PDA

View Full Version : 31-10-2007 Italy in the Mix 002



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

in·iq·ui·trance
Oct 31st, 2007, 15:13
Whoa! Do I hear a choon coming in?

Stella
Oct 31st, 2007, 15:14
Foriel!! you missed Sigh :LMAO:

i sent him a pizza maybe he's gone to eat it LOL

choooooooooon incoming :lovers:
!!!

FLUCTOR
Oct 31st, 2007, 15:14
Twilight :)

Tomek
Oct 31st, 2007, 15:15
Twilight :)
:choon: :choon: :choon:

krolik
Oct 31st, 2007, 15:15
nice tune!! :P

AngelEyes
Oct 31st, 2007, 15:15
:choon::choon::choon: ALERT!!!!! :super:

in·iq·ui·trance
Oct 31st, 2007, 15:16
EVENING ALL!

Im around but will be back soon! catch you then, i fell asleep on the bloody couch so im a bit dozy, but i needed it! note to self dont leave msn on "be right back"!!!

hey in·iq·ui·trance so hows that tune poll going???

I posted an update about one or two pages back. Home leads with 7 plays, but Tomek is protesting the standings on a technicality. It's all gone very Formula 1 today.

http://forum.ah.fm/showpost.php?p=144660&postcount=676

Tomek
Oct 31st, 2007, 15:16
:mml: :mml: :mml:

in·iq·ui·trance
Oct 31st, 2007, 15:16
:iagree: We request more trance pls.

Ask, and ye shall receive.

:super:

Sweety
Oct 31st, 2007, 15:17
"stu spowe wanemi nogami"


is that right??? :lol: I remember this kind of play of word .... something that means "Table without leg"... :whistle:

STÓŁ z POWYŁAMYWANYMI NOGAMI - thats right :)

Tomek
Oct 31st, 2007, 15:18
Roadkill :choon:

:dancing: :dancing: :dancing:

seen
Oct 31st, 2007, 15:18
STÓŁ z POWYŁAMYWANYMI NOGAMI - thats right :)

Nie cwaniakuj gufniaro :mml:

Tomek
Oct 31st, 2007, 15:18
Nie cwaniakuj gufniaro :mml:
:LMAO:

the bee
Oct 31st, 2007, 15:19
Aw getting better!!!YES!!! :super:

Sweety
Oct 31st, 2007, 15:20
Nie cwaniakuj gufniaro :mml:

Seetheee nie podskakuj do szefowej kanalu trance :choon:bo dostaniesz kopa w jaja (jajo o ile masz jedno :P)

DjShy
Oct 31st, 2007, 15:20
STÓŁ z POWYŁAMYWANYMI NOGAMI - thats right :)


:lol::lol: wow same as mine !!! Looolll !!!!


I also remember numbers 'till 20!!! ahuauiahaiuha ok u don't care at all.. :lol:

seen
Oct 31st, 2007, 15:20
Gupia :(

Vicky Wood
Oct 31st, 2007, 15:21
I posted an update about one or two pages back. Home leads with 7 plays, but Tomek is protesting the standings on a technicality. It's all gone very Formula 1 today.

http://forum.ah.fm/showpost.php?p=144660&postcount=676

lol was falling on repeat?

Sweety
Oct 31st, 2007, 15:21
Gupia :(

I love U too :) And you love me three :LMAO::LMAO::lolz::lolz:

in·iq·ui·trance
Oct 31st, 2007, 15:22
Aw getting better!!!YES!!! :super:

Hmmm, very interesting parsing non-effect there.

Tomek
Oct 31st, 2007, 15:22
lol was falling on repeat?
yes :mml:

in·iq·ui·trance
Oct 31st, 2007, 15:22
lol was falling on repeat?

Yeah, Amex's set was looping on Falling. Tomek was running up the score.

Vicky Wood
Oct 31st, 2007, 15:23
Yeah, Amex's set was looping on Falling. Tomek was running up the score.

:lolz::lolz::lolz::lolz:

Stella
Oct 31st, 2007, 15:23
lol was falling on repeat?

quite crazy stuff earlier today ! falling looping like mad lol

Batman
Oct 31st, 2007, 15:23
hi all!

Tomek
Oct 31st, 2007, 15:24
COOOOOOOLOOOOOOOMMMMMMMBBBBBBIIIIIIIIIAAAAAANNNNNNnn SSSOOOOOOOOOOUULLLLLLLL :choon:

Vicky Wood
Oct 31st, 2007, 15:25
COOOOOOOLOOOOOOOMMMMMMMBBBBBBIIIIIIIIIAAAAAANNNNNNnn SSSOOOOOOOOOOUULLLLLLLL :choon:

TUNE!!!!!!!

Sweety
Oct 31st, 2007, 15:25
P_r_o_g_r_e_s_s_i_v_e = Colombian soul :choon::choon::choon:

FLUCTOR
Oct 31st, 2007, 15:25
\o/ \o/

AngelEyes
Oct 31st, 2007, 15:25
HI Batman!!!! :)

Stella
Oct 31st, 2007, 15:25
colombian soul choon! :lovers:

Reek Havoc
Oct 31st, 2007, 15:26
Dobra muzaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

Quality stuff!!!!!!!

seen
Oct 31st, 2007, 15:26
P_r_o_g_r_e_s_s_i_v_e
S_r_o_g_r_e_s_s_i_v_e

AngelEyes
Oct 31st, 2007, 15:26
Sorry but who played BIG SKY?

Stella
Oct 31st, 2007, 15:26
hi all!
ciao! :wave:

the bee
Oct 31st, 2007, 15:26
I WANT MORE TRANCY TUNES COMMOOON (not complaining just stating a fact) who's joining me on that one???

Sweety
Oct 31st, 2007, 15:27
S_r_o_g_r_e_s_s_i_v_e

BAN this amigo ! :choon::choon:

FLUCTOR
Oct 31st, 2007, 15:27
welcome Batman :D

Batman
Oct 31st, 2007, 15:27
I WANT MORE TRANCY TUNES COMMOOON (not complaining just stating a fact) who's joining me on that one???

trance will come veeeeeeeeeeeeery soon :)

Batman
Oct 31st, 2007, 15:28
TUNE!!!!

seen
Oct 31st, 2007, 15:28
BAN this amigo ! :choon::choon:

Ban that biatch :choon: :) :P :mml:

the bee
Oct 31st, 2007, 15:29
hi all!


Hola Batman

in·iq·ui·trance
Oct 31st, 2007, 15:29
Sorry but who played BIG SKY?

Nobody yet today.

Vicky Wood
Oct 31st, 2007, 15:29
I WANT MORE TRANCY TUNES COMMOOON (not complaining just stating a fact) who's joining me on that one???

well we have 3hours of Manny later.....thats gonna be something special and totally worth waiting for

Sweety
Oct 31st, 2007, 15:30
Ban that biatch :choon: :) :P :mml:

Siad de f... ap :choon:

trace of trance
Oct 31st, 2007, 15:30
:mml: :mml: :mml:

u must be happy :lol:

the bee
Oct 31st, 2007, 15:30
trance will come veeeeeeeeeeeeery soon :)


And i need to get going to wooork
grrrr
I shall be back around 1 am (GMT +2)
Enjoy Italy in the mix peeps

Tomek
Oct 31st, 2007, 15:30
:choon: :choon: :choon:

Home (Wippenberg)

AngelEyes
Oct 31st, 2007, 15:31
Nobody yet today.


ah ok...thanks!!!!:smile1:

Tomek
Oct 31st, 2007, 15:31
u must be happy :lol:
I AM :mml: :mml: :mml:

Vicky Wood
Oct 31st, 2007, 15:31
+1 for Jelly

Stella
Oct 31st, 2007, 15:31
well we have 3hours of Manny later.....thats gonna be something special and totally worth waiting for

yesss a 3 hours set from Manny going to be so damn great!

trace of trance
Oct 31st, 2007, 15:32
I WANT MORE TRANCY TUNES COMMOOON (not complaining just stating a fact) who's joining me on that one???

ME! but i know it'll be perfect trance starting the next set :super:

Reek Havoc
Oct 31st, 2007, 15:32
name of the previous track anybody? I swear I heard it somehere... <?> :)

c00l.d00d
Oct 31st, 2007, 15:32
Nooooooooooo.....1 more for Jelly...:P:P

Jellyfish
Oct 31st, 2007, 15:32
jajajajaaja +1 point to jelly :super: :super: :super: :super: :super: :super:

Tomek
Oct 31st, 2007, 15:32
And i need to get going to wooork
grrrr
I shall be back around 1 am (GMT +2)
Enjoy Italy in the mix peeps
:wavecry: :wavecry: :wavecry: :wavecry:

so about 0.00 CET? :mml:

krolik
Oct 31st, 2007, 15:32
trance again :(

in·iq·ui·trance
Oct 31st, 2007, 15:32
+1 for Jelly

That girl is building a bit of a lead, +3 on everyone now.

Sweety
Oct 31st, 2007, 15:32
:choon: :choon: :choon:

Home (Wippenberg)

9 time Home ? :lol:

Tomek
Oct 31st, 2007, 15:32
name of the previous track anybody? I swear I heard it somehere... <?> :)
colombian soul (g&d remix)

Jellyfish
Oct 31st, 2007, 15:33
+1 for Jelly

wth are u doing here??!!! what happens with your flight??? i thought u was eating muffins on the plane xDDDDD

Tomek
Oct 31st, 2007, 15:33
jajajajaaja +1 point to jelly :super: :super: :super: :super: :super: :super:
you look happy :LMAO:


:dancing: :dancing: :dancing:

Vicky Wood
Oct 31st, 2007, 15:33
And i need to get going to wooork
grrrr
I shall be back around 1 am (GMT +2)
Enjoy Italy in the mix peeps

bye bye :wave:

in·iq·ui·trance
Oct 31st, 2007, 15:33
yesss a 3 hours set from Manny going to be so damn great!

WHAT!?! 3 hours? Crap, and I'm going to miss it? ARGH, if only I'd paid attention, I could've shot the people who will keep me away.

lethalleigh
Oct 31st, 2007, 15:33
I posted an update about one or two pages back. Home leads with 7 plays, but Tomek is protesting the standings on a technicality. It's all gone very Formula 1 today.

http://forum.ah.fm/showpost.php?p=144660&postcount=676

yeah checked it out, thanks for the link!

So whats the technicality then, TOMEK???

Sweety
Oct 31st, 2007, 15:34
trance again :(

YES ! YES ! YES ! :super::super::super:

Tomek
Oct 31st, 2007, 15:34
wth are u doing here??!!! what happens with your flight??? i thought u was eating muffins on the plane xDDDDD
she'll be eating muffins on the plane tomorrow :LMAO:

Vicky Wood
Oct 31st, 2007, 15:34
wth are u doing here??!!! what happens with your flight??? i thought u was eating muffins on the plane xDDDDD

sleep after manny then early hours in the morning i go

in·iq·ui·trance
Oct 31st, 2007, 15:34
And i need to get going to wooork
grrrr
I shall be back around 1 am (GMT +2)
Enjoy Italy in the mix peeps

Bye bee!! :wave:

trace of trance
Oct 31st, 2007, 15:35
:wavecry: :wavecry: :wavecry: :wavecry:

so about 0.00 CET? :mml:

yeah in same zone as me :super: right in time for Astuni :super:

Vicky Wood
Oct 31st, 2007, 15:35
WHAT!?! 3 hours? Crap, and I'm going to miss it? ARGH, if only I'd paid attention, I could've shot the people who will keep me away.

but then you'd be in jail.....like.....forever

Tomek
Oct 31st, 2007, 15:35
yeah checked it out, thanks for the link!

So whats the technicality then, TOMEK???
falling was played twice!!!

Jellyfish
Oct 31st, 2007, 15:36
you look happy :LMAO:


:dancing: :dancing: :dancing:

yap ive just arrived to my room and i found this lovely tune on air... how couldnt be happy!!!! :wub::wub::wub:

:dancing::dancing::dancing::dancing:

Stella
Oct 31st, 2007, 15:36
WHAT!?! 3 hours? Crap, and I'm going to miss it? ARGH, if only I'd paid attention, I could've shot the people who will keep me away.
Manny 3 hours set yes! hope you can listen at least a bit of it!

Reek Havoc
Oct 31st, 2007, 15:36
colombian soul (g&d remix)

Spasiba:) tak myślałem

trace of trance
Oct 31st, 2007, 15:36
sleep after manny then early hours in the morning i go

damn u lucky bee :P :lol:

Jellyfish
Oct 31st, 2007, 15:37
she'll be eating muffins on the plane tomorrow :LMAO:

i see hahahahahahahaah

Tomek
Oct 31st, 2007, 15:38
yeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh

trace of trance
Oct 31st, 2007, 15:38
Falling Loop! :love: :lol:

Jellyfish
Oct 31st, 2007, 15:38
dammy jajajajaja falling xDDD

Jellyfish
Oct 31st, 2007, 15:38
Falling Loop! :love: :lol:

:lolz::lolz::lolz::lolz::lolz: no more please xDDDD

Sweety
Oct 31st, 2007, 15:39
Ok my friends i had great 6 with you and music :) Now I must to go. but see everybody back at Giuseppe ! Kissess

in·iq·ui·trance
Oct 31st, 2007, 15:39
Yeah, yeah, I know, +1 to Tomek.

Let's just hope there's no more loops.

Sweety
Oct 31st, 2007, 15:39
Falling Loop! :love: :lol:

NO ! :lolz::lolz:

trace of trance
Oct 31st, 2007, 15:39
:lolz::lolz::lolz::lolz::lolz: no more please xDDDD

and the scratch on the record comes right about now......:lol:

Tomek
Oct 31st, 2007, 15:40
Ok my friends i had great 6 with you and music :) Now I must to go. but see everybody back at Giuseppe ! Kissess
and t4l!! they'll play falling for sure :LMAO:


bye :wave:

in·iq·ui·trance
Oct 31st, 2007, 15:40
but then you'd be in jail.....like.....forever

Well, I don't have to kill them. An accidental non-fatal shotgun blast like **** Cheney's would have done the trick to clear my schedule.

Batman
Oct 31st, 2007, 15:40
i see that everybody hate this tune LOL

Tomek
Oct 31st, 2007, 15:41
Well, I don't have to kill them. An accidental non-fatal shotgun blast like **** Cheney's would have done the trick to clear my schedule.
:LMAO::LMAO::LMAO:

trace of trance
Oct 31st, 2007, 15:41
Well, I don't have to kill them. An accidental non-fatal shotgun blast like **** Cheney's would have done the trick to clear my schedule.

thats such shame that the US vice presidents name are not allowed on this board :lolz:

Jellyfish
Oct 31st, 2007, 15:41
and the scratch on the record comes right about now......:lol:
xDDDDDDDDDDDDDD

well lets dance :dancing::dancing: :dancing::dancing::dancing:

in·iq·ui·trance
Oct 31st, 2007, 15:42
Ok my friends i had great 6 with you and music :) Now I must to go. but see everybody back at Giuseppe ! Kissess

Bye Sweety! :wave:

DjShy
Oct 31st, 2007, 15:42
Time has come, Ppl I gtg!!!


Once Again....Thanks...Danke.....Merci....Muchas Gracias.... "Ginkuje" ( Loooolll I remember the pronounciation not the spelling in polish) for your kind feedbacks!!!!

:super:


Playlist is spotted @ first page in the main list line up!


Gtg to University now and then prepare for the Halloween party where I have to spin tonight!!!

C ya round and through my myspace to those I've added or gonna be adding! :super:

www.myspace.com/wavesoffreedom
www.myspace.com/wavesoffreedommusic

Some of you has already been added, hope to be joined by many others of you! :smile1:


BYEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!

:wavecry::wavecry::wavecry:

Reek Havoc
Oct 31st, 2007, 15:42
Christ, this vocals make me wanna throw up. Cut my wrist... Kill my cat... bleh, fuj!!!!

Stella
Oct 31st, 2007, 15:42
dammy jajajajaja falling xDDD

at least now it's falling in the right way lol!

:love: love this tune btw:love:

Tomek
Oct 31st, 2007, 15:42
xDDDDDDDDDDDDDD

well lets dance :dancing::dancing: :dancing::dancing::dancing:
:dancing: :dancing: :dancing:

Jellyfish
Oct 31st, 2007, 15:43
i see that everybody hate this tune LOL

no we dont :lollypop::lollypop: just we are in the middle of a competition xDDDD

Tomek
Oct 31st, 2007, 15:43
bye Shy :wave:

trace of trance
Oct 31st, 2007, 15:43
im out the same door opening with DJ Shy...... bye all... I do listen all of this though