Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 16

Thread: Luminosity

AH Listener Estr's Avatar

Luminosity

Ik ben 11-12 voor het eerst naar Luminosity geweest een mooi trance feestje van NL bodum

Manny & Fila AHddict Become a supporter now Flenk's Avatar
    Quote Originally Posted by Estr View Post
    Ik ben 11-12 voor het eerst naar Luminosity geweest een mooi trance feestje van NL bodum
    Mooi, kom de volgende keren vooral weer! 2 april gaat het weer gekkenhuis worden op de avond voor Trance Energy... Dan zijn pas echt veel mensen uit heel de wereld die alles weten van de muziek

Ik kom zeker !
    Dat wil ik echt niet missen
    Ik had al gehoord dat Before The Energie nog veel mooier zou zijn
    Dus 2 april staat al genoteerd

AH.FM Addict Lola's Avatar
    Mijn 1e keer gaat in july komen! At the beach! Ik kan echt niet wachten totdat het july is, haha :-P

Kan me voorstellen dat je niet kunt wachten
    Ik weet niet of je de filmpjes op you tube hebt gezien van Luminosity Beach Festival..echt heel gaaf.
    Ik ben ook van plan om te gaan maar ga eerst nog naar Before The Energy in Utrecht

Quote Originally Posted by Estr View Post
    Kan me voorstellen dat je niet kunt wachten
    Ik weet niet of je de filmpjes op you tube hebt gezien van Luminosity Beach Festival..echt heel gaaf.
    Ik ben ook van plan om te gaan maar ga eerst nog naar Before The Energy in Utrecht
    Ja, k heb al wat gezien! Het ziet er wel erg klein uit xD Before the Energy lijkt me ook heel vet!

Just got here Basanova's Avatar
    2 april word geweldig!! Ik ben er zeker bij, Ben ten slotte die nacht jarig!

Voor jou dus dubbel feest !!! weet zeker dat het heel gaaf word en met deze dj's kan het ook niet anders

AH Listener
    Ik laat 2 april even schieten. Op 3 april is mijn zusje jarig en daar wil ik wel even (fit) bij zijn. Ze vond het gelukkig niet erg dat ik er 's avonds niet bij ga zijn.

Daarnaast ben ik gesloopt als ik 1 feestje heb gehad, laat staat twee. Nu heb ik ongeveer 2 dagen nodig om bij te komen.
    Last edited by Rayman; Jan 9th, 2010 at 18:45.

Quote Originally Posted by Rayman View Post
    Ik laat 2 april even schieten. Op 3 april is mijn zusje jarig en daar wil ik wel even (fit) bij zijn. Ze vond het gelukkig niet erg dat ik er 's avonds niet bij ga zijn.

Daarnaast ben ik gesloopt als ik 1 feestje heb gehad, laat staat twee. Nu heb ik ongeveer 2 dagen nodig om bij te komen.
    Slimme keuze t zal zonde zijn als je als een zombie op haar verjaardag zou zijn

Quote Originally Posted by Basanova View Post
    2 april word geweldig!! Ik ben er zeker bij, Ben ten slotte die nacht jarig!
    Dat is nou eens een leuke verjaardag! Ik hoop echt dat het dan goed weer is, kijk daar echt naar uit Sneeuw is wel leuk, wat op dit moment in nederland is, totdat je er doorheen moet

AH.FM Addict JeffreySource's Avatar
    Quote Originally Posted by Lola View Post
    Ja, k heb al wat gezien! Het ziet er wel erg klein uit xD Before the Energy lijkt me ook heel vet!
    Trance Energy, Mysteryland & Dance Valley zijn stuk voor stuk hele mooi feesten/festivals, maar mijn voorkeur gaat JUIST uit naar de wat klein schaligere Luminosity, Intuition & Armada feesten. Bijna alleen maar (de vaste) trancers en wat lokaal volk. Dat maakt de sfeer alleen maar beter en intiemer. Beste feest van vorige jaar was Luminosity Beach Festival, beter nog dan alle grotere feesten.

ps. Volgens mij val ik weer eens een keer in herhaling

Quote Originally Posted by JeffreySource View Post
    Trance Energy, Mysteryland & Dance Valley zijn stuk voor stuk hele mooi feesten/festivals, maar mijn voorkeur gaat JUIST uit naar de wat klein schaligere Luminosity, Intuition & Armada feesten. Bijna alleen maar (de vaste) trancers en wat lokaal volk. Dat maakt de sfeer alleen maar beter en intiemer. Beste feest van vorige jaar was Luminosity Beach Festival, beter nog dan alle grotere feesten.
    De expert is weer aan het woord Maar je hebt wel gelijk

Quote Originally Posted by JeffreySource View Post
    ps. Volgens mij val ik weer eens een keer in herhaling
    ?

AH.FM Addict JeffreySource's Avatar
    Vrijdags (dus zaterdagochtend) ja!
    Zaterdags (dus zondagochtend) nee! Dan ben ik altijd de held met de naam BOB ;)

AH FAN Otto (Luminosity)'s Avatar
    Quote Originally Posted by Lola View Post
    Hey Lola,

Wat noem je klein? in verhouding met Trance Energy jah agree... maar daar loopt er ook veel volk rond wat ik zie als 538volk... niets mis mee maar de echte kenners en liefhebbers die komen af op onze namen.
    En tbh das leuker volk.... je kan er gewoon in je eentje heengaan en ontmoet zoveel mensen die openstaan voor andere liefhebbers. EN veel buitenlanders, die nemen een sfeer mee waar je kippevel van krijgt. Op BTE is dat zo'n 80% en beach zo'n 45%. ter info ;)

alleen ik ben in mijn mening iets gekleurd, behalve de cijfers uiteraard.
    maar o.a. jeffrey kan over de sfeer meepraten ik zou zeggen check de fora zowel binnenland als buitenland kuch lol
    Last edited by Otto (Luminosity); Jan 30th, 2010 at 03:03.
    Luminosity Events

Page 1 of 2 12 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)