PDA

View Full Version : My try at Dutch

trance c
Jul 25th, 2012, 20:22
Hallo iedereen, heb ik niet in deze sectie voordien gepost. Ik ben niet Nederlands, maar er zijn iets ik
van hen ongeveer houd. Ik gebruik een online vertaler aangezien mijn Nederlands niet groot is, zo mijn
appolygies als het niet uit de manier komt het zou moeten.
translation:
Hello everyone,I haven't posted in this section before. I am not dutch, but there is something I like Addabout them. I am
using an online translater as my dutch isn't great, so my appolygies if it doesn't
come out the way it should. :)

joni
Jul 26th, 2012, 14:36
het klopt aardig :P

trance c
Jul 26th, 2012, 22:29
het klopt aardig :P

Ah, dank. Ik ben verrast bij dat, zoals toen ik andere vertalers gebruikte het niet uit de manier kwam die
ik geweest as. De website ik gebruik wordt genoemd Systranet. Ik zou het Nederlands houden van te
kunnen spreken op een dag, maar wie weet wat zou kunnen gebeuren.
translation:
Ah, thanks. I am surprised at that, as when i
used other translaters it didn't come out the
way i had intended. The website I'm using is
called Systranet. I would love to be able to
speak Dutch someday, but who knows what
might happen. :)

joni
Jul 27th, 2012, 12:39
het is niet perfect, maar ik snap wat je bedoelt. grammaticaal klopt het niet helemaal ;) gewoon nederlands gaan leren, altijd handig om te kunnen spreken

rnaka530
Nov 17th, 2012, 18:19
Yeah, I visited the Netherlands 2 years ago... was the first country I ever visited in WESTERN Europe!

I would love to study, do research, or work after I finish my program here. Any idea what that could be like for someone who doesn't speak Dutch?

rubenbaijense
Jan 31st, 2013, 18:56
Yeah, I visited the Netherlands 2 years ago... was the first country I ever visited in WESTERN Europe!

I would love to study, do research, or work after I finish my program here. Any idea what that could be like for someone who doesn't speak Dutch?
Well, there are plenty of options to do those things. I am a Dutchman and I can tell you there are a lot of different cultures out here. People will appreciate it if you speak Dutch, but practically everyone speaks English, so language won't be a problem.

Giovanniedesadeleer1
May 30th, 2013, 17:24
Nederlands is best een moeilijke taal [grammatica]. Zelfs voor de Nederlanders :P