PDA

View Full Version : 30-10-2007 UK in the Mix 002



Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Reek Havoc
Oct 30th, 2007, 21:09
any tracklist for this set, anybody? I would greatly appreciate it :]

c00l.d00d
Oct 30th, 2007, 21:09
ohhhh i promise id really really love to, but when u are an hologram as me.. its not too easy to do it

:LMAO::LMAO::LMAO::LMAO::LMAO:

Hahahaha....:lol::lol::lol:...I´m sure I´d be able to take one...lol....just using Print Screen...:lol::lol:

Vicky Wood
Oct 30th, 2007, 21:09
ohhhh i promise id really really love to, but when u are an hologram as me.. its not too easy to do it

:LMAO::LMAO::LMAO::LMAO::LMAO:

:lolz::lolz::lolz::lolz:

BassT4ken
Oct 30th, 2007, 21:10
Hi alll !!!!


And very nice tune !!!

in·iq·ui·trance
Oct 30th, 2007, 21:10
ohhhh i promise id really really love to, but when u are an hologram as me.. its not too easy to do it

:LMAO::LMAO::LMAO::LMAO::LMAO:

Number 3 poster now... Pretty good for a hologram. :whistle:

Hexfire
Oct 30th, 2007, 21:10
Probably the only decent tune I heard from this set.
And hey, don't take personal, it's only my taste. :LMAO:

krio
Oct 30th, 2007, 21:10
welcome back :lollypop::lollypop::lollypop:

:dancing::dancing::dancing::dancing:

Hi Jellyfish :smile1:

how did you spend all day?

Toma
Oct 30th, 2007, 21:11
hey magik. I made it ;)

i messed up on on the invite on facebook but sent you a message over

in·iq·ui·trance
Oct 30th, 2007, 21:11
Mark Eteson. Will he make us laugh today?

Tomek
Oct 30th, 2007, 21:11
mr Eteson now :mml:


where's proxy? :whistle:

BassT4ken
Oct 30th, 2007, 21:11
Till The Sky Falls Down, a mash up ??

Jellyfish
Oct 30th, 2007, 21:12
ohh the best radioshow man ever, its on airrrrrrr!!!!!!!!!!!!!

Vicky Wood
Oct 30th, 2007, 21:12
Choon!

Hexfire
Oct 30th, 2007, 21:12
Dash Berlin gets +1. :)

Reek Havoc
Oct 30th, 2007, 21:12
Dash Berlin... nice

Jellyfish
Oct 30th, 2007, 21:13
Number 3 poster now... Pretty good for a hologram. :whistle:

yap i have a good teacher :P :P :P

Tomek
Oct 30th, 2007, 21:13
Choon!
+1 :wub:


vocal mix :mml:

in·iq·ui·trance
Oct 30th, 2007, 21:13
Sky Falls Down.. another sleeper MOT tune. This might be its 4th or 5th play during the events.

Toma
Oct 30th, 2007, 21:13
CHOOON!

Jellyfish
Oct 30th, 2007, 21:13
ch0000n!!!!! :super: :super: :super:

in·iq·ui·trance
Oct 30th, 2007, 21:14
yap i have a good teacher :P :P :P

Who dat?

krio
Oct 30th, 2007, 21:14
Mark Eteson. Will he make us laugh today?

you mean what?

c00l.d00d
Oct 30th, 2007, 21:15
i´ll be waiting....till the sky falls down...:wub:

Jellyfish
Oct 30th, 2007, 21:17
Hi Jellyfish :smile1:

how did you spend all day?

u know..... here :lolz::lolz::lolz::lolz::lolz: what about u? maybe :fishing: ?? xDDD

Vicky Wood
Oct 30th, 2007, 21:17
Listeners 600

slowly creeping upwards :)

Hexfire
Oct 30th, 2007, 21:18
It's an okay tune.

in·iq·ui·trance
Oct 30th, 2007, 21:19
you mean what?

Mark is usually pretty funny during his radio show, so I was wondering if he'd make us laugh in this set.

Tomek
Oct 30th, 2007, 21:19
:choon: :choon: :choon:

Jellyfish
Oct 30th, 2007, 21:20
Who dat?

mmmmm ok distantland xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Dan
Oct 30th, 2007, 21:20
:choon: :choon: :choon:

i totally agree !! :wow::iagree:

Reek Havoc
Oct 30th, 2007, 21:21
anybody has a full title of that Fix You track from Koglin's set? and the one that came after it was also nice. please?:)

krio
Oct 30th, 2007, 21:21
u know..... here :lolz::lolz::lolz::lolz::lolz: what about u? maybe :fishing: ?? xDDD

studies...

and now I'm ready for fishing some :choon:s

Tomek
Oct 30th, 2007, 21:21
anybody has a full title of that Fix You track from Koglin's set? and the one that came after it was also nice. please?:)
Coldplay - Fix You (Ali Wilson Bootleg)

in·iq·ui·trance
Oct 30th, 2007, 21:21
Who Posted?
Total Posts: 1,129
User Name Posts
Tomek 127
magik 116
Jellyfish 111
djabstraction 103
Sweety 83
xPROXYx 66
Lazarus 55
in·iq·ui·trance 50
c00l.d00d 38

So much for my attempts to not post much today and get other stuff done. :no:

Vicky Wood
Oct 30th, 2007, 21:22
anybody has a full title of that Fix You track from Koglin's set? and the one that came after it was also nice. please?:)

Coldplay - Fix You (Ali Wilson Remix)

not sure what came after it

Tomek
Oct 30th, 2007, 21:22
Who Posted?
Total Posts: 1,129
User Name Posts
Tomek 127
magik 116
Jellyfish 111
djabstraction 103
Sweety 83
xPROXYx 66
Lazarus 55
in·iq·ui·trance 50
c00l.d00d 38

So much for my attempts to not post much today and get other stuff done. :no:
:mml: :mml: :mml: :mml: :mml:

Jellyfish
Oct 30th, 2007, 21:24
studies...

and now I'm ready for fishing some :choon:s

i should study too :(

Jellyfish
Oct 30th, 2007, 21:24
:mml: :mml: :mml: :mml: :mml:

spammer :P :P :P

c00l.d00d
Oct 30th, 2007, 21:25
Who Posted?
Total Posts: 1,129
User Name Posts
Tomek 127
magik 116
Jellyfish 111
djabstraction 103
Sweety 83
xPROXYx 66
Lazarus 55
in·iq·ui·trance 50
c00l.d00d 38

So much for my attempts to not post much today and get other stuff done. :no:

Ahh....I sure need to post more here...:lol::lol:

krio
Oct 30th, 2007, 21:25
i should study too :(

what would you like to?

Tomek
Oct 30th, 2007, 21:25
i should study too :(
i think i should practice programming in pascal :LMAO:

in·iq·ui·trance
Oct 30th, 2007, 21:26
:mml: :mml: :mml: :mml: :mml:

I'm better than yesterday though, I'm improving:

Who Posted? (Polonia In The Mix 4)
Total Posts: 1,659
User Name Posts
Tomek 216
Jellyfish 151
Laan 125
Hexfire 91
in·iq·ui·trance 76
djabstraction 69

Of course, today is not done yet...

Tomek
Oct 30th, 2007, 21:26
spammer :P :P :P
you're 3rd :mml:

Reek Havoc
Oct 30th, 2007, 21:27
THANK YOU!!!!!

Tomek
Oct 30th, 2007, 21:27
I'm better than yesterday though, I'm improving:

Who Posted? (Polonia In The Mix 4)
Total Posts: 1,659
User Name Posts
Tomek 216
Jellyfish 151
Laan 125
Hexfire 91
in·iq·ui·trance 76
djabstraction 69
:mml:


rotfl, it's 55 more than jelly :whistle: ehm, 65 :LMAO:

T R A N C E
Oct 30th, 2007, 21:27
******* great !!

Reek Havoc
Oct 30th, 2007, 21:27
What about this one then?:)

in·iq·ui·trance
Oct 30th, 2007, 21:28
Hey Jelly, did you ever get your .htaccess stuff figured out?

in·iq·ui·trance
Oct 30th, 2007, 21:29
:mml:


rotfl, it's 55 more than jelly :whistle:

Are you racing? Where's the finish line? :driver:

krio
Oct 30th, 2007, 21:29
Mark is usually pretty funny during his radio show, so I was wondering if he'd make us laugh in this set.

all English radio speakers sounds pretty the same don't you think?

Jellyfish
Oct 30th, 2007, 21:30
Hey Jelly, did you ever get your .htaccess stuff figured out?

fortunately my .htaccess is great, its gonna rock the world xDDDDDDDDDDDDDDD

thx for asking xDDDD

Tomek
Oct 30th, 2007, 21:30
body of conflict :mml:

Vicky Wood
Oct 30th, 2007, 21:30
T-SHIRT COMP

krio
Oct 30th, 2007, 21:30
Cosmic Gate - Body Of Conflict

dfx
Oct 30th, 2007, 21:30
track is ID - ID
:) :) :) :)
did i win?

Jellyfish
Oct 30th, 2007, 21:31
what would you like to?

mm pass my exams?? :lol: :lol: :lol:

Reek Havoc
Oct 30th, 2007, 21:31
Cosmic Gate - Body of Conflict (Club Mix)

Cliffy Burrows
Oct 30th, 2007, 21:31
You should win a t shirt Tomek you got it first ;)

Toma
Oct 30th, 2007, 21:31
:choon: :wow: :choon: :wow: :choon:

Tomek
Oct 30th, 2007, 21:31
Cosmic Gate - Body of Conflict (Club Mix)
correct :mml:

c00l.d00d
Oct 30th, 2007, 21:31
body of conflict :mml:

Congrats,Tomek....:super:

trace of trance
Oct 30th, 2007, 21:31
Bulldozer Dammit :lol:

ResidentGrouch
Oct 30th, 2007, 21:32
:( Where's my T-Shirt!
I wanna advertise for AH.FM :)

Tomek
Oct 30th, 2007, 21:32
Bulldozer Dammit :lol:
:LMAO::LMAO::LMAO:

Reek Havoc
Oct 30th, 2007, 21:32
correct :mml:

thanx. they should make it harder sometimes:)

Vicky Wood
Oct 30th, 2007, 21:33
Bulldozer Dammit :lol:

lol :lol:

krio
Oct 30th, 2007, 21:33
mm pass my exams?? :lol: :lol: :lol:

I meant what would you like to study?

in·iq·ui·trance
Oct 30th, 2007, 21:34
This track is not overplayed enough...

Tomek
Oct 30th, 2007, 21:34
This track is not overplayed enough...
:LMAO::LMAO::LMAO:

same as Falling :angry:

:lolz:

Reek Havoc
Oct 30th, 2007, 21:35
This track is not overplayed enough...

I don't like it so much. Instrumental would be better

Vicky Wood
Oct 30th, 2007, 21:36
Reek Havoc you are the winner for identifying completely the artist/track/remix.......please PM Dan with ur name address and colors + size etc

Jellyfish
Oct 30th, 2007, 21:36
I meant what would you like to study?

i study pharmacy :lollypop:

:book::book:

T R A N C E
Oct 30th, 2007, 21:36
god i love cosmic gate !


"When I'm lost
cant find my way
Your the light that leads to harbor
When I'm crushed
Can't find my strength
You are my elements of life
Giving me skin so warm so tender
Giving me deeper sense of yearning


All I know...

all there is....

A reflection on you...

I hold to this body of conflict
Deep into my love
Deep into my heart
Deep into surrender."

Tomek
Oct 30th, 2007, 21:37
I don't like it so much. Instrumental would be better
instrumental was released last year :whistle:

Reek Havoc
Oct 30th, 2007, 21:37
Reek Havoc you are the winner for identifying completely the artist/track/remix.......please PM Dan with ur name address and colors + size etc

Jeez, it must be the first time I ever win something:) thanx a lot:)

xruntime
Oct 30th, 2007, 21:38
Hey guys

c00l.d00d
Oct 30th, 2007, 21:38
This track is not overplayed enough...

1 more point for the one who voted for it on MOT....who was??:)

Jellyfish
Oct 30th, 2007, 21:38
618 listenerssss :super: :super: :super:

Tomek
Oct 30th, 2007, 21:38
some anjuna :mml:

Hexfire
Oct 30th, 2007, 21:38
This track is not overplayed enough...

Yeah, seems so. Enjoyable stuff not yet annoying. :smile1:

in·iq·ui·trance
Oct 30th, 2007, 21:38
I don't like it so much. Instrumental would be better

+1 :iagree: In fact, most tracks should be instrumental only, imo.

This track would suck as instrumental cause there's nothing to it once the unpleasant vocals are gone.

T R A N C E
Oct 30th, 2007, 21:39
really like this show :)

in·iq·ui·trance
Oct 30th, 2007, 21:39
i study pharmacy :lollypop:

Infrequently. Mostly you post.

krio
Oct 30th, 2007, 21:40
i study pharmacy :lollypop:

:book::book:

me physiotherapy :)

Tomek
Oct 30th, 2007, 21:40
Infrequently. Mostly you post.
:LMAO::LMAO::LMAO:

T R A N C E
Oct 30th, 2007, 21:41
me physiotherapy :)



im studying LAW :super:

BassT4ken
Oct 30th, 2007, 21:41
:choon: now :)

Jellyfish
Oct 30th, 2007, 21:42
me physiotherapy :)

jojojojo do u wanna be my friend?? xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

in·iq·ui·trance
Oct 30th, 2007, 21:42
im studying LAW :super:

I'm hooked on phonics.

Reek Havoc
Oct 30th, 2007, 21:43
+1 :iagree: In fact, most tracks should be instrumental only, imo.



I absolutely agree with you. Trance music is beautiful itself, it doesn't need filling with vocals... +1:)

c00l.d00d
Oct 30th, 2007, 21:43
im studying LAW :super:

I´m a designer....in the future,an automotive designer..:smile1:

Jellyfish
Oct 30th, 2007, 21:44
Infrequently. Mostly you post.

mmmmmmmm xDDDDD

Vicky Wood
Oct 30th, 2007, 21:44
Power Of One :dancing:

Dan
Oct 30th, 2007, 21:45
Jeez, it must be the first time I ever win something:) thanx a lot:)

congratulations !!

for anyone who missed out? tune in for italy in the mix to win.

Jellyfish
Oct 30th, 2007, 21:45
wooooop chooon power of loveeeeeeeeeeee :super: :super: :super:

krio
Oct 30th, 2007, 21:45
jojojojo do u wanna be my friend?? xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

yes of course :smile1:

if you like to have a massage... :lol:

Jellyfish
Oct 30th, 2007, 21:45
wooooop chooon power of loveeeeeeeeeeee :super: :super: :super:

loool of one xDDDDDDDDDDD

T R A N C E
Oct 30th, 2007, 21:45
Power Of One :dancing:



:choon:

Tomek
Oct 30th, 2007, 21:46
Power Of One :dancing:
:dancing: :dancing: :dancing:

Reek Havoc
Oct 30th, 2007, 21:46
I study Scandinavian (I don't know what, everything concerning so...) studies :)