Results 1 to 3 of 3

Thread: 07/01/09 Ferry Tayle pres. Flightbook (Seattle Edition)

07/01/09 Ferry Tayle pres. Flightbook (Seattle Edition)

Hi

First of all ... all the best for 2009 for you & your family. You may have a year with a lot of good music & parties.

2009 is going to be a very productive year again for me cause i'll work on my second album, the second CapeTown's album with my partner in crime Airwave, and...no no, it's not finished, a new chillout album...So stay in touch, more infos will come soon.

At this side, to start 2009 in a good way, here is the kick off of my exclusive show on Afterhours.fm called Fligthbook, Every 1st Wednesday monthly at 20:00 / 21:00 CET.

For the first one, you will discover my latest remix of Hodel & Hornblad, XGenic and my new tune (not on Carnet De Vol's Album) in collaboration with my friend Static Blue

Hope you will enjoy.

Cheers

F. T.

Hello

Avant toutes choses, bonne année 2009 à vous et votre famille. 2009 devrait être une année avec pleins de bonnes musiques et de bons events

Pour ma part, cela va être une année encore très productive avec la préparation de mon 2ème album, ainsi que le 2ème album de CapeTown également avec mon complice de toujours :Mr AIRWAVE, et...non non, ce n'est pas fini, je prépare également un album chillout.

A côté de ca, pour commencer 2009 de bon pied, c'est parti pour ma nouvelle émission de radio appelée Flightbook sur Afterhours.fm. Retrouvez moi tout les 1er mercredi du mois entre 20:00 et 21:00 CET (21:00 et 22:00 GMT+1)

Pour ce premier episode, vous allez découvrir mes derniers remixs de Hodel & Hornblad, Xgenic ainsi que ma toute nouvelle track (extrait de mon prochain album) faite en collaboration avec mon pote Static Blue

J'espère que vous allez apprecier cette nouvelle émission.

Stay in touch

F.T.

Tracklist Live

01. Stanislas & Calogero - Le Débacles des Sentiments (Ferry Tayle 'Neverending Story' Deeper Mix
    Last edited by FerryTayle; Jan 7th, 2009 at 22:14.

AH Listener Guik's Avatar
    Bonne année a toi aussi, j'ai écouté le set avec le remix de 'La débacles des sentiments', il est vraiment sublime (L)

Le set Strasbourg Edition du 4 février, pourquoi Strasbourg Edition?

Je pose la question car je viens de Strasbourg et le 4 février sera mon anniversaire

AH Listener Foster's Avatar
    Tout simplement car Ferry Tayle est Alsacien :p

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)