PDA

View Full Version : 29-01-2008 Belarus in the Mix 001



Pages : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Dan
Dec 5th, 2007, 05:13
Belarus in The Mix 001
29-01-2008


This is the first Belarus in the Mix series. This should be one interesting day, we all get to see the talent coming from Belarus.


http://www.ah.fm/events/In_The_Mix/Afterhours.FM_Belarus_In_The_Mix_001_29-01-2008.png



comments welcomed

TrancEscape84
Dec 5th, 2007, 17:11
Wow AH.fm is full of surprises!!! I haven't heard of anyone from Belarus and i'm sure that there are a few talents over there! Always an interesting experience to listen to unknown talents :)
Waiting to see the line-up :)

BassT4ken
Dec 5th, 2007, 21:31
Wooow yeah, I'm waiting for this show :)

Silent Heaven
Dec 11th, 2007, 16:09
Let's see what they've got ))

Anax
Dec 11th, 2007, 16:16
Yeeeeaaaah! Very good!

krio
Dec 12th, 2007, 13:04
congratz :ah:

Tomek
Dec 12th, 2007, 13:07
i don't know anyone :mask:

but will check them :tongue:

Kate Nova
Dec 13th, 2007, 17:52
hi from Belarus ...we all very glad to take part in our radio show and give more opportunity that many people is known our dj!

Dan
Dec 13th, 2007, 17:53
very nice welcome kate :)

hopefully soon there will be a flyer :)

Tomek
Dec 13th, 2007, 17:54
hi from Belarus ...we all very glad to take part in our radio show and give more opportunity that many people is known our dj!
:welcome: to ah :wave:

Vicky Wood
Dec 14th, 2007, 12:48
It would be awesome to have some info on the participants, links to myspace/bio etc. :)

Tomek
Dec 14th, 2007, 13:15
It would be awesome to have some info on the participants, links to myspace/bio etc. :)
exactly :mask:

TrancEscape84
Dec 20th, 2007, 14:04
Same here i dunno any of the DJs but i'm sure they've got some or a lot of talent in them! Good luck Belarusians! \o/ :D

balu_homo
Dec 20th, 2007, 21:02
Hi from Belarus. Listen to our mix show and get pleasure!!!

schizomaniak
Dec 21st, 2007, 17:47
and where is Ilya Koronez? ))))

eldar
Dec 29th, 2007, 14:44
he is at home :)

eldar
Dec 29th, 2007, 14:45
Belarus In The Mix official Website (http://mix.clubsmedia.org)

Dan
Jan 1st, 2008, 09:05
flyer posted :)

Roheight
Jan 5th, 2008, 09:25
what a surprise nice innitiative Dan. really cool to give (at least for me) unknown artists a change.

Looking forward to this :)

Seahawk
Jan 9th, 2008, 22:51
Hello there!
Thanks for your interest and support!
Cheers,
Seahawk

Anax
Jan 18th, 2008, 01:57
Greetings from Minsk! I promise you one hour of beautiful melodious music and excellent mood.

TrancEscape84
Jan 20th, 2008, 21:31
Damn it! I'll try to listen to 2 or 3 sets that day. I have my 2 final exams on 30th January and will have to study for them :/

Alexus
Jan 22nd, 2008, 15:30
Greetings to All. We are glad to take part in this show and we hope, that it not the last for belorussian dj's. See you soon on air! :super:

http://img112.imageshack.us/img112/7669/stalwartsbelarusinthemiyx2.png (http://imageshack.us)

Anax
Jan 25th, 2008, 01:26
It is pleasant, that people are interested in the Belarus dj's. Organize such show at us in the country - anybody and will not turn attention.

t4e
Jan 28th, 2008, 23:33
great, i'll have to set my alarm for 2am, or better still, don't sleep at all LOL

:mml:

Dan
Jan 29th, 2008, 04:36
starts soon :)

Vicky Wood
Jan 29th, 2008, 07:58
Minutes away :)

Dan
Jan 29th, 2008, 08:06
here we go !!! enjoy all

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 08:10
a show at this time???

i am dreaming?

Dan
Jan 29th, 2008, 08:13
a show at this time???

i am dreaming?

just started 8AM CET, 20 more djs to go :)

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 08:15
just started 8AM CET, 20 more djs to go :)

and i thought i was a mid niter freak :lol:

cool to hear shows at this time. i am listening :music:

nasim
Jan 29th, 2008, 08:17
bitman brooooooo :super: :super:

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 08:17
i feel sooo alive :super:

:choon:

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 08:19
bitman brooooooo :super: :super:

yes master :mask:

hear those guitarrs long time no see a tune like this.

nasim
Jan 29th, 2008, 08:21
yes master :mask:

hear those guitars long time no see a tune like this.

what kind of guitar ? :blink: mexican, or hawaiian or chihuahuan ? :mask:

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 08:22
transitions 100% hand made :grinning:

all songs are new to me, tracklist available?

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 08:24
what kind of guitar ? :blink: mexican, or hawaiian or chihuahuan ? :mask:

chihuahu4n guitarr :mask:

hey nassim, good to see you bro. i started to miss my brother. (tear) :lol:
how are things @ the processor?

nasim
Jan 29th, 2008, 08:24
transitions 100% hand made :grinning:

all songs are new to me, tracklist available?

no. :mask:

nasim
Jan 29th, 2008, 08:25
chihuahu4n guitar :mask:

hey nasim, good to see you bro. i started to miss my brother. (tear) :lol:
how are things @ the processor?

UltraSPARC T2 Processor - Overview (http://www.sun.com/processors/UltraSPARC-T2/)


:mask:

Vicky Wood
Jan 29th, 2008, 08:25
transitions 100% hand made :grinning:

all songs are new to me, tracklist available?

not that im aware of, there was a mash up with a gabriel and dresden remix of a killers track earlier

hopefully tracklists will come in time

Dan
Jan 29th, 2008, 08:25
i hope tracklists will come ..

i have to say next 20 hours you will hear trance like you never heard before.. :)

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 08:27
housey vocals. :music:

and still 20 djs to come. insane stuff. :grinning:

nasim
Jan 29th, 2008, 08:28
housey vocals. :music:

and still 20 djs to come. insane stuff. :grinning:

totally crazy. :mask:

Tomek
Jan 29th, 2008, 08:31
didn't know it's 29 already :mask:

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 08:32
UltraSPARC T2 Processor - Overview (http://www.sun.com/processors/UltraSPARC-T2/)


:mask:

damn, a processor with all the systems integrated.

also says handles solaris? a whole capable computer in your clock wow. :wow:

the future is now. and i was playing with pics :lol:

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 08:33
i hope tracklists will come ..

i have to say next 20 hours you will hear trance like you never heard before.. :)

hey thnx for the shows, things like this make us go crazy.
whos idea??? :)

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 08:36
this reminds me a mauro picotto's song.

:ah:

waseemd16
Jan 29th, 2008, 08:45
this is a nice choon very nice vocals:choon:

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 08:47
she have a beautiful voice :music:

Vicky Wood
Jan 29th, 2008, 08:48
Justin Timberlake - Lovestoned (Tiesto Remix)

waseemd16
Jan 29th, 2008, 08:48
i think the mixing was done on a laptop

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 08:49
WO.ot some async beats.

take it easy ~(0_0~)

waseemd16
Jan 29th, 2008, 08:49
AWFUL TUNE

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 08:50
Justin Timberlake - Lovestoned (Tiesto Remix)

not a fan of justin timberlake :lol: but the song is not too bad..

exept vocals lol.

waseemd16
Jan 29th, 2008, 08:53
mixing is not that good

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 08:54
:mml:

you can mix live with a laptop and get asyc beats????

i thought the ableton mixing was perfect. and boring :P

nothing like the loved turntables or cdjs :lovers:

waseemd16
Jan 29th, 2008, 08:56
:mml:

you can mix live with a laptop and get asyc beats????

i thought the ableton mixing was perfect. and boring :P

nothing like the loved turntables or cdjs :lovers:

very true

Tomek
Jan 29th, 2008, 08:56
not keen on this remix :mask:

waseemd16
Jan 29th, 2008, 08:57
what remix is this

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 08:57
not keen on this remix :mask:

hey tomek.

good morning there :)

1:57 am here

Tomek
Jan 29th, 2008, 08:59
hey tomek.

good morning there :)

1:57 am here
so good night to you then :tongue:

waseemd16
Jan 29th, 2008, 08:59
u guys are lucky its 10 am here i have to go to univirsity in a bit

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 09:02
u guys are lucky its 10 am here i have to go to univirsity in a bit

thats sad bro..
i dont need sleep. :wow:

my biologic clock is a mess i am awake all the night even when there is no party here lol.

:drunk:

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 09:03
hey dan, come here and take a :beer:

the night is young.

waseemd16
Jan 29th, 2008, 09:04
thats sad bro..
i dont need sleep. :wow:

my biologic clock is a mess i am awake all the night even when there is no party here lol.

:drunk:

haha same i only sleep 3 hours to 4 hours a day lol anyways im out people see u in a few hours

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 09:05
haha same i only sleep 3 hours to 4 hours a day lol anyways im out people see u in a few hours

later, good luck @ the university.

:grinning:

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 09:09
lesha kila!!!!

in da mix, whos watching me?? :mask:

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 09:11
ok, translation!!!! :P

haha sick start, and superb transitions :super:

Sypher
Jan 29th, 2008, 09:13
haha, how much did you say the clock was?? :D

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 09:14
i am alone :cry:

there is a reson why friends call me the one man party. :lol:

salud!!!! :drunk:

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 09:16
haha, how much did you say the clock was?? :D

here is the proggy!!!!

2:16 am hello, welcome the night is young :hug:

Sypher
Jan 29th, 2008, 09:16
i am alone :cry:

there is a reson why friends call me the one man party. :lol:

salud!!!! :drunk:
haha, that cant be good :lol:

Sypher
Jan 29th, 2008, 09:17
here is the proggy!!!!

2:16 am hello, welcome the night is young :hug:
hahah :super:

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 09:19
lesha kilawatt very nice, this is to dance 4 :dancing:

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 09:21
haha, that cant be good :lol:

it is :P

i dont get bored. never!!!!!!

hahaha.. ahh had no time got pick my dictionary lol.

Sypher
Jan 29th, 2008, 09:22
you do that, in the mean while i'll watch pokemon :bike:

Sypher
Jan 29th, 2008, 09:23
it is :P

i dont get bored. never!!!!!!

hahaha.. ahh had no time got pick my dictionary lol.:book:

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 09:24
you do that, in the mean while i'll watch pokemon :bike:

http://www.gifs.net/Animation11/Creatures_and_Cartoons/Pokemon/Clefairy_2.gif

Sypher
Jan 29th, 2008, 09:27
:super::super::super:

Tomek
Jan 29th, 2008, 09:31
http://www.gifs.net/Animation11/Creatures_and_Cartoons/Pokemon/Clefairy_2.gif
pink :wub:

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 09:39
pink :wub:

yes pink.

http://www.khmer-network.com/forum/images/smilies/474.gif massive transitions!!!!

Sypher
Jan 29th, 2008, 09:53
It seems to be a ok mix, tho..

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 09:56
It seems to be a ok mix, tho..

http://www.khmer-network.com/forum/images/smilies/hola.gif

had been great so far. congrats lesha killawatt :grinning:

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 10:00
yeah :super:

love tribal tracks.

Sypher
Jan 29th, 2008, 10:01
http://www.khmer-network.com/forum/images/smilies/hola.gif

had been great so far. congrats lesha killawatt :grinning:

yeah! Who's up next?

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 10:02
break my fall.. :P

Alexus
Jan 29th, 2008, 10:02
Tiesto-o-o-o-o-o-o-o!!!!!

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 10:08
UCast in da mix now :music:

slow start. beautiful sounds.

Sypher
Jan 29th, 2008, 10:10
yeah, seems like it\s catch up now :)

Alexus
Jan 29th, 2008, 10:10
Oh Ye!!! Y're Right Bitman!!!

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 10:19
Oh Ye!!! Y're Right Bitman!!!

:music: this is more calm now.

hello alexus. 3 post. :welcome:

Sypher
Jan 29th, 2008, 10:27
this set seems better then the last one...:whistle:

...so far!

nasim
Jan 29th, 2008, 10:35
bell a rooooooos !! :super: :super:

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 10:36
this set seems better then the last one...:whistle:

...so far!

i liked more the killawatt mix. but this track is taking me to another world :wow:

:choon:

Sypher
Jan 29th, 2008, 10:39
:music:

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 10:46
bell a rooooooos !! :super: :super:

Misan brooooo!!!!! :hug:

http://www.khmer-network.com/forum/images/smilies/499.gif

piccoli
Jan 29th, 2008, 10:47
good morning everyone:super::super:

eldar
Jan 29th, 2008, 10:48
We are glad that is pleasant to you!

piccoli
Jan 29th, 2008, 10:50
i'm liking what i am hearing:choonalert::choon:



:bounce::bounce::bounce::bounce:

DJ Eunostos
Jan 29th, 2008, 10:51
good morning everyone:super::super:

hola piccoli :bounce: