Ik ben 11-12 voor het eerst naar Luminosity geweesteen mooi trance feestje van NL bodum
Ik ben 11-12 voor het eerst naar Luminosity geweesteen mooi trance feestje van NL bodum
Ik kom zeker !
Dat wil ik echt niet missen
Ik had al gehoord dat Before The Energie nog veel mooier zou zijn
Dus 2 april staat al genoteerd![]()
Mijn 1e keer gaat in july komen! At the beach! Ik kan echt niet wachten totdat het july is, haha :-P
Kan me voorstellen dat je niet kunt wachten
Ik weet niet of je de filmpjes op you tube hebt gezien van Luminosity Beach Festival..echt heel gaaf.
Ik ben ook van plan om te gaanmaar ga eerst nog naar Before The Energy in Utrecht
![]()
2 april word geweldig!! Ik ben er zeker bij, Ben ten slotte die nacht jarig!
Voor jou dus dubbel feest !!! weet zeker dat het heel gaaf word
en met deze dj's kan het ook niet anders
Ik laat 2 april even schieten. Op 3 april is mijn zusje jarig en daar wil ik wel even (fit) bij zijn. Ze vond het gelukkig niet erg dat ik er 's avonds niet bij ga zijn.
Daarnaast ben ik gesloopt als ik 1 feestje heb gehad, laat staat twee. Nu heb ik ongeveer 2 dagen nodig om bij te komen.
Last edited by Rayman; Jan 9th, 2010 at 18:45.
Trance Energy, Mysteryland & Dance Valley zijn stuk voor stuk hele mooi feesten/festivals, maar mijn voorkeur gaat JUIST uit naar de wat klein schaligere Luminosity, Intuition & Armada feesten. Bijna alleen maar (de vaste) trancers en wat lokaal volk. Dat maakt de sfeer alleen maar beter en intiemer. Beste feest van vorige jaar was Luminosity Beach Festival, beter nog dan alle grotere feesten.
ps. Volgens mij val ik weer eens een keer in herhaling![]()
Vrijdags (dus zaterdagochtend) ja!
Zaterdags (dus zondagochtend) nee! Dan ben ik altijd de held met de naam BOB ;)
Hey Lola,
Wat noem je klein? in verhouding met Trance Energy jah agree... maar daar loopt er ook veel volk rond wat ik zie als 538volk... niets mis mee maar de echte kenners en liefhebbers die komen af op onze namen.
En tbh das leuker volk.... je kan er gewoon in je eentje heengaan en ontmoet zoveel mensen die openstaan voor andere liefhebbers. EN veel buitenlanders, die nemen een sfeer mee waar je kippevel van krijgt. Op BTE is dat zo'n 80% en beach zo'n 45%. ter info ;)
alleen ik ben in mijn mening iets gekleurd, behalve de cijfers uiteraard.
maar o.a. jeffrey kan over de sfeer meepratenik zou zeggen check de fora zowel binnenland als buitenland kuch lol
Last edited by Otto (Luminosity); Jan 30th, 2010 at 03:03.
Luminosity Events
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks