Anyone else bought tickets to Trance Energy? :D
Fav Producer atm: Tritonal
hvorfor kan vi ikke bare snakke norsk her???![]()
Norge her også...!
Syns det er litt skam at det ikke er mer utbredt i norge med trance musikk.. Alle de få faste konsertene vi hadde ble jo lagt ned!
Og så syns jeg det er flaut lite med trance musikk i CD hyllene til musikk sjappene!
Takk å pris for internett da, at det går ann å kjøpe dette i nettbutikker fra Nederland!
Det er et av mange land vi burde lære av..
Det finnes folk som ikke liker så uhederlig godt rap å RnB musikk! eller liste pop!
----
I wish AfterHour was able to be played on my FM kitchen radio, or the little silly radio i got in my bathroom
In the car would be awsome!!(now i must burn the show's onto a disc and thats not right!) I WANT the whole thing!!!!
LONG LIVE!!!
til afterhours
vi må vel bare jobbe med å få det mer kjent da!
ja, hater å være ute, det blir alltid spilt dårlig til halv dårlig hard dance/house osv
hvis du har nokia, kan du laste ned en sånn app. der kan du finne AH![]()
Noen ide hvor? Har SE jeg da, men kansje det virker her også..?
-----
Du er da iallefall litt heldig! her i stavanger har vi nix nada! eller jo vi hadde en plass, men den ble stengt ned å ble om til thai resturant
Kan ikke være av økonomiske grunner. Var der som oftest hver helg og det var alltid stappfullt der. Hadde gode minner fra den plassen, plassen hadde til og med besøk fra Gielen, 4 strings, Ron Van den Beuken og det var på nippet at Tiesto og Armin Van Buuren kom (Hadde de ikke lukket dørene for godt).
Hvor i landet kommer dere fra?
Last edited by JaniX; Nov 5th, 2008 at 20:15.
det vet jeg nesten ikke, jeg bruker i hvertfall "nokia internet radio" eller hva det heter
dere må da ha noe? vi har 2-4 steder med "pop" musikk hver torsdag og/eller lørsdag. haha. ja, det er ikke "små" folk det akkurat, har ikke hatt noen vi (ikke som jeg vet om hvertfall)men det høres ut som det var en ok klubb
..........sjøl om jeg sist var ute i mai
er fra hamar her
Unnskyld, men lagt ned?
Hvor henger du i verden hen? ;)
hello m8
love your work
where can i by some stuff from you ??? ore download :o)
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks