PDA

View Full Version : 2006|07|03 Roger Liland - On The Edge | Chapter 001



Liland
Jul 4th, 2006, 00:34
Part 1
01. Julien Jabre - Swimming Places (Jerome Sydenham Remix)
02. Sultan - You Make Me Feel Extacy (Muzzaik Remix)
03. Chab - Lover (Satoshi Tomiie 3D Dub Remix)
04. Chris Willis - My Freedom (David Guetta Dub)
05. Tom Sawyer - Lima's Dawn
06. Jody Wisternoff - Cold Drink, Hot Girl (That Other Mix)
07. Sunset Squad - Ton Pei
08. Widebank Network - Show me love (R3volve & Tanner's Love You Long Time Mix)
Part 2
01. Alican & Soner Pres. Mindstab - Horus
02. Rob B - Bocadillo
03. Kimito Lopez Pres. Black Plastic - Illusions
04. Frase - Static Source (Rob B Remix)
05. Will Holland - Timeless (Ljunqvist Mix)
06. Emphased Reality Feat. OPN - Other Worlds
07. Apollonia - Remote Kontrol (Will Holland vs Activa Remix)
08. Static Blue - Going Home (Tenthu Remix)
09. C-quence - Endorphine (Arizona Remix)
10. Firestorm vs TimeFactor - Reasonate (Eddie Sender Remix)

Dan
Jul 4th, 2006, 03:05
Next time we should post this while the set is being played.. Im sure there will be a replay, I enoyed it, I loved the starting of the part 1.

Liland
Jul 4th, 2006, 03:59
next time, now that i've got access :)

Marius
Jul 4th, 2006, 09:23
Im sure there will be a replay
yes, please

frozoul
Jul 4th, 2006, 13:58
Here's a nice calendar for DJs' settimes, but is it possible to create something to let people know when replays will be played?

Dan
Jul 4th, 2006, 18:41
Here's a nice calendar for DJs' settimes, but is it possible to create something to let people know when replays will be played?

I have been developing this idea mate... its in the works.
Thanks for bringing it up..

frozoul
Jul 4th, 2006, 19:01
I have been developing this idea mate... its in the works.
Thanks for bringing it up..

I just arrived from work and automatically tuned in to ah.fm - little warm-up track by Sultan and here it comes: On The Edge | Chapter 001 :choon:

It must be destiny :)

btw...obviously you've got a lot of credit already, Dan, but I'll give you more: it's a really nice thing what you've started here...and my friend has his first regular show here too - makes me wanna use my mixing tools more often :eating:

Config
Jul 4th, 2006, 19:38
i'm listening right now! this set rocks :)
just the style i love the most

Dan
Jul 4th, 2006, 19:43
I just arrived from work and automatically tuned in to ah.fm - little warm-up track by Sultan and here it comes: On The Edge | Chapter 001 :choon:

It must be destiny :)

btw...obviously you've got a lot of credit already, Dan, but I'll give you more: it's a really nice thing what you've started here...and my friend has his first regular show here too - makes me wanna use my mixing tools more often :eating:

thank you very much for warm credit :) I really appreciate that, I do my best to bring in best music and good quality with no buffering.. thats why we have now a USA server and Euro server. Soon we will get another Euro server.

btw when you mentioned your friend having a show here is that roger?

btw :welcome: to the forums mate help us spread the word

frozoul
Jul 4th, 2006, 20:46
thank you very much for warm credit :) I really appreciate that, I do my best to bring in best music and good quality with no buffering.. thats why we have now a USA server and Euro server. Soon we will get another Euro server.

btw when you mentioned your friend having a show here is that roger?

btw :welcome: to the forums mate help us spread the word

Exactly, can't find too many stations nowadays to listen 128kb without buffering...quality matters...

Nope, wasn't talking about Roger - he could be my friend too :) - and I think he has had some other shows too, e.g Paradox. My mate and a musical guidance is aafik, probably afka in forum, who's BaltiConcepts should be his first regular thing.

But as long as this forum section is still for Roger's set then let's give him the final credit - wonderful set with a touch of classic tunes melodies - at least in my eyes-ears-heart :) keep it going!

Dan
Jul 4th, 2006, 21:01
yes indeed nice set this one!
hope next one will be as good.

as for aafik, he is a good guy.

Liland
Jul 4th, 2006, 23:15
Hey thanks guys, for the kind words :D really glad you enjoyed this one! :D :D Feedback like this is what makes it all worth while!

As for Dan, yeah - the man is doing an incredible job with this :) takes alot of dedication to do this and to make it stand out amongst those many stations online today

Marius
Jul 5th, 2006, 00:33
There was a replay, and I missed it?.... Damn...

Any chance of making it downloadable?

Liland
Jul 5th, 2006, 01:00
check your pm Marius.

anyone else wants this before i'm removing the files from my webspace, just lemme know and i'll hook you up a link.

in·iq·ui·trance
Jul 19th, 2006, 18:17
07. Apollonia - Remote Kontrol (Will Holland vs Activa Remix)

Oh yeah, I'm flying now...

in·iq·ui·trance
Jul 19th, 2006, 18:25
More good stuff coming in my ears:

09. C-quence - Endorphine (Arizona Remix)