PDA

View Full Version : 30-07-2011 Japan in the Mix 001



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

Tati
Jul 30th, 2011, 14:10
http://gif-smail.ucoz.ru/_ph/8/1/60492271.jpg

piccoli
Jul 30th, 2011, 14:11
:music::music::music::music:

Nostradamus
Jul 30th, 2011, 14:11
This could also be a session from Config..Love this kind of music!:bravo::bravo::bravo:

Omid J
Jul 30th, 2011, 14:12
Stan Kolev - Part of Me :bow:


BOMB :bounce:

First time I hear his name and I liked his relaxing music :)

Tati
Jul 30th, 2011, 14:12
http://i.smiles2k.net/music_smiles/men_ani.gifhttp://i.smiles2k.net/music_smiles/men_ani.gifhttp://i.smiles2k.net/music_smiles/men_ani.gif

Addicted23
Jul 30th, 2011, 14:12
gotta go.. see you later guys :dance3:
take care:music:, soon:dance:

Tati
Jul 30th, 2011, 14:13
atmospheric music http://i.smiles2k.net/music_smiles/men_ani.gif

n0dix
Jul 30th, 2011, 14:13
First time I hear his name and I liked his relaxing music :)

his new album Grace Light is amazing , :good2:

Arno.
Jul 30th, 2011, 14:13
This could also be a session from Config..Love this kind of music!:bravo::bravo::bravo:

Fully agree. Total goosebumps material :)

piccoli
Jul 30th, 2011, 14:13
http://i.smiles2k.net/music_smiles/Cans.gif http://i.smiles2k.net/music_smiles/Cans.gif

gmalovestrance0312
Jul 30th, 2011, 14:13
:music::music::music::music:

piccoli
Jul 30th, 2011, 14:15
:music::music::music::music:




i had lunch and this kind of music relaxes me after lunch:puff::puff::puff:

Nostradamus
Jul 30th, 2011, 14:16
I could have been at Electronic Family Festival right now, but no. Life is not fun, sunshine and party...Its work, work and more work...I guess why they call this a life and not a "walk in a park" :megacrazy::megacrazy:

piccoli
Jul 30th, 2011, 14:16
I could have been at Electronic Family Festival right now, but no. Life is not fun, sunshine and party...Its work, work and more work...I guess why they call this a life and not a "walk in a park" :megacrazy::megacrazy:





the bus don't let you?:):hug::friends::console:

Tati
Jul 30th, 2011, 14:17
http://i.smiles2k.net/music_smiles/band.gif

gmalovestrance0312
Jul 30th, 2011, 14:17
i had lunch and this kind of music relaxes me after lunch:puff::puff::puff:

Just having breakfast....may I join you? :puff::puff::puff::music::music::music:

piccoli
Jul 30th, 2011, 14:17
what a hell?:lol::lol::lol::lol::lol:

piccoli
Jul 30th, 2011, 14:18
Just having breakfast....may I join you? :puff::puff::puff::music::music::music:



ohh yes, with pleasure:hug::friends::puff::puff:

Nostradamus
Jul 30th, 2011, 14:18
the bus don't let you?:):hug::friends::console:
Sadly NO!:driver::driver:Hello piccoli!:hug::friends:

gmalovestrance0312
Jul 30th, 2011, 14:18
I could have been at Electronic Family Festival right now, but no. Life is not fun, sunshine and party...Its work, work and more work...I guess why they call this a life and not a "walk in a park" :megacrazy::megacrazy:


"life" is a four letter word :lol::lol::lol::lol::lol::lol: :hug::hug: :dance::dance:

Lucas
Jul 30th, 2011, 14:18
what a hell?:lol::lol::lol::lol::lol:
Welcome to the jungle, my friend. :friends:

gmalovestrance0312
Jul 30th, 2011, 14:19
ohh yes, with pleasure:hug::friends::puff::puff:

Then let's goooooooooo!!!! :mml::mml::mml::dance3::dance3::dance3::mml::mml::mml::mml:

Tati
Jul 30th, 2011, 14:19
http://gif-smail.ucoz.ru/_ph/8/1/986058608.jpg

Lucas
Jul 30th, 2011, 14:19
Shake ya bananah. :crazy:

piccoli
Jul 30th, 2011, 14:20
Then let's goooooooooo!!!! :mml::mml::mml::dance3::dance3::dance3::mml::mml::mml::mml:




:dance3::dance3::dance3:

Tati
Jul 30th, 2011, 14:21
http://gif-smail.ucoz.ru/_ph/13/1/283058083.jpg

n0dix
Jul 30th, 2011, 14:21
http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20110125004444/glee/images/5/5b/What%3F.gif

piccoli
Jul 30th, 2011, 14:21
http://gif-smail.ucoz.ru/_ph/13/1/283058083.jpg




belly dance?:)

gmalovestrance0312
Jul 30th, 2011, 14:22
Awesome !!:dance::dance::bravo::bravo::super::super:

Lucas
Jul 30th, 2011, 14:22
I do not know why but I can not see Tati's messages... :hmmm:

Nostradamus
Jul 30th, 2011, 14:22
"life" is a four letter word :lol::lol::lol::lol::lol::lol: :hug::hug: :dance::dance:
Life is too short to be taken seriously- O.Wilde:megacrazy::hug::hug:
(http://www.google.se/url?sa=t&source=web&cd=2&ved=0CCMQFjAB&url=http%3A%2F%2Fauburnmaven.livejournal.com%2F&rct=j&q=life%20is%20too%20short%20to%20been%20taking%20seriously&ei=P_czTqGAIcbBswazmpS5Ag&usg=AFQjCNF4vvhYqqzgBaiqVPrTcd1B5Y0Pug&sig2=dZdV8_dE4fLzryO78js1uA&cad=rja)

piccoli
Jul 30th, 2011, 14:23
I do not know why but I can not see Tati's messages... :hmmm:




sometimes happens to me, not Tati's messages but other people:dontknow:

gmalovestrance0312
Jul 30th, 2011, 14:23
Life is too short to be taken seriously- O.Wilde:megacrazy::hug::hug:
(http://www.google.se/url?sa=t&source=web&cd=2&ved=0CCMQFjAB&url=http%3A%2F%2Fauburnmaven.livejournal.com%2F&rct=j&q=life%20is%20too%20short%20to%20been%20taking%20seriously&ei=P_czTqGAIcbBswazmpS5Ag&usg=AFQjCNF4vvhYqqzgBaiqVPrTcd1B5Y0Pug&sig2=dZdV8_dE4fLzryO78js1uA&cad=rja)


:iagree::iagree::iagree: way too short

piccoli
Jul 30th, 2011, 14:24
Space Garden, what time is your set?:)

n0dix
Jul 30th, 2011, 14:24
Life is too short to be taken seriously- O.Wilde:megacrazy::hug::hug:
(http://www.google.se/url?sa=t&source=web&cd=2&ved=0CCMQFjAB&url=http%3A%2F%2Fauburnmaven.livejournal.com%2F&rct=j&q=life%20is%20too%20short%20to%20been%20taking%20seriously&ei=P_czTqGAIcbBswazmpS5Ag&usg=AFQjCNF4vvhYqqzgBaiqVPrTcd1B5Y0Pug&sig2=dZdV8_dE4fLzryO78js1uA&cad=rja)

http://assets0.ordienetworks.com/images/GifGuide/michael_scott/Michael-What-the-office-10400786-400-226.gif



http://www.woohp.org/forum/style_emoticons/default/lmao.gifhttp://www.woohp.org/forum/style_emoticons/default/lmao.gifhttp://www.woohp.org/forum/style_emoticons/default/lmao.gifhttp://www.woohp.org/forum/style_emoticons/default/lmao.gifhttp://www.woohp.org/forum/style_emoticons/default/lmao.gif

Tati
Jul 30th, 2011, 14:26
belly dance?:)

Yeeeesss :mask: http://i.smiles2k.net/music_smiles/cheerleader3.gif

n0dix
Jul 30th, 2011, 14:26
sometimes happens to me, not Tati's messages but other people:dontknow:

http://spams-ukwildcatbasketball.com/Lurking.gif

piccoli
Jul 30th, 2011, 14:27
Yeeeesss :mask: http://i.smiles2k.net/music_smiles/cheerleader3.gif




belly dance is something i like to watch:):bravo::lol:

Nostradamus
Jul 30th, 2011, 14:27
:iagree::iagree::iagree: way too short


http://assets0.ordienetworks.com/images/GifGuide/michael_scott/Michael-What-the-office-10400786-400-226.gif



http://www.woohp.org/forum/style_emoticons/default/lmao.gifhttp://www.woohp.org/forum/style_emoticons/default/lmao.gifhttp://www.woohp.org/forum/style_emoticons/default/lmao.gifhttp://www.woohp.org/forum/style_emoticons/default/lmao.gifhttp://www.woohp.org/forum/style_emoticons/default/lmao.gif

And only 44 and still do not know. :)

n0dix
Jul 30th, 2011, 14:29
And only 44 and still do not know. :)

dont worry m8 . everything gonna be alright :).


Just let you flow by the music :angel:

gmalovestrance0312
Jul 30th, 2011, 14:30
And only 44 and still do not know. :)

Don't know at 50 either... whatever the case, life is what you make it....so I say dance while you can :friends::friends::yes::yes::mml::mml::clap2::clap2::dance::dance:

Nostradamus
Jul 30th, 2011, 14:30
dont worry m8 . everything gonna be alright :).


Just let you flow by the music :angel:
As you guessed I missed a "Im" :)

Tati
Jul 30th, 2011, 14:30
http://yoursmileys.ru/hsmile/dance/h0702.gif Wow!

n0dix
Jul 30th, 2011, 14:31
bring it on :mml: :music: :mml:

n0dix
Jul 30th, 2011, 14:32
As you guessed I missed a "Im" :)


there you are again :spank: :beat: .







playing with us :tease:

Tati
Jul 30th, 2011, 14:32
belly dance is something i like to watch:):bravo::lol:

not a bad choice :dance::dance::dance:

gmalovestrance0312
Jul 30th, 2011, 14:32
:dance::dance::dance::dance:

Nostradamus
Jul 30th, 2011, 14:32
Don't know at 50 either... whatever the case, life is what you make it....so I say dance while you can :friends::friends::yes::yes::mml::mml::clap2::clap2::dance::dance:
The thing I do know, when I turn 50 I want to have a BIG trance party.:megacrazy:

Tati
Jul 30th, 2011, 14:33
http://s20.rimg.info/704c4953eb89c4eae0af3773e942df3d.gifhttp://s20.rimg.info/704c4953eb89c4eae0af3773e942df3d.gifhttp://s20.rimg.info/704c4953eb89c4eae0af3773e942df3d.gif

gmalovestrance0312
Jul 30th, 2011, 14:33
The thing I do know, when I turn 50 I want to have a BIG trance party.:megacrazy:

:bravo::bravo::bravo::bravo: :):):):)can I come? :):):):)

*AvA*
Jul 30th, 2011, 14:35
This is sounding very good. :clap: Japan!!!!!

Omid J
Jul 30th, 2011, 14:35
:music: :music: :music:

Nostradamus
Jul 30th, 2011, 14:35
:bravo::bravo::bravo::bravo: :):):):)can I come? :):):):)
Why not 5 years from now in December. :music::music::hug::friends:

Tati
Jul 30th, 2011, 14:36
:driver:

gmalovestrance0312
Jul 30th, 2011, 14:36
Why not 5 years from now in December. :music::music::hug::friends:

:lol::lol::lol::lol: marked on my calendar :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

piccoli
Jul 30th, 2011, 14:37
Don't know at 50 either... whatever the case, life is what you make it....so I say dance while you can :friends::friends::yes::yes::mml::mml::clap2::clap2::dance::dance:



i guess is that your age? i know, i know is not polite asking a woman's age:)

well i am in the 40's too, :)

n0dix
Jul 30th, 2011, 14:37
http://drusdippitydodas.com/wp/wp-includes/images/smilies/dig.gifhttp://drusdippitydodas.com/wp/wp-includes/images/smilies/dig.gifhttp://drusdippitydodas.com/wp/wp-includes/images/smilies/dig.gif

Tati
Jul 30th, 2011, 14:39
:lolz: :dance: :lolz:

cifvts
Jul 30th, 2011, 14:39
I really enjoy the Japan so far, thanks for awful sound, and keep going, I love your country ;)

n0dix
Jul 30th, 2011, 14:39
:music: :music: :music:


http://img215.imageshack.us/img215/6140/japanesegardenhouselake.jpg

:hmmm:

*AvA*
Jul 30th, 2011, 14:40
We want japanese people on this forum. :beat: =P

n0dix
Jul 30th, 2011, 14:40
:wow: :choon: :dance3:

gmalovestrance0312
Jul 30th, 2011, 14:40
i guess is that your age? i know, i know is not polite asking a woman's age:)

well i am in the 40's too, :)

Yes that's my age and I don't mind you asking :):):):) I'm a young 50 :super::super::super::super:

Tati
Jul 30th, 2011, 14:41
Wooohooo! http://gif-smail.ucoz.ru/_ph/13/2/155583511.gif

n0dix
Jul 30th, 2011, 14:41
We want japanese people on this forum. :beat: =P

:lol:


Dinoooooooooooooo! Como vas? :hug:


edit, que quieres hacerles a ellos? :muahaha:

gmalovestrance0312
Jul 30th, 2011, 14:41
i guess is that your age? i know, i know is not polite asking a woman's age:)

well i am in the 40's too, :)


and 40's is good, 50 is even better believe it or not:bravo::bravo::bravo::bravo:

*AvA*
Jul 30th, 2011, 14:42
:lol:


Dinoooooooooooooo! Como vas? :hug:


You are not japanese. :chair:


:megacrazy: Muy bien n0dix :friends: you?

n0dix
Jul 30th, 2011, 14:43
Wooohooo! http://gif-smail.ucoz.ru/_ph/13/2/155583511.gif

http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20051212042014/uncyclopedia/images/0/05/Squirrel_dance.gif

Omid J
Jul 30th, 2011, 14:43
http://img215.imageshack.us/img215/6140/japanesegardenhouselake.jpg

:hmmm:

yes, i don't know why it didn't work :unsure:

Tati
Jul 30th, 2011, 14:43
Beautiful WorLd http://gif-smail.ucoz.ru/_ph/8/1/865595900.jpg

piccoli
Jul 30th, 2011, 14:43
and 40's is good, 50 is even better believe it or not:bravo::bravo::bravo::bravo:



yeap:):)

*AvA*
Jul 30th, 2011, 14:43
and 40's is good, 50 is even better believe it or not:bravo::bravo::bravo::bravo:


The age doesn't mind. We all love trance. :megacrazy: :music: :megacrazy:

n0dix
Jul 30th, 2011, 14:44
You are not japanese. :chair:


:megacrazy: Muy bien n0dix :friends: you?

i'm japanese by heart :wink:

ouuuch, stop that chair :cry:




very good aswell. Waiting the Pole Position F1 :mask:

*AvA*
Jul 30th, 2011, 14:44
:mml::mml::mml::dance3:

gmalovestrance0312
Jul 30th, 2011, 14:44
The age doesn't mind. We all love trance. :megacrazy: :music: :megacrazy:


:iagree::iagree::iagree::iagree::iagree::dance::dance::dance:

Nostradamus
Jul 30th, 2011, 14:45
and 40's is good, 50 is even better believe it or not:bravo::bravo::bravo::bravo:
And the fun part trance talk to everyone, do not care about age. If more ppl listen in to trance we have less fights I think, but Im a romantic person.:hug::friends:

*AvA*
Jul 30th, 2011, 14:45
i'm japanese by heart :wink:

ouuuch, stop that chair :cry:




very good aswell. Waiting the Pole Position F1 :mask:

:) ok ok. :angel:

Tati
Jul 30th, 2011, 14:45
http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20051212042014/uncyclopedia/images/0/05/Squirrel_dance.gif

:lolz: :lol:

n0dix
Jul 30th, 2011, 14:45
yes, i don't know why it didn't work :unsure:

sometimes is difficult i know :(


:beer2:

*AvA*
Jul 30th, 2011, 14:46
Where are our polar bear? T^T

gmalovestrance0312
Jul 30th, 2011, 14:46
And the fun part trance talk to everyone, do not care about age. I nore ppl listen in to trance we have less fights I think, but Im a romantic person.:hug::friends:

Me as well...:friends::friends: wish more people my age listened to trance over here...very hard to find... :(

n0dix
Jul 30th, 2011, 14:47
:) ok ok. :angel:

who wanna some? who? :ee:

http://i-love-cartoons.com/snags/clipart/Hanna-Barbera/Flintstones/Dino-Barney-Rubble-Steak.jpg

Tati
Jul 30th, 2011, 14:47
http://yoursmileys.ru/hsmile/duck/h1003.gif

Tati
Jul 30th, 2011, 14:47
http://yoursmileys.ru/hsmile/dance/h0701.gif

*AvA*
Jul 30th, 2011, 14:48
:clap::dancing::dance3::dancing::clap:

n0dix
Jul 30th, 2011, 14:48
:lolz: :lol:

:)

:dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing:


Where are our polar bear? T^T

doing other stuff maybe, :dontknow:

Tati
Jul 30th, 2011, 14:49
http://yoursmileys.ru/hsmile/dance/h0705.gif Cool track

Tati
Jul 30th, 2011, 14:50
:)

:dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing:



doing other stuff maybe, :dontknow:

http://yoursmileys.ru/hsmile/dance/h0711.gifhttp://yoursmileys.ru/hsmile/dance/h0711.gifhttp://yoursmileys.ru/hsmile/dance/h0711.gif

*AvA*
Jul 30th, 2011, 14:50
who wanna some? who? :ee:

http://i-love-cartoons.com/snags/clipart/Hanna-Barbera/Flintstones/Dino-Barney-Rubble-Steak.jpg


hehehehehehe http://www.oocities.org/ecolecentrale/dino.gif

Tati
Jul 30th, 2011, 14:51
http://gif-smail.ucoz.ru/_ph/13/1/288452668.jpg

Space Garden
Jul 30th, 2011, 14:51
Space Garden, what time is your set?:)

Space Garden - Japan In The Mix 001 (0:00h - 1:00h CET)

*Hiroyuki ODA Special * :grinning:

*AvA*
Jul 30th, 2011, 14:51
:)

:dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing:



doing other stuff maybe, :dontknow:

He's sleeping, sure. >.<


xD

Tati
Jul 30th, 2011, 14:51
http://gif-smail.ucoz.ru/_ph/8/1/865595900.jpg

*AvA*
Jul 30th, 2011, 14:52
Space Garden - Japan In The Mix 001 (0:00h - 1:00h CET)

*Hiroyuki ODA Special * :grinning:

aww that sounds promising! :music: :)

Tati
Jul 30th, 2011, 14:52
ID :(
http://yoursmileys.ru/hsmile/dance/h0702.gif

Space Garden
Jul 30th, 2011, 14:53
Where are our polar bear? T^T


:)

:dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing:



doing other stuff maybe, :dontknow:

he is preparing his moms birthday today but he said he will be back later

*AvA*
Jul 30th, 2011, 14:53
http://emoticoner.com/files/emoticons/smileys/happy-smiley.gifhttp://emoticoner.com/files/emoticons/smileys/happy-smiley.gifhttp://emoticoner.com/files/emoticons/smileys/happy-smiley.gif

*AvA*
Jul 30th, 2011, 14:54
:morepics:

:mask:

Nostradamus
Jul 30th, 2011, 14:54
:dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance:

Tati
Jul 30th, 2011, 14:54
http://emoticoner.com/files/emoticons/smileys/happy-smiley.gifhttp://emoticoner.com/files/emoticons/smileys/happy-smiley.gifhttp://emoticoner.com/files/emoticons/smileys/happy-smiley.gif

http://s20.rimg.info/704c4953eb89c4eae0af3773e942df3d.gifhttp://s20.rimg.info/704c4953eb89c4eae0af3773e942df3d.gifhttp://s20.rimg.info/704c4953eb89c4eae0af3773e942df3d.gif