hej alla. Jag bor i Gamleby.
Skäms att säga det men Östersund, tror jag är den enda i den här staden som lyssnar på vocal, progressive trance, även en del balearic. Lyssnat på trance sen 1999, så man har ju hängt med ett tag nu känns det som![]()
Det är ju bara fett, bevis på att trance tränger in i varje stad, stor som liten
Synd att man inte känner nån i Malmö som lyssnar på trance.. :/
Jag har lyssnat på trance sen 2007, föredrar att leta mig tillbaka till klassiker~~ (speaking of which, lyssnar på Johnny Shaker - Pearl River just nu)
~~
Östersund är ju ändå 50000 pers, men alla här lyssnar ju på electro house typHaha jag har ju så dåligt minne så jag glömmer ju bort alla gamla klassiker, men Lexicon 4 - Reach Me (Svenson & Gielen Remix) har hängt kvar i minnet sen 2003 eller när den kom. Man va fan bara 13 när man börja lyssna, va rätt ensam i plugget
Planet Perfecto - Bullet in the gun går ju inte heller av för hackor.
1045whp Supra MkIV... Trance addict since 1999!
Tjena! i Love Swedish People, also![]()
Tr4nce Up Your Life !!!
Hej på er! Tja här i Helsingborg är det inte bättre alls. Har varit iväg till Köpenhamn, och det funkar. I övrigt är jag en sån som gärna åker till Holland på events, var senast iväg på "Armin Only" i Utrecht. Själv har man varit med läänge nu, första skivan åt det här hållet jag samlade på är från 1995
Dune- Hardcore vibes. Är inte DJ utan uppskattar andras spelande. Ha de gott!
Enjoy the silence
Första låten som fick mig att fastna va väl Robert Miles - Children när den kom 96 eller vad det var, sen blev det mer och mer med Kamaya Painters osv osvSå sen 1999 har jag inte lyssnat på något annat hehe.
Själv har jag aldrig tagit mig i väg på nåt event, Antiloop var på Yran för många år sen då stog man längst fram och hoppa men det var ju i stan.
Hehe, låter som om vi svenskar är generellt på att åka iväg på events och DJa. Har själv inte heller varit på så många events, senast var det ASOT 450 i Wroclaw, vore jäkligt nice att dra till Holland eller nåt på Trance Energy eller andra events.
DJar själv inte (än) men pysslar lite med mjukvarusyntar när jag inte är upptagen med plugget, vore jäkligt nice att komma igång med det på riktigt någon dag.
Jäkligt skönt att många av er har lyssnat sen 10 år+ tillbaka, själv visste jag inte att trance ens fanns då, men man diggade annat "liknande", typ Axel F, Alice Deejay och annat "mög" som man skrattar åt numera. :D
~~
Här är några av låtarna man spelat genom tidernaThis takes me back
Moogwai - Viola (armin van buuren remix)
Lost Tribe - Gamemaster
Push - Strange World
The Thrillseekers - Synaethesia
DJ Tiësto - Sparkles
PPK - Resurrection
Alibi - Eternity
Kamaya Painters - Endless Wave
Lange - Drifting Away
Pulser - Cloudwalking
Apoptygma Berzerk - Kathy’s Song (ferry corsten remix)
Planet Perfecto - Bullet in the Gun
Armin Van Buuren - Communication
+2
Kai Tracid - TRANCE AND ACID
Energy 52 - Cafe Del Mar
Astral Projection - Axis V0 99
Tiesto ft Yahel - Open your mind
Push - Global Age
Infected Mushroom - Never Ever Land
Svenson & Gielen - The beauty of silence
Johan Gielen - Magnitude
Antiloop - Believe
Faithless - Insomnia
Drax Ltd II - Amphetamine
GMS - Overdose
Yakooza- Co-Caine
Talla 2XLC - Shine
Olive - You are not alone
Johan Gielen - We move like shadows
Charlie Lownoise & Mental Theo - Wonderful days
för att fylla på listan lite till....![]()
Last edited by Nostradamus; Dec 17th, 2010 at 11:10.
Enjoy the silence
Hej vänner cute
Jag bor på Stockholm
Vem annars bor Stockholm
love claudia cazacu :)
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks