PDA

View Full Version : Sunrise Festival 2007



krolik
Jan 24th, 2007, 13:42
Impreza odbęzie się tradycjnie w kołobrzeskim Amfiteatrze; line-up prezentuje się całkiem ciekawie :D
Line-up:

Ferry Corsten
Benjamin Bates
Marco V
Eddie Halliwell
Mauro Picotto
Giuseppe Ottaviani
Valentino Kanzani
Johan Gielen
Lucca
Erwin Spitsbaard
Eric E
Ronald van Gelderen
Matt Darey
Bert Classen
David Vandetta
Flex
Randy Katana
Antoine Clamaran
Philippe B.
Andrew Boardman
Kris
Cez Are Kane
V-Valdi
Jay Bae
Fafaq
Paul Peter Handke
Toxic Noiz

Config
Jan 24th, 2007, 14:07
nice line up , but the Tomorrowland line up will be much better :)

krolik
Jan 24th, 2007, 14:14
nice line up , but the Tomorrowland line up will be much better :)

haha :D I know, but this is Poland and thats line-up is very good :)

Config
Jan 24th, 2007, 14:56
welll in belgium everyone hates trance, no one listens to it : but still last year we had :
Ferry, Armin, Menno de Jong, David Guetta, Emjay, Marco Bailey, Filterheadz, Jonas Steur, Fred Baker, Phynn, RvG and many others :) it was great :) and this year even bigger, i'm looking forward to it !

Vexilium
Jan 24th, 2007, 17:29
Nawet nieźle, tylko gdzie jest DJ Shah? Na wakacje jak znalazł :P Ale niestety tak czy siak tutaj nie zagoszczę.

Fevon
Jan 24th, 2007, 18:25
Line-up przeostry :) ale nie widzi mi sie przejazdzka przez cala Polske wprost do zatloczonego amfiteatru, do tego bilecik bedzie pewnie bardzo drogi :p
Wole Soundtropolis i może Nature One jak wypali :D

ClubGirl
Jan 24th, 2007, 20:19
Ja mam w sumie blisko... ( 30 - 40 km ? ), ale
a) nie mam ochoty na tłok, choć line-up jest zachęcający
b) w tym czasie będę w Anglii.. :p
Więc na SF 07 mnie zabraknie...

krolik
Jan 24th, 2007, 22:01
Line-up przeostry :) ale nie widzi mi sie przejazdzka przez cala Polske wprost do zatloczonego amfiteatru, do tego bilecik bedzie pewnie bardzo drogi :p
Wole Soundtropolis i może Nature One jak wypali :D

Ja też wole Soundtropolis... w koncu muzyka taka jakiej slucham :D No ale sam jechać nie będę...
Zobaczymy jak będzie z biletami itp i jaki lineup bedzie na ST :)

Trancer
Jan 24th, 2007, 23:22
Line up średni ale chyba niezagoszcze choć troszke czasu jeszcze jest

d4Ny
Jan 25th, 2007, 16:00
Są plany, mam nadzieję, że i w tym roku uda się przeżyć ten niesamowity weeknd raz jeszcze. Lineup ciekawy, chodź jak zapowiedzieli organizatorzy to jeszcze nie wszystko. We wtorek kolejne nazwiska. Ale mimo to raczej powinienem się zjawić... ;)

Pozdrawiam

NochaleQ_PL
Feb 13th, 2007, 13:59
Line-up niezaciekawy ? .. ludzie gdzie Wy zyjecie .. to bedzie bombowa impreza .. podstawowa czolowka w Polsce kazdego roku :D

Bydgoszcz napewno tam zagosci i bedzie sie bawic tam 3 DNI ! ! ! .. i jeszcze dluzej xD

Rafał^
Feb 13th, 2007, 15:42
Oj tak. Line-up wspaniały, a impreza już na pewno w Amfiteatrze. Jest już to potwierdzone przez MDT.

ClubGirl
Feb 13th, 2007, 16:50
Jeśli będę w Polsce wybiorę raczej jakiś zagraniczny event.. pewnie Love Parade 07.07.07 ;)

d4Ny
Feb 13th, 2007, 19:06
Do lineupu najprawdopodobniej dojdzie Jeniffer Rene i Jose Amnesia... Tak wynika z oficjalnego blogu Jennifer na myspace... ;) Z dnia na dzien utwierdzam sie coraz bardziej w przekonaniu ze jednak uda mi się tam zjawić...

Bartiiiii79
Feb 14th, 2007, 19:48
Hejka! :itsme:

Rzeczywiście line-up robi wrażenie.

Ja kiedyś bardzo chciałem tam pojechać, ale każdy z moich znajomych był tam tylko raz i powiedziałem ze już nie gdy tam nie pojadą, chodź było fajnie

:mad: Tłok niemiłosierny
:mad: Karki
:mad: Mocz z TOI TOI sie wylewał na widownie
:mad: Wszyscy z aparatami chciażby małymi byli cofnięci, ale niektórych wpuszczano?

Jeśli chodzi o muze to była wysmienita :lmao: a ten rok zapowiada sie wprost bosko, co z tego jak organizacja sucks!

Ja nie pojade - nie chce dostać wpierdal od jakieś nacpanej i zkoksowanej łysej pały z jajami jak pinezki.

Sorki - ja wysiadam.

krio
Feb 14th, 2007, 21:31
No skład niczego sobie, kilku bym chętnie posłuchał. Ale raczej nie pojadę.


welll in belgium everyone hates trance, no one listens to it

So what does Belgium like? Airwave's progs or sth else..

Łukasz
Mar 6th, 2007, 17:43
Hmm... nie wiem dlaczego, ale jakoś nie kręci mnie ten event.Wolę jechać do Ogrodzieńca na Soundtropolis ;) Tak czy siak mnie na pewno nie będzie w Kołobrzegu.

DrAxIu
Mar 6th, 2007, 20:19
Jeszcze jakies 2 latka temu marzyłem zeby tam pojechac.. ale teraz po róznych opiniach jakos mi sie odechcialo.. wolałbym jakąs impreze w katowicach albo wrocku.. pozatym bilety drogieeee jak cholera :/

pierwsza pula:

* karnet: piątek + sobota + afterparty: 206 PLN
* piątek + afterparty: 116 PLN
* sobota + afterparty: 116 PLN
* afterparty: 10 PLN
* bilety VIP piątek: 300 PLN
* bilety VIP sobota: 300 PLN

sie rozumie.. wielka impreza.. no ale naprawde przesadzili

krolik
Mar 7th, 2007, 12:17
no ale naprawde przesadzili
Nic nie przesadzili... Żeby usyłyszeć na żywo: Benjamina Batesa, Erica E czy Robbiego Rivere albo Clamarana, vandette czy Philippa B warto dac te 116 zł :)

vooly
Mar 11th, 2007, 00:07
ja sie zjawie na 100% :)

hidden
Apr 2nd, 2007, 01:08
Jak dla mnie lipa . w 70 % będzie ostro i kwaśno . Mi SUNRISE się kojarzy z dźwiękami lajtowymi , odprężająco - fruwającymi prowadzącymi do energetycznego trancu. A jak wiadomo połowa tych rzeźników wprowadza w stan zgoła odmienny klimat.

Master Poland
Apr 2nd, 2007, 22:02
Ja juz bilet zamowilem.
Sklad nawet ciekawy choc nie rewelacyjny
Zobaczymy jak to bedzie.... :)

Dan
Apr 15th, 2007, 02:00
bendzie transmisja :)

topa20
Apr 15th, 2007, 12:21
LOL:)) Ja już mam bilet więc rezerwuje sobie ta sobotę i AfterParty :) w zeszłym roku byłem i w tym też zagoszczę Impreza ogólnie dobra

Fevon
Apr 15th, 2007, 13:28
bendzie transmisja :)
To super :) ale z których scen? :P

Dan
Apr 15th, 2007, 17:34
To super :) ale z których scen? :P

prubuje wszystkie dni to miec... nic nie objecuje :(

Bratz
May 21st, 2007, 19:37
ty co jeszcze nie kupili biletu radze sie pospieszyc. bo juz niewiele ich zostalo.

a co do trnsmisji to malo prawdapodobne zrby mdt sie na nia zgdzila. chociaz...

UzeYroS
May 22nd, 2007, 21:29
creamfields i sunrise - w sujmie tranceowy line-up niemal identyczny
wybieram creamfields bo mam blizej

marwoo
May 30th, 2007, 00:14
doszły do mnie jakieś słuchy że była przeprowadzona ankieta gdzie ma się odbyć tegoroczny sunrise, była opcja z lotniskiem no i oczywiście amfiteatr, mając na uwadze bałagan jaki był rok temu jestem ciekaw jak by wypadła alternatywa z lotniskiem, na pewno nie byłoby problemu z miejscem:D co o tym sądzicie????????

tomaszek15
May 30th, 2007, 12:50
Zawitam na SF z moją ekipą :) Będzie pięknie! Oczywiście %%% będzie się lał hektolitrami...:lol:

kojakkg
May 30th, 2007, 22:07
No ja Sunrise ' o7 zaliczam obowiazkowo wkoncu w moim miescie :smile: .
No ale co do ceny to lekka przesada :stupid: .

Ale mam sponora :lolz: wiec niemarudze ...

Poprzedni Sunrise czyli 2006 pod wzgeledm muzyki i efektow jak najbardziej udany nie powiem

ale co do reszty to lipa np. :

Toi - Toi to juz no coment samo mowi za siebie :mad:

Kolejka za piwem ..... i wogole piwo na zetony

Kolejki za 0.5l butelka wody .....

Co do niejakich `karkow` to miałem szczescie i nic przykrego mnie niespotkało
a wrecz odwrotnie bawiłem sie zajebi**** z nieznana mi ekipa z Bytomia bodajze o ile dobrze pamietam i sie super z nimi wybawiłem

Kolejka zeby wejsc do Amfiteatru to juz gorzej niz kidys ludzie za chlebem stali

spotkała mnie sytuacja ze jak gosciu zwymiotował stojac w tłumie to został kosmicznie oklepany znienacka ...

ale jak juz sie weszło to 1 wielki szał i piekna zabawa :love: :) :) :) :) :) :).

Pozdrawiam Tomek :P .

tomaszek15
Jun 1st, 2007, 14:52
Wydaje mi się, że rok temu był lepszy line-up, był przecież Menno de Jong, Tiddey, Above & Beyond i Simon Patterson. Fakt, że w tym roku będą Kanziany i Picotto ( o których praktycznie nic nie wiem), Marco V, Ferry Corsten ale brak tamtych nazwisk dołuje mnie :(

krolik
Jun 24th, 2007, 18:28
mam do sprzedania 2 bilety na sobote + afterparty
cena 370zl lub 200zl i 170zl :)
gg: 1934800

d4Ny
Jul 13th, 2007, 13:30
To prawde ze afterhours podejmuje się retransmisji z festivalu?

Jesli byla gdzies juz o tym mowa, to bardzo proszę o jakis odnosnik do tematu, nie mam zabardzo czasu na wertowanie wszystkich stron, a chcialbym wiedziec czy to prawda... ;)

Pozdrawiam...

7 dni :) aj

Hrynio400
Jul 21st, 2007, 16:25
I po piatku:) Jak dlamnie jedna z lepszych edycji Sunrise. Dobra organizacja, scisk jakis tam byl, ale i tak bylo dobrze, Problemu z toaletami niebylo, duza kultura ludzi, z aparatami wpuszczano, ogolnie chyba MDT wyciagnelo wnioski po poprzednich edycjach. Jechalem tam dla 5 dj-i Eric E, Mauro, Marco, Giuseppe, Valentino i powiem wam, ze sie na nikim niezawiodlem, kazdy zagral w swoim stylu i bez bledow, no moze poza jedna wpadka Maura kiedy to bit mu sie rozjechal , dobre tez bylo kiedy Valentinowi laptop sie przywiesil na 4 sec, ah ten final scratch ;] . Szkoda tylko ze dalej wpuszczali mlodocianych ;/. I jednego nierozumiem. Co z tymi tancerkami?. Jak dlamnie to byly to panienki z 3 gimnazjum, i do tego polowa bez majtek, ehh jeszcze tanczyc nieumialy za to obsluge "rury" mialy opanowana;/. Jak dlamnie to to chyba jedyny minus. Naglosnienie OK, wyrazne, oswietlenie tez. Powiem taki standart bez rewelacji. Ale fajnie bylo i jestem zadowolony Sobote sobie odpuszcze bo nie moj klimat muzyki. Dozobaczenia na After

Dan
Jul 22nd, 2007, 04:13
Co z tymi tancerkami?. Jak dlamnie to byly to panienki z 3 gimnazjum, i do tego polowa bez majtek, ehh jeszcze tanczyc nieumialy za to obsluge "rury" mialy opanowana;/.

hahaahahahaha

dobre :)