloud . com (http://soundcloud.com/dirtysouth909)
Dirty South on Twitter (http://twitter.com/dirtysouth909)
Dirty South on MySpace (http://www.myspace.com/dirtysouth909)









:: Dirty South aka Dragan Roganovic ::

http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images02/92/l_7b0e5aaade1a4520ac72472b49d9c6bd.png (http://www.facebook.com/dirtysouth909)

JeffreySource
Nov 30th, 2010, 23:45
he will at the end...
i hope not tho... emergency sux

Massive :choon:
You're nuts :P

Dannyboy
Nov 30th, 2010, 23:45
he will at the end...
i hope not tho... emergency sux

btw i like it in Schössow remix... :mask:

kilted34
Nov 30th, 2010, 23:45
hey all, just woke up. enjoyin the choons

Morning .....:friends::dance::):dance:

JeffreySource
Nov 30th, 2010, 23:45
Oh :loL: notice your post only now :sleeping: :lolz:


No prob :friends:

electroactive
Nov 30th, 2010, 23:46
ingrosso angello and wippenberg should make a sequel track already

T-Rance
Nov 30th, 2010, 23:46
Tuned....:wave:

kilted34
Nov 30th, 2010, 23:46
http://i823.photobucket.com/albums/zz153/ritarosita1/Gifs/n5hf76jpg.gif:dance::mml::dance:http://i823.photobucket.com/albums/zz153/ritarosita1/Gifs/n5hf76jpg.gif

bjerre
Nov 30th, 2010, 23:47
Tuned....:wave:


Hi :wave:

JeffreySource
Nov 30th, 2010, 23:47
I like the saw effect her ein the build-up :super:

Osse
Nov 30th, 2010, 23:47
Carlton :) Hahah

kilted34
Nov 30th, 2010, 23:47
Tuned....:wave:

HI Rance :grinning: :friends:

:rave:

Dannyboy
Nov 30th, 2010, 23:47
http://i823.photobucket.com/albums/zz153/ritarosita1/Gifs/n5hf76jpg.gif:dance::mml::dance:http://i823.photobucket.com/albums/zz153/ritarosita1/Gifs/n5hf76jpg.gif



:lol::lol::lol::lol::lol: He knows Conscindo is next :lol::lol::lol::lol::lol:

kilted34
Nov 30th, 2010, 23:48
:dance::dance::dance: :mml: :dance::dance::dance:

Osse
Nov 30th, 2010, 23:48
http://i29.tinypic.com/302thmf.jpg

JeffreySource
Nov 30th, 2010, 23:49
BT
Tracklist
01. Pryda - Niton
02. Dirtyloud vs. Alex Mind - Dirty Mind
03. Fine Taste & Kid Bloom - Lifebloom
04. Kyau & Albert vs. Above & Beyond - Anphonic (Arty Remix)
05. tyDi - Good Dream
06. Arnej - They Need Us
07. Katy Perry - Teenage Dream (Digital Self Mix)
08. Alexander Popov - Metropolis
09. Miike Snow - Silvia (Sebastian Ingrosso & Dirty South Remix)
10. Mark Knight & Wolfgang Gartner - Conscindo

bjerre
Nov 30th, 2010, 23:49
:dance::dance::dance: :mml: :dance::dance::dance:


:music: :music: :music: :music: :music: :music:

bostero111
Nov 30th, 2010, 23:49
wolfgang!!

Microsis
Nov 30th, 2010, 23:49
"Conscindo"

*edit* too slow again

danmark_ori
Nov 30th, 2010, 23:49
No prob :friends:


:good2: :friends: was preparing the transition (post-wise) to the next set :dance:







Mark Knight & Funkagenda
Mark Knight & Funkagenda Discography at Discogs :book: (http://www.discogs.com/artist/Mark+Knight+%26+Funkagenda)
Real Name: Mark Knight & Adam Walder


Members: Funkagenda (http://www.discogs.com/artist/Funkagenda), Mark Knight (http://www.discogs.com/artist/Mark+Knight)



Location: Maidstone (http://en.wikipedia.org/wiki/Maidstone), Kent (http://en.wikipedia.org/wiki/Kent), England (http://en.wikipedia.org/wiki/England), UK (http://en.wikipedia.org/wiki/United_Kingdom)


http://c4.ac-images.myspacecdn.com/images01/16/m_6c5c0093f3ccf774072d8a72f07eaf27.jpg (http://www.myspace.com/funkagenda) http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images01/68/m_929dfd0f6a81c5637a183ce441644d5c.jpg (http://www.myspace.com/djmarkknight) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/c1/MaidstonePalaceMedway0116.JPG/240px-MaidstonePalaceMedway0116.JPG (http://en.wikipedia.org/wiki/Maidstone) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/86/Kent_flag.svg/150px-Kent_flag.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Kent)





Funkagenda on MySpace (http://www.myspace.com/funkagenda)
Mark Knight | Facebook (Fan Page) (http://www.facebook.com/djmarkknight)
Mark Knight on MySpace (http://www.myspace.com/djmarkknight)









Wolfgang Gartner
Wolfgang Gartner Discography at Discogs :book: (http://www.discogs.com/artist/Wolfgang+Gartner)
Images for Wolfgang Gartner (http://www.discogs.com/viewimages?artist=Wolfgang+Gartner)
Real Name: Joey Youngman


Aliases: Bosco & Terell, Count Funkula, Frequent Flyers, Girth, The, Joey Youngman, Mario Fabriani, Spyro Pappadopoulos, White Collar Criminals

Profile: Mysterious alias of American Tech-/House DJ & producer Joey Youngman (http://www.discogs.com/artist/Joey+Youngman). He uses this guise to separate his new Tech- & Electro-House style from his recent Jackin'/Deep House tracks and to avoid criticism by his fans. The real identity was officially revealed in July 2008 after various successful digital releases.
Started his own digital label Kindergarten (http://www.discogs.com/label/Kindergarten).



Location: Austin (http://en.wikipedia.org/wiki/Austin), Texas (http://en.wikipedia.org/wiki/Texas), USA (http://en.wikipedia.org/wiki/United_States)


http://c2.ac-images.myspacecdn.com/images02/17/m_28f7be2cca814af0a09d67bee22212c9.jpg (http://www.myspace.com/djwolfganggartner) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/cc/Map_of_USA_TX.svg/286px-Map_of_USA_TX.svg.png (http://en.wikipedia.org/wiki/Texas)





Wolfgang Gartner | Facebook (http://www.facebook.com/pages/Wolfgang-Gartner/51203778235)
Wolfgang Gartner . com (http://www.wolfganggartner.com/)
Wolfgang Gartner on MySpace (http://www.myspace.com/djwolfganggartner)

bjerre
Nov 30th, 2010, 23:49
So now it's :sleeping: for today :)

Been a great day here @ AH.FM :music:

DimJay
Nov 30th, 2010, 23:49
Hi to everyone!Looks like I'm late a little =)

bostero111
Nov 30th, 2010, 23:50
btw i like it in Schössow remix... :mask:

:iagree::iagree:

GATO
Nov 30th, 2010, 23:50
CHOONN!! :clap: :clap: