PDA

View Full Version : 31-08-2007 Ukraine in the Mix 002



Pages : 1 [2] 3

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 15:22
Hey,there...:beer2:

Who´s the artist of this track Outsider??:music:

Kirsty Hawkshaw meets Tenishia - Outsiders. There's a couple remixes, I think the Cosmic Gate mix it the most popular.

:beer2: Cheers!

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 15:22
Hola :super:

How are you today? Friday is a good day to have a big event, eh?

trace of trance
Aug 31st, 2007, 15:26
The Perspective Space....... :P

trace of trance
Aug 31st, 2007, 15:28
How are you today? Friday is a good day to have a big event, eh?

Still at work... got some busy jobs :whistle:
no.. not big events on this weekend :)

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 15:29
Still at work... got some busy jobs :whistle:
no.. not big events on this weekend :)

What? Are you saying today is not a good day for a big event? You got some other plans that are better than tuning to Ukraine in the Mix?

trace of trance
Aug 31st, 2007, 15:31
Soulseeker!! :love: :mml: Woot!!

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 15:32
Soulseeker

trace of trance
Aug 31st, 2007, 15:32
What? Are you saying today is not a good day for a big event? You got some other plans that are better than tuning to Ukraine in the Mix?

oh I tought u meant a live event sorry :lol: yeah this is a great treatment here :super:

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 15:35
oh I tought u meant a live event sorry :lol: yeah this is a great treatment here :super:

:)

So did you figure out where to go on vacation? Rome, London?

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 15:35
Never remember if this track is called Touch The Sun or Light The Skies...

trace of trance
Aug 31st, 2007, 15:36
Alex Bartlett - Touch The Sun :dancing:

c00l.d00d
Aug 31st, 2007, 15:36
Kirsty Hawkshaw meets Tenishia - Outsiders. There's a couple remixes, I think the Cosmic Gate mix it the most popular.

:beer2: Cheers!

Thanks,man!!!


w0000t!!!!!

Alex Bartlett feat Anthya - Touch The Sun (Duende mix)
:choon::choon::choon:

trace of trance
Aug 31st, 2007, 15:37
:)

So did you figure out where to go on vacation? Rome, London?

I will go to London and might go somewhere with C for a few days from there :super:

InaVal
Aug 31st, 2007, 15:39
What? Are you saying today is not a good day for a big event? You got some other plans that are better than tuning to Ukraine in the Mix?

:chair: him for that!:whistle:

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 15:39
Never remember if this track is called Touch The Sun or Light The Skies...

It's still a great tune, I love when it takes off.

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 15:40
I will go to London and might go somewhere with C for a few days from there :super:

I hear Iceland is very beautiful. You can walk on glaciers, get some hot lava rock, eat lots of fish.

trace of trance
Aug 31st, 2007, 15:42
I hear Iceland is very beautiful. You can walk on glaciers, get some hot lava rock, eat lots of fish.

but its so expensive to go there.... no last minute deals :lol:

and I personally think ive been enough in cold weather..... it was -3 last nite here :lol:

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 15:42
:chair: him for that!:whistle:

Good thing he apologized, we might have had to :chair: him some more. :)

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 15:44
but its so expensive to go there.... no last minute deals :lol:

The Canary Islands or Greece flights probably have lots of empty seats, assuming you like 'scorched earth' vistas.

piccoli
Aug 31st, 2007, 15:49
but its so expensive to go there.... no last minute deals :lol:

and I personally think ive been enough in cold weather..... it was -3 last nite here :lol:

i knew it you was here:lol::lol::)

trace of trance
Aug 31st, 2007, 15:55
i knew it you was here:lol::lol::)

haha of course im on the choon channel :super:

but now i gotta hurry to home.... 10 hours of work for today is enough :whistle:

see u all in a little :music: Choooon!!!!

ATB - Feel Alive :love:

c00l.d00d
Aug 31st, 2007, 15:58
ATB - Feel Alive

:choon::choon:

I love this trak...

piccoli
Aug 31st, 2007, 15:59
haha of course im on the choon channel :super:

but now i gotta hurry to home.... 10 hours of work for today is enough :whistle:

see u all in a little :music: Choooon!!!!

ATB - Feel Alive :love:

i can't listen AH at work:sleeping: i don't know why:wall:

c00l.d00d
Aug 31st, 2007, 16:04
Tiesto feat BT - Break My Fall


I think it´s Adam Kay, Pettigrew and Soha mix...:music:

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 16:05
i can't listen AH at work:sleeping: i don't know why:wall:

Hi piccoli! :wave:

Can't listen to AH? That's very weird. I think it uses the same ports on the MP3 streams as DI does.

Renov8
Aug 31st, 2007, 16:10
Nice set by Abuzz.

Renov8
Aug 31st, 2007, 16:18
Now it's time for DJ Change.

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 16:18
Nice set by Abuzz.
Quite nice!

So are you running this event today?

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 16:20
I'm really liking this current track. Anybody have an idea on the ID?

c00l.d00d
Aug 31st, 2007, 16:23
I'm really liking this current track. Anybody have an idea on the ID?

No idea...and I wanna know the ID too...:)

Garyk
Aug 31st, 2007, 16:24
nice tunes

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 16:26
No idea...and I wanna know the ID too...:)

This is not the first time we've both asked for the same IDs... I think we have the same taste in tracks.

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 16:28
"The territory of Kharkov region could well contain such countries as Belgium, Luxembourg, Monaco, Vatican, Malta, and Liechtenstein put together, and with their populations."

Neat. :)

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 16:35
Another great tune on now... wish someone was providing tracklists/IDs.

Oh, hi DJ Revel! :wave:

DJ Eric Flash
Aug 31st, 2007, 16:43
Afterglow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Renov8
Aug 31st, 2007, 16:44
Toltec - Afterglow (Original Mix) [Abstraction] :D

c00l.d00d
Aug 31st, 2007, 16:45
This is not the first time we've both asked for the same IDs... I think we have the same taste in tracks.

I guess so....well, there´s no way to dislike Uplifting...it´s the best....:lol::lol:

c00l.d00d
Aug 31st, 2007, 16:47
This set is getting AMAZING!!!!

Cape Town - Metaphorique

:super::choon::super:

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 16:57
Afterglow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Nuts, I missed it! :(

Edit: I thought you meant INXS - Afterglow.

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 16:59
I guess so....well, there´s no way to dislike Uplifting...it´s the best....:lol::lol:

So far, this whole event has been uplifting. If this is typical of the scene in Ukraine, I think a visit to Kiev is in order. :music:

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 17:03
Seems like a long while since we've had some vocals. I'd gotten used to not hearing any.

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 17:04
Kalafut & Fygle - Lullaby?

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 17:08
Kalafut & Fygle - Lullaby?
Nope, this seems more accurate:

Shane 54 - 1000 Lullabies

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 17:10
Time for Dima Krasnik!

Great set by DJ Change!

Garyk
Aug 31st, 2007, 17:15
haha...Dima dude where are u:choon:?

Garyk
Aug 31st, 2007, 17:16
very nice intro

Garyk
Aug 31st, 2007, 17:17
ohhhhhhh.....ACID NIGHT..thnks Dima for the show...great preaparing to my way)

Garyk
Aug 31st, 2007, 17:18
Де ты есть епть, давай плейлист:)

Garyk
Aug 31st, 2007, 17:18
hola..i love aciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid

Garyk
Aug 31st, 2007, 17:20
haha

what a tech sht..lol

trace of trance
Aug 31st, 2007, 17:20
Remo Con - Cold Front

Garyk
Aug 31st, 2007, 17:22
:music:

Garyk
Aug 31st, 2007, 17:25
Love This Shtttttttt

trace of trance
Aug 31st, 2007, 17:26
Love This Shtttttttt

I personally think this tune suck :lol: and its even so freaking over played :P

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 17:28
Meh, I remember now I don't like this track.

Remo Con - Cold Front

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 17:29
I personally think this tune suck :lol: and its even so freaking over played :P

+1 Agreed.

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 17:29
Soulseeker again?

Laan
Aug 31st, 2007, 17:31
Soulseeker again?

Probably a populair tune. It's good. Not great though. Sweet set so far

Garyk
Aug 31st, 2007, 17:36
Rox set Dima;)

DistantLand
Aug 31st, 2007, 17:39
I personally think this tune suck :lol: and its even so freaking over played :P

+1 :P

DistantLand
Aug 31st, 2007, 17:39
Soulseeker again?

Another anthem? :lol::lol:

Garyk
Aug 31st, 2007, 17:42
YO..i know this tune:choon:

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 17:43
Another anthem? :lol::lol:

There's one in every In The Mix show. :)

Garyk
Aug 31st, 2007, 17:50
hola...Black Seaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Garyk
Aug 31st, 2007, 17:51
yeah..made ,made)))

trace of trance
Aug 31st, 2007, 17:55
Oliver Smith - Nimbus :wub:

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 17:56
A nice track to starting winding down the set... getting away from that techy/hard stuff in the middle of the set.

c00l.d00d
Aug 31st, 2007, 17:56
Oliver Smith - Nimbus :wub:

Thanks, TOT....I was trying to remember the ID...:smile1:

dj_revel
Aug 31st, 2007, 18:03
hi folks... nice tune right now ... anybody knows it?

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 18:03
Thanks, TOT....I was trying to remember the ID...:smile1:
This last track is pretty awesome also, maybe TOT has got an ID for it too? :super:

c00l.d00d
Aug 31st, 2007, 18:04
Wooot!!!

Amazing track...anyone ID???

Garyk
Aug 31st, 2007, 18:06
dunno guys

trace of trance
Aug 31st, 2007, 18:06
This last track is pretty awesome also, maybe TOT has got an ID for it too? :super:

no clue :lol: but it was good :super:

trace of trance
Aug 31st, 2007, 18:09
Damn im worried about Jelly... :cry: Hope she is ok

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 18:16
Damn im worried about Jelly... :cry: Hope she is ok
You're the one who told us she'd be busy for 4 weeks, so why you worry?

Although it is odd that she hadn't even logged on to say Hi.

in·iq·ui·trance
Aug 31st, 2007, 18:16
This track is super good also. Who wants an ID for it?

Dj Sacha
Aug 31st, 2007, 18:18
hi All Sacha tuned in!

Renov8
Aug 31st, 2007, 18:20
Welcome, DJ Newman in da house :)

c00l.d00d
Aug 31st, 2007, 18:25
Amazing ch00n now!!!:choon::choon:

Vincent de Moor - Fly Away (Sean Tyas mix)

DarthVader
Aug 31st, 2007, 18:27
:bananadance:Hola everybody outhere!!!... I like this set so far... totally woke me up.. i was folling sleep here in my desk office.. BRAVO Dj Newman!!!..:loveah::dancing:

DarthVader
Aug 31st, 2007, 18:29
Amazing ch00n now!!!:choon::choon:

Vincent de Moor - Fly Away (Sean Tyas mix)


HOLA !!.. do i know you from some other TRANCE station???
:music:

c00l.d00d
Aug 31st, 2007, 18:34
HOLA !!.. do i know you from some other TRANCE station???
:music:

I guess so....don´t remember the name so well..:)..but we have met before...

MUSIC@bt.od.ua
Aug 31st, 2007, 18:34
i havent any words to desvribe it
it amaizinlllly true

DistantLand
Aug 31st, 2007, 18:37
Cant connect to the usa relay.. damn..

shamamster
Aug 31st, 2007, 18:39
amaziiiiiiiiingggggggg

Dj Sacha
Aug 31st, 2007, 18:41
Nise Show Newman !!

trace of trance
Aug 31st, 2007, 18:42
HOLA !!.. do i know you from some other TRANCE station???
:music:

lol it might be :lol:

DarthVader
Aug 31st, 2007, 18:43
I guess so....don´t remember the name so well..:)..but we have met before...

Yeahhh i'm from Colombia.. and i hang out witn Danmark, The Cat Lady, Piccoli...

DarthVader
Aug 31st, 2007, 18:44
Good show so far.. !!!... Good job Dj Newman...

trace of trance
Aug 31st, 2007, 18:48
Yeahhh i'm from Colombia.. and i hang out witn Danmark, The Cat Lady, Piccoli...

surprisingly I know ppl with the same names :lol: actually even met one of those in real life :super:

c00l.d00d
Aug 31st, 2007, 18:50
Yeahhh i'm from Colombia.. and i hang out witn Danmark, The Cat Lady, Piccoli...

I know that....I was just kidding...just not nice to say the name of that station...:):lol:


So,how are you today??Enjoying the shows??:music:

c00l.d00d
Aug 31st, 2007, 18:51
surprisingly I know ppl with the same names :lol: actually even met one of those in real life :super:

Which one did you meet in real life??

dJ cRACKER
Aug 31st, 2007, 18:51
nice track! massive wave! )))

trace of trance
Aug 31st, 2007, 18:52
Which one did you meet in real life??

Piccoli in London :smile1:

c00l.d00d
Aug 31st, 2007, 18:56
Piccoli in London :smile1:


Very nice....it would be really awesome to meet everyone in real life....:)

trace of trance
Aug 31st, 2007, 18:59
Very nice....it would be really awesome to meet everyone in real life....:)

yeah... should arrange some kind of global meeting :super:

BlacK_OnE
Aug 31st, 2007, 19:14
Nice starting of Ionov

@RANGE
Aug 31st, 2007, 19:21
Tuned in...yeah, nice beginning...

oh, Waiting Here For You...but pity that it's Dub Mix

zoperto
Aug 31st, 2007, 19:22
Hello :clap:
I forgot about today's Ukraine in the mix :wall:
Nice show at the moment :)

DarthVader
Aug 31st, 2007, 19:24
yeah... should arrange some kind of global meeting :super:

Agreed!!.. what about the Miami this December!!!!