PDA

View Full Version : 29-12-2006 Polonia in the Mix 002



Pages : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

bad boy ed
Dec 29th, 2006, 16:07
configowi zaciela sie plyta :P :)

shrek999
Dec 29th, 2006, 16:08
uh this number roxxx.. what is this ?? awesome vocal..

krolik
Dec 29th, 2006, 16:08
last track... Leon Klein - Watch Tv (Ian Carey Remix)
ClubGril, dlaczego ja mysślałem, że masz 28 lat? hahaha :(

Config
Dec 29th, 2006, 16:08
who will tune in tomorrow , and for The Last AURA? :) my set is coming up at 2p CET then :)

Config
Dec 29th, 2006, 16:09
configowi zaciela sie plyta :P :)
a
what?!

configowi? :P:

ClubGirl
Dec 29th, 2006, 16:09
last track... Leon Klein - Watch Tv (Ian Carey Remix)
ClubGril, dlaczego ja mysślałem, że masz 28 lat? hahaha :(

Nie wiem... :P Ja mam prawie 10 lat mniej... :P

Fevon
Dec 29th, 2006, 16:10
tuned in again :P

Luke Blanc
Dec 29th, 2006, 16:10
beauty little ass


it is not true :P xD pfff mean girl :P


I SAY THAT I KICK IN Ur ASS

sebvantech
Dec 29th, 2006, 16:10
luke...omg nc:LMFAO:


VOTE for sebvantech :

http://www.syntaxrecordings.republika.pl/buttondjeng.gif (http://sebvantech.dj.ftb.pl)
______________________
http://www.syntaxrecordings.republika.pl/myspace.jpg (http://www.myspace.com/sebvantech)

Fevon
Dec 29th, 2006, 16:11
132 listeners :)

Mike_Noir
Dec 29th, 2006, 16:12
it is not true :P xD pfff mean girl :P


I SAY THAT I KICK IN Ur ASS

luke imo its the same :P but who cares,...

ClubGirl
Dec 29th, 2006, 16:12
it is not true :P xD pfff mean girl :P


I SAY THAT I KICK IN Ur ASS

Ehh... :P But I say that my ass is little and beauty :P I'm not mean.. i'm modest :P

btw mmm.. what a nice tune.... :) lovely <3 :super:

Matt Trigle
Dec 29th, 2006, 16:13
and now amazing trance i like it :D

Config
Dec 29th, 2006, 16:14
beautiful track <3 !

Mike_Noir
Dec 29th, 2006, 16:14
hmmm i think its a remix of well know pop tune or im wrong :P

Config
Dec 29th, 2006, 16:15
so.. what's a configowi? :P:

Fevon
Dec 29th, 2006, 16:15
vey nice beginning Vex :)

bad boy ed
Dec 29th, 2006, 16:15
a
what?!

configowi? :P:

...plyten zacinac machen :P :lmao: ...repeat yourself :P

Vexilium
Dec 29th, 2006, 16:16
01. Sceleton feat. Azi - The Way Of Love [CD-R]

Something for holidays ;]

Matt Trigle
Dec 29th, 2006, 16:16
hehehe bad boy nice idea :P

krolik
Dec 29th, 2006, 16:16
I dont like uplifting trance :(

Vexilium
Dec 29th, 2006, 16:16
02. Matt Marell - She [CD-R]

Mike_Noir
Dec 29th, 2006, 16:18
its not uplifting imo ;p

Acuario51
Dec 29th, 2006, 16:18
15:00 - 16:00 Nucvise (Electro set)
Tracklist:

01. Filo And Peri vs Nucvise - Jiggle It (Original Mix)
02. Michael Gray - Borderline (Ian Carey Dub Remix)
03. Dr Kucho and Gregor Salto - Can’t Stop Playing (Klaas and Micha Moore Remix)
04. Bufalo/D Deck - Can You Feel the Vibe (Long Pleasure)
05. Jaytech - Manipulator (Original Mix)
06. Ferry Corsten - L.E.F. (Original Mix)
07. Nucvise – Dualcore
08. LR - Stardisease (Leonid Rudenko Remix)
09. Bodyrox - Yeah Yeah (D Ramirez Remix)
10. Leon Klein - Watch TV (Ian Carey Remix)


THXS Krolik..! :)

ClubGirl
Dec 29th, 2006, 16:19
What a delight titles :P :) I mean 'The Way of Love' and 'She' :)

Matt Trigle
Dec 29th, 2006, 16:19
yep this trance is progressive not uplifting :)

Config
Dec 29th, 2006, 16:20
great beginning Vexilium .. i saw your tracklists and it seems we really have the same taste in music :)

Config
Dec 29th, 2006, 16:20
I dont like uplifting trance :(


what are you doing here? :LMFAO:

Config
Dec 29th, 2006, 16:21
yep this trance is progressive not uplifting :)

it's not progressive either imo >P

bad boy ed
Dec 29th, 2006, 16:21
...no to teraz wszyscy ukladamy sie do snu i nic tylko kimac przy takiej muzie ;) :P

Vexilium
Dec 29th, 2006, 16:22
03. Sebastian Sand - Strange Bends (Original Mix) [Euphonic]

IMO better than K&A Remix.

ClubGirl
Dec 29th, 2006, 16:23
...no to teraz wszyscy ukladamy sie do snu i nic tylko kimac przy takiej muzie ;) :P

But I caaaaaaaaaaaaaan't sleep ;) Hihihih.. :)

Mike_Noir
Dec 29th, 2006, 16:23
...no to teraz wszyscy ukladamy sie do snu i nic tylko kimac przy takiej muzie ;) :P

seryjnie myslalem o tym-.-

ClubGirl
Dec 29th, 2006, 16:24
seryjnie myslalem o tym-.-

Telepatia ? :P Czy coś :P Medium jesteś ;P

Matt Trigle
Dec 29th, 2006, 16:24
yes better but this version is very nice :)

ehh i must go :/ i will back at 19 bye bye

Mike_Noir
Dec 29th, 2006, 16:26
Telepatia ? :P Czy coś :P Medium jesteś ;P

lol medium ze mnie takie jak z koziej dupy trabka xD

Config
Dec 29th, 2006, 16:26
03. Sebastian Sand - Strange Bends (Original Mix) [Euphonic]

IMO better than K&A Remix.

you're right , but the k&a remix is good too imo , just plain different :)

ClubGirl
Dec 29th, 2006, 16:26
No to ponoć całkiem niezłe :P ale ja nie próbowałam :]
BRB :D

Vexilium
Dec 29th, 2006, 16:28
04. A State Of Mind - The Fly Away (ConraD S. Remix) [CD-R]

Fevon
Dec 29th, 2006, 16:30
04. A State Of Mind - The Fly Away (ConraD S. Remix) [CD-R]

very nice tune :)

Config
Dec 29th, 2006, 16:30
great track again <3 really loving this set ! best so far !

Mike_Noir
Dec 29th, 2006, 16:31
great track again <3 really loving this set ! best so far !

thats matter of taste ;p

krolik
Dec 29th, 2006, 16:32
04. A State Of Mind - The Fly Away (ConraD S. Remix) [CD-R]

Przecież jeszcze nie wyszło... możliwe, że jakiś vinylek się tej nuty wypali http://forum.afterhours.fm/images/smilies/super.gif

Mike_Noir
Dec 29th, 2006, 16:33
Przecież jeszcze nie wyszło... możliwe, że jakiś vinylek się tej nuty wypali http://forum.afterhours.fm/images/smilies/super.gif

dlatego jest cd-r ;;p

Config
Dec 29th, 2006, 16:34
thats matter of taste ;p

of course it is :) i didn't dislike any set so far: to say even more , i all liked them a lot , but this one the most of all up to now :)

Vexilium
Dec 29th, 2006, 16:34
Sam Conrad to rozsylal ;]

05. Kai Del Noi - Andromeda (Original Mix) [Six:Thirty]

More uplifting now :P

Mike_Noir
Dec 29th, 2006, 16:35
of course it is :) i didn't dislike any set so far: to say even more , i all liked them a lot , but this one the most of all up to now :)

hehe indeed is gr8 set but my fav sets so far are equal Viscid and Muh & Tjam's sets and my lol buahahaha xD

Mike_Noir
Dec 29th, 2006, 16:36
Sam Conrad to rozsylal ;]

05. Kai Del Noi - Andromeda (Original Mix) [Six:Thirty]

More uplifting now :P

so maybe u will send it to me as well lol im talking about Conrad remix :P

Config
Dec 29th, 2006, 16:36
i loved those two sets a lot too , don't know about your one , i think it will suck so much , such an anti-climax :lmao: :P:

ClubGirl
Dec 29th, 2006, 16:36
Kai Del Noi - polish tuuuune :D

Gia
Dec 29th, 2006, 16:37
<3 <3 <3 So many tracks of polish producers :) We should be very proud of them :super: :super: :super:

Mike_Noir
Dec 29th, 2006, 16:37
i loved those two sets a lot too , don't know about your one , i think it will suck so much , such an anti-climax :lmao: :P:

buahahaha probably xD but u will can check it by yourself at 20 cet :D so its not a long way to go :D hehehe but unfortunetly i will not be able to be here :(

Config
Dec 29th, 2006, 16:38
nevermind , i was about to go out for 1 hour for 20h - 21 h :super: :P:

Acuario51
Dec 29th, 2006, 16:40
This is pure TRANCE indeed! :)

Mike_Noir
Dec 29th, 2006, 16:40
dont think so config ;p

Vexilium
Dec 29th, 2006, 16:40
bass society coming in?
No, only polish tunes :P

06. Underwater - Sleeping Under The Stars [CD-R]

sebvantech
Dec 29th, 2006, 16:40
:super: :super: :super: :super:


VOTE for sebvantech :

http://www.syntaxrecordings.republika.pl/buttondjeng.gif (http://sebvantech.dj.ftb.pl)
______________________
http://www.syntaxrecordings.republika.pl/myspace.jpg (http://www.myspace.com/sebvantech)

ClubGirl
Dec 29th, 2006, 16:42
Ohhh.. With this tune I want to sleep under the stars.. <3 :super: But it's little cold outside :P almost freezy.. :)

Mike_Noir
Dec 29th, 2006, 16:43
nevermind , i was about to go out for 1 hour for 20h - 21 h :super: :P:

i knew u will say that ::P hahaha xD

Config
Dec 29th, 2006, 16:44
No, only polish tunes :P

06. Underwater - Sleeping Under The Stars [CD-R]

yeah too late , already edited it , i heard a particular sample of bass society :P:

great track again ,damn i'm loving polish tunes <3

Config
Dec 29th, 2006, 16:45
i knew u will say that ::P hahaha xD

it was an obvious one , you could see it coming on from miles away :P:

but k, seriously, i'll tune in.
Don't disappoint me or i'll cut off your hands like you did with the female dj :LMFAO:

Dan
Dec 29th, 2006, 16:45
btw: could anyone edit my nickname please?

Dan??


email me to what and i will :P

Mike_Noir
Dec 29th, 2006, 16:46
it was an obvious one , you could see it coming on from miles away :P:

but k, seriously, i'll tune in

hehe thx m8 :D <shy> i will tune for ur set as well :D tomorrow of course :D

Fevon
Dec 29th, 2006, 16:46
Now serving 140 :super: :)

Config
Dec 29th, 2006, 16:47
email me to what and i will :P
aren't you on msn ? i've got a new email adress due to haxxorz |:-/ , ive added you again too ;)
i'll pm you ok?

Dan
Dec 29th, 2006, 16:47
All track lists will be posted on first thread later today or tomorrow.

Please email me the track lists guys.

bad boy ed
Dec 29th, 2006, 16:47
:boring: :sleep:

Config
Dec 29th, 2006, 16:47
hehe thx m8 :D <shy> i will tune for ur set as well :D tomorrow of course :D

u missed the most important part of my message :P:

Vexilium
Dec 29th, 2006, 16:48
07. Sunclyder - Innocent Souls [CD-R]

Massive \o/

Dan
Dec 29th, 2006, 16:48
im getting on msn now :)

Mike_Noir
Dec 29th, 2006, 16:48
All track lists will be posted on first thread later today or tomorrow.

Please email me the track lists guys.

ive put my tl on ur gg i think but anyway i will send an email what the heck :P

Config
Dec 29th, 2006, 16:48
hehe thx m8 :D <shy> i will tune for ur set as well :D tomorrow of course :D

and my set isn't tomorrow :P:

ClubGirl
Dec 29th, 2006, 16:48
:boring: :sleep:

<poduszka> :P:

Mike_Noir
Dec 29th, 2006, 16:49
u missed the most important part of my message :P:

hahaha because u edited it a little bit later ::P but i will do my best m8 in the worst scenario i will be without a head from now on xD

ClubGirl
Dec 29th, 2006, 16:50
hahaha because u edited it a little bit later ::P but i will do my best m8 in the worst scenario i will be without a head from now on xD

Mike :P You saw a foot DJ :P U can do it also :P :LMAO:

Mike_Noir
Dec 29th, 2006, 16:50
and my set isn't tomorrow :P:

so ok day after tomorrow :P my bad :P im eating here :P so i cant think about everything :P

Dan
Dec 29th, 2006, 16:50
vexilium super gra !!

Mike_Noir
Dec 29th, 2006, 16:51
dobry secik swietne nutki ale troche klimat senny :P no offence of course :P

Vexilium
Dec 29th, 2006, 16:53
dobry secik swietne nutki ale troche klimat senny :P
Tak wyszło ;) Mało było dobrych upliftów i techow do zagrania.

08. LavKastor pres. Magnnus - West Of Sun [CD-R]

JimiEx
Dec 29th, 2006, 16:55
vexilium super gra !!


Tylko szkoda ze grasz na Virualu |:-/

Acuario51
Dec 29th, 2006, 16:55
nice set so far!

Luke Blanc
Dec 29th, 2006, 16:55
ajjj LavKastor juz czuje tego sylwka z nim :D kto sie pisze? szybko lista moze sie powiekszyc :P Miejsce Bełzyce niedaleko Lublina :)

Config
Dec 29th, 2006, 16:56
Mike :P You saw a foot DJ :P U can do it also :P :LMAO:

Lool :LMFAO: :P:

krolik
Dec 29th, 2006, 16:56
Ktos z dzisiejszych gości zagra tech-trance??
Albo cokolwiek mocniejszego jeśli chodzi o trance??

Vexilium
Dec 29th, 2006, 16:57
Tylko szkoda ze grasz na Virualu |:-/
Lepiej ciesz sie ze nie slyszales moich wypocin na Traktorze lub Abletonie ;]

09. Ron Malakai - Portal Of Glory [CD-R]

Config
Dec 29th, 2006, 16:57
@ Dan , i'm on msn , and u're not there :P: but i've sent you an email with my tracklist and with the name change ;)

Fevon
Dec 29th, 2006, 16:58
Ktos z dzisiejszych gości zagra tech-trance??
Albo cokolwiek mocniejszego jeśli chodzi o trance??

No coś mocniejszego też by się przydało ;)

p3ps1
Dec 29th, 2006, 16:59
krolik ale masz wymagania , trza bylo byc wczoraj na conradzie paji, joke of corse :D co tam sie dzialo bylo przednio

milo czasem posluchac dobrych upliftow

Vexilium
Dec 29th, 2006, 17:00
No coś mocniejszego też by się przydało ;)
A ja nie chce :P

@Config -> we know - polish please :P

Mike_Noir
Dec 29th, 2006, 17:01
Krolik ja zagram tech trance etc zobaczysz zreszta o 20 :] tylko wytrzymaj :D JimiEx a niech gra ;] dobrze mu idzie secik swietny tylko pogratulowac :D

ClubGirl
Dec 29th, 2006, 17:02
Z tego co wiem Mike szykuje mocnego seta.. Ba :P Nawet Track Listę już mam ;)

krolik
Dec 29th, 2006, 17:02
milo czasem posluchac dobrych upliftow
tak
-DJ Tab vs Super 8 - Helsinki Scorchin (Orginal Mix).mp3
-Way Out West - Killa (DJ Orkidea RMX).mp3

Te brzmienia Vexiliuma sa za lajtowe jak dla mnie :(
0 energii :(

Mike_Noir
Dec 29th, 2006, 17:04
tak
-DJ Tab vs Super 8 - Helsinki Scorchin (Orginal Mix).mp3
-Way Out West - Killa (DJ Orkidea RMX).mp3

Te brzmienia Vexiliuma sa za lajtowe jak dla mnie :(
0 energii :(

spoko krolik nadrobimy ;] ale nie ma co secik i tak jest swietny chyba nikt nie zaprzeczy ? ;] a co mocniejszych stylow beda beda tylko trzeba poczekac jeszcze z godzine do 3 lol xD

Vexilium
Dec 29th, 2006, 17:04
Te brzmienia Vexiliuma sa za lajtowe jak dla mnie :(
0 energii :(
Kwestia gustu i tyle ;)

Acuario51
Dec 29th, 2006, 17:04
last track...! :)

very nice set my friend!

Fevon
Dec 29th, 2006, 17:04
secik bardzo fajny, poczatek spokojny ale teraz jest bardzo dobrze jesli chodzi o tempo :super:

Laan
Dec 29th, 2006, 17:04
Lovely Superstuff Vexilium :Love: :)

Config
Dec 29th, 2006, 17:05
A ja nie chce :P

@Config -> we know - polish please :P

:P:

kurwa


sorry i don't know more , people don't want me to say 'kurwa' all the time :P:

Vexilium
Dec 29th, 2006, 17:05
10. Nitrous Oxide - Territory [Somatic Sense]

Last track... Thanks for listening :)

bad boy ed
Dec 29th, 2006, 17:06
No coś mocniejszego też by się przydało ;)


...dokladnie... wiadomo, kwestia gustu, ale wiecej energii z polotem i konkretniejszego basu by sie przydalo ;)