PDA

View Full Version : RMI Trance Xplosion 2007



ClubGirl
Nov 5th, 2006, 12:14
Yessssss! Armin ponownie zawita do Polski :) Będzie gwiazdą przyszłorocznej edycji RMI Trance X-Plozion w Poznaniu :D Mrrr... Nie wiem jak Wy, ale ja tam będę na 100% !! :D 10.02.2007 Poznań Hala Arena :D


A oto oficjalna informacja z ftb.pl :
Z wielką radością informujemy, że już 10 lutego 2007 roku w poznańskiej hali Arena, podczas eventu Trance Xplosion wystąpi uznany przez polskich klubowiczów za najlepszego międzynarodowego dj-a, holenderski artysta: Armin van Buuren (1/315).

Organizatorem imprezy będzie agencja Essence Music.



Pierwsza ograniczona pula biletów w promocyjnej cenie na tą imprezę pojawi się na FTB.pl pod koniec listopada.

Więcej informacji o imprezie - wkrótce.

Agencja Essence Music oraz Wortal FTB.pl serdecznie zapraszają!



Informacja z ostatniej chwili

Trance Energy w Holandii w przyszłym roku na 100% nie odbędzie się 10 lutego. Planowany termin to początek marca.

Vexilium
Nov 5th, 2006, 13:10
Dlaczego wszystko co najlepsze musi się odbywać we Wrocławiu lub Poznaniu? :/

Fevon
Nov 5th, 2006, 17:02
Heh Essence robi impry tylko w Poznaniu lub Wroclawiu :/ a Spodek jest przeciez wiekszy i wiecej ludzi wejdzie. Rafał zostaje nam tylko czekac az ktos wpadnie na pomysl zrobienia imprzy trancowej w spoku :) Mamy tyle lepiej, ze chociaz odbywa sie w okolicy Mayday i Soundtropolis.

ClubGirl
Nov 5th, 2006, 20:45
Nie płakać.. Ja w swojej okolicy mam tylko Sunrise i Beach Party, a Poznań jest w połowie drogi i z pomorza i z południa :D

Vexilium
Nov 5th, 2006, 21:44
Mamy tyle lepiej, ze chociaz odbywa sie w okolicy Mayday i Soundtropolis.
Tyle że takie klimaty mnie nie kręcą...

Always in Trance
Dec 4th, 2006, 21:09
Niebylem na jego wystepie we Wrocku ale teraz napewno sie pojawie:) Zagra z nim Remy szkoda ze bez Rolanda klinkenberga:(

Hanki
Dec 5th, 2006, 11:35
No jak ma byc Remy, to chocby dla niego warto by sie bylo wybrac...

krolik
Dec 5th, 2006, 14:09
Nie wiem za co teraz wszyscy rajcują się Arminem... najpierw urodził, a teraz zabił trance.
Mało interesująca impreza :)

Boberfild
Dec 8th, 2006, 20:57
Nie wszyscy muszą lubić muzykę, jaką Armin prezentuje ;-) Tym niemniej z ogromną przyjemności pojadę, a w sumie pójdę po zajęciach do Areny :)

Luke Blanc
Dec 8th, 2006, 21:39
I Oczywiscie my rozniez zagoscimy (Luke Blanc, Mike Noir, Seb Van Tech) moze gdzies nas znajdziecie heh i sie pogada :) i can't wait

ClubGirl
Dec 11th, 2006, 18:40
Luke zapomniałeś o mnie ;) Ja z Michałem się wybieram :P ale głównie dla Markusa Schulza :D no i Armina... czasem miło posłuchać łagodniejszych nutek :) Bilet zamówiony, opłacony teraz tylko czekać na przesyłkę :D

Rafał^
Dec 11th, 2006, 19:14
Dopóki nie dorobimy się większej liczby porządnych hal, dopóty będziemy mieli scentralizowane duże eventy we Wrocławiu i Poznaniu. Szkoda, że jednak nie bliżej. Arena i Ludowa już się przejadają, nie można w nich raczej zbyt dużo wykombinować.

Widać, że Arminkowi się spodobało w maju, więc postanowił wrócić. ;) Mądry chłopak, wie co dobre. Cóż, jednak się nie wybieram. Nie mam ochoty, nie mam pieniędzy. ;) Być może w kwietniu pojadę na event z udziałem Tiesto, promujący jego nową płytę.

P.S. Witam wszystkich, to mój pierwszy post. ;)

emelcss
Dec 17th, 2006, 03:50
Faktycznie - nie ma w Polsce takiego 100% obiektu, gdzie moznaby bylo zorganizowac mega Event... Spojrzmy chociazby na T-Mobile Arena w Czechach, lub... hmmmm... Amsterdam Arena;p wiem, wiem... przesadzilem z tym drugim... W Polsce raczej takiego obiektu sie nie doczekamy... Pozdroowki dla wszystkich...

emelcss
Dec 17th, 2006, 03:52
Ponadto - Line - Up baaaaardzo ciekawy... Nie moge opuscic zadnego seta :)

bad boy ed
Dec 26th, 2006, 13:07
...ja takze nie rozumiem dlaczego co niektorzy tak bardzo podniecaja sie Arminem lub jego muza... :P Slyszalem go LIVE i gosciu potrafi czesto gesto zamulic dobranymi przez siebie kawalkami.

Po drugie uwazam, ze Markus jest od niego lepszym DJem i gdyby nie fakt, ze wlasnie Markus Schulz, a takze Remy oraz Sander pojawia sie na tej imprezie to dla samego Armina nie wydalbym kasy na bilet.

...moze i nie ma takiego objektu w PL jaki maja chocby nawet nasi sasiedzi z poludnia, ale wydaje mi sie, ze to nie jest kwestia objektow jesli chodzi o organizacje imprez tego typu, bo np w Trojmiescie jest obiekt nadajacy sie do tego, a juz tym bardziej nie wierze, ze w Wawie czegos takiego nie ma, no a o Spodku juz nie wspomne. Nie pozostaje nam nic innego jak tylko czekac na powstanie nowych "firm" zajmujacych sie tym biznesem na polnocy i w innych regionach Polski.

feles
Jan 1st, 2007, 20:01
Hah zgadzam sie z przedmówcą! I w sumie Armina, Sandera, Remy'ego już widziałem na żywo i teraz jade tylko i wyłącznie by zobaczyc i usłyszeć Markusa :)