Results 1 to 7 of 7

Thread: Welkomst Commitee

AH.FM Addict JeffreySource's Avatar

Talking Welkomst Commitee

Dag Nederlanders

Mocht je nieuw zijn... dan is dit de plek om je voor te stellen!
    Last edited by JeffreySource; Jan 18th, 2010 at 21:53.

AH.FM Addict Lola's Avatar
    Hée, leuk idee

Nouja, k ben niet echt meer nieuw hier, maar k stel me ook nog wel eventjes voor

Ik ben Carola, op dit moment 17 jaar en ik woon in Duiven (dicht in de buurt van arnhem ) Ik ben op deze website gekomen via mn broer en k vind het hier hartstikke gezellig! Dus broertje, thanks!
    Ik zit nu nog op de middelbare school, HAVO 5 K ben van plan om hierna ook nog VWO te gaan doen, dus ik zit nog wel ff vast aan al die toetsweken e.d. Maargoed, daarna heb ik vast al een idee wat voor studie ik hierna wil gaan doen (Hoop ik )
    Nja, dit was het wel zo'n beetje denk ik Who's next?

AH.FM Addict JeffreySource's Avatar
    Weinig active Nederlanders

ik ben nieuw hier maar ik ben ook weer niet echt nieuw maar ik ben bezig om hier wegwijs te worden ,dus een klein beetje advies is altijd welkom groenten uit een tranzig oud gedrocht chooooooooooon me

AH.FM Addict Lola's Avatar
    Quote Originally Posted by EricFransen View Post
    ik ben nieuw hier maar ik ben ook weer niet echt nieuw maar ik ben bezig om hier wegwijs te worden ,dus een klein beetje advies is altijd welkom groenten uit een tranzig oud gedrocht chooooooooooon me
    Hey en welkom hier! Misschien kun je jezelf ook nog ff voorstellen aan de internationale mensen Official New Users Thread !! say hello

Have fun!

AH Listener Arjan S's Avatar
    Ik ben ook absoluut niet nieuw meer (december 2008 zelfs).
    Maar denk... als actieve nederlander op dit forum stel ik me toch even voor:

Ik ben Arjan Schaeffer, 22 jaar en uit omgeving Rotterdam.
    Momenteel Lab Assistant op een Coatings lab, maar ook Trance en Progressive DJ.

Dit doe ik samen met Edwin Bleijenberg, waarmee ik het DJ-Team The Skypirates vorm.
    Een demo van ons kun je hier* vinden, maar er zijn er ook meer beschikbaar in de blog sectie van onze MySpace!

Nou veel plezier hier, en tot spreeks!

Arjan S

* Right click + Save as om op te slaan

Just got here
    Laat ik hier maar weet eens leven in blazen dan maar!

Hallo,
    Ik ben Dennis Vlaanderen, 19 jaar jong en kom uit Arnhem.
    Momenteel ben ik full-time werkeloos en zit ik te wachten tot ik kan beginnen met een leuke opleding MBO Sound & Vision waarin ik hoop te groeien als geluidsexpert/licht-expert voor grote evenementen.

Ik de tussentijd draai en produceer ik ook, met name binnen Trance en Progressive natuurlijk, maar maak ook wel eens uitstapjes met het produceren naar Deep/Minimal House of Techno.

Ik heb wat demo's online staan op mijn Mixcloud maar ik zag al dat dit niet al te graag op prijs word gesteld hier, dus ik zal hem maar even nog niet posten.

Ik hoop jullie vaker hier te zien!
    Greets,
    Dennis

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks

Bookmarks