PDA

View Full Version : Astrosessions 007



LMK
Jun 6th, 2006, 22:18
Get ready for a new astrosessions :D . New tracks from Sander Van Doorn, Mark Sherry, and a brand new mashup made by me =]

The show will air 5pm-6pm (PST)

Here are times in other areas:
8pm-9pm (EST)
6pm-7pm (Mountain)
7pm-8pm (Central)
1am-2am (UK)

To check your location CLICK HERE (http://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?month=6&day=6&year=2006&hour=17&min=0&sec=0&p1=224&sort=2)

Tracklist will be posted live:
1. Ren - Purity (Original Mix) [CDR]
2. Alex Monakhov - 1AM Moonball (Alex Monakhov & Vadim Zhukov Mix) [Tokyo]
3. Frozen Pleasure vs Motorcycle - As Myanmar's Cloudless Rush Comes (LMK's Bootleg Mashup) [CDR]
4. Passenger 75 - Beauty of Sound (Peter Dafnous Mix) [Enhanced]
5. Static Blue - Under the Sea (Dan Stone Mix) [Six:Thirty]
6. Avanto - The Flute (Mike Shiver Mix) [Electric Sauna]
7. Smith and Pledger - White [Anjunabeats]
8. Terry Bones - Forbidden Ways (George Hales Mix) [United] [Tune of the Week]
9. Mark Sherry vs James Allan - The Message (PD's Dirty Tech Trance Mix) [Detox]
10. S.O. Project - Direct Dizko (Sander Van Doorn Mix) [Spinnin]

See you then!

LMK
Jun 7th, 2006, 03:04
Started :D

Mike_Noir
Jun 7th, 2006, 03:04
here we go nice start :D

LMK
Jun 7th, 2006, 03:06
Thanks, it is a track from my friend, I hope you enjoy it =]

Mike_Noir
Jun 7th, 2006, 03:08
yeah i like it so far nice piano(?) :D _O_

LMK
Jun 7th, 2006, 03:09
Yep that's piano, my favorite part of the song too. Amazing composition I must say.

Mike_Noir
Jun 7th, 2006, 03:12
yeah indeed its gr8, and now again ur friend production ? :P

btw the title is almost correct because here is 2am :P

LMK
Jun 7th, 2006, 03:34
yeah indeed its gr8, and now again ur friend production ? :P

btw the title is almost correct because here is 2am :P

Got pulled in a meeting >P tracklist is updated now. how'd you like my mashup? =]

Mike_Noir
Jun 7th, 2006, 03:37
i thought it was a remix of that tune so imo it was great it match almost perfectly imo 8+/10 :P and set so far very good I hope u will listen my set as well on friday:P

LMK
Jun 7th, 2006, 03:39
I try to catch all the sets here, because everyone is so talented =]. What time is your set?

Mike_Noir
Jun 7th, 2006, 03:41
8pm CET so 7pm gmt

Ch0000n is coming in \o/

btw second tune should be Alex Monakhov Pres 1 A.M - Moonball ( Vadim Zhukov Remix )?

LMK
Jun 7th, 2006, 03:44
8pm CET so 7pm gmt

Ch0000n is coming in \o/

I will be sure to catch it! It's 11am my time so I can listen in at work, though I may be 15 minutes late, because there is always a short meeting that time.

And yes white is CHOON <3 <3 <3

DJ_Jusha
Jun 7th, 2006, 03:45
nice trackselection <3
\o/\o/

LMK
Jun 7th, 2006, 03:48
nice trackselection <3
\o/\o/

Thanks and welcome to the forums =].

Tune of the week now. Awesome beats and breakdown!

DJ_Jusha
Jun 7th, 2006, 03:49
Thanks and welcome to the forums =].

Tune of the week now. Awesome beats and breakdown!
thanks:D

massive tune ... <3<3<3

Robbie
Jun 7th, 2006, 03:52
tuned in.. loving the set so far :D

LMK
Jun 7th, 2006, 03:53
tuned in.. loving the set so far :D

Thanks! Ready for the tech-trance? :D :D

Robbie
Jun 7th, 2006, 03:54
Thanks! Ready for the tech-trance? :D :D

always :)

ps. u think i could get a copy of ur lovely mash up. it was very well done

LMK
Jun 7th, 2006, 03:55
always :)

ps. u think i could get a copy of ur lovely mash up. it was very well done

Sure I will put it up for download, tommorrow (along with the set ;) )


BOOM! what a breakdown. ^_^

Robbie
Jun 7th, 2006, 03:56
sweet deal. Thanks m8

LMK
Jun 7th, 2006, 03:59
Time to get dirty with Sander Van Doorn =P Massive Choon!

Mike_Noir
Jun 7th, 2006, 04:00
indeed massive one :O i love it :D thx for this gr8 set m8

DJ_Jusha
Jun 7th, 2006, 04:00
great finish with SvD rmx :D ;) :D

LMK
Jun 7th, 2006, 04:01
Thanks all for tuning in! :D Hope you guys enjoyed the set and be sure to tune in next week. :)

Robbie
Jun 7th, 2006, 04:01
S.O. Project - Direct Dizko (Sander Van Doorn Mix)

what a dirty tune, great way to end the set buddy. Loved it

Mike_Noir
Jun 7th, 2006, 04:02
yeah ive enjoyed it it was gr8 thx for it :D i cant w8 for the next one :D and cu all on friday remember 8pm cet 7pm gmt :P

LMK
Jun 7th, 2006, 04:04
S.O. Project - Direct Dizko (Sander Van Doorn Mix)

what a dirty tune, great way to end the set buddy. Loved it

Sander is the kind of dirty tunes these days. Can't wait to hear his next tune (or choon =P).

Mike_Noir
Jun 7th, 2006, 04:05
probably it will be ch00n like all his productions :D

LMK
Jun 7th, 2006, 04:06
Okay guys, as usual downloads up tommorrow. =] And as requested I'll put my mashup also. See you all next week! (And friday for Mike =P)

Vicky Wood
Jun 7th, 2006, 04:07
sorry couldnt tune, been my birthday lol so been partying lol
will catch a repeat :D

LMK
Jun 7th, 2006, 04:07
sorry couldnt tune, been my birthday lol so been partying lol
will catch a repeat :D

Happy Birthday!

LMK
Jun 7th, 2006, 21:29
The mix is up for download now @ http://mattng.com/?p=19

I will be posting 2 mashup's (1 from the mix and 1 from an older mix in the DJ and producers section later today)

Enjoy!

Mike_Noir
Jun 7th, 2006, 21:48
niceeee i will download it as soon as i will finish downloading the mash ups :P