PDA

View Full Version : 30-01-2008 France in the Mix 001

Pages : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34

Dan
Dec 5th, 2007, 05:19
France in The Mix 001
30-01-2008

http://www.ah.fm/events/In_The_Mix/Afterhours.FM_France_In_The_Mix_001_30-01-2008.jpg

This is also the first and not the last episode of France in the mix. This will be very interesting to see the great talen coming from France. We have few DJ's from France such as 2Frey, Karyb & Scylla. Im really excited about this.

comments welcomed.

Sweety
Dec 5th, 2007, 06:24
Trancy France :D It will be nice music experience \o/

TrancEscape84
Dec 5th, 2007, 17:05
Yes indeed Sweety! It will be for sure very interesting to see what France has to offer to the Trance scene :smile1: it's more a House nation than a Trance nation.
Dan, don't forget Static Blue and Mr. Sam! :) and btw, i have a Polish-French DJ from Paris in my friend list of MySpace who's in Trance music, his alias is Kayrio :smile1:
Good luck!!!

BassT4ken
Dec 5th, 2007, 21:33
eheh, nice show incoming too :) I'm waiting for this too :D

I have also a trance french DJ in my msn contact ;) He name is DJ Azure ;) Maybe You have to check him :) He is also producing...

MySpace.com - DJ Azure - Marseille, PACA - Trance / Club / Techno - www.myspace.com/djazuremusic (http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=145619147)

Diane
Dec 7th, 2007, 12:22
Yes indeed Sweety! It will be for sure very interesting to see what France has to offer to the Trance scene :smile1: it's more a House nation than a Trance nation.
Dan, don't forget Static Blue and Mr. Sam! :) and btw, i have a Polish-French DJ from Paris in my friend list of MySpace who's in Trance music, his alias is Kayrio :smile1:
Good luck!!!
uh yeah .. even the word Trance is almost unknown here .. but since few months there is some hope (it's better late than never .. uh) ... so we'll see and i'm looking fwd this show !! France will rise into Trance one day ! yay !!!! :super:

PS : I'm french ;)

deneb
Dec 7th, 2007, 23:56
Heyyy France In The Mix!!!!!

OMG, that's going to be really spacy.:super:
I hope to take parts to this event one day, maybe for the 002... who knows?? :music:

I will listened this 001 for sur; I can't fail an event like that!! Trance In France... Is it possible?? :wow:
LOL unbelievable, I know there is for sur Karybde & Scylla, DJ Azure, Aeden...Is it possible to have the entire list?? :blush:

karybdeandscylla
Dec 8th, 2007, 16:59
Good luck!!!

Static Blue won't be forget as an artist but he's not a Dj... only a producer and Mr Sam is actually too busy to be a part of this First "France in The Mix"... hope we could have him for the next episode ! hehe ! by the way there will be great names like Ferry Tayle and lots of young talented Dj's !

Flyer is ready and Dan will post it soon ! then you could discover all the Dj's :music:

Have a lot of Fun Mates !

KaryBDE and Scylla :)

Dan
Dec 8th, 2007, 17:30
flyer online, thank you frey and karybde :P

DJ 2FREY
Dec 8th, 2007, 18:48
Thank you dan for the promo of france in the mix, this night will be magik .

:)

Contact me :
MY SPACE :MySpace.com - DJ 2FREY - Montpellier, FR - Progressive / Trance - www.myspace.com/dj2frey (http://www.myspace.com/dj2frey)
or
BY MSN:dfre34@hotmail.fr

MadCore
Dec 8th, 2007, 19:03
Hehe Thanks Dan for this show :)

Diane
Dec 8th, 2007, 23:39
Static Blue won't be forget as an artist but he's not a Dj... only a producer and Mr Sam is actually too busy to be a part of this First "France in The Mix"... hope we could have him for the next episode ! hehe ! by the way there will be great names like Ferry Tayle and lots of young talented Dj's !

Flyer is ready and Dan will post it soon ! then you could discover all the Dj's :music:

Have a lot of Fun Mates !

KaryBDE and Scylla :)
Is Mr Sam french ?!?!?!

deneb
Dec 9th, 2007, 10:52
Is Mr Sam french ?!?!?!

Yep!! Exactement... Un précurseur dans ce pays!! :)

Vicky Wood
Dec 9th, 2007, 10:59
Thank you dan for the promo of france in the mix, this night will be magik .

:)

:mask:

karybdeandscylla
Dec 9th, 2007, 11:56
Is Mr Sam french ?!?!?!

Yes Diane ^^, Mr Sam was born and live in France.... hehe.... who says French people can't do anything else but House ? lol

France In The Mix will show that French Dj's could propose more than David Guetta & Bob Sinclar (Sic !)

the bee
Dec 9th, 2007, 18:40
Well I just moved to France..so having 'France in the mix' rises my expectations...

Diane
Dec 9th, 2007, 19:01
Yes Diane ^^, Mr Sam was born and live in France.... hehe.... who says French people can't do anything else but House ? lol

France In The Mix will show that French Dj's could propose more than David Guetta & Bob Sinclar (Sic !)

haha Ne m'parlez pas de Guetta et Sinclar ... /part vomir ... En tout cas, très très très très bonne surprise pr Mr Sam ... comme quoi, il y a de l'espoir !!!! La trance viendra en France !! J'y crois et j'ferais mon possible pr aider en tout cas ;)

Can't wait for this France in the Mix ... Seems to me like it will be full of surprise ! :)

DJ Azure
Dec 12th, 2007, 19:46
Hi there !

I'm glad to see that you are all waiting for this event :) and very happy to be a part of it !
We'll try to give you the best that France have to offer in Trance music !

See you soon everyone ! :music:

TrancEscape84
Dec 20th, 2007, 14:04
Good luck DJs! :)
Your mission is to Tranceform France to Trance! :D \o/

lolosormiou
Dec 22nd, 2007, 13:23
eheh, nice show incoming too :) I'm waiting for this too :D

I have also a trance french DJ in my msn contact ;) He name is DJ Azure ;) Maybe You have to check him :) He is also producing...

MySpace.com - DJ Azure - Marseille, PACA - Trance / Club / Techno - www.myspace.com/djazuremusic (http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=145619147)

Super cool un dj marseillais, enchanté de faire ta connaissance :choon:

DJ Azure
Dec 25th, 2007, 22:39
Enchanté également !:super: je pensais que j'était seul sur Marseille aussi à aimer la Trance !

krio
Dec 26th, 2007, 22:40
félicitations!!!

congratz ;)

lolosormiou
Dec 29th, 2007, 13:06
Enchanté également !:super: je pensais que j'était seul sur Marseille aussi à aimer la Trance !
M'en parle pas quand je parle de trance à mon entourage j'ai vraiment l'impression d'être un extra-terrestre sic:no:
A croire que sorti de la techtonic qui passe en boucle dans les boîtes d'aprés ce que j'ai pu comprendre, on ne connaisse rien d'autre en terme d'electro à Marseille.
A tiens en parlant de ça je suis allé faire un tour à Virgin vu que j'étais à proximité le rayon trance ne se limite à quasiment rien, j'étais comme dire :ohmy:

Diane
Dec 30th, 2007, 13:45
M'en parle pas quand je parle de trance à mon entourage j'ai vraiment l'impression d'être un extra-terrestre sic:no:
A croire que sorti de la techtonic qui passe en boucle dans les boîtes d'aprés ce que j'ai pu comprendre, on ne connaisse rien d'autre en terme d'electro à Marseille.
A tiens en parlant de ça je suis allé faire un tour à Virgin vu que j'étais à proximité le rayon trance ne se limite à quasiment rien, j'étais comme dire :ohmy:
ouai idem dans les FNAC à Paris, c'est à s'pendre .... :( et J'ose même pas vous dire les horreurs que j'ai vue classée en pseudo Trance electro pcp bon, ils savent pas trop c'est quoi l'electro alors on mélange tout et hop hop hop !

M'enfin.

Ptite vanne pour la fin .... Qui va à l'event de ... CATHY GUETTAAAAAAA au stade de France en juillet 2008 ???? ( poin poin poinnnnn .... /me part vomir )

gomez92
Dec 30th, 2007, 15:04
ouai idem dans les FNAC à Paris, c'est à s'pendre .... :( et J'ose même pas vous dire les horreurs que j'ai vue classée en pseudo Trance electro pcp bon, ils savent pas trop c'est quoi l'electro alors on mélange tout et hop hop hop !

M'enfin.

Ptite vanne pour la fin .... Qui va à l'event de ... CATHY GUETTAAAAAAA au stade de France en juillet 2008 ???? ( poin poin poinnnnn .... /me part vomir )

En tout cas pas moi j'ai pas envie d'attendre jusqu'a 4h30 du mat pour voir Tiësto :p

Ps: Virgin Megastore sur les Champs élysée c'est mieux !! lol :)

karybdeandscylla
Dec 30th, 2007, 17:14

Je préfère encore resté chez moi que danser sur du Guetta, etc... C'est effectivement une bonne initiative de faire ce genre d'event, mais malheureusement, il s'agit encore et toujours pour le grand public français qui aime la House/Electro.

Ceci dit, nous attendons avec impatience le 23 Février car nous assistons à la Trance Energy ! Yeaaaahh !!

Karybde

DJ Azure
Dec 30th, 2007, 21:43
J'ai envie de dire, c'est deja ça qu'il existe...:no:
Enfin bon, les events comme ce premier France In The Mix sur AH c'est aussi pour montrer qu'il se passe aussi quelque chose en France, que la Trance est aussi là, même si les médias n'en ont rien à faire et que le style est très mal développé dans le pays...

Il faut se battre pour la musique qu'on aime, elle sera reconnue un jour, on passera plus pour des extra terrestres :music:

gomez92
Dec 30th, 2007, 21:48
Ceci dit, nous attendons avec impatience le 23 Février car nous assistons à la Trance Energy ! Yeaaaahh !!
Karybde

Faut faire une Mega rencontre avec tout les Français !!! j'y serais aussi :p

karybdeandscylla
Dec 31st, 2007, 14:19
Faut faire une Mega rencontre avec tout les Français !!! j'y serais aussi :p

hehe cà serait bien !! ^^ D'ailleurs, j'ai parlé hier avec Flow que tu dois connaitre car elle m'a cité ton pseudo ! hehe J'ai pris son numéro afin de pouvoir se retrouver sur place...

Karybde

gomez92
Dec 31st, 2007, 17:06
hehe cà serait bien !! ^^ D'ailleurs, j'ai parlé hier avec Flow que tu dois connaitre car elle m'a cité ton pseudo ! hehe J'ai pris son numéro afin de pouvoir se retrouver sur place...

Karybde

Héhé :D
j'attend avec impatience !!!! :D :super::super: :)

lolosormiou
Dec 31st, 2007, 17:43
on passera plus pour des extra terrestres
Bon moi tu me diras je passe pour un extra-terrestre pour une autre raison, c'est que je suis papa de 6 enfants donc ça me change pas trop :lol:
J'ai pas vu si il y avait un topic pour se présenter sur les forums ?

Diane
Jan 1st, 2008, 17:51

Karybdegneheheheh moi aussi je vais ) la Trance energy, ca sera mon premier event Trance, j'ai trp^hâte j'en peux plus roflol ... Perso j'y vais avec trip&Teuf donc on sera genre 150 pelos français bien ambiancé. Et vous, comment y allez vous ?

Sinon, à propos de la daubesque Guetta party, il semble que la Sensation white soit bookée le même jour, donc, bonne nouvelle, guetta n'y sera pas ! J4sais pas encore si j'vais à la SW car j'rsique de bosser sur La Baule, auquel cas un pote risque de me trainer de force à paris pr voir tiesto chez guetta mais .. jme prépare déjà à la résistance !:P:P

Sinon, bonne année !!!

karybdeandscylla
Jan 2nd, 2008, 12:05
gneheheheh moi aussi je vais ) la Trance energy, ca sera mon premier event Trance, j'ai trp^hâte j'en peux plus roflol ... Perso j'y vais avec trip&Teuf donc on sera genre 150 pelos français bien ambiancé. Et vous, comment y allez vous ?

Sinon, bonne année !!!

hehe Bonne Année ! Tous nos meilleurs voeux pour cette nouvelle année 2008 (santé, argent, travail, etc...) hehe

Nous allons à la Trance Energy en voiture... + 9h de trajet :lol: Mais bon, c'est pour la bonne cause !

Karybde

Diane
Jan 2nd, 2008, 12:11
hehe Bonne Année ! Tous nos meilleurs voeux pour cette nouvelle année 2008 (santé, argent, travail, etc...) hehe

Nous allons à la Trance Energy en voiture... + 9h de trajet :lol: Mais bon, c'est pour la bonne cause !

Karybde
uh, k ! bon courage alors !!! :p

deneb
Jan 4th, 2008, 23:02
Vous arrêtez de me narguer avec la trance NRJ!!!! :P :tongue:

J'ai franchement l'impression d'être le seul FTA à pas y aller. :(

Vous aurez plus qu'à me faire un rapport détaillé... LOOL

Roheight
Jan 5th, 2008, 09:30
surprised about this. France moved in their ways in dance music to a housenation. In the past there were some very nice artists (like Laurent Garnier or Daft Punk). And now we see a F(T)ranceformation.

Really cool, lookin forward to see what the French trance dj's can bring to us.

franz101
Jan 5th, 2008, 13:09
Hope that the show will be a success, but... doesn't change the fact that france (as I recall) sucks as an electro scene!!! I lived in Paris for 3 years during which I experienced quit a bit: Kings nights, Rex club, Bateau Phare, even quite a few rave...but when I left, there were almost no clubs left playing descent muzic!!! The only places were too much Gay oriented (nothing against, but when it is getting hard core, tough to cope!!:) ej: the world famous Queens club).
And, I am not talking about other cities like Bordeaux for exemple, where we saw a slight take off and then a brutal crash (Chat Bleu club)!!!
Anyhow, let's see what has to offer the french trance "revival"!!
Allez y messieurs/dames mettez nous le feu ALLEEERRRRRRRRRR:super::grinning:

Diane
Jan 5th, 2008, 17:46
Hope that the show will be a success, but... doesn't change the fact that france (as I recall) sucks as an electro scene!!! I lived in Paris for 3 years during which I experienced quit a bit: Kings nights, Rex club, Bateau Phare, even quite a few rave...but when I left, there were almost no clubs left playing descent muzic!!! The only places were too much Gay oriented (nothing against, but when it is getting hard core, tough to cope!! ej: the world famous Queens club).
And, I am not talking about other cities like Bordeaux for exemple, where we saw a slight take off and then a brutal crash (Chat Bleu club)!!!
Anyhow, let's see what has to offer the french trance "revival"!!
Allez y messieurs/dames mettez nous le feu ALLEEERRRRRRRRRR +111111111 ! peut pas dire mieux :) Heurement, comme le dit le post précedemment, il y a T(F)ransformation :D:super:

DJ Strahl
Jan 6th, 2008, 01:03
une petite question: que de la Progressive ou y a des DJ's Trance?

DJ Azure
Jan 6th, 2008, 01:20
Mais quelle question ! biensur qu'il y a de la Trance Uplifting, peut être meme de la Hard Trance, ou autre chose encore qui sait ^^

DJ Strahl
Jan 6th, 2008, 12:03
Mais quelle question ! biensur qu'il y a de la Trance Uplifting, peut être meme de la Hard Trance, ou autre chose encore qui sait ^^

je n'en connais que très peu, d'où ma question... et je voulais ainsi savoir qui passait de l'Uplifting ou de la Hard

DJ Azure
Jan 6th, 2008, 19:18
Pour ma part en tout cas ça sera Uplifting ! ;)

DJ 2FREY
Jan 14th, 2008, 17:47
Hi everybody the show france in the mix is ready, J-14 days ................

Contact me :
MY SPACE :MySpace.com - DJ 2FREY - Montpellier, FR - Progressive / Trance - www.myspace.com/dj2frey (http://www.myspace.com/dj2frey)
or
BY MSN:dfre34@hotmail.fr

falc_be-dance.be
Jan 14th, 2008, 20:31
Can't wait for the show!!!!! Nous sommes heureux d'être partenaire de la soirée. Nous ne manquerons pas de diffuser au maximum les artistes français sur Be-Dance.be ! - Home (http://www.be-dance.be). Nous soutenons la trance de la meilleure manière possible en Belgique. J'espère que le show aura beaucoup d'auditeurs.

TrancEscape84
Jan 20th, 2008, 21:37
Have one exam in late morning, another one in late afternoon! But i'll be tuned in the whole evening :super:

Salut DJ Azure :) Kam ici! Bonne chance pour ton set! :choon:

DJ Azure
Jan 21st, 2008, 18:00
Hey salut ! :)
J-9 ! :music:

the bee
Jan 21st, 2008, 18:54
Hello to all of you french ppl...As I said I just moved to France and as I discovered - there is no trance in France - anybody can prove me differently?:s

Tomek
Jan 21st, 2008, 20:15
Hello to all of you french ppl...As I said I just moved to France and as I discovered - there is no trance in France - anybody can prove me differently?:s
beeee :hug:

DJ Azure
Jan 21st, 2008, 20:29

Hello ! well in France at the moment there is no Trance DJ playing in clubs because most of the club only accept commercial music, or house...but we are working for this to change :grinning:

the bee
Jan 21st, 2008, 21:09
beeee :hug:

Hey Tomek dear :)

Diane
Jan 22nd, 2008, 16:56
Hello ! well in France at the moment there is no Trance DJ playing in clubs because most of the club only accept commercial music, or house...but we are working for this to change :grinning:
dont forget TECKTONIC :P... haha ;..

anyways .. bee.. i've told you :( But well, there is some hope, I really thing Trance will come ! Lets pray !! :mask::mask:

the bee
Jan 22nd, 2008, 20:50
dont forget TECKTONIC :P... haha ;..

anyways .. bee.. i've told you :( But well, there is some hope, I really thing Trance will come ! Lets pray !! :mask::mask:

Yea I also saw a lot of minimal going here...and Techno...ARGH...Well I surely hope it is going to change since im going to spend here quite some time:)
P.s Dont you ever organize small parties in small clubs? like neighbourhood clubs? if there are dj's who are willing to play why dont you try to put an event together?
just a thought:super:

Diane
Jan 22nd, 2008, 23:25
Yea I also saw a lot of minimal going here...and Techno...ARGH...Well I surely hope it is going to change since im going to spend here quite some time:)
P.s Dont you ever organize small parties in small clubs? like neighbourhood clubs? if there are dj's who are willing to play why dont you try to put an event together?
just a thought:super:
Well ... I'm sure that some ppl do that ... but ;. em, lol its some bitchy ppl like "oh i'm rich, i'm above everything, i rulz everyone and .. **** YOU IM FAMOUS" because ppl from david guetta's crew is their idol. Still ... I'm sure there are nice bars playing Trance, the thing is, I'm here since one year and I didnt had the time to get out that much, working working working, so, I cant really help on this.

After my exams (middle April) , I'll have some time .. and I4d be happy to help you to find these place and do some stuff for the Trance scene.

Cheers !

eliran
Jan 27th, 2008, 09:23
its strange that maybe the french dj/producer number 1 STATIC BLUE is not in this day.
why is that?

DJ Azure
Jan 27th, 2008, 11:18
It is because Static Blue is a producer but don't really mix at the moment. But maybe next time ;)

karybdeandscylla
Jan 29th, 2008, 15:34
http://www.karybdeandscylla.info/france.jpg

Diane
Jan 29th, 2008, 18:01
damn it ... Wednesday is my biggest day at school : 8am - 5pm non stop. Mh. So i'll be able to listen to France in the mix only around 6pm .. :(

t4e
Jan 29th, 2008, 19:34
its very hard to read the DJ names on that flyer :P

waseemd16
Jan 30th, 2008, 00:47
i think this is going to be something different but niiiiiccceee

wujek1986
Jan 30th, 2008, 00:54
:):)Yeah...1 HOUR SLEEP..AND..HERE WE GO..WITHFrance DJ's in the Mix.,....

piccoli
Jan 30th, 2008, 01:23
waiting, tomorrow :mml:

karybdeandscylla
Jan 30th, 2008, 04:07
its strange that maybe the french dj/producer number 1 STATIC BLUE is not in this day.
why is that?

We and mostly Dj 2frey didn't miss Jonathan ^^ (a.k.a Static Blue) but he's only a producer not a Dj... he said us that his priority is "production" but maybe one day, he'll learn Djing....

Actually the most representavive French dj & artist is Mr Sam.... but it seems that he didn't have the right to mix somewhere else because of an eclusivity contract... quite a shame...:cry:

Dan
Jan 30th, 2008, 07:16
Hehe Thanks Dan for this show :)

np hope you enjoy :)

nasim
Jan 30th, 2008, 07:30
france in da mixxxxxxxx

bonjour... comment allez vous..... :super: :super: :super:

nasim
Jan 30th, 2008, 07:32
Hi there !

I'm glad to see that you are all waiting for this event :) and very happy to be a part of it !
We'll try to give you the best that France have to offer in Trance music !

See you soon everyone ! :music:

OK, me will be there..... :super: :super::super:

nasim
Jan 30th, 2008, 07:35
this is the only french that i know of :mask:

voulez vous couchet avec moi, saiz soi.

nasim
Jan 30th, 2008, 07:37
http://i164.photobucket.com/albums/u25/i_luv_abercrombie_2007/music.gifhttp://i164.photobucket.com/albums/u25/i_luv_abercrombie_2007/music.gifhttp://i164.photobucket.com/albums/u25/i_luv_abercrombie_2007/music.gif

nasim
Jan 30th, 2008, 07:38
i hope to hear some sweet sean tyassssssss........ because he is most awesomeeeeeee :super: :super: :super:

trace of trance
Jan 30th, 2008, 07:48
shall we get going on? :mml:

trace of trance
Jan 30th, 2008, 07:49
i hope to hear some sweet sean tyassssssss........ because he is most awesomeeeeeee :super: :super: :super:

Solar Stone feat Jes Brieden - Like A Waterfall kicks Tyas ass :mask: :super: :hug:

trace of trance
Jan 30th, 2008, 07:55
allllllmost there :mml:

nasim
Jan 30th, 2008, 07:58
OMG OMG

christian lejon - platitude

CHOOOOOOOOOOOOOON

:dancing: :dancing: :dancing: :dancing:

nasim
Jan 30th, 2008, 08:00
http://i164.photobucket.com/albums/u25/i_luv_abercrombie_2007/music.gifhttp://i164.photobucket.com/albums/u25/i_luv_abercrombie_2007/music.gifhttp://i164.photobucket.com/albums/u25/i_luv_abercrombie_2007/music.gif

trace of trance
Jan 30th, 2008, 08:00
OMG OMG

christian lejon - platitude

CHOOOOOOOOOOOOOON

:dancing: :dancing: :dancing: :dancing:

u mean Onova right? :mask:

trace of trance
Jan 30th, 2008, 08:01
here we go.... im gonna be here all day except when I need to go to see doctor after 1 hour time :mml:

Dan
Jan 30th, 2008, 08:02
hello all :)

im off to bed now, hope you enjoy :hug:

trace of trance
Jan 30th, 2008, 08:02
WOOOOT melting vocals :wub:

nasim
Jan 30th, 2008, 08:03
let's get it on...... :super: :super: :super:

trace of trance

sleep tight Dan :wave: we are gonna keep this up while your are in the feather island :lol:

nasim

no, don't gooooo....... :super: :super:

Pridefc
Jan 30th, 2008, 08:04
Her voice in the morning is for me like coffe :) Love it... BTW HI ALL!!

nasim
Jan 30th, 2008, 08:04
what is this vocal doing here. :chair: oh ! i am already pissed off now. :P

trace of trance
Jan 30th, 2008, 08:05
Gonna love Jennifer voice :wub:

Jose Amnesia Ft. Jennifer Rene - Wouldn't Change A Thing

http://www.ftb.pl/_files/obrazy/___2006/compods_arts/jennifer_rane.jpg

trace of trance
Jan 30th, 2008, 08:05
Her voice in the morning is for me like coffe :) Love it... BTW HI ALL!!

hello :hug:

trace of trance
Jan 30th, 2008, 08:06
what is this vocal doing here. :chair: oh ! i am already pissed off now. :P

go stand alone in a corner now :P

nasim
Jan 30th, 2008, 08:06
let's hear some sweeeeet sean tyasssss and nitrous oxide....... :super: :super: :super:

Pridefc
Jan 30th, 2008, 08:07
go stand alone in a corner now :P

Agreed...

nasim
Jan 30th, 2008, 08:07
i loved italy in the mixxxxxxxxx ..... wooooohoooooooo :super:

let's see how france goes..... :dancing:

nasim
Jan 30th, 2008, 08:09
cool...... :wow:

http://www.earthinpictures.com/world/france/paris/eiffel_tower_at_night.jpg

Pridefc
Jan 30th, 2008, 08:09
I love all countries in the mix :) Great performance at all.

trace of trance
Jan 30th, 2008, 08:10
i loved italy in the mixxxxxxxxx ..... wooooohoooooooo :super:

let's see how france goes..... :dancing:

Polonia in da mix kicks every country ass :mask:

Sounds like Sunlounger :wub:

trace of trance
Jan 30th, 2008, 08:11
cool...... :wow:

http://www.earthinpictures.com/world/france/paris/eiffel_tower_at_night.jpg

been there done that :mask:

trace of trance