PDA

View Full Version : Sensation White 2007 Polska - Meeting



Luke Blanc
Jun 27th, 2007, 21:12
Witam...
Z powodu dużego zainteresowania imprezą również osób z naszego radia (tj. słuchacze, fani, djs) myślę, że można by było zorganizować meeting AH.fm spotkalibysmy się, porozmawiali, coś wypili jak również i bawili się :)
Mam nadzieję, że Wam się spodoba pomysł...
Jak macie jakieś pytania/propozycje piszcie tutaj, w sumie jeszcze dużo czasu, ale warto pomyśleć o tym wcześniej.

Pozdrawiam Luke



:ah::ah::ah:


Będziemy również robić tutaj liste kto by się pojawił więc jesli ktoś z Was jest pewien na 100% że pojawi się na meetingu może już tutaj pisać.

Aktualna lista (odemnie):

- Luke Blanc
- David Simons
- LavKastor
- Anja Kraft
- Kaśka
- Octave
- Królik
- Twister
- John Hetmond
- Bratz
- Michael D'MiLiO
- Smagier
- Dembski
- Alex
- Kojakkg
- ... ?


:)

Vexilium
Jun 27th, 2007, 21:26
Trochę nie za wcześnie? :P Wiele ludzi będzie o SW myśleć dopiero w późniejszym okresie... Ja tak czy siak odpadam - za duży wydatek.

Luke Blanc
Jun 27th, 2007, 21:28
Nudziło mi się to temat zrobiłem heh... :P

Dlatego tylko pewnych narazie wpisuje :)

Trany Giler
Jun 27th, 2007, 21:31
Dopisuje sie :)) ciezko bedzie ale na bank damy rade zorganizowac wszystko nalezycie:)):))

smerf
Jun 27th, 2007, 21:36
Hey Luke Ja Wiem Napewno Ze Bede Na Tej Imrezie Co Z Reszta Juz wiesz Wiec Dziwi Mnie to Ze Niema Mnie Na Liscie Mysle Ze To Zmienisz Co Do Tematu Mianowicie Spotaknia Uzytkownikow ,DJ Oraz Słucahczy To Dobry Pomysł Jak Takze Zamieszczania Tutj Info Na Temat Imprezy (I nikt Niebendzie Musiał sam Szukac) A
Zyskany Czas Mozna Przeznaczyc Na Powiekszenie Zbioru Muzycznego I Według MNie
Nie Jest Za Wczenie Na Taki Temat Poniewaz Spokojnie Mozna Sie W Takim Czasie Dogadac Oraz Zorganizowac Czas Wolny Na 6 Pazdziernik 2007

Pozdrawm Lukie Ciebie I Wszystkich Odwiedzajacych
Z Powazaniem : Smerf :lollypop:

Luke Blanc
Jun 27th, 2007, 21:39
heh :d okej .. dopisalem


Smerfa, Tranego i Octava :)


Edit:

Oczywiście zachęcam tez do zamawiania koszulek białych z logo AH.fm specjalnie na imprezę :)

Możecie już teraz zamawiać lub pisać do mnie... ja dostarcze Wam je przed imprezą :)

Fevon
Jun 27th, 2007, 22:18
Życzę powodzenia, mnie niestety nie będzie (koszty), ale sadzę, że sie będziecie super bawić :)

Ki5iel
Jun 27th, 2007, 22:37
No siemanko ja bilecik mam juz zakupiony, ale moj wyjazd nie jest jeszcze pewny niestety :( Kawalek mam do przejechania drogi bo mieszkam 6-7 godzin drogi pociagiem od Wroclawia a narazie nikt inny nie zakupil ode mnie biletu na impreze :/ Mam nadzieje ze ktos sie znajdzie bo chcialbym byc na tym spotkanku ;)

krolik
Jun 27th, 2007, 23:17
mnie tez mozesz wpisac na liste :)

masauri
Jun 27th, 2007, 23:20
hi krolik, translate please;-) get me on msn as soon as possible!

UzeYroS
Jun 28th, 2007, 11:25
wczoraj dopełniłem formalności wszystkich i już teraz mogę powiedzieć z wielką radością, że bilecik na Sensation mieć będę!
i chetnie pojawie sie na meetingu
pozdro

TwisteR
Jun 28th, 2007, 19:20
ja rowniez bede obecny ;) pijemy zdrowko afterhours.fm ;)

anjakraft
Jul 2nd, 2007, 21:01
Luke bdb pomysł z meetingiem :D
W ogóle zamiast cieszyć się, że są wakacje to cały czas myślę o Sensation - 9h raju :)

Dan
Jul 2nd, 2007, 21:21
wow ten meeting dobrze wyglonda :)

Luke Blanc
Jul 3rd, 2007, 06:03
wow ten meeting dobrze wyglonda :)

haha bo wszystko co Luke organizuje dobrze wyglada hahah xD (skromnosc xD)

Bratz
Jul 5th, 2007, 22:11
i ja rowniez bede ;)

alexnvos
Jul 9th, 2007, 21:22
swietny pomysl jestem za sporo czasu mozna myslec dopisz mnie :)

kojakkg
Jul 9th, 2007, 21:33
Ja rowniez sie pisze jak najbardziej pomysł dobry:love: ; )
Pozdrowka z Kołobrzegu :lolz:

TwisteR
Jul 9th, 2007, 21:44
no lista wyglonda swietnie :) haaa luke mistrz sie za organizacje wziol :D Sensacja coraz blzej ahh ;p nie moge sie doczekac kiedy zobacze znajome mordki :)

Luke Blanc
Jul 9th, 2007, 21:49
Haha dzięki kolego! Troszke będzie problem z identyfikacją paru osob bo połowy nie znam hehe :P ale damy rade, najwyzej dam swoj numer tel. i wszyscy sie znajdziemy :d itp.

Ale na to jeszcze jest czas ;)

Dan
Jul 10th, 2007, 05:16
niewiem jak to ale jak ktos chce koszulki AH na meeting to zachencam :)

wiem ze duzo djeji bendom wnich, dzienkuje was za promocje !!

FEMALE logo na froncie

http://store.ah.fm/pic/9_1.jpghttp://store.ah.fm/pic/9_2.jpg
Napis Afterhours na froncie
http://store.ah.fm/pic/11_1.jpghttp://store.ah.fm/pic/11_2.jpg

Men's froncie logo

http://store.ah.fm/pic/8_1.jpghttp://store.ah.fm/pic/8_2.jpg

szary napis na froncie

http://store.ah.fm/pic/19_1.jpghttp://store.ah.fm/pic/19_2.jpg

pomaranczowy napis

http://store.ah.fm/pic/20_1.jpghttp://store.ah.fm/pic/20_2.jpg

NOWY TYP DODANY

http://store.ah.fm/pic/13_1.jpghttp://store.ah.fm/pic/13_2.jpghttp://store.ah.fm/pic/13_3.jpg

szary nowy typ

http://store.ah.fm/pic/14_1.jpghttp://store.ah.fm/pic/14_2.jpghttp://store.ah.fm/pic/14_3.jpg


Wiencej fotek i koszulek itp pod http://store.ah.fm :)

pozdrawiam

Luke Blanc
Aug 23rd, 2007, 15:14
No to jak panowie panie ? :D ktoś ma bileciki i sie zdecydowal na meeting jak tak to pisac dopisze Was tam do listy ;)


Biala armio ah.fm ^^

TwisteR
Aug 24th, 2007, 12:12
ode mnie bedzie 2 osoby jeszcze dopisz do listy: bartek i siwa :) hahah :D

anjakraft
Aug 25th, 2007, 13:33
Lucjuszku dopisuj Pawła, Jaśka i Słome ;D