PDA

View Full Version : A state of trance Niet boeiend vanwege reclame!

Laan
Mar 12th, 2007, 22:49
Aangezien asot bij Slam fm reclame om de 15 minuten bevat, vind ik het niet plezierig om naar te luisteren.

Irritatie mail gezonden naar slam fm:

Gegroet Slamfm,

Ik hoorde dat A state of trance op de Vrijdag avond bij slam fm zou worden gedraait. Dit deed mij vreugd.

Ik luister deze 2 urige set namelijk vaak online. Toen ik deze set van hem voor het eerst bij Slam hoorde, hebben we meteen maar een cd opgezet. Al die reclame verpest de hele show! Het is commercials om de 15 minuten als het niet nog vaker is. Geld Geld Geld is dat het enige waar julie aan kunnen denken?

Ik wil even informeren dat ik geen enkel plezier beleef aan a state of trance bij slam fm. Ik download zijn 2 urige set wel. Dat is tenminste RECLAMEVRIJ. En trouwens, het gaat leuk worden met Tiesto op 538. Al zouden julie de reclame onder A state of trance beperken tot maximaal 1x. Zullen julie niet zoveel trancelovers verliezen aan radio 538, met als voorbeeld mezelf.

Met vriendelijke groet,

Jelle Laan.

GroBo
Mar 14th, 2007, 18:03
Haha goede mail.
Post je het antwoord ook? als je die krijgt :P
Ik hoop trouwens dat 538 show van tiesto net zo vet wordt!

Config
Mar 14th, 2007, 21:18
erger dan ASOT kan alleszins niet, wat een crap spelen ze daar niet tegenwoordig

Laan
Mar 14th, 2007, 22:49
erger dan ASOT kan alleszins niet, wat een crap spelen ze daar niet tegenwoordig

Ben ik het niet mee eens.

Laan
Mar 14th, 2007, 22:50
Haha goede mail.
Post je het antwoord ook? als je die krijgt :P
Ik hoop trouwens dat 538 show van tiesto net zo vet wordt!

De show van tiesto gaat geen complete set bevatten. Dit wordt gepaard met praatjes met tiesto & guest. Best interessant als je het mij vraagt.

Het antwoord van SLAM:

Hallo Jelle,

Vervelend te horen dat je geen positieve ervaring had. Toch kan ik je blij maken: Sinds 3 weken heeft SLAM!FM minder onderbrekingen, namelijk 2x per uur. En ze zijn ook nog eens veel korter dan bij Radio 538.

Ik nodig je dan ook uit nog eens te luisteren!

Vriendelijke groet,

Menno de Boer

Program Director SLAM!FM

:lmao:

GroBo
Mar 15th, 2007, 00:30
De show van tiesto gaat geen complete set bevatten. Dit wordt gepaard met praatjes met tiesto & guest. Best interessant als je het mij vraagt.

Weet ik 1e uur is mix met lekker tracks, 2 uur wordt er gepraat, maar ook ander stylen gedraaid house/techno/minimal, en een Talentje krijgt 15 min de tijd om zijn skills te showen

Laan
Mar 15th, 2007, 14:25
Weet ik 1e uur is mix met lekker tracks, 2 uur wordt er gepraat, maar ook ander stylen gedraaid house/techno/minimal, en een Talentje krijgt 15 min de tijd om zijn skills te showen

Klinkt goed. Vrijdag 16 Maart voor het eerst? :rolleyes:

GroBo
Mar 15th, 2007, 17:43
Ja ik denk alleen dat ik hem als podcast of als set ofzo moet luisteren, ben vrijdag avond nooit thuis

Config
Mar 15th, 2007, 17:48
Ben ik het niet mee eens.

ben je zo iemand die lekker de ASOT-kudde volgt dan?

GroBo
Mar 16th, 2007, 15:24
ben je zo iemand die lekker de ASOT-kudde volgt dan?

Maar hoezo ben je een kudde dier, als je ASOT een goede show vind.
Dan ben jij ook zo'n iemand die zegt, als je malboro rookt ben je een kudde dier.
Met smaak valt niet te twisten, en ieder zijn smaak is net wat anders.
Zelfde als het gezeik, pff wat een commercieelle shit, alles wat verkocht word is commercieel. Dan kun je beter zeggen die track een mainstream track is

Config
Mar 17th, 2007, 00:02
ik weet het niet.. ik heb het niet echt meer op ASOT gewoon omdat er bijna totaal geen kwaliteit meer in zit.. als je dan 2 u moet luisteren en hopen op die ene nieuwe geniale plaat.. pff.. ASOT is teveel een standaard geworden.. ik heb een topic lopen op trance.nu dat gaat over asot, staan redelijk wat interessante meningen in ;)

de laatste asot van donderdag was wel goed , dus wie weet is er nog hoop :p

GroBo
Mar 17th, 2007, 11:03
Maar dat is toch gewoon een kwestie van smaak?

Config
Mar 17th, 2007, 14:16
ik weet het niet.. voor een deel wel natuurlijk , maar hoe kan je weten dat dit volledig je smaak is , als je de beste platen nooit hoort? ;) :)

anyway, over asot kan je ellenlange discussies voeren , en kheb vandaag weinig goesting om er lang over door te bomen , in the end is het je eigen keuze die telt ;)

GroBo
Mar 18th, 2007, 17:39
ik weet het niet.. voor een deel wel natuurlijk , maar hoe kan je weten dat dit volledig je smaak is , als je de beste platen nooit hoort? ;) :)

anyway, over asot kan je ellenlange discussies voeren , en kheb vandaag weinig goesting om er lang over door te bomen , in the end is het je eigen keuze die telt ;)

Words of Wisdom :)

Laan
Mar 19th, 2007, 11:17
Te veel mensen begrijpen niet dat als je een asot episode meerde malen luisterd hij steeds beter wordt. Je moet even wennen aan bepaalde tracks. Dat is bij mij dan zo. Als ik een episode van 2 maanden terug luister vind ik die echt heel goed. En veel tracks zijn een hit geworden. En ja, het is nu eenmaal zo. Als tiesto, armin of PVD een plaat draaien de reputatie van de plaat stijgt.

GroBo
Mar 23rd, 2007, 15:59
Ja sommige tracks moet je een paar keer horen voor dat je ze goed vind!

hardermach
Apr 6th, 2007, 00:48
Ja sommige tracks moet je een paar keer horen voor dat je ze goed vind!

jep klopt. soms moet je een plaat een paar keer luisteren..
soms is asot rete vet en soms ook niet....

had laatst ook een mail gestuurd naar slamfm.
naar eric van kleef over zijn programma..
ik werd er namelijk strondziek van dat hij deed of er dj's in de
studio waren die een liveset kwamen doen.
maar je hoorde nooit de dj met een kort intervieuw.
volgens mij waren ze er dus helemaal niet maar een opgenomen set die
van te voren is gemaakt..
en er is nog iets waaraan je kan zien dat het niet zo is.
als Joop 1 uur van te voren een live performance moet doen op trance
energy gaat hij heus niet nog een uur van te voren een setje geven.
als hij daarna maar 1 uur heeft tussen hilversum en utrecht.
ik kan me bijna niet voorstellen dat hij dat doet voor zoon belangrijk optreden

ik weet dit dus niet zeker.
maar ik ga leon bolier morgen ff vragen of hij echt bij slam in de studio is geweest..
hij is nu niet online :lolz:

GroBo
Apr 6th, 2007, 11:08
Nou dat zou wel kunnen in prencipe, hoewel het wel onwaarschijnlijk is

hardermach
Apr 9th, 2007, 19:11
dat bedoel ik dus..

Laan
May 7th, 2007, 20:09
Hmm, naaiers

GroBo
May 8th, 2007, 16:23
zijn vaak van te voren opgenomen sets hoor, ik ga er niet vanuit dat een dj liv4e in de sutdio draait

rubenderonde
Jul 19th, 2007, 15:36
Waarom luister je niet op donderdag dan?:P

Laan
Jul 24th, 2007, 23:37
Ik download asot altijd :).. Alhoewel ik vind dat het steeds minder wordt de laatste tijd ..

Laan
Aug 18th, 2008, 15:30
Ik download asot altijd :).. Alhoewel ik vind dat het steeds minder wordt de laatste tijd ..

Nu qua platenkeuze weer iets beter momenteel :)

Laan
Aug 18th, 2008, 15:30
Waarom luister je niet op donderdag dan?:P

Omdat wij op donderdag gbdj uitzenden :lol: is ASOT echt live en niet van tevoren opgenomen op donderdag? :wow: Dit wist ik niet eens :lol:

Config
Aug 18th, 2008, 16:23
hmm ASOT is toch niet 'live'? De eerste broadcast is gewoon op donderdag :) Als ik luister dan is het op donderdag, die show downloaden doe ik niet, daarvoor interesseren de tracks me meestal te weinig :)

VonDutch
May 5th, 2009, 12:57
Komt Asot niet gewoon op Di FM?